abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:57:22 #276
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_168910161
Utopia, dinsdag 14 februari 2017.
(Nieuwe inwoner Jeroen.)
Jessie: Wat vinden jullie van nieuwe inwoner Jeroen?
Rob: Ja hij kan wel bouwen wanneer ik zijn foto's zie, dan denk ik nou?
Boyd: Meubelen maken, verpatsen die zooi.
Rob: Ik zie meubels, ik zie dakkapellen,
Boyd: Ja eindelijk eens een goed iemand binnen.
Jessie: Het schijnt wel wanneer ik de verhalen hoor, dat je er behoorlijk geld mee kan verdienen, wanneer je goed kan bouwen dan, kijk we hebben Cemal en Romy die hebben een meubel in elkaar gezet die slingert nu ergens achter het Cordwoodhuis volgens mij,
Rob: Dus ze zullen wel vergeten zijn waar ze die neergezet hebben?
Jessie: Maar wanneer ik die foto's allemaal zie van Jeroen van wat hij heeft gebouwd, dan weet hij wat hij doet.
Rob: Ja serieus werk, ik zag zijn bus ook op de foto, hij is gewoon volledige aannemer en die jongen is gewoon serieus met zijn werk bezig en volgens mij niet eens stom , want hij doet zijn eigen boekhouding enne,
Jessie: Dan is het belangrijk dat wij Jeroen gaan peilen en hem vertellen hoe wij werken bij de ondernemers en of dat hij bij de ondernemers wilt komen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:59:22 #277
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_168910216
Utopia, dinsdag 14 februari 2017.
(Bas zei al vaker, iedereen is vervangbaar in Utopia. Jeroen erin en Bas naar huis?)
Rob:Ik heb tegen Bas gezegd "moet ik je moeder bellen, want nu is Jeroen binnen en dan kan jij weg".
Boyd: Ja.
Rob: Maar dat vond Bas geen goed plan, Bas is natuurlijk de laatste dagen helemaal niets aan het doen, hij komt rond 10 uur zijn nest uit en tot 14:00 uur met zijn slaapoogjes een beetje de krant lezen en nu komt nieuwe inwoner Jeroen in Utopia en dan gaat Bas inene JopieJopie spelen.
Boyd: Ja dat is Bas.
Rob: Daarom maak ik ook die opmerking van "moet ik je moeder bellen dan kan ze alvast een bedje voor je opmaken."
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 13:15:06 #278
388664 crew  Dotteke
pi_168916686
Er wordt op de toeter gedrukt ,
Bas
“Het 4de jaar is het jaar waarin heel veel mogelijk is, hij heeft een spelletje bedacht en heeft Rob er bij betrokken”. Hij presenteer t de Utopia spelen.
“Hoe werkt het?
De komende 8 weken gaan we een epische strijd met elkaar aan. Met als hoofdprijs met een weekend weg met een prachtige stemming. Dit kan zijn een vakantie park in Veghel”.
Of een verblijf in een schitterend resort in Dubai zijn of iets tussen in", vult Rob aan.

De structuur van de spelen is eenvoudig maar spannend

Iedere week is er op vrijdag een spannend zenuwslopende mentaal of uitputtend spel met steeds 1 winnaar.

Na 6 verschillende spellen, op 6 verschillende vrijdagen hebben we dus 6 verschillende winnaars.

Deze 6 winnaars gaan op de 7de vrijdag de strijd met elkaar aan in de halve finale.

Deze halve finale kent 3 winnaars, zij gaan door naar de finale in week 8

Deze alles beslissende finale heeft 1 winnaar. Deze winnaar verdient de prachtige hoofdprijs.
_________________________________________________________________________
Men mag niemand mee nemen is het antwoordt Cemal op de vraag of er iemand mee mag.

De reis wordt aangeboden door nog een nader te bepalen sponsor.

