abonnement Unibet Coolblue
pi_167478266
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:Y

Wordt overigens voor veel van m'n vrienden daar de eerste keer ooit dat ze m'n vriend zien. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Maar je hebt al zo lang met hem! :o Waarom heb je hem nooit voorgesteld?

Die discussie van gisteren komt me ook wel bekend voor. In mijn sportclub weet mijn team dat ik homo ben, maar het team daaronder niet. Het is niet dat ik het verberg, maar toch komt het niet ter sprake. Ik heb er ook nooit zin om over te beginnen :P
pi_167478469
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Als je vrienden een beetje relaxt zijn dan wordt dat vast gewoon heel gezellig :Y.
Ben je ook weer op een op ander NYE-feest Vlarp?
pi_167478532
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Maar je hebt al zo lang met hem! :o Waarom heb je hem nooit voorgesteld?
Vriend woont in Amsterdam, ik in Rotterdam, oude vriendenploeg in Groningen, ouders weer in een dorp op een uur van Groningen... Ben vrij weinig in het noorden en die enkele keer dat ik er twee nachtjes met m'n vriend ben is het weekend al gauw voornamelijk gevuld met familie en zo. :P
quote:
Die discussie van gisteren komt me ook wel bekend voor. In mijn sportclub weet mijn team dat ik homo ben, maar het team daaronder niet. Het is niet dat ik het verberg, maar toch komt het niet ter sprake. Ik heb er ook nooit zin om over te beginnen :P
Dat is eigenlijk ook wel prima.
pi_167480202
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ben je ook weer op een op ander NYE-feest Vlarp?
Ik ga cruisen op de Metz NYE boot.

Die meert om 12 uur even aan bij de Erasmusbrug voor het nationaal vuurwerk :Y.
Huh!?
pi_167481714
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:12 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik ga cruisen op de Metz NYE boot.

Die meert om 12 uur even aan bij de Erasmusbrug voor het nationaal vuurwerk :Y.
Chillllll
pi_167483907
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:12 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik ga cruisen op de Metz NYE boot.

Die meert om 12 uur even aan bij de Erasmusbrug voor het nationaal vuurwerk :Y.
Na die eerste zin dacht ik aan een heel andere vorm van cruisen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 21:59:09 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_167486182
Jullie "Please like me" al gezien?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_167486593
quote:
4s.gif Op maandag 19 december 2016 18:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Omdat je interesse voor het mannelijk geslacht niks anders is dan een aangeboren voorkeur. Waarom zou je tegen iedereen moeten vertellen waar je voorkeur naar uit gaat.
Daar is binnen de wetenschappelijke literatuur alles behalve duidelijkheid over. Niet dat het ook maar iets uitmaakt verder maar aangeboren suggereert het bestaan van een tot op heden (en waarschijnlijk dus niet bestaand) niet ontdekt homogen.
https://www.theguardian.c(...)y-sexuality-gay-gene
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_167486706
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is het ook heel sterk, er komt dan bijna altijd direct een (groeps)gesprek over zoiets en daar heb ik vaak totaal geen trek in. :P
Mijn ervaring is dat mensen het negeren als je ze compleet overdonderd.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_167486897
HONY

“When the last kid left for college, it came to a point where it was just pretense. And I couldn’t hide it anymore. I was tired of worrying if people suspected, or if they’d find out, or if they’d still care about me if they knew. The first person I came out to was my wife. It was wrenching. It was the end of our marriage. I just kept telling her I was sorry. I think she felt abandoned. And I’m sorry for that. I also think she felt that our life together was a lie. But I don’t see it that way. We were a family. We had four wonderful children that we raised to adulthood. And those are facts. I’m not happy about the hurt I caused. But I feel authentic now. I regret the things I did, but I’m so happy about what I’ve done.”

The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_167487181
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:17 schreef tofastTG het volgende:
HONY

“When the last kid left for college, it came to a point where it was just pretense. And I couldn’t hide it anymore. I was tired of worrying if people suspected, or if they’d find out, or if they’d still care about me if they knew. The first person I came out to was my wife. It was wrenching. It was the end of our marriage. I just kept telling her I was sorry. I think she felt abandoned. And I’m sorry for that. I also think she felt that our life together was a lie. But I don’t see it that way. We were a family. We had four wonderful children that we raised to adulthood. And those are facts. I’m not happy about the hurt I caused. But I feel authentic now. I regret the things I did, but I’m so happy about what I’ve done.”

