abonnement Unibet Coolblue
pi_168709401
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:16 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Je hebt de instagram foto's gezien, de bewuste mails gelezen, de logo's bekeken die overeenkomen met de informatie van de FBI over pedonetwerken, net als de codetaal waarvan bekend is wat deze betekend en jij ziet geen verband?
yep, gezien en inderdaad, het is te weinig om te concluderen dat Comet PingPong de spil is in een omvangrijk netwerk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 6 februari 2017 @ 14:30:01 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_168710855
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Wat pizzagate zo interessant maakt zijn de talloze feiten die bekend en een echt onderzoek rechtvaardigen (zoals nu ook aan het gebeuren is), de media het als een "rare conspiracy" bestempelen en er tegelijkertijd censuur plaats over dit onderwerp zoals ze nog nooit gezien hebben in het Westen. De bekende connectie met verschillende veroordeelde pedofielen, de trips naar Lolita Island door zowel Bill als Hillary en een veelvoud aan andere zaken die letterlijk terug te lezen in de leaks (en authentiek zijn bevonden door meerdere bronnen waaronder de FBI) maken dit een duidelijk verhaal.

Dat er toevallig een website is van iemand met verkeerde opvattingen die een gedeelte van de - door honderden anderen onderzochte feiten - opsomt is irrelevant. Het zou wat kunnen zeggen over zijn motieven om het op zijn site te zetten maar ik ben niet geïnteresseerd in die motieven. Ik wil weten wat de waarheid is.
Het wordt onder de tafel geveegd omdat er grote namen bij betrokken zijn en verder gaat dan Pg zelf. James schijnt ook eigenaar te zijn van het Pegasus museum in Washington vlakbij een speelplaats. Men beweert dat daar de killroom zich zou kunnen bevinden. Raar gebouw als je het opzoekt, het museum is niet eens open, mensen uit de buurt wisten niet eens dat het een museum was. Ergens bij die speelplaats vind je het woord 'kids' met een pijl naar beneden. De gozer die het aan licht bracht werd zelfs verkapt bedreigd door Jimbo himself door insinuaties te maken naar zijn vriendin en zijn moeder. Hij werd door hem verzocht de video offline te halen. Allemaal te vinden op YT mocht je interesse hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_168711232
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, dat is nu eenmaal jouw belevingswereld.
Oh? En welke officiele versie van wat dan ook heb je je twijfels over?
Ik vraag gewoon omdat ik heb helemaal geen woord kritiek van je gehoord.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168718237
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:16 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Je hebt de instagram foto's gezien, de bewuste mails gelezen, de logo's bekeken die overeenkomen met de informatie van de FBI over pedonetwerken, net als de codetaal waarvan bekend is wat deze betekend en jij ziet geen verband?
Ik heb alles gezien en gelezen en er is geen verband. De logo's zijn niet eens van Comet. Er is geen enkele betrouwbare bron voor de lijstjes van codewoorden die verspreid worden, als je dat in beschouwing neemt zijn de e-mails ook weinig schokkend en de instagram foto's zijn verzameld over meerdere accounts, gepost in een periode van meerdere jaren, waarbij bijzonder weinig concreets naar voren komt.
Praktisch alles is eenvoudig te verklaren, er is na al die tijd nul komma nul hard bewijs gevonden. Waar zijn überhaupt de slachtoffers bijvoorbeeld?
pi_168718290
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het wordt onder de tafel geveegd omdat er grote namen bij betrokken zijn en verder gaat dan Pg zelf.
Fout. Het is juist hip in de complotwereld omdat er grote namen bij betrokken zijn.
Conscience do cost.
pi_168725968
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? En welke officiele versie van wat dan ook heb je je twijfels over?
Ik vraag gewoon omdat ik heb helemaal geen woord kritiek van je gehoord.
nee, je trekt een conclusie en vraagt mij nu die te ontkrachten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168727159
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Wat pizzagate zo interessant maakt zijn de talloze feiten die bekend en een echt onderzoek rechtvaardigen (zoals nu ook aan het gebeuren is), de media het als een "rare conspiracy" bestempelen en er tegelijkertijd censuur plaats over dit onderwerp zoals ze nog nooit gezien hebben in het Westen. De bekende connectie met verschillende veroordeelde pedofielen, de trips naar Lolita Island door zowel Bill als Hillary en een veelvoud aan andere zaken die letterlijk terug te lezen in de leaks (en authentiek zijn bevonden door meerdere bronnen waaronder de FBI) maken dit een duidelijk verhaal.
Wel opvallend dat je het qua concrete zaken alleen hebt over de trips naar Lolita Island. En ook wel opvallend dat je weglaat dat het jongste slachtoffer van Epstein 12 jaar oud was. Dat is al iets anders dan de voorkeur van een pedofiel geloof ik. Bovendien is het ook wat vreemd om op basis van het gebruik van hetzelfde vliegtuig te veronderstellen dat de mensen met wie hij nog maar naar die eilandengroep vloog ook pedofiel waren of dat er minderjarige meiden aan boord waren die tijdens die trips werden mishandeld.
  woensdag 8 februari 2017 @ 09:15:40 #234
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168751987
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 februari 2017 @ 09:17:20 #235
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168752003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:33 schreef hunter2011 het volgende:
Volgende week!
Maar wie gaat nou wie arresteren? Dat is nogal een claim en wordt niet duidelijk als ik even diagonaal door het filmpje skip.