“ Het leukste komt nog.
Wij willen zelf ook mee doen en om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen hebben we een scheidsrechter geregeld. Het is eigenlijk een professioneel Utopiaan", zegt Bas

[img][img=283,245]https://i.gyazo.com/c08c393553b843458068e0363280b488.png[/img]
De Utopianen zijn door het dolle heen
Je juicht nu, zegt Bas, maar je weet hoe Ivan kan zijn

Iedere Utopiaan mag mee doen, een winnaar van het spel van een vorige ronde spel doet niet meer mee met de volgende spelen. Want hij/zij heeft al gewonnen en is door naar de halve finale.
De visum houders mogen niet mee doen, zodra een van deze een paspoort heeft mag hij/zij wel mee doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 11:06:36 #279
388664 crew  Dotteke
pi_168978992
Gina , de utopiaan die op 26 april 2015 Utopia binnen kwam, gaat vandaag Utopia verlaten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft in de periode dat ze daar zat een relatie met Mark gekregen en hoe het buiten verder zal gaan weet ze niet.
Ze heeft nog nooit met hem gegeten, nog nooit met hem aan de telefoon gezeten verteld ze aan Britt.
Gisteren heeft Gina het grootste gedeelte van haar spullen al ingepakt en alles staat nu klaar voor vertrek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht heeft ze nog voor verschillende bewoners een brief getikt, ze was tegen 4 uur wakker en kon niet meer slapen.
Gina heft buikpijn, ze denkt dat het van de zenuwen komt. Ze kon er eerst niet toe komen naar huis te gaan, ze stelde haar vertrek keer op keer uit.
Toen ze dan eindelijk haar vertrek aankondigde wilde ze eigenlijk toch niet gaan. Maar gaande weg begon ze er toch zin in te krijgen om naar haar hondjes en haar mama te gaan.
Het eerste wat ze wil gaan doen als ze buiten is is naar Mac Donalds gaan, daarna wil ze met haar hondjes gaan wandelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dat Gina gaat wil ze nog even een rondje lopen buiten. Karin, Victoria, Kevin en Britt lopen met haar mee.
Even herinneren op halen. Karin vraagt of ze vaak op het kakhuis gekakt heeft. Nog een keer op de bank over de poort kijken.
De culturele lockdown, de hottub bij alles wordt even stilgestaan. Gina, zo druk als ze kan zijn ratelt er wat af.
Ondertussen heeft Romy zich ook bij de dames gevoegd. Gina verteld over het moment dat ze een vrouw naar bed moest sturen en niet lukte. En dat ze op een gegeven moment toch maar een taxi voor de vrouw gebeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Ik ga je missen, naast wie moet ik nu wakker worden en zwaaien, zegt Gina
“Ik ga morgen ochtend gerust boos wakker worden, zegt Victoria.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gina drukt voor de laatste keer op de toeter, het is zover, ze gaat afscheid nemen
“Ik ben helemaal verstrooid in me kop aan het raken”, zegt ze.
“Utopia is gewoon een hele mooie plek, maar er maar wat moois van met zijn alle”.

Cemal heeft het van Cees overgenomen om op de letters van haar naam iets te zeggen.


“Wauw, 22 maanden fuck, zegt Gina.
“Tot nu toe ben ik de langst zittende Utopiaan ooit”, zegt Gina als ze naar de poort loopt.
“Jeetje, wat ga ik dit missen.
[img][img]https://i.gyazo.com/60aecedb3ba31da6c257442b98203059.gif[/img][/img]
Dan is het tijd voor een laatste knuffel en een lief woord van iedereen en voor iedereen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is het zover, de poort gaat open en Gina heeft Utopia verlaten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 12:41:40 #280
388664 crew  Dotteke
pi_169043136
Vandaag is het weer zover, de Utopianen gaan hun stem uitbrengen.

Het Ramona die de elite stemmen uit de bus gaat halen, al zuchtend en snuivend loopt ze naar de brievenbus om de enveloppe te pakken.

“Ik was bijna gevallen”, zegt Ramona als ze de loods weer binnen komt lopen.
Ramona is degene die deze stemming presenteert
“De eerste stemming van het nieuwe jaar”, ze begint Ramona haar betoog.
“We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt, we hebben de ondernemers, de minimalisten en een winkel. EN er komen nog heel wat dingen aan. Ramona vraagt zich af Wie is capabel genoeg om in 4.0 te overleven. Ze gaan beginnen met de publiek stemmen
De eerste publiekstem gaat naar Rob, de tweede is voor Billy en de derde is voor Jessie.
Victoria begint als eerste,
Ze zegt dat ze inmiddels tot de veteranen behoord. De afgelopen 2 maanden zijn niet in de koude kleren gaan zitten.
Voor haar is het lastig geweest hoe ze ging stemmen.
Het is voor Victoria de kracht van herhaling, Jessie krijgt 2 stemmen omdat ze vindt dat hij zoveel potentie heeft om zo groot te zijn maar hij maar een kant laat zien. Ze heeft zo verdomde veel vertrouwen in Jessie. Ze weet dat ze hem nog een keer een schop onder zijn kont moet geven. Daadkracht is het aller belangrijkste die je in 4.0 nodig moet hebben.
De derde stem gaan naar Billy, ze vindt dat er bij haar ook veel meer potentie te halen is. We hebben veel gesprekken gehad en je geeft steeds aan dat je het niet kan. Ik gun je de onafhankelijkheid. Je hebt me eens gezegd dat je een harde tik nodig hebt soms, dit is de harde tik.

