abonnement Unibet Coolblue
  roze maandag 2 januari 2017 @ 02:11:16 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167822596
quote:
Het optreden van Mariah Carey bij het traditionele aftelmoment tijdens de jaarwisseling op Times Square in New York verliep, op zijn zachtst gezegd, niet geheel vlekkeloos, meldt The New York Times.

Carey begon met het zingen van het traditionele Auld Lang Syne. Dat verliep probleemloos.

Maar toen ze haar nummer Emotions inzette, ging het helemaal mis. Het zingen van Carey liep in het geheel niet synchroon met de ingestarte geluidsband.

De oorzaak bleek een technische fout, waardoor de zangeres zichzelf niet hoorde en het geheel uitmondde in een playback-optreden.

Terwijl de muziek doorging en Carey's dansers hun act bleven uitvoeren alsof er niets aan de hand was, gaf de zangeres er de brui aan. Met haar lippen stijf op elkaar en haar hand op haar heup liet ze duidelijk blijken op zijn zachtst gezegd niet blij te zijn met het verloop van het optreden, dat live werd uitgezonden in de Verenigde Staten.
En uur geleden geplaatst:
quote:
Het team rond zangeres Mariah Carey gelooft dat producenten haar optreden op Times Square tijdens oudejaarsavond bewust hebben gesaboteerd, om zo hogere kijkcijfers te scoren.

Tegen Billboard zegt een woordvoerder van de zangeres dat Carey haar optreden heel erg serieus nam. "Het is een schande dat de productie zo werd opgezet om haar te laten falen."

Carey begon haar optreden vlekkeloos met het zingen van het liedje Auld Lang Syne. Het ging mis toen ze daarna het nummer Emotions inzette. Haar zang liep niet synchroon met de ingestarte geluidsband. De zangeres hoorde zichzelf niet terug en playbackte daarom het gehele optreden. Terwijl de dansers achter haar doorgingen alsof er niets aan de hand was, gaf Carey er de brui aan en liep van het podium. Het optreden werd live uitgezonden in de Verenigde Staten.

Volgens het team van Carey is de zangeres eerder met klachten over haar oordopjes gestapt naar Dick Clark Productions, de productiemaatschappij van de avond, toen ze zichzelf tijdens een interview niet kon horen. De technici verzekerden haar daarop dat op het podium haar oordopjes een andere frequentie zouden krijgen.

Omdat de 46-jarige zangeres het nog niet vertrouwde ging ze 4 minuten eerder het podium op om dingen te testen. Ook toen werkten haar oordopjes niet. Hoewel er opnieuw werd geklaagd, gebeurde er volgens haar team niets.

Het team rondom Carey gelooft nu dat er zoveel dingen fout gingen, ondanks waarschuwingen, dat er sprake is van opzet om "Mariah drama" te krijgen. Ze hebben hun klachten geuit in een e-mail naar de productiemaatschappij.

'Zielig'
Een bron van Dick Clark Productions noemt bij TMZ de aantijgingen van het team van Carey "zielig". Volgens de bron wilde Carey zelf geen soundcheck doen, maar liet ze dit over aan een stand-in.

Er waren acht verschillende monitoren op het podium, waardoor Carey zelfs zonder haar oordopjes het geluid kon horen. Volgens de productiemaatschappij heeft Carey haar verhaal veranderd, nadat ze eerst zei dat de verkeerde band werd ingestart.

Op Twitter reageerde Carey zelf op het onfortuinlijke moment. "Shit happens", luidt het bericht van de zangeres.

Carey is vaker onderwerp van kritiek op haar zang. Toen ze tijdens het ontsteken van de lichtjes van de Rockefeller kerstboom in 2014 haar liedje All I Want For Christmas vals zong.
Bron: nu.nl



[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 02-01-2017 02:19:10 ]
Your beauty never ever scared me.
  maandag 2 januari 2017 @ 02:18:34 #2
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167822609
Ik vraag me af waarom het allemaal zo bloot moet. Het is hartje winter, iedereen begrijpt het als je gewoon een lekkere warme jas aan hebt tijdens je optreden, en het zal om je zang moeten gaan...