Zou mooi zijn als ze het even SMART maakt, kunnen we het ook controleren ;) Anders is het Cold Reading :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168752117
quote:
Alweer? Ik heb nu al 5 keer gehoord dat er 'volgende week' toch echt iets ging gebeuren.

Als er volgende week niets gebeurt, kom je dan terug om te zeggen dat je het fout had?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168761539
quote:
Vorige week was het een 'FBI insider' die beweerde dat het deze week ging gebeuren, deze week is het een 'Trump insider' die beweert dat het volgende week is.
Ik denk dat ik me volgende week ook voor ga doen als anonieme bron, altijd leuk een beetje aandacht..
pi_168766151
  donderdag 9 februari 2017 @ 08:54:04 #239
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168772141
quote:
Nog meer rook, maar nergens direct bewijs. :)
Nog meer losstaande waarheden aan elkaar knopen, aangevuld met ongefundeerde verdachtmakingen. :)

Saville werkte overigens van 1958 tot 1997 - Thompson werd in 2004 directeur van de BBC... De enige 'opspraak' die er te vinden was, was het niet uitzenden van een docu over het misbruik van Saville net na diens overlijden. Iets waar Thompson zelf van zegt dat hij die beslissing niet genomen heeft.
Wil je dat echt een 'cover up' noemen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:31:11 #240
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168772681
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nog meer rook, maar nergens direct bewijs. :)
Nog meer losstaande waarheden aan elkaar knopen, aangevuld met ongefundeerde verdachtmakingen. :)

Saville werkte overigens van 1958 tot 1997 - Thompson werd in 2004 directeur van de BBC... De enige 'opspraak' die er te vinden was, was het niet uitzenden van een docu over het misbruik van Saville net na diens overlijden. Iets waar Thompson zelf van zegt dat hij die beslissing niet genomen heeft.
Wil je dat echt een 'cover up' noemen?
Het is inderdaad alsof je de mensen van nu verantwoordelijk houdt voor de keuzes van mensen uit het verleden. Het plaatje ziet er overtuigend uit maar snel onderzoek toont al aan dat er niks van klopt inderdaad.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:35:29 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168772742
Ik vind dat hele plaatje sowieso al weinig geen overtuigingskracht hebben, gezien de nonsens die het wil verkopen.
Dus The New York Times is dé msm die Pizzagate naar het land der fabelen verbande? Volgens mij deed ieder zichzelf serieus nemend medium dat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:38:49 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168798069
quote:
quote:
Pizzagate is nog lang niet voorbij. Deze week werd duidelijk dat twee bedrijven in Philadelphia door complotdenkers in de tang worden genomen. Medewerkers van Pizza Brain, een restaurant annex museum en ijssalon Little Baby's maken melding van dreigmails en YouTube-video's waarin complotdenkers de link leggen met kindermisbruik.

Ook in Nederland plaatsen sites met nepnieuws nog steeds berichten over pizzagate. Sommige complotsites suggereren zelfs dat journalisten die schrijven over nepnieuws ingehuurd zijn door 'machtige mensen' om pedofielen 'de hand boven het hoofd te houden'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168818566



wikileaks email met santanist kunstenaar marina abramovic
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/15893


pi_168824348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 02:06 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wikileaks email met santanist kunstenaar marina abramovic
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/15893
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Of je doet een beetje onderzoek naar de originele tweet, en wat Global Goal 14 is.
pi_168847387
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nog meer rook, maar nergens direct bewijs. :)
Nog meer losstaande waarheden aan elkaar knopen, aangevuld met ongefundeerde verdachtmakingen. :)

Saville werkte overigens van 1958 tot 1997 - Thompson werd in 2004 directeur van de BBC... De enige 'opspraak' die er te vinden was, was het niet uitzenden van een docu over het misbruik van Saville net na diens overlijden. Iets waar Thompson zelf van zegt dat hij die beslissing niet genomen heeft.
Wil je dat echt een 'cover up' noemen?
De enige opspraak?

Ze negeerden de vele signalen en het misbruik vond vaak plaats binnen hun studios - decennia lang (!). Misschien de documentaire(s) over/met Savile van Louis Theroux gezien? Interessant om te zien hoe zo'n Savile in de directe omgang er om heen praat en achteraf hoe mensen zich onder druk gevoeld hebben om niets te zeggen.
  zondag 12 februari 2017 @ 11:27:16 #247
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168847427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 14:06 schreef Naqin het volgende:

[..]

Of je doet een beetje onderzoek naar de originele tweet, en wat Global Goal 14 is.
Inderdaad, dat dus. Bovendien is dat plaatje met dat geduct-tapede meisje ook geen bewijs maar gewoon een grappige foto.
  maandag 13 februari 2017 @ 08:53:09 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168868586
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:25 schreef Poolbal het volgende:
De enige opspraak?
De enige opspraak waar Thompson bij 'betrokken' was. Ja.
quote:
Ze negeerden de vele signalen en het misbruik vond vaak plaats binnen hun studios - decennia lang (!).
"Ze" is niet Thompson. :) Die werkte dus niet voor de BBC toen het misbruik speelde.
quote:
Misschien de documentaire(s) over/met Savile van Louis Theroux gezien? Interessant om te zien hoe zo'n Savile in de directe omgang er om heen praat en achteraf hoe mensen zich onder druk gevoeld hebben om niets te zeggen.
Goeie tip; volgens mij zag ik hem laatst in de NPO uitzending gemist app.

Sowieso mooie documentaire maker, Theroux.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 13 februari 2017 @ 18:39:26 #250
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_168878508
Loopt dit draadje nog? Dit was toch confirmed nepnieuws?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')