Billy
Ze hoorde veel geluiden dat het een moeilijke stemmen is, we hebben nog veel te halen.
Utopia 4.0 geeft mensen kansen, kansen die we nodig hebben.
Billy is met stemmen wel door de wol geverfd.
“Kevin laat je zien lieve schat. Ik vind wel dat je opkrabbelt”.
! stem voor Kevin, ze mag hem heel graag en ze ziet dat hij aan het groeien is.
4.0 is een Utopia waarin we ontwikkelen, jij bent 60 jaar. Je zegt zelf dat je alles al hebt meegemaakt. Dus 2 stemmen voor Karin.

Romy vindt het weer heel moeilijk.
De laatste paar maanden zijn er dingen gebeurd die niet kunnen, o.a .het niet luisteren naar elkaar. We moeten elkaar beter leren kennen. Romy zegt dat ze Jessie nodig heeft en niet op hem gaat stemmen.
Romy kijkt naar het gehele plaatje, wie heeft het nog naar zijn zin.
Ze vindt het de moeilijkste stemming tot nu toe.
“Lieve Kaat”, zegt Romy en begint te huilen. Ze zegt dat ze trots op Karin is, maar dat ze wel bij haar uitkomt. We zitten in een sneltrein, het is hardwerken. Romy heeft het gevoel dat het voor Karin klaar is. Er zijn nog veel mensen die hier willen komen en mee willen komen. Romy denkt dat het voor Karin klaar is en andere binnen mogen komen die andere doelen heeft. De gekke Ka die ik kan is er al een tijdje niet meer.
Romy geeft 3 stemmen op Karin.

Britt, ze wil eerst laten weten dat ze zich super welkom voelt in de groep. Ze voelt zich thuis.
Ze gaat niet kijken naar de minimalisten of ondernemers.
Haar eerste 2 stemmen gaan naar een koppel die we heel hard nodig hebben in de groep, heel hard
! stem voor Jessie en voor Boyd voor hun kwajongens streken
De laatste stem vindt ze heel moeilijk. Ook Britt houdt het niet droog en moet huilen.
Rob, je bent me maatje, bij deze een waarschuwing want ik wil je nog niet naar huis

Karin geeft een stem aan bil omdat ze geen vertrouwen heeft
Een aan Jessie voor de tosti
En een voor Rob omdat ze denkt dat hij nog veel kan leren.

Ramona begint ook met een brok in haar keel. Dit is voor het eerst dat ze niet wil stemmen.
Ze heeft Jessie nodig en ook Boyd heeft ze hard nodig. Ze kijkt naar haar vriendinnnen, haar moedertje, zo kan ze iedereen afgaan.
Ik ben in Utopia gekomen voor mezelf, nu merk ik dat Utopia mij ook nodig heeft, mijn eerlijkheid.
Ze gaat eerlijk stemmen vanuit motivatie.
Haar eerste stem is voor Jacco omdat hij gisteren avond aangaf het niet erg te vindendat hij naar huis gaat. En dan wordt ze boos. Ze wil een Jacco zien met passie.
De tweede gaat naar Kevin, dat vindt ze heel moeilijk. Maar als ik jou de was iedere dag de was zie doen denk ik laat die was staan. Ga bezig met je evenement want dat loopt niet en je kan dansen.
Ramona ziet in Kevin met leiding gevende capaciteiten.
Haar laatste stem weet ze niet goed te verwoorden, maar mijn laatste stem gaat naar Karin.
Ik zie niet dat je hier gelukkig bent. Ramona snikt het uit, ze kon niet anders dan Karin haar stem geven.
Jacco Ik ga niet op jou hoor Karin.
Jacco stemt op Kevin. Hij wil dat Kevin alle zeilen bij zet om zijn Utopia compleet te maken
3 stemmen voor Kevin van Jacco
Kevin gaat op iemand stemmen die veel verdiend wat hij buiten ook doet.
Boyd krijgt 3 stemmen van Kevin.
Cemal zegt dat er veel dingen gebeurd zijn, je mag jezelf niet profileren boven een ander in de groep
We zijn een democratie. Utopia is een plek om je zelf te ontwikkelen en je dromen te verwezenlijken.
De groei van binnen en de groep van buiten. Heel veel mensen zijn jaloers en dan ga ik kijken wie zijn doelen heeft gehaald. Kaatje, dan kijk ik naar jou. Maar er staat buiten iemand te poppelen om binnen te komen. Kaatje ik geef 3 stemmen aan jou.

