abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 23 december 2016 @ 10:48:59 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167547032
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 02:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waar denkt Wilders 7.2 miljard op te besparen of te verdienen met zijn anti-Islam punten? Lijken me eerder geld kosten qua handhaving en een zee aan rechtzaken, waarbij de grondwet ook nog eens op ettelijke punten gewijzigd zou moeten worden (vrijheid van godsdienst en artikel 23 bv.)

Hoe wil hij de huren omlaag krijgen?

Waarom vast houden aan pensioen bij 65 jaar terwijl dit de mensen na de babyboomers klauwen met geld gaat kosten en wat hij nota bene bij Rutte I meteen op gaf?

Hoe wil hij de inkomstenbelasting verlagen? Top tarief omlaag? Eerste schijf omlaag?

Hoe wil hij de motorrijtuigenbelasting halveren? Alle tarieven door twee delen? Iets anders?

Wat vindt hij van andere thema's?!

Erg onduidelijk allemaal. Buiten dat vind ik zo'n 'programma' van nauwelijks een a4'tje verder ook wat minachtend naar de kiezers toe.
We hebben ook geen keizers in Nederland
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 23 december 2016 @ 11:53:02 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_167548296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 10:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

We hebben ook geen keizers in Nederland
Gelukkig niet, maar wat bedoel je hier mee?
pi_167583409
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:11 schreef SecretPret het volgende:

[..]

STEM DENK
:')
Denk valt nu al uit elkaar lol Sylvana Simons is al weg gevlucht voor het moslim denken :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_167583531
Ben bang dat de VVD ondanks alles wat er nu geroepen word lekker gaat samen werken met de PVV en dan heb je sociaal de poppen aan het dansen ben ik bang.

De VVD zij al dat Wilders ff de uitspraak MINDER MINDER moest terug nemen zodat ze samen konden werken.

Ik wil ook graag Wilders stemmen maar ik wil zeker weten niet nog een keer de VVD !!
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_167663401
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef richolio het volgende:

[..]

Nederland is de 4e concurrerende economie van de wereld, de 9e meest innovatieve economie (dat is overigens ook vanwege het feit dat we innovatie ondersteunen, wat Wilders compleet wil tenietdoen), het 2e land in Europa met de minste kans of risico op armoede in Europa, 2e beste pensioenstelsel in de wereld, beste zorg in Europa, 3e beste land voor ouderen, 5e plek in de Human Development Index en ga zo nog maar even door..

En túúrlijk zijn er nog problemen in Nederland, ook die jij opnoemt, maar Geert heeft hier niet de oplossingen voor. Of kan jij uit het partijprogramma van de PVV precies citeren hoe hij dergelijke problemen wil gaan oplossen? Mij lukte dat niet, namelijk. Wat ik wel zie is hoe problemen kunnen verergeren. En het is natuurlijk ook niet zo alsof de andere partijen wél een "Marokkanenprobleem" willen.

Ik geef om Nederland, om zijn welvaart en zijn tolerante cultuur, en daarom stem ik geen PVV.

Daarbij is het A4'tje wat Wilders presenteerde ook nog eens praktisch onhaalbaar. Ik stem graag op een politicus die realistische plannen heeft en wél realistische praatjes ophangt, zonder dat de politicus in kwestie grondrechten hoeft te veranderen/schenden. Die laatste zijn er namelijk met een reden.
Welvaart: Rutte II heeft snoeihard bezuinigd. Hoezo meer welvaart?

Veiligheid: Rutte II en Merkel hebben honderden terroristen de EU binngengelaten. We hebben niet eens alle terroristen in vizier. Rutte II heeft daarnaast nog eens doodleuk op de AIVD bezuinigd.

Zorg: Rutte II verhoogt elk jaar het eigen risico.

Pensioenen: door de lage rente, als gevolg van de euro en de EU, worden pensioenen gekort.

Onderwijs: Rutte II heeft er doodleuk voor gezorgd dat de studiefinanciering is afgeschaft.

