abonnement Unibet Coolblue
pi_167587838
Dit vertel ik maar, omdat het echt kut begint te worden.. en ik moet het kwijt.

Er was dit meisje in mijn leven niet mijn vriendin of relatie iets.. Maar we hadden wel iets een goeie klik. we praatte altijd ontzettend veel en hadden veel gemeen.. Het ging zelfs zo goed dat na een tijd gevoelens kregen voor elkaar.. en dat merkte ik duidelijk en zij blijkbaar ook..

Tot op het moment ze zei dat ze een date had.. Uit het niets.. Ik wist niet of ze die jongen al langer kende of ze voordat ik met haar praatte al met hem iets deed..

Die date ging voorbij en zat had een geweldig leuke tijd vertelde ze mij.. Toen vroeg ze daarna op een wat minder subtiele manier wat ik er van vond.. Ik heb gezegd dat ze gelukkig moest zijn en haar eigen keuze moest maken.

We hebben nog maanden gepraat, maanden besproken ik heb haar altijd gesteunt.. En constant belde ze mij als ze zich niet goed voelde of als er iets gebeurde... Ze had een vriend waar ze naar toe kon gaan, iemand die van haar houdt... zou ik dan denken.. Het gekke nog is dat ik meer wist van haar dan het vriendje.. Ik wist hoe ze was, ik wist wanneer ze iets nodig had en dat bleef ook zo..

Tot ze het heel druk kreeg met school en niet alleen haar vriendje, maar ook mij redelijk lang negeerde of weinig tot niets contact zocht.

Nu is ze bij die jongen, in engeland want daar woont haar vriend.. En ik zie foto's voorbij komen en iedere keer weer als ik foto's of gewoon haar zie... Dan voel ik boosheid, niet eens verdriet of iets.. Echt gewoon boos.. En ik weet niet wat ik ermee moet doen, ik heb al aangegeven bij haar dat ik haar leuk vind en dat het moeilijk voor mij is.. maar het blijft toch iedere keer weer hangen. En ik heb geen idee wat ik moet doen om het te stoppen..

Ik loop vast, met haar, met mijzelf.. want ik durf niet eens meer stappen te nemen om met een andere meid te praten.. Puur wegens het feit dat zij mij zo boos kan maken of mij gewoon in de steek laat... Ik zou er nu gewend aan moeten raken, maar geen idee wat ik moet doen.

Iemand Tips? wat ik kan doen?
pi_167588456
Vrouwen..... Je had, denk ik, eerder een stap moeten zetten. Ik begrijp wel wat je bedoeld, zoiets zelf ook mee mogen maken. Het beste is er een punt achter zetten en verder gaan. Je had toen al moeten aangeven wat jouw gevoelens waren maar dat had je blijkbaar niet gedaan.
pi_167588489
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef Antaris het volgende:
Vrouwen..... Je had, denk ik, eerder een stap moeten zetten. Ik begrijp wel wat je bedoeld, zoiets zelf ook mee mogen maken. Het beste is er een punt achter zetten en verder gaan. Je had toen al moeten aangeven wat jouw gevoelens waren maar dat had je blijkbaar niet gedaan.
Geloof mij voordat ze begon over die date zei ik al dat ik haar leuk vond.. We waren al dingen aan het plannen.
pi_167588885
Je had haar moeten "pakken/veroveren", misschien is het daar fout gegaan
  zondag 25 december 2016 @ 02:19:22 #5
365231 Fera
Fire & Blood
pi_167590702
She's just not that into you.

Nu ben je gewoon een schouder om op uit te huilen. Ik snap wel waarom het je boos maakt. Probeer haar zoveel mogelijk te vergeten. Zet contact met haar op een laag pitje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_167591828
quote:
9s.gif Op zondag 25 december 2016 02:19 schreef Fera het volgende:
She's just not that into you.

Nu ben je gewoon een schouder om op uit te huilen. Ik snap wel waarom het je boos maakt. Probeer haar zoveel mogelijk te vergeten. Zet contact met haar op een laag pitje.
Hm.. nou ja het was wel steeds dat ze mij leuk vond/vind en dat er altijd gevoelens voor mij waren..

Totdat ze opeens zo deed en mij gewoon liet vallen terwijl we altijd voor elkaar klaar stonden
  zondag 25 december 2016 @ 12:38:37 #7
365231 Fera
Fire & Blood
pi_167596051
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 09:07 schreef SmashAron het volgende:

[..]

Hm.. nou ja het was wel steeds dat ze mij leuk vond/vind en dat er altijd gevoelens voor mij waren..