Jeroen, vond het moeilijk omdat hij er nog maar zo kort zat. Maar het werd hem al snel duidelijk. Hij wllde op Kevin gaan omdat die weinig uitvoert.
Kevin krijgt 1 stem en Karin krijgt 2 stemmen van Jeroen. Hij vindt haar een lieve vrouw met humor, maar dat is alles wat hij ziet.

Rob. Utopia 4.0 een hoop gezien en een hoop geleerd, maar nog niet genoeg.

Rob geeft zijn 3 stemmen aan Karin.
Boyd, zoals gewoon ga ik weer heel rustig praten, eigenlijk is alles al gezegd wat ik ook het willen zeggen. Kevin in het begin hebben in een keer iets gehad daarna niet meer.
Boyd vindt dat vertrouwen belangrijk, en daarom geeft hij drie stemmen aan Britt.
Dan denk ik dat ik er nog drie krijgt zegt Britt
Ook Britt gaat drie stemmen krijgen omdat ondernemers niet op elkaar gaan stemmen.
Hij wilde eerst op Karin stemmen, maar omdat Britt op de ondernemers heeft gestemd krijgt ze hem dus ook 3 stemmen.

Bas zegt dat Boyd een tunnelvisie heeft voor de tattoo shop, die kan je ook buiten hebben. Maar ik ga niet op je stemmen.
Bas vraagt of Billy en Jessie gelukkig zijn samen, maar hij gaat niet op hen stemmen.
Bas vindt niet dat wat Boyd en Jessie de afgelopen 2 maanden hebben gedaan kan niet.
Karin, ik vraag me ook af wat voor toegevoegde waarde hier hebt
Drie stemmen voor Karin Jessiegeeft zijn drie stemmen aan Britt, hij vindt dat je als ondernemers elkaar moet kunnen vertrouwd en dat doet hij niet
Ramona is blij dat ze mag afsluiten, dit is het moment dat jullie een handje klap geven dat je wederom de mensen die in de ondernemers groep zitten een mes in de rug steken. Jessie bedankt.
Ik zal nooit mee doen met een complot ooit sluit Ramona deze stemming af
Genomineerd zijn
Karin, Kevin en Britt