Dus waarom zou je op partijen als je de VVD, D66 of PvdA stemmen?
pi_167669530
Ja. De rest heeft jaren de kans gehad. En er een puinzooi van gemaakt. Open grenzen? Terroristen komt U binne. Zie de Berlijn terr. Hij kon "vrij" reizen dank zij de open grenzen.
pi_167769975
De PVV heeft geen oplossingen. Daar kan je weinig constructiefs van verwachten.
Bovendien staren zij zich blind op enkele hot issues, terwijl de echte uitdagingen van heel andere orde zijn.
Ik zou zeggen: lees partijprogramma's en wees kritisch! Wat is nu echt belangrijk en waar? En wat is populistisch en bangmakerij?
  maandag 2 januari 2017 @ 02:59:38 #84
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_167822669
quote:
En je denkt dat Wilders en zijn partij dat kan gaan oplossen? Man, dat gaat het alleen maar verergeren. Zulke dingen voorkom je niet door te polariseren en te gaan verdelen. Nee, dat zal het allemaal niet beter maken :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 09:44:49 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167823575
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 02:59 schreef richolio het volgende:

[..]

En je denkt dat Wilders en zijn partij dat kan gaan oplossen? Man, dat gaat het alleen maar verergeren. Zulke dingen voorkom je niet door te polariseren en te gaan verdelen. Nee, dat zal het allemaal niet beter maken :Y
Zoals de PvdA ze aanpakt "Foei, drommelse jongen niet weer doen" een vervolgens een jongerenwerker langssturen die ze danwel intimideren danwel de gewenste antwoorden geven helpt óók niet.

Ik snap dat de PVV inderdaad geen oplossing is, maar ik snap ook veel mensen dat wel denken.

Bovendien binden veel mensen in zodra ze de verkiezingen gewonnen hebben. Elke politicus maakt beloftes die ze niet waar kunnen maken als ze regeren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_167823644
De PVV benoemt problemen, maar vervolgens focussen ze op maatregelen tegen hele bevolkingsgroepen in plaats van tegen rotte appels.
  maandag 2 januari 2017 @ 09:52:49 #87
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167823678
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De PVV benoemt problemen, maar vervolgens focussen ze op maatregelen tegen hele bevolkingsgroepen in plaats van tegen rotte appels.
Uiteraard, want de PVV is electoraal gebaat bij het vergroten van problemen in de samenleving, niet bij het oplossen ervan.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167826735
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 02:59 schreef richolio het volgende:

[..]

En je denkt dat Wilders en zijn partij dat kan gaan oplossen? Man, dat gaat het alleen maar verergeren. Zulke dingen voorkom je niet door te polariseren en te gaan verdelen. Nee, dat zal het allemaal niet beter maken :Y
Wat de politiek nu gedaan heeft is het juist laten polariseren. het kan dan nog alleen maar beter worden.
pi_167837952
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:59 schreef sc00p het volgende:
De PVV met zijn gehaat heeft niet de oplossing voor problemen met buitenlandse jongeren. De oplossing daarvoor is zijn de sociale oplossingen waar parijen als PvdA of D66 mee komen. Met buurtagenten/wijkcentrums of gewoon het algeheel afbreken van pauperwijken kom je er echt wel.
Ja juist... :') :')
Met wie spreek ik ??
pi_167838041
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zoals de PvdA ze aanpakt "Foei, drommelse jongen niet weer doen" een vervolgens een jongerenwerker langssturen die ze danwel intimideren danwel de gewenste antwoorden geven helpt óók niet.

Ik snap dat de PVV inderdaad geen oplossing is, maar ik snap ook veel mensen dat wel denken.

Bovendien binden veel mensen in zodra ze de verkiezingen gewonnen hebben. Elke politicus maakt beloftes die ze niet waar kunnen maken als ze regeren.
Daarom heb ik er weer 0,0 vertrouwen in.
Met wie spreek ik ??
pi_167900701
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De PVV benoemt problemen, maar vervolgens focussen ze op maatregelen tegen hele bevolkingsgroepen in plaats van tegen rotte appels.
Criminelen met dubbel paspoort het land uit is niet een focus op hele bevolkingsgroepen. De PVV is niet chique maar slechter dan het beleid van de PvdA, D66, VVD kan het niet worden.
pi_167900851
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:45 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Criminelen met dubbel paspoort het land uit is niet een focus op hele bevolkingsgroepen. De PVV is niet chique maar slechter dan het beleid van de PvdA, D66, VVD kan het niet worden.
Oh dat roepen ze ook want de PVV roept heel veel, maar er wordt voornamelijk gegeneraliseerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2017 13:50:13 ]
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:13:49 #93
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_167901333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef gerbenhazel het volgende:

[..]

