abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:17:42 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167365028


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167365102
dat is inderdaad prima hoor voor een stagiair. reiskosten kan je er meestal ook wel bij vragen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:32:47 #3
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_167365256
Fuck stages. Leuke legale manier van uitbuiting.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:40:19 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167365415
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fuck stages. Leuke legale manier van uitbuiting.
Dat denk je alleen maar als je niet nadenkt over de hoeveelheid begeleiding. Als een stagiair je netto niets kost mag je tevreden zijn.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:41:23 #5
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_167365438
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat denk je alleen maar als je niet nadenkt over de hoeveelheid begeleiding. Als een stagiair je netto niets kost mag je tevreden zijn.
Wat een onzin, bij heel veel bedrijven krijg je amper begeleiding en wordt je na een uitleg van een uur volledig ingezet. Lekker hoor voor een salaris van ongeveer ¤200-300 euro op een 36-40 urige weekbasis. Sterker nog, alles wat met school te maken heeft doe je maar in je vrije tijd.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_167365508
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat een onzin, bij heel veel bedrijven krijg je amper begeleiding en wordt je na een uitleg van een uur volledig ingezet. Lekker hoor voor een salaris van ongeveer ¤200-300 euro op een 36-40 urige weekbasis. Sterker nog, alles wat met school te maken heeft doe je maar in je vrije tijd.
ja verschilt per bedrijf maar kan me voorstellen dat het er bij veel ook zeker zo aan toe gaat ja. Echter weinig keus als het verplicht van school moet ;)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_167365537
iemand die Trove geprobeerd heeft?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:48:31 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_167365554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:45 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ja verschilt per bedrijf maar kan me voorstellen dat het er bij veel ook zeker zo aan toe gaat ja. Echter weinig keus als het verplicht van school moet ;)
Gelukkig was het op de uni niet verplicht maar voor je scriptie kan het wel handig zijn. Maar op het mbo en het hbo is dat wel zo.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_167366916
Is dit het stage-topic of lullen we gewoon lekker over die Playstation 4?
[P]otverdorie
pi_167366989

quote:
Every world in the universe is visible in the sky of every other world, either as a point planet for distant worlds or a stunning real time planet rendered in the sky. You can look up in the sky from your home planet, see another world, see another civilisation living on that world and see everything that its inhabitants have constructed.
Using your sacred Totem you can mark a location at any point on the remote world, construct a portal, activate the marker, and open a live doorway into that world. If the terrain looks stable, the atmosphere seems breathable, and the creatures are at a distance – then it’s safe to instantly step from one world into the other.
doet wel aan no mans sky denken :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_167368928
Welk race stuur en spel raden jullie aan voor de ps4 (of ps3) ?
Mijn zusje is 14 en wil mijn ps3 of ps4 lenen voor een race spel met stuur.
Haar budget is rond de 90 euro voor het stuur met pedalen. En dan nog een spel wat compitabel is en niet te moeilijk (dus niet dat je je auto helemaal moet instellingen qua vermogen enzo, ze wil gewoon racen).
pi_167369149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Welk race stuur en spel raden jullie aan voor de ps4 (of ps3) ?
Mijn zusje is 14 en wil mijn ps3 of ps4 lenen voor een race spel met stuur.
Haar budget is rond de 90 euro voor het stuur met pedalen. En dan nog een spel wat compitabel is en niet te moeilijk (dus niet dat je je auto helemaal moet instellingen qua vermogen enzo, ze wil gewoon racen).
the crew
pi_167369245
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:00 schreef Drug het volgende:

[..]

the crew
Ja dat is wel een redelijk makkelijk spel voor haar. Compitabel met stuur?

https://www.bol.com/nl/p/(...)tionType=typedsearch

Is dat stuur wat?
pi_167369274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:04 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja dat is wel een redelijk makkelijk spel voor haar. Compitabel met stuur?

https://www.bol.com/nl/p/(...)tionType=typedsearch

Is dat stuur wat?
van sturen weet ik niks :@
pi_167369295
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:06 schreef Drug het volgende:

[..]

van sturen weet ik niks :@
Ik dus ook niet haha. Nog een suggestie voor een spel waarvoor je niet altijd online hoeft te zijn ? Dat moet met the crew namelijk wel. Need for speed 2015? Die staat namelijk al op mijn ps4
pi_167369338
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik dus ook niet haha. Nog een suggestie voor een spel waarvoor je niet altijd online hoeft te zijn ? Dat moet met the crew namelijk wel. Need for speed 2015? Die staat namelijk al op mijn ps4
volgens mij moest je voor nfs ook online zijn, maar weet ik niet zeker. let wel: verplicht online gaat alleen over internetverbinding, je hebt geen ps plus nodig
pi_167369396
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:09 schreef Drug het volgende:

[..]

volgens mij moest je voor nfs ook online zijn, maar weet ik niet zeker. let wel: verplicht online gaat alleen over internetverbinding, je hebt geen ps plus nodig
Ja klopt. Ik heb ook ps plus dat dat is het probleem niet, maar zij heeft amper internetverbinding op haar kamer. Dus liefst een spel waar geen internet verbinding voor nodig is en wat niet te moeilijk is qua je auto technisch instellen.
pi_167369510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:11 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb ook ps plus dat dat is het probleem niet, maar zij heeft amper internetverbinding op haar kamer. Dus liefst een spel waar geen internet verbinding voor nodig is en wat niet te moeilijk is qua je auto technisch instellen.
drive club misschien? zit tussen sim en en casual in. of op ps3 burnout paradise city _O_
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:17:28 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167369526
Ja gewoon Driveclub pakken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167369548
Ja driveclub is niet te moeilijk met je auto technisch instellen enzo? Dat vond ik bij gran turismo altijd al moeilijk. Dan wordt het waarschijnlijk drive club, die is voor ps4 alleen? En anders als het ps3 wordt idd die burnout ofzo dan.
pi_167369600
ja weet alleen niet of ze het leuk vindt om alleen op parcours te rijden. zelf kunnen alleen freeroam racers me boeien iig :D
pi_167369622
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
ja weet alleen niet of ze het leuk vindt om alleen op parcours te rijden. zelf kunnen alleen freeroam racers me boeien iig :D
Dat maakt haar volgens mij niet zo uit, straat, of parcours, of bos, vind ze volgens mij alleemaal goed, zolang ze maar kan gas geven, sturen en remmen met dat ding haha. Maakt het spel haar verder niet echt uit denk i.
pi_167369626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja driveclub is niet te moeilijk met je auto technisch instellen enzo? Dat vond ik bij gran turismo altijd al moeilijk. Dan wordt het waarschijnlijk drive club, die is voor ps4 alleen? En anders als het ps3 wordt idd die burnout ofzo dan.
nee, je wint gewoon nieuwe auto's maar je hoeft niet minstens automonteur te zijn ofzo. heeft ook instellingen die het rijden makkelijker malen geloof ik
pi_167369642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dat maakt haar volgens mij niet zo uit, straat, of parcours, of bos, vind ze volgens mij alleemaal goed, zolang ze maar kan gas geven, sturen en remmen met dat ding haha. Maakt het spel haar verder niet echt uit denk i.
dan is driveclub geschikt. (aannemende dat stuurtjes worden ondersteund)
pi_167369658
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:23 schreef Drug het volgende:

[..]

dan is driveclub geschikt. (aannemende dat stuurtjes worden ondersteund)
Gaan we voor driveclub denk ik. Alleen ps4 zeker? Moet ik een stuur hebben wat ps4 ondersteund en niet alleen ps3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')