Schema is van Gizmogirl

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 21-02-2017 16:35:14 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 22 februari 2017 @ 23:07:04 #281
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169081022
Utopia, woensdag 22 februari 2017.
(Tijdelijke inwoners Ko en René )
Jacco: Weet jij het al op wie je gaat? Ik ga op Ko.
Jessie: Ik heb nog weinig met Ko en René gesproken.
Billy: Ik weet het nog niet hoor, even een paar dagen afwachten.
Jacco: Ik vind René zo eng, ik heb twee momenten met hem gehad en ik dacht "rot op."
(Gesprekje Victoria en Jacco.)
Jacco: Lachen hoor die Ko.
Victoria: Nee, ik weet het niet, een beetje een contactgestoorde jongen, ik kan er niets mee.
Jacco: Maar ik weet het niet met die andere jongen.
Victoria: Ik denk dat Ko de hardheid van Utopia niet gaat dragen.
Karin: Ik houd van mensen zoals ze zijn, ik ga alleen maar met dat soort mensen om, ik denk dat je het nu nog niet kan zeggen. Hij heeft "thuis ook geen televisie, nou ik houd van dit soort mensen, ik vind het gewoon heel mooi dat er dit soort mensen hier binnen zijn, ze zijn allebei een aanvulling voor Utopia.
Victoria: Ik mag Ko heel graag, maar weet niet of hij het hier gaat redden.
  woensdag 22 februari 2017 @ 23:10:53 #282
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169081122
Utopia, woensdag 22 februari 2017.
(Deel twee "tijdelijke" inwoners Ko en René.)
Jacco: Het maakt niet uit wie er blijft, het wordt sowieso leuk hahaha.
Karin: Er komen nog heel veel mooie televisiemomenten.
Jacco: Voor wie zou jij gaan Jessie?
Karin: Het zijn alle twee pure mensen, ik houd ervan.
Jessie: Ik heb ze te weinig gesproken, ik was bezig met plotteren. Ko liep wel regelmatig om me heen.
Victoria: Ik kijk uit naar de komende dagen,
Karin: Het kan alleen maar leuker worden.
Jacco: Billy gaat ook voor Ko.
Karin: Ik ben heel blij dat deze twee zijn binnen gekomen, maar René is tien keer gekker dan Ko hoor.
Jacco: Ja, ik stond net met René bij het rokersbankje zegt hij uit zo uit het niets, dit is lijpe shit, dit is lijpe shit.
Karin: Van dat soort mensen houd ik juist.
Jacco: Ik denk dat René niet helemaal goed is.
  woensdag 22 februari 2017 @ 23:13:40 #283
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169081180
Utopia, woensdag 22 februari 2017.
(Drie genomineerden, Karin, Britt en Kevin.)
Billy: Karin gaat en zegt het goed te vinden dat ze naar huis toe gaat en dat Kevin en Britt hier nog moeten blijven om te groeien.
Jessie: Dat siert haar.
Billy: Ja.
pi_169091448
Victoria heeft een brief, ze gaat er mee naar Britt
Als Britt de brief opent en leest begint ze te huilen. Victoria troost haar.
Britt geeft aan dat ze naar huis moet. Victoria zegt dat ze ook voor haar zelf mag kiezen. en ze zichzelf niet hoeft te vergeten, maar Britt zegt dat haar moeder voorgaat.Britt: "Dat begrijp ik maar ...." Victoria blijft proberen om Britt om te praten. Maar dat wil Britt niet. Ze wil naar huis.

Britt roept iedereen bij elkaar en verteld dat ze een brief van haar vader heeft gekregen

Het gaat niet goed met haar moeder
Haar moeder moet een zware operatie ondergaan en ze mist Britt heel erg
Even is het goed gegaan maar de laatste weken gaat het weer bergafwaarts en is heel veel afgevallen. Moeder trekt het niet goed dat haar dochter in Utopia zit.
Het zou voor mams der gezondheid goed zijn als ze naar huis kwam.
Britt heeft besloten om naar huis te gaan vandaag.

De bewoners zijn geschrokken en begrijpen maar al te goed dat ze naar huis wil nu. Iedereen roost haar en wens haar heel veel sterkte.
Britt heeft heel snel haar spullen gepakt en samen met de andere Utopianen loopt ze naar de poort. Ze loopt hand in hand met Kevin en zegt "Hop naar mama".

