abonnement Unibet Coolblue
pi_167988023
Q, wat jammer van je bezoekje. Het klinkt alsof het niet altijd makkelijk is :*

Mies, wat tof dat het zwemmen zo leuk was :D

Ikke, wat een heerlijk mannetje O+ en die blouse is gaaf!!

Wij hadden vandaag verjaardagsvisite en het was al met al best druk. En S. is alleen maar lief geweest. Hapjes taart geprobeerd, de hele groep 'hoera' laten roepen op zijn commando (ik ga hier spijt van krijgen, want hij roept nu steeds 'raaaaaa' met zijn handen in de lucht :')) en net toen we klaar waren met eten en we nog een kopje koffie deden met zijn allen viel hij in slaap in mijn armen O+
Schoonmoeder heeft mee helpen afwassen, dus het is hier weer fris en fruitig en baby op bed :o ik ga zo maar eens met mijn beentjes omhoog :D

[ Bericht 0% gewijzigd door LeSage op 08-01-2017 21:29:54 ]
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 8 januari 2017 @ 21:38:22 #27
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_167988904
Madivi; wat ben je toch attent O+ En dat inderdaad terwijl je je handen vol hebt aan je twee mannen.

Twinkle; leuk dat je weer aanhaakt. Ik zag je naam voorbij komen in een oud-topic en dacht 'verrek'! Fijn dat het goed gaat, maar wat een gedoe met die voeding zeg... Hopelijk weer helemaal goed als je het eenmaal hebt.

LeSage; gefeliciteerd met je vriend! Leuk; 'Ra!'

Q; balen, geen vitamine M voor je ouders :* Wel lekker dat je weer aan het werk bent :)

Goede voornemens allemaal! Ik denk inderdaad ook wel eens 'hmmmmm, moet dat nou?!'Die app tip van Uni ga ik zeker even onthouden en downloaden.

Ikke; jouw Stijn O+ O+

GM: klinkt alsof het de goede kant op gaat bij jullie :*

Wij waren vandaag in een kroeg voor een spontane mini-familiereunie en het was gelijk de eerste x dat mijn directe ooms en tantes Emma zagen. Was leuk :) Jammer dat het de eerste x was na bijna 7 mnd, en bij mijn neefje bijna 13 mnd... Was gezellig en Emma was een voorbeeld O+ Morgen hebben we lekker een dagje samen en daar kijk ik naar uit O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_167989291
Ah ikke wat een leukerd O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 8 januari 2017 @ 22:08:06 #29
269689 crew  Viv
pi_167990254
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef ikke_84 het volgende:
Misschien helpt het als ik zie hoeveel ik nou echt op me tel zit.

Als Stijn in de nacht huilt dan gaat er gelijk een fles in. Hij is dan stil, ik lig met 15 minuten weer in me bed en peuter wordt niet wakker.
Dit ben ik niet gewend hier! ;)

Ik gebruik mijn telefoon heel weinig als de baby wakker is, om die momenten zo bewust mogelijk mee te maken en om écht contact te maken als ze naar me kijkt. Mijn telefoon ligt al 2 dagen op het nachtkastje, ik gebruik 'm vooral om foto's en berichtjes naar mijn man te sturen als hij op het werk is. :D
pi_167990980
Ikke, wat een knapperd! O+ kan me voorstellen dat je verliefd op hem bent *;

LeSage wat fijn dat S. (hele leuke naam trouwens!) zo'n voorbeeld is geweest en zo lief dat hij bij jou in slaap viel O+ deed M. vandaag ook, heerlijk!

En Emma van Nouk ook al zo'n voorbeeld O+ Wat kun je dan trots zijn he?

Quoi, wat rot dat het met je moeder steeds niet gaat en je Max daardoor niet met haar kan delen zoals je wil. Lijkt me heel moeilijk.

Ik heb me voorgenomen om vanaf 0.00 uur tot dinsdagochtend geen telefoon te gebruiken. Heb de app van Uni vanmorgen geïnstalleerd en zie nu dat ik al ruim drie uur op mijn telefoon heb doorgebracht :@ het is klaar. Even weer echt proberen te genieten van momenten ipv 'wacht even, even een foto maken', zo gaan veel momenten verloren.