Waarom ik het wél dom vind als je op Wilders stemt
Ja dat zijn sterke punten.
MAAR wat dan?
De gevestigde order luistert niet, na de verkiezingen zullen zij arrogant NIETS van zich laten horen en zitten we weer met een 4 jaar afbraak zooitje die schijt heeft aan de kiezer.

Waar zijn de tijden van denUyl n Wiegel gebleven. :N
  zondag 8 januari 2017 @ 08:21:58 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167970640
Twee vragen.

Wat denk je dat Geert als hij 40 zetels krijgt (wat ie nooit gaat krijgen, maar stel dat) gaat doen tegen de door jou geschetste problemen? Dat meisje blijft lastig gevallen worden en als het nu niet strafbaar is, krijgt Geert dat ook niet strafbaar. Niemand wik met Geert regeren dus ook met 40 zetels krijgt hij niks voor elkaar en zelfs dan kan hij niet op stel en sprong de aard van onze wetboeken veranderen. Harder tegen asielzoekers, geen vluchtelingen toelaten, dingen strafbaar stellen die dat nu niet zijn (en wat dan, ze de bak in gooien waar ze beter af zijn dan in hun asielzoekerscentrum?), vluchtelingen zonder pardon uitzetten en dan hebben we het nog niet over zijn loze beloften om de islam aan te pakken en te zorgen voor minder marokkanen. Dan moet je de hele aard van onze wetboeken veranderen en dat is gewoon onmogelijk.

Dus mijn vraag, wat denk je dat Geert gaat doen?

De tweede vraag. Denk je dat Geert de enige lijsttrekker van Nederland is die naar het nieuws kijkt en denkt: daar moeten we wat tegen doen? VVD, CDA, D66, noem ze allemaal maar op. Iedereen kijktnaar die beelden en hoort die berichten en voelt hetzelfde als jij. Hier moet hard tegen opgetreden wordeb. Waarom denk je dan dat alleen Geert daarvoor staat?
Laffe huichelaar
  zondag 8 januari 2017 @ 08:29:48 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167970676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:13 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja dat zijn sterke punten.
MAAR wat dan?
De gevestigde order luistert niet, na de verkiezingen zullen zij arrogant NIETS van zich laten horen en zitten we weer met een 4 jaar afbraak zooitje die schijt heeft aan de kiezer.

Waar zijn de tijden van denUyl n Wiegel gebleven. :N
Het probleem wat je schetst herken ik. Allerlei stoffige lui die daar zitten voor zichzelf. Politiek wordt niet meer vanuit idealen bedreven maar uit eigen belang. verkiezigstijd met het oog op wat men denkt dat het meeste kiezers aanspreekt in plaats van in de politiek zitten omdat je ergens in gelooft en daarvoor wil strijden.

Onbetrouwbare lui, allemaal. Echter snap ik niet waarom je Geert daarin een uitzondering vindt. Dat is inmiddels een van de langstzittende kamerleden. Toen hij de kans kreeg om te regeren heeft hij in een dag de ouderen van Nederland een mes in de rug gestoken met 65 blijft 65. Een typisch voorbeeld, daar wordt niet echt in gelooft, niet voor gekozen omdat je denkt dat het beter is voor Nederland, maar gewoon om stemmen te winnen. Groenlinks is ook zo'n voorbeeld. Zogenaamd was dat voor pacifisten. Politiek gezien was het echter even makkelijk om een volslagen overbodige militaire missie te steunen en hop, dankzij de pacifisten gingen onze militairen naar Kunduz. Dag idealen.

De enige partijen die ik nog betrouwbaar vind en waarvan ik denk dat ze hun eigen standpunten niet gaan verkwanselen omdat ze ergens in geloven zijn de Partij voor de Dieren, CU en de SGP maar dat zijn allemaal totaal mijn partijen niet. Idealen hebben ze wel, daar heb ik respect voor
Laffe huichelaar
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 8 januari 2017 @ 08:47:40 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167970750
Wilders is de nieuwe Obama.
Hope and change
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 8 januari 2017 @ 16:09:51 #97
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_167979187
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 08:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het probleem wat je schetst herken ik. Allerlei stoffige lui die daar zitten voor zichzelf. Politiek wordt niet meer vanuit idealen bedreven maar uit eigen belang. verkiezigstijd met het oog op wat men denkt dat het meeste kiezers aanspreekt in plaats van in de politiek zitten omdat je ergens in gelooft en daarvoor wil strijden.