[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 23-02-2017 14:50:29 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_169091791
Victoria drukt op de toeter.
We zitten midden in de stemmen.
We hebben een stemming met drie mensen op de op de bank.
Een van de drie is nu naar huis en volgens de regels mogen Karin en Kevin nu blijven
Iedereen dolblij dat Karin mag blijven en ze zingen met allen.
Er is dus maandag geen stemronde om een bewoner naar huis te sturen. De nieuwe inwoner hoeft niet te kiezen wie hij naar huis stuurt.
Zondag wordt wel een nieuwe inwoner gekozen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:19:52 #286
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169107145
Utopia, donderdag 23 februari 2017.
(Britt is naar huis.)
Ramona: Ik denk dat er maandag een nieuw model binnnenkomt.
Billy: Denk ik niet hoor.
Rob: Nee.
Billy: Maar ik denk dat Britt heel erge spijt krijgt.
Rob: Wanneer je zo'n brief krijgt dat je moeder ziek is dan ga je naar huis toe.
Ramona: Ja, Britt gaat heel veel spijt krijgen.
Billy: Ja, denk ik ook.
Ramona: Maar wanneer je moeder ziek is en zegt dat ze je enorm mist.
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:22:03 #287
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169107208
Utopia, donderdag 23 februari 2017.
(Britt is naar huis, genomineerden Karin en Kevin blijven.)
Karin: Ik heb wel even gelachen, ik had dit niet verwacht.
Kevin: Fijn dat we mogen blijven en bij elkaar mogen blijven, je bent mijn goede vriendin.
Karin: Ja.
Kevin: Jacco'tje is helemaal blij dat je blijft.
Karin: Ik had dit ook niet verwacht hoor haha, ik maak toch ook wat mee hoor.
Kevin: Ik ben blij dat je dit zo oppakt, want je was al aan het afsluiten, je kon ook denken "ik ben klaar."
Karin: Nu moet ik gewoon blijven, dan moet het zo zijn, dan is dat het lot.
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:58:58 #288
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169108166
Utopia, donderdag 23 februari 2017.
(Karin heeft tot 10:20 uur kunnen slapen, maar er liep wel regen in het cordwoodhuis.)
Karin: Er loopt heel veel regenwater in het Cordwood, door de twee bomen in het huisje, kunnen we daar iets aan doen?
Ko: Mag ik eens kijken?
Karin: Ik dacht ik kan dit wel aan Ko vragen, het waait in het huisje net zo hard als buiten, het vloerkleed en de kasten zijn nat.
Ko: Wordt je tapijtje ook nat, maar jongens het is heel simpel, je maakt een muurtje van twintig centimeter, cement, gelijk doen,
Karin: Ja Jacco, want je gaat naar het voorjaar dan kan je veel regen krijgen.
Ko: Het valt heel veel op te lossen. Volgens mij heb ik dit in drie uren gedaan.
Karin: Wanneer jij zegt,
Ko: Ik heb hout nodig en cement, en dan ga ik niet vragen of dat het mag, maar wanneer het kan, ja dan heb ik de komende uren wat te doen, leuk.
Karin: Ja Jacco dan zit jij ook wat droger, ik zal eens aan Vik vragen of er nog cement is,
Ko: In de kamer van Ramona en Jacco loopt water, het kan zo hoog staan, maar is er cement?
Jeroen: Er is sowieso beton, moet je maar even in de bouwschuur kijken,
Ko: Er zitten houtstukjes in de muur van de kamer, ik zou ook houtstukjes in de ombouw van de boom kunnen verwerken,
Jeroen: Dan moet je hout hakken.
(Ko is aan de slag gegaan en het is gelukt, de volgende keer de andere boom)
Karin: Ko heeft in het Cordwood iets om de boom gemaakt,
Rob: Ben je daar mee bezig geweest Ko?
Ko: Ja.
Karin: Hij wist beslist wat hij daar mee moest doen, hij heeft het nu om een boom gedaan, heel netjes.
Cemal: Heb jij ook zo last van die boom boven het huisje?
Karin: Het zijn geen stevige dikke bomen, maar volgens mij wordt de storm al minder.
Cemal: Nog even en dan is het weer warmer,
Karin: Wel fijn dat we weer de goede kant op gaan, want de winter was lang en koud hoor.
Cemal: Ja, dan verlang je naar huis.
Karin: Nog even en dan is het lente.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 24-02-2017 00:19:17 (Ik heb het cementwerk van Ko nog niet gezien.) ]
  Moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 14:07:58 #289
388664 crew  Dotteke
pi_169115925
Victoria drukt op de toeter.
Omdat Britt gisteren al weg is gegaan vindt ze dat ze niet meer hoeven te wachten tot zondag met het kiezen wie van de 2 inwoners mag blijven.
De nieuwe inwoner hoeft dus niet 4 dagen mee te lopen om te kijken wie ze weg willen stemmen.
Utopia 4 is niet van het afwachten maar van het doorpakken
Dus gaan ze vandaag stemmen, Ko en René worden naar buiten gestuurd.
De inwoners gaan stemmen.

Bily weet niet of de houdbaarheid van Ko goed is, ze mag hem heel graag
Maar ze kiest voor René
Jessie kiest ook René, hij vindt hem meer van toegevoegde waarde dan Ko.
Hoe jammer hij het ook vindt want hij wil Ko ook graag hebben

Jacco gaat voor Ko, hij heeft er goed over nagedacht en naar toe gewerkt
Ik heb ook voor Ko gestemd omdat ik vind dat hij goed in de groep ligt.

Boyd heeft geen goed gevoel bij René, en hij heeft mensen kennis. We mogen het verhaal van Boyd niet horen, we krijgen een streamlock.

