abonnement Unibet Coolblue
pi_167330540
Ik heb geen idee onder welke pijler ik dit moet plaatsen, dus ik doe het even hier :)

Binnenkort krijg ik van mijn werkgever als kerstpakket cadeaubonnen voor een grote supermarktketen. Aangezien wij het goed hebben, wil ik ze weggeven aan een gezin die het wat minder heeft. Alleen waar vindt je die? Je zou zeggen, de voedselbank. Klopt, maar daar wil ik het liever niet aan geven. Heb eerder gewonnen zwemkaartjes aan een voedselbank geschonken (ik vind het dus leuk om dingen weg te geven :D :')) en die corresponderen verder niet meer wie het gekregen heeft. Dus wie die zwemkaartjes heeft gekregen, who knows.

Advertentie wil ik ook niet zetten, want iedereen kan daar wel op reageren.

Iemand suggesties?
pi_167330648
Kijk hier eens FOK!kers helpen FOK!kers :)
Lambo of Rekt
pi_167330778
Wat goed! Ga ff kijken :)
pi_167331373
Topic verplaatst
Lambo of Rekt
pi_167331633
Er loopt op dit moment een topic in FHF met ongeveer dezelfde strekking : FHF / [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2016 Misschien is het alleen wat laat (richttijd voor versturen is vandaag), maar misschien is een reserve achter de hand hebben voor de organisatie wel zo handig. Ik zou de organisatie even een bericht sturen met je aanbod: http://messages.fok.nl/compose.php?to=Nizno

Ik weet niet hoe lang die bonnen geldig zijn, maar indien ze nu niet nodig zijn in die kerstactie zou je ze ook in januari of februari kunnen aanbieden in FHF.
  donderdag 15 december 2016 @ 15:52:46 #6
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_167345445
Wat lief om hier iemand blij mee te willen maken O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 16 december 2016 @ 13:25:57 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167368376
Je mag me altijd PMen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')