[ afbeelding ]
Wel zonde dat je dan de hele periode hebt gemist waarin je nog een beetje goede twinks kon doen.
pi_167487644
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wel zonde dat je dan de hele periode hebt gemist waarin je nog een beetje goede twinks kon doen.
Maar wel kinderen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_167487731
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:34 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Maar wel kinderen.
Ja dat wel, maar dat is wel weer een risico'tje met de politie en de wetten en zo. En dat zullen ze misschien toch tegen je houden als hun vader zijnde.
pi_167488079
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:09 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Daar is binnen de wetenschappelijke literatuur alles behalve duidelijkheid over. Niet dat het ook maar iets uitmaakt verder maar aangeboren suggereert het bestaan van een tot op heden (en waarschijnlijk dus niet bestaand) niet ontdekt homogen.
https://www.theguardian.c(...)y-sexuality-gay-gene
Niet alles wordt via genen gereguleerd. Kan nog steeds aangeboren zijn via epigentische code. Kan ook zijn dat die epigentische code zich ontwikkelt terwijl je opgroeid. Hoe meer we ontdekken over (epi-)genetica, hoe minder we weten.

Let trouwens ook op dat aangeboren niet per se betekent dat het erfelijk is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167488566
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:12 schreef tofastTG het volgende:
dat mensen het negeren als je ze compleet overdonderd.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
terwijl je opgroeid.
Jullie zouden goed bij elkaar passen trouwens.
pi_167488757
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]


[..]

Jullie zouden goed bij elkaar passen trouwens.
Het is laat, Nederlands is een kuttaal, en ik praat altijd over genetica in het Engels dus moest ook nog de helft vertalen. Dus. Daarom dus. Omdat.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167489090
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is laat, Nederlands is een kuttaal, en ik praat altijd over genetica in het Engels dus moest ook nog de helft vertalen. Dus. Daarom dus. Omdat.
Daag me niet uit om ze vanaf nu ook overdag bij alledaagse onderwerpen uit je posts te halen want geloof me, ik zie ze vaak genoeg. ~O>
pi_167489107
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Daag me niet uit om vanaf nu ook overdag bij alledaagse onderwerpen ze uit je posts te halen want geloof me, ik zie ze vaak genoeg. ~O>
Het argurment 'Nederlands is kut' kent gelukkig geen tijd.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167489127
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:12 schreef Rezania het volgende:
argurment
Hmm?
pi_167489157
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hmm?
Je moeder!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167489186
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je moeder!
Die is ook tamelijk kut, maar gelukkig zijn de bilaterale betrekkingen enigszins genormaliseerd.

Ga haar na nieuwjaarsdag misschien zelfs even opzoeken.
pi_167489511
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die is ook tamelijk kut, maar gelukkig zijn de bilaterale betrekkingen enigszins genormaliseerd.

Ga haar na nieuwjaarsdag misschien zelfs even opzoeken.
Vooruitgang dus?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167489595
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vooruitgang dus?
Ja best wel. Van 'al het contact verbroken' naar af en toe appen gegaan en tijdje terug zelfs een keer kort gebeld. Hoop heel erg dat het in januari weer een beetje goed komt.
pi_167489673
Wel echt super relaxed trouwens dat ik gewoon volledig zelf mag beslissen wanneer ik werk. Heb dus besloten om morgen maar weer eens een dagje op de redactie door te brengen en nu heb ik plotseling zin om nog een aflevering House of Cards te kijken, dus ga ik morgen lekker een klein uurtje later heen dan gepland. Hoe laat ik weer vertrek maakt ook niemand iets uit. Enkel de output telt. Perfectie. O+
pi_167490053
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Niet alles wordt via genen gereguleerd. Kan nog steeds aangeboren zijn via epigentische code. Kan ook zijn dat die epigentische code zich ontwikkelt terwijl je opgroeid. Hoe meer we ontdekken over (epi-)genetica, hoe minder we weten.

Let trouwens ook op dat aangeboren niet per se betekent dat het erfelijk is.
Oke, geen idee mbt bovenstaande. Is iig nog geen wetenschappelijk bewijs voor (voor zover ik weet) . Het lijkt mij persoonlijk iig niet heel onlogisch dat omgevingsfactoren een rol spelen en dat geaardheid uiteindelijk een sociaal construct blijkt te zijn.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')