We komen terug als Ramona aan het woord is. Ze heeft niet getwijfeld, ze gaat voor Ko.
Bas heeft heel veel met Ko gepraat, hij vindt hem geweldig. Maar hij vindt hem te lief.
"Je kan wel zeggen hij heeft zijn kinderen losgelaten voor hier. Ze zitten in een stadium waarin ze echt hun vader nodig hebben, daarom gaat bas voor René

Kevin vindt dat ze als groep te hard zijn en bang is dat Ko gaat vallen, dus hij gaat voor René.
Ze vinden Ko allemaal te lief.


Het is uiteindelijk René geworden die mag blijven

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 24-02-2017 15:26:00 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 17:37:16 #290
388664 crew  Dotteke
pi_169181045
Het s tegen 17.30 uur als Karin naar de poort loopt, ze gaat een brief ophalen. Hij is voor Ramona

Ramona begint hartverscheurend te huilen, "Mijn moeder, mijn moeder", huilt ze.
Haar moeder heeft een hartaanval gehad.
.
Ze is helemaal in paniek.
Ramona mag zo naar haar toe
Moeder moet gedotterd worden en volgens Billy komt dan alles weer goed.

Moeder wil niet dat Ramona haar verblijf in Utopia opgeeft, ze mag wel vanavond op bezoek komen.
Iedereen zegt dat het weer goed komt, en dat Ramona zich geen zorgen moet maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 27 februari 2017 @ 19:31:22 #291
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169183673
Uitslag favoriete inwoner Utopia van maandag 27 februari 2017.
1. Jacco 23,46%
2. Bas 18,56%
3. Karin 15,48%
4. Jessie 12,54%
5. Victoria 5,42%
6. Ramona 5,24%
7. Kevin 4,74%
8. Cemal 4,14%
9. Jeroen 3,31%
10. Boyd 2,53%
11. Romy 2,08%
12. René 1,48%
13. Billy 0,71%
14. Rob 0,31%
  maandag 27 februari 2017 @ 19:33:11 #292
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169183735
Utopia, maandag 27 februari 2017.
(Moeder van Ramona had een hartaanval, Ramona is naar moeder in het ziekenhuis.)
Kevin: Weet je al wat?
Ramona: Ik ga me nu klaarmaken, ik moet even bijkomen.
Karin: Ja. Wat voor kleding kan ik voor je klaarleggen?
Ramona: Ik doe mijn zwarte jurk aan.
Karin: En je laarzen?
Ramona: Ja, maar ik ga eerst even douchen snel.
Karin: Ik neem je laarzen wel mee.
Ramona: Romy, wil je iets voor me doen? Een pak depend inlegkruisjes uit de caravan halen.
Romy: Ja doe ik, lekker, allemaal schoon.
Karin: Kan ik nog iets anders voor je doen?
Jessie: Hai Ramoon, alles komt goed, ze gaan je moeder dotteren.
Romy: Hier is de depend.
Victoria: Ga lekker douchen en daarna praten we.
Ramona: Dank je, ik neem deze zak drop mee.
Victoria: Ik loop zo met je mee.
Romy: Ik ook.
Billy: Dikke kus, maak je niet te veel zorgen, komt allemaal goed, fijn dat je er heen kan.
(Klaar met douchen.)
Ramona: Ik ga nu.
Bas: Wel terugkomen hè?
Ramona: Mijn moeder wil dat ik hier blijf en Utopia niet opgeef.
Billy: Kijk je nog even of er knappe dokters zijn in het ziekenhuis?
Ramona: Zal ik doen, tot vanavond.
Romy: Ik ga zo een wijntje drinken.
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 20:56:03 #293
388664 crew  Dotteke
pi_169186372
Ramona is weer terug van het ziekenhuis. Haar moeder heeft een kleine hartaanval gehad. Gelukkig zijn alles testen positief.
Het is niet levensbedreigend, Ze ligt wel in het ziekenhuis maar het is niet levensbedreigend Ramona vindt het mooi dat haar moeder nog kan lachen.
Morgen een echo, en dan misschien dotteren.
Mocht ze toch gedotterd worden moet ze naar Blaricum
Moeder was is om 17 uur opgenomen.
Een oom van Ramona is er aan overleden.
Het zit in de familie zegt Ramona.
Ramona is blij dat ze weer terug is in Utopia en ze moet er niet aan denken weer buiten te zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:02:24 #294
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169273592
(Zondag weer markt, de candyshop en de ijswinkel gaan ook open.)
Ramona: Kan jij die suikerspinnen betalen?
Jessie: Maar die had je toch al, hoeveel suikerspinnen heb je nu?
Ramona: Nul, de bestelling is niet helemaal goed gegaan.
Jeroen: Ik ga voor volgende maand voor een goede duizend euro bestellen hoor, anders kan ik niet verder.
