Is alleen op de PC lijkt mij.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:21 schreef Kalebatz het volgende:
Zie ik nou die optie voor het voten voor de volgende map over het hoofd?
Eens, maar je kan er wel redelijk snel mee vuren (en iemand raken) in tegenstelling tot een Selbstlader die wat meer tijd nodig heeft om de kogel te sturen precies waar je richt. Als je binnen een paar seconden drie man kapot schiet met een magazijn van je Mondragon dan is dat echt tof, gebeurde mij pas. Als countersniper ook prachtig, lukt mij niet met een Selbstlader, al heb ik er ook niet echt een poging mee gedaan nog. Maar waarschijnlijk kruipen de scouts 9 van de 10 keer weg als je 1 of 2 schoten hebt kunnen laten landen met een Selbstlader.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:23 schreef Vatta het volgende:
Ik vind de Mondragon Storm eigenlijk verreweg het fijnste Medic wapen. Alleen die 10 kogels in een magazijn is wel kut.
Conquest is met 64.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
Ik speel dit spel nu sinds een weekje maar kan iemand mij vertellen wanneer je met 64 spelers tegelijk kan spelen?
Ik kom niet verder dan 20 vs 20 in de operations. Ze lijken dan vol te zitten
Dan moet je volgens mij op driehoekje drukken voor je een operation start, je kan namelijk kiezen tussen 20vs20 en 32vs32.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
Ik speel dit spel nu sinds een weekje maar kan iemand mij vertellen wanneer je met 64 spelers tegelijk kan spelen?
Ik kom niet verder dan 20 vs 20 in de operations. Ze lijken dan vol te zitten
Voordeel van die rigotti is wel dat je hem op auto kan zetten waardoor je wanneer het nodig is een hele groep kan volblaffen van dichtbijquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, maar je kan er wel redelijk snel mee vuren (en iemand raken) in tegenstelling tot een Selbstlader die wat meer tijd nodig heeft om de kogel te sturen precies waar je richt. Als je binnen een paar seconden drie man kapot schiet met een magazijn van je Mondragon dan is dat echt tof, gebeurde mij pas. Als countersniper ook prachtig, lukt mij niet met een Selbstlader, al heb ik er ook niet echt een poging mee gedaan nog. Maar waarschijnlijk kruipen de scouts 9 van de 10 keer weg als je 1 of 2 schoten hebt kunnen laten landen met een Selbstlader.
Gebruikte pas de Rigotti voor de lol maar als je iets verder komt (36 meter) dan is het alweer een 4 shot kill waar een mondragon altijd een 3 shots kill is op het lichaam. Dat heeft dat wapen dan wel weer gelijk met een Selbstlader, die heeft dat ook.
Geen last van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:28 schreef Gezicht het volgende:
uit maar ik speel inmiddels nog maar zo weinig dat ik het de moeite niet meer waard vind. Inmiddels al zeker drie weken geen moment meer gespeeld. Het heeft op de een of andere manier toch niet dat gevoel van BF4, waar je maar terug wil blijven komen.
Het blijft teveel cluster/nade random kill fuck. Un bf 4 kon je rustig een pot blijven leven als je goed was. Hier totaal niet.quote:
Gamers don't die, they respawn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het blijft teveel cluster/nade random kill fuck. Un bf 4 kon je rustig een pot blijven leven als je goed was. Hier totaal niet.
Zie genoeg spelers met aardig dikke K/D ratio, maar die nade spam is wel vervelend ja. In BF4 had je dat ook wel bij bepaalde chokepoints... toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het blijft teveel cluster/nade random kill fuck. Un bf 4 kon je rustig een pot blijven leven als je goed was. Hier totaal niet.
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gamers don't die, they respawn.
Ik vind het een heerlijke battlefield, zeker al je een goed team hebt en er dus ook aan teamwork wordt gedaan. Want soms, soms zit je echt fucked up in een soort COD wereldje met alleen maar figuren die A) alleen maar aan zichzelf denken en B) denken dat alles om de kills gaat. Ga dan TDM spelen
Het gaat me meer om de snelheid waarmee je een granaat kunt gooien. In bf 4 moest je dat timen anders was je een kleine periode weerloos. Omdat je nog een nade gooide. Hier is het een instathrow. Haalt veel gewicht bij de gunplay weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie genoeg spelers met aardig dikke K/D ratio, maar die nade spam is wel vervelend ja. In BF4 had je dat ook wel bij bepaalde chokepoints... toch?
Maar goed, ik las volgens mij dat grenades niet meer via ammopouches/crates te krijgen zijn vanaf de nieuwe DLC. Nade spam zou dan flink af moeten nemen.
[..]
Dit ja.
Sta soms zelfs ook bovenaan de lijst met negatieve K/D ratio. Boeit me niet zoveel.
Granaten zijn nog steeds te verkrijgen van een ammopouch, hoorde dat het alleen wat langer duurt. Heb geen bron.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de snelheid waarmee je een granaat kunt gooien. In bf 4 moest je dat timen anders was je een kleine periode weerloos. Omdat je nog een nade gooide. Hier is het een instathrow. Haalt veel gewicht bij de gunplay weg.
Instathrow lijkt me minder een probleem als je niet snel bevoorraad wordt met nieuwe granaten. Je wilt die spam voorkomen, lijkt me. We gaan zien hoe ze het oplossen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de snelheid waarmee je een granaat kunt gooien. In bf 4 moest je dat timen anders was je een kleine periode weerloos. Omdat je nog een nade gooide. Hier is het een instathrow. Haalt veel gewicht bij de gunplay weg.
14 maart lees ik in dit artikel: http://www.gottabemobile.(...)-shall-not-pass-dlc/quote:
Ja, daar lijkt het inderdaad meer op. Jammer wel. Weekje eerder had leuk geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2017 06:27 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
14 maart lees ik in dit artikel: http://www.gottabemobile.(...)-shall-not-pass-dlc/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |