abonnement Unibet Coolblue
pi_167821319
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:16 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

apart ja, alsof dat het hoogst haalbare is ofzo
Of het het hoogst haalbare is weet ik niet, maar een vrouw die me écht lust: die zeg maar haar vingers erbij aflikt als ze bij mij is, geeft me wel een enorme kick. Ik maak het bijna nooit mee, maar vaak genoeg om met minder geen genoegen te nemen... :@
pi_167830607
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:08 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat sex met een vrouw het hoogst haalbare goed is? Er zijn idd genoeg andere dingen waar je een top of the world gevoel van krijgt. Sex hebben is onder andere goed voor je ego. Wellicht een bevestiging dat je nog goed in de markt ligt. Sex met een meid geeft mij iig een confidence boost maar zeer zeker niet het belangrijkste wat er is.
Dat is dus precies het stomme eraan. Dat je het krijgen van seks op jezelf betrekt. Seks is iets wat je een ander geeft, en voor 'jou' hooguit een genietmoment. Wat je er verder allemaal aan ontleent is pure bullshit die je jezelf inbeeld.
pi_167830943
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:02 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Dat is dus precies het stomme eraan. Dat je het krijgen van seks op jezelf betrekt. Seks is iets wat je een ander geeft, en voor 'jou' hooguit een genietmoment. Wat je er verder allemaal aan ontleent is pure bullshit die je jezelf inbeeld.
Dat had ik eerder moeten weten, daar ik zoveel te geven had!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')