Wel grappig dat die hoge noten dus gewoon op de band staan...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_167822681
Op zich niet vergezocht dat het expres was gedaan, aangezien ze compleet irrelevant is anno 2017. De meeste mensen van 25 kennen "Emotions" niet eens.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167822739
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 02:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vraag me af waarom het allemaal zo bloot moet. Het is hartje winter, iedereen begrijpt het als je gewoon een lekkere warme jas aan hebt tijdens je optreden, en het zal om je zang moeten gaan...

Wel grappig dat die hoge noten dus gewoon op de band staan...
Mannen kijken graag naar lekkere meloenen, dikke billen en een keurig gewaxte schaamstreek.
5 Ferrari's op videoband!
pi_167823110
"Deze video is niet beschikbaar." -O-
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_167823383
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 03:06 schreef MrSalazar het volgende:
Op zich niet vergezocht dat het expres was gedaan, aangezien ze compleet irrelevant is anno 2017. De meeste mensen van 25 kennen "Emotions" niet eens.
24 jaar oud hier. Luistert aws naar Emotions. Aldus een onterechte aannamen.
pi_167823445
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

24 jaar oud hier. Luistert aws naar Emotions. Aldus een onterechte aannamen.
Hij bedoelde uiteraard met uitzondering van hipsters.
pi_167823525
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij bedoelde uiteraard met uitzondering van hipsters.
Mariah Carey en hipsters :')

Die luisteren naar Adelle.

Check your facts :{w
pi_167823568
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:39 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Mariah Carey en hipsters :')

Die luisteren naar Adelle.

Check your facts :{w
Hipsters luisteren naar allerhande oude meuk en niet naar mainstreamshit zoals Adele. :')
pi_167823640
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Hipsters luisteren naar allerhande oude meuk en niet naar mainstreamshit zoals Adele. :')
Hipsters zijn inmiddels mainstream. En daarmee ook hun muziek. Maar zover was je nog niet.
pi_167823864
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Hipsters luisteren naar allerhande oude meuk en niet naar mainstreamshit zoals Adele. :')
Ik had met oud en nieuw skinny jeans aan en luisterde naar de top 2000, wat zegt dit over mij?
pi_167823940
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:04 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Ik had met oud en nieuw skinny jeans aan en luisterde naar de top 2000, wat zegt dit over mij?
Dat je waarschijnlijk onvruchtbaar bent.
pi_167823984
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat je waarschijnlijk onvruchtbaar bent.
Tragisch
pi_167824486
Ik vond dat ze er goed mee omging gezien de omstandigheden. Ze hadden proberen te kunnen zingen, maar als haar monitor het niet deed is dat onbegonnen werk.
Ze had van het podium weg kunnen lopen.
Of ze had er het beste van kunnen maken, wat ze deed. Geen paniek of wat dank ook. Well done Maria.
pi_167827520
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

24 jaar oud hier. Luistert aws naar Emotions. Aldus een onterechte aannamen.
Aldus verkeerd gebruikt
aanname meervoud

Je bent bij dezen afgekeurd en kan beter niet meer posten.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2017 @ 14:26:49 #16
368283 ato
pi_167828738
Ook al is ze bijna een karikatuur van zichzelf, toch geloof ik Mariah wel.
Tenminste dat de techniek faalde..
Life can be a bitch, so like it..
pi_167829685
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:04 schreef Superdonald het volgende:

[..]

Ik had met oud en nieuw skinny jeans aan en luisterde naar de top 2000, wat zegt dit over mij?
Top 2000 is veel te mainstream voor een echte hipster, dus geen idee wat je dan wel bent.
pi_167829720
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:27 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Aldus verkeerd gebruikt
aanname meervoud

Je bent bij dezen afgekeurd en kan beter niet meer posten.
Niemand spelt correct Nederlands. Dat hoort bij het Nederlanderschap. Het is een lelijke taal en ain't nobody gives a damn!
pi_167829818
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:18 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Niemand spelt correct Nederlands. Dat hoort bij het Nederlanderschap. Het is een lelijke taal en ain't nobody gives a damn!
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')