Ramona: Tuurlijk doe je dat.
Billy: Je bent hier pas tien dagen.
Jeroen: Om precies te zijn twee weken en drie dagen.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:06:40 #295
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169273781
(Karin had verwacht via de stemmingsronde naar huis te gaan, genomineerde Britt vertrok en Karin moest blijven.)
Karin: Ik zit net mijn brieven te schrijven van de stemming en de uitslag,
Kevin: Ja dat was heel bizar.
Karin: Alles kwam weer boven, wat maak ik toch een hoop mee, is toch niet normaal hoe dit is gelopen haha.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:10:16 #296
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169273893
(Stamppot rauwe andijvie. )
Jacco: Omdat wij af en toe een wijntje drinken, kunnen we ook onze eigen Karin en Jacco glazen op de markt gaan brengen, maar dan moeten we wel overstappen naar de ondernemers.
Karin: Ja en ik zou hotdogs kunnen verkopen, iedereen is hier op zijn eigen manier ondernemer,
Jacco: Ieder zijn ding.
Karin: Hoorde je wat Bas tegen mij zei? Omdat ik andijviestamppot wil maken zei Bas "geen vlees erbij."
Jacco: Laat hem lullen nou.
Karin: En wie krijgt er visite?
Jacco: Ik zaterdag.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:23:02 #297
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169274266
(Ramoon ligt in de caravan, Romy komt haar hart luchten over een piep en René.)
Romy: Ik heb inderdaad op de verkeerde gestemd, Ik had op Ko moeten stemmen.
Ramona: Wat ?
Romy: Ik weet al wie ik eind april drie stemmen geef.
Ramona: Wat was er dan?
Romy: René hoorde steeds een piep en ik wist waar de piep vandaan komt, ik loop vanuit de woonkamer naar René , ik zeg "ik weet wat het piepje is, dat is de wasdroger", hij zegt "ik ben in gesprek met Vik", hij begon te mompelen, dus ik vraag "wat is er René ?", zegt René "ik houd er niet van wanneer mensen mij irriteren."
Ramona: Nou ja.
Romy: Het spijt me zeer het is een aparte man. Ik voel het al aan al mijn voelsprieten, wie denkt hij wel niet wie hij is, René , zegt, "Ja, ik kom uit een harde omgeving, maar we praten hier morgen wel over."
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:35:57 #298
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169274598
(Twee nieuwe infrarood camera's in het huisje van Karin en Jacco. En Jeroen is een goede.)
Jacco: Ik ben blij dat ik lig.
Karin: Ik ook, jij hebt een hoop gedaan.
Jacco: Ja.
Karin: Jeroen kan alles.
Jacco: Jeroen is een goede hoor.
Karin: Jeroen wordt ook steeds losser, hij zegt nu alles.
Jacco: Kijk er is er een bij gekomen, daar nog een.
Karin: Wat is dat dan?
Jacco: Infrarood camera's
Karin: Ik zag ze al hangen, maar wist niet wat het was.
Jacco: Dan kunnen ze ons in het donker ook zien,
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:52:28 #299
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169275063
(Joggingpakken kwamen in de tv-uitzending?)
Jessie: Ik had verwacht dat we na de televisieuitzending heel veel joggingpakken zouden verkopen.
Ramona: Ik ook, ik snap het ook niet.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:58:08 #300
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_169275222
(Jessie gleed al van Billy af.)
Billy: Toen Boyd hier binnen kwam zag ik al mijn maatje Jessie van me afglijden.
Bas: Ik weet ook wel dat het nu klaar is tussen Jessie en jou, het is nu echt over.
Billy: De vriendschap komt wel weer op poten, nu even niet. Ik denk dat ik het kan, ik kreeg een brief van mijn moeder en die schreef "schat dat is jouw type niet'. Plus Jessie is negen jaar jonger. Maar Ruud zal altijd in mijn leven blijven, ik schrijf met zijn moeder, hij heeft contact met mijn moeder, ik houd heel veel van Ruud, kom niet aan Ruud.
(Gesprekje Rene en Jessie.)
Jessie:Het is niet de eerste keer dat we kappen.
Rene: Lijkt me lastig man hiero, maar goed, je hebt wel weer energie voor andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')