M. heeft het deze vakantie ook zo voorbeeldig gedaan O+ goed geslapen, vrolijk geweest, lekker gespeeld, veel gelachen O+

Wat een voorbeelden he, die baby's van ons :P
pi_167994963
Oh jongens, ik kan wel janken.
Al voor de tweede nacht op rij wordt S. ontroostbaar in paniek wakker :'( het lijken mij nachtmerries, een andere verklaring heb ik niet.
Gisteren werd hij tussen ons in wel rustig en sliep hij verder. Nu zit vriend (want bij mij is het nog veel erger ;() al meer dan een uur met een snikkende en dan weer krijsende S.
Zo zielig...
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167995038
Wat zielig lesage. Kon hij het maar vertellen he
  maandag 9 januari 2017 @ 04:26:31 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167995945
Wat sneu Lesage! Geen verkoudheid oid? Sterkte met de kleine man met de leuke naam ;)

Sja, ik zit te telefonen zonder dat hij het ziet. Flesje gaat erin terwijl hij nog slapend in zijn bedje ligt. Romper eronder ter barricade en lurken maar. Lekker tijdstip weer Max :+

Hebben ons rot gelachen bij het naar bed brengen btw. Hij bleef gewoon hardop lachen! En als wij dan lachten, leek hij ons weer na te doen. Tot hij met een grote glimlach uiteindelijk zijn ogen wegdraaide en sliep :D

Mies, je vakantietje klinkt ^O^
pi_167995949
Lesage wij hebben dat met periodes ook gehad met Mats.
Is S wel wakker als je bij hem bent? Misschien helpt het om hem even mee naar een andere kamer te nemen of bij uitzondering even een filmpje van bumba of een boekje ter afleiding?
Lastig en zielig is dat :*
Wel super leuk dat hij het overdag zo goed heeft gedaan. En iedereen op commando hoera laten roepen :D geweldig!

Thx voor de lieve reacties :* het is echt zo dat je op de 2e net zo verliefd wordt als op de 1e *; ze zijn zo leuk *smelt*

Nouk ook al zn geslaagde dag. Dat is echt genieten dan O+ veel plezier vandaag samen met Emma

Vivi tja als dat het enige is wat je opvalt aan mijn bericht, bedankt voor de check.

[ Bericht 1% gewijzigd door ikke_84 op 09-01-2017 04:50:49 ]
pi_167996213
Q, wat heerlijk, schaterend naar bed brengen!

Ikke, gek ja, dat je van een tweede gewoon net zoveel kan houden!

Vannacht kwamen we er achter dat S. niet heeft gepoept sinds zaterdagochtend. Dus na een woezel en pip liedje, door de kamer lopen, lichten aan enzovoorts, bij hoge uitzondering een zetpil gegeven en hij sliep 10 minuten later rustig.
Hij heeft dus gewoon echt ergens pijn gehad en dat vind ik dan zo zielig. Gelukkig nu weer een tevreden mannetje :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 9 januari 2017 @ 07:41:44 #36
269689 crew  Viv
pi_167996335
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 04:34 schreef ikke_84 het volgende:
Vivi tja als dat het enige is wat je opvalt aan mijn bericht, bedankt voor de check.
Nee joh, die foto!! O+ Vond het gewoon grappig zo 2x achter elkaar.
pi_167997045
Fijn om weer wat 'oude bekende' te zien hier.

Hopelijk lukt het snel met de voeding Twinkle.

Gaat snel he Fien? Ben benieuwd hoe het zal gaan met het wennen aan vast voedsel. Wij gaan ook binnenkort beginnen.

Die 7,5 maand heb je toch maar weer mooi gedaan Luna! ^O^

Gelukkig gaat het goed met James GM! Dat lijkt me wel weer heel leuk aan 2 kindjes O+ Hoop dat wat in je spoiler staat jullie goed zal helpen :*

Dat zwemmen klinkt echt heel leuk Mies :D

Jammer van de vitamine M Quoi.
Dat is wel handig, de gastouder zo dichtbij. Zelf je uren indelen lijkt mij ook wel handig soms.

Ik heb je foto gisteravond gezien Ikke O+ Leuk bloesje inderdaad!

LeSage wat zielig van S ;( Gelukkig is hij weer tevreden.

Ik zat er gister even doorheen met M. Man werkt altijd een lange dienst op zondag, hij is dan ongeveer zo'n 14 uur van huis. M heeft besloten dat overdag slapen echt voor kleine baby's is en dat zij al heel groot is :{w Elke keer hazenslaapjes, zelfs de draagzak mocht niet baten. Dan komt man thuis, geeft ze hem een hele grote glimlach en dan is het alweer vergeten en vergeven O+ Fase enzo toch? :+
pi_167997947
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 07:41 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee joh, die foto!! O+ Vond het gewoon grappig zo 2x achter elkaar.
Ik schrijf het niet alleen, ik praat ook zo :D ik slik wel meer letters (soms halve woorden) in :@

Miezz :*
Wat je verteld over M vind ik altijd zo herkenbaar van toen Mats een baby was. Een baby die niet wil gaan slapen kan zo vermoeiend en soms frustrerend zijn vooral als je zelf op bent. En dan niet alleen voor jezelf maar ook voor haar is het gewoon vervelend.
Vervelend dat je man dan ook nog eens zo lang weg is. Je hebt er nu niks aan en ik heb het al vaak gezegd maar het komt echt goed :*

Lesage hopelijk gaat hij snel poepen. Gelukkig is het goed gekomen na die zetpil. Arm manneke
pi_167998415
Mijn ventje gaat dadelijk (nu dan echt) voor het eerst naar het kdv. Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan.
pi_167998781
Spannend Ikke! M gaat binnenkort naar een andere vestiging dichter bij huis. Benieuwd hoe ze het daar zal vinden.

Over het algemeen vind ik M geen moeilijke baby, alleen dat slapen is soms nog wel een dingetje. Heeft ze niet van mij hoor, ik kan en wil overal wel slapen :+
Soms vind ik het best bijzonder dat sommige vrouwen nu alweer rammelen of zwanger zijn van een volgend kindje. Ik kan mij dat nog helemaal niet voorstellen :@ Mijn moeder houdt stug vol dat ik drie dochters zal krijgen :+ Als ik foto's terugkijk van de eerste maand van M, mis ik die periode ergens wel. Maar aan de andere kant vind ik het wel steeds leuker worden, de interactie en haar lach O+ O+
Je post over dat je evenveel van je tweede kindje houdt, stelt me wel een beetje gerust Ikke :+ Ik zie bijvoorbeeld in mijn omgeving dat de eerste veel meer aandacht krijgt en de tweede maar gewoon ergens wordt neergelegd, want dat is 'nog maar een baby die heeft niets door'. Zo zou ik niet willen zijn :@
pi_167999053
Miezziej, je laatste zin! Merk je dat in je omgeving? Ik merk juist met nr 2 dat zo'n baby zo veel meer is en kan dan "alleen maar liggen". Mijnes is nu 10? weken en die doet al zo veel.
En ik durf haast te stellen dat ik door de komst van S nóg meer van O ben gaan houden. Want nu is ze niet alleen O mijn kindje, maar ook S zijn zus. En ik hou nu dus ook van haar als zus, en hoe ze is als zus en van hoe zij van S houdt. Of nou ja. Jeweetwel. Haha.
pi_167999175
Dat klinkt ook heel liefdevol Room O+
We waren ergens op bezoek en dat ging ongeveer zo. Ik liep in het begin de hele tijd te slepen met M, want O+ mijn O+ baby O+ . Kan me niet voorstellen dat ik dat met een tweede niet zou doen :P
  maandag 9 januari 2017 @ 11:08:32 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167999176
Benieuwd hoe het gaat Ikke!

Lesage, verder goed gegaan na de zetpil?

Ik heb er al een dagprogramma op zitten. Om 9 uur lagen we in het zwembad met 2 andere mannetjes en sportmaatjes (hun moeders). Zo vrolijk als hij naar bed ging, zo vrolijk vond ik Max vanmorgen weer in zijn bedje. Uhh en aahh-end en met een grote lach op zijn gezicht. Het zwemmen maakte alleen zo'n indruk, dat hij stil, emotieloos en met grote ogen om zich heen heeft gekeken. Misschien was hij net zo flabberrgasted als zijn moeder door al die liedjes :P Je leert wel een heel repertoire zeg! Ik zing eigenlijk vaak gewoon liedjes van de radio en niet van die oud-Hollandse gezelligheid.

En nu ligt 'ie in zijn warme kloffie in de wagen te tukken. Moei!
pi_167999868
Dat klinkt lekker Q! Hier ook wezen zwemmen vanmorgen, man had de ochtend vrij genomen want met twee kleintjes is het toch echt niet te doen helaas.
Nu ligt dreumes in zijn bed te slapen en mini op mijn arm.

Wij proberen heel bewust de momenten dat de 'grote' op bed ligt te gebruiken voor wat extra aandacht voor J.olien. Ze word nog wel een in de box gelegd als T.obias wakker is..