Totdat ze opeens zo deed en mij gewoon liet vallen terwijl we altijd voor elkaar klaar stonden
Dus zo sterk waren die gevoelens voor jou dus niet. Is kut om te horen, maar wel de waarheid.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 25 december 2016 @ 20:07:16 #8
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_167602712
Ik heb ongeveer hetzelfde en vind het lastig om er een punt achter te zetten want eens in de zoveel dagen krijg ik weer een berichtje ofzo en dan ga ik weer aan haar denken voor een paar dagen.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  zondag 25 december 2016 @ 20:19:32 #9
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_167602921
Herkenbaar, enige tip die ik je kan geven is blijf zo ver mogelijk bij haar vandaan. Je gaat hier anders nog enorm lang last van houden qua fucked up gevoelens. In mijn geval heb ik het contact op een gegeven moment helemaal verbroken en kort daarna heeft zij het uitgemaakt met haar vriend. Hierop heeft zij vervolgens weer contact gezocht en aangegeven dat ze verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat zij toch voor mij koos. Zelf heb ik er echter voor gekozen om haar uit mijn leven te houden en achteraf gezien ben ik hier blij om. Kwel jezelf niet, er zijn meer dan genoeg leuke dames. Uiteindelijk zal je merken dat een hoop van deze dames zelfs veel leuker zijn dan het meisje waarmee je nu in je hoofd zit en waardoor je in een neerwaartse spiraal raakt.
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_167603348
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 23:07 schreef SmashAron het volgende:
Dit vertel ik maar, omdat het echt kut begint te worden.. en ik moet het kwijt.

Er was dit meisje in mijn leven niet mijn vriendin of relatie iets.. Maar we hadden wel iets een goeie klik. we praatte altijd ontzettend veel en hadden veel gemeen.. Het ging zelfs zo goed dat na een tijd gevoelens kregen voor elkaar.. en dat merkte ik duidelijk en zij blijkbaar ook..

Tot op het moment ze zei dat ze een date had.. Uit het niets.. Ik wist niet of ze die jongen al langer kende of ze voordat ik met haar praatte al met hem iets deed..

Die date ging voorbij en zat had een geweldig leuke tijd vertelde ze mij.. Toen vroeg ze daarna op een wat minder subtiele manier wat ik er van vond.. Ik heb gezegd dat ze gelukkig moest zijn en haar eigen keuze moest maken.

We hebben nog maanden gepraat, maanden besproken ik heb haar altijd gesteunt.. En constant belde ze mij als ze zich niet goed voelde of als er iets gebeurde... Ze had een vriend waar ze naar toe kon gaan, iemand die van haar houdt... zou ik dan denken.. Het gekke nog is dat ik meer wist van haar dan het vriendje.. Ik wist hoe ze was, ik wist wanneer ze iets nodig had en dat bleef ook zo..

Tot ze het heel druk kreeg met school en niet alleen haar vriendje, maar ook mij redelijk lang negeerde of weinig tot niets contact zocht.

Nu is ze bij die jongen, in engeland want daar woont haar vriend.. En ik zie foto's voorbij komen en iedere keer weer als ik foto's of gewoon haar zie... Dan voel ik boosheid, niet eens verdriet of iets.. Echt gewoon boos.. En ik weet niet wat ik ermee moet doen, ik heb al aangegeven bij haar dat ik haar leuk vind en dat het moeilijk voor mij is.. maar het blijft toch iedere keer weer hangen. En ik heb geen idee wat ik moet doen om het te stoppen..

Ik loop vast, met haar, met mijzelf.. want ik durf niet eens meer stappen te nemen om met een andere meid te praten.. Puur wegens het feit dat zij mij zo boos kan maken of mij gewoon in de steek laat... Ik zou er nu gewend aan moeten raken, maar geen idee wat ik moet doen.

Iemand Tips? wat ik kan doen?
Ik vind het heel egoistisch van haar dat ze contact blijft houden, terwijl ze weet dat je haar heel leuk vindt. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom ze contact houdt (je bent het praatmuurtje dat ze nodig heeft, ze mag je als een vriend en wil je niet kwijt want er is een vriendschapsband, aandacht, vertrouwensgevoel etc etc.), maar het gaat er om dat je verder gaat met je leven en dit opzij zet (want ze geeft je niet wat je wil en dat zal ze later ook niet doen). Neem afscheid van haar, verbreek het contact (echt 0% contact), ontwikkel jezelf en begin te daten. :) Laat haar los en zeg tegen haar dat ze je ook los moet laten, want je gaat er alleen op achteruit. Je bent meer waard dan dit toch? Gedraag je er dan ook naar, het leven heeft zoveel andere mooie dingen te bieden! Good luck! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')