Onbetrouwbare lui, allemaal. Echter snap ik niet waarom je Geert daarin een uitzondering vindt. Dat is inmiddels een van de langstzittende kamerleden. Toen hij de kans kreeg om te regeren heeft hij in een dag de ouderen van Nederland een mes in de rug gestoken met 65 blijft 65. Een typisch voorbeeld, daar wordt niet echt in gelooft, niet voor gekozen omdat je denkt dat het beter is voor Nederland, maar gewoon om stemmen te winnen. Groenlinks is ook zo'n voorbeeld. Zogenaamd was dat voor pacifisten. Politiek gezien was het echter even makkelijk om een volslagen overbodige militaire missie te steunen en hop, dankzij de pacifisten gingen onze militairen naar Kunduz. Dag idealen.

De enige partijen die ik nog betrouwbaar vind en waarvan ik denk dat ze hun eigen standpunten niet gaan verkwanselen omdat ze ergens in geloven zijn de Partij voor de Dieren, CU en de SGP maar dat zijn allemaal totaal mijn partijen niet. Idealen hebben ze wel, daar heb ik respect voor
Ik geloof geen pukkel dat Wilders iets kan veranderen maar ik gebruik hem als voorhamer om de zooi wakker te schudden!
  zondag 8 januari 2017 @ 18:16:42 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167982037
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:09 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik geloof geen pukkel dat Wilders iets kan veranderen maar ik gebruik hem als voorhamer om de zooi wakker te schudden!
Nou oke, veel plezier met je proteststem op een misdadiger dan. Maakt het 4 jaar lang bijzonder lastig het land te regeren, maar gelukkig heb jij je volslagen nutteloze punt gemaakt. Hoe wordt de zooi in vredesnaam wakker van Wilders die 30 zetels haalt. Hoe precies denk je dan dat dat de boel bij de andere partijen verbetert?
Laffe huichelaar
  maandag 9 januari 2017 @ 09:55:37 #99
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_167997901
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou oke, veel plezier met je proteststem op een misdadiger dan. Maakt het 4 jaar lang bijzonder lastig het land te regeren, maar gelukkig heb jij je volslagen nutteloze punt gemaakt. Hoe wordt de zooi in vredesnaam wakker van Wilders die 30 zetels haalt. Hoe precies denk je dan dat dat de boel bij de andere partijen verbetert?
Dan gaan die andere pluche zitters misschien eens LUISTEREN naar wat de mensen dwars zit.

Lijkt mij wel een voorwaarde als volksvertegenwoordiger maar dat schijnt men allemaal niet zo nauw meer te nemen.
En Wilders een msidadiger? Man man wat een nonsens....
  maandag 9 januari 2017 @ 10:01:21 #100
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167998005
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef Nevyn1963 het volgende:
Het softe beleid tegen criminele asielzoekers die mensen intimideren in Ter Apel stuit mij vreselijk tegen de borst.
Makkelijk bespeeld door de PVV dus
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef Nevyn1963 het volgende:
Bus chauffeurs, winkeliers en jonge meisjes op de fiets worden bedreigd
Overal worden mensen bedreigen
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef Nevyn1963 het volgende:
Het meisje vankan geen aangifte doen, want er is ( volgens de politie ) niks gebeurd.
Welkom bij de politie, ook met de PVV gaat dit niet veranderen
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef Nevyn1963 het volgende:
Nee het is zeker niet bedreigend als je door 5 jonge mannelijke asielzoekers wordt tegen gehouden en vast gehouden.
Of door 2 buitenlanders in je eigen huis in een gevecht komt en de politie zoiets heeft met zoek het maar uit

Ik ben btw zelf van Marokkaanse orgine en heb wel vaker te maken gehad met de politie waarbij ze zoiets hadden van je zoekt het maar uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')