Ik pluk toch net iets makkelijker een dreumes van de vensterbank af zónder baby op de arm..
pi_168000069
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:47 schreef Ggirl het volgende:

Ik pluk toch net iets makkelijker een dreumes van de vensterbank af zónder baby op de arm..
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen :+

Leuk zwemmen, Quoi! Staat hier ook nog steeds op het verlanglijstje.

Ohja, weten jullie nog dat M niet rolde? Het schijnt dat ze 1 keer gerold heeft op het kdv. Normaal vertellen ze dat niet, maar ze was al 2 weken niet geweest dusja :+ Ze hebben het niet zien gebeuren, maar ze lag opeens op haar buik. Thuis rolt ze niet, dus mijn theorie is dat ze haar gewoon op haar buik hadden gelegd maar dat zijn vergeten :')
Ze rolt nu wel naar haar zij. Dat vindt ze dan ook wel genoeg :Y) . Soms als ik haar op haar buik leg, legt ze haar hoofd op de mat en gaat dan een beetje maaien met haar armen. Laten we het "voorbereiden op kruipen" noemen :') :7
pi_168000493
Na de zetpil heeft S. gelukkig best goed geslapen. Wel veel gekreun en gesteun en tegen mij aan plakken, maar ach.

Miezz, ik herken dat bij een tweede niet zo hoor. Dus volgens mij is dat echt hoe je er zelf in staat. Ik heb ooit gelezen (hier?) dat je niet moet kijken naar hoeveel kinderen je in de luier wilt, maar hoeveel je er later aan tafel ziet zitten. Dat vond ik een mooi uitgangspunt!

Q, heerlijk, samen zwemmen. Echt even qualitytime O+

Spannend, Ikke! Toch weer een stukje loslaten van je baby.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 9 januari 2017 @ 12:48:18 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168000942
Nou Miezz, als je dan toch met slaapproblemen zit, is zwemmen wel een aanrader. Max viel tijdens het omkleden en de fles in slaap (ca 10:00) en slaapt nóg :+
  maandag 9 januari 2017 @ 12:53:45 #48
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_168001148
Ikke wat een leuke foto O+ en spannend de eerste echte keer kdv?

Quoi wat jammer dat je bezoek niet door kon gaan :*

Fijn dat S.nog heeft geslapen lasage

Een dikke :* voor jou madivi, het lijkt me ontzettend zwaar 2 van die kleine mannetjes in je eentje.

En meer heb ik niet onthouden

Hier wordt de 2e ook niet de hele tijd maar neergelegd hoor. Ze moet wel wat meer mee in het ritme, maar heb niet het idee dat 1 van de 2 er last van heeft. Het is zoals room het zo mooi zegt O+ al moest ik toch een klein beetje wennen wat ik bij O. Niet had. Maar inmiddels is ze ook gewoon mijn dochter O+ en kijk, dit kan je toch ook maar niet de hele tijd neerleggen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lekkere blije dikkopje :D

[ Bericht 0% gewijzigd door snoenk op 09-01-2017 13:50:57 ]
pi_168002374
Miezz ik heb ook niet gezegt dat M een moeilijke baby is ;) maar je zit er niet zo maar doorheen toch? Ik snap je gevoel heel goed, dat wilde ik er eigenlijk alleen maar mee zeggen.

Room wat je zegt herken ik ook. Het is zo bijzonder om te zien hoeveel peuter van baby houdt O+ en andersom ook al.
En omdat ik weet hoe snel het gaat geniet ik veel meer van de baby tijd. Lekker knuffelen, zijn zachte huid aaien, lekker tutten. Peuter wil dat allemaal niet meer boehoe

Quoi wat leuk! Lekker zwemmen en nieuwe liedjes leren. Max zal wel uitgeteld zijn.
Hoe doe jij dat trouwens met het bad? Max zal er ook bijna uitgegroeid zijn toch? Stijn past er niet meer in en samen douchen komt gewoon niet altijd uit.

Ik vond het niet leuk om Stijn aan iemand anders te geven.
Hij was al aan het sjansen met de leidsters dus het komt vast goed.
pi_168002557
Ikke wij hebben een badzitje en ik heb het idee dat hij daarom nog wat langer in bad past. Als hij kan zitten gaan we over op de wasbak beneden of in een flexibele wasmand van de action, die schijnen ze ook veel te gebruiken.
Het is idd niet leuk om hem af te geven maar ik denk dat hij heel veel plezier gaat hebben!

L heeft z'n prikjes voorlopig weer gehad! Het was maar even krijsen en toen was het goed O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')