abonnement Unibet Coolblue
pi_167059933
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


Oh.
pi_167062793
Over de TT gesproken... heeft iemand aub de samenvatting van Cam - Jaj?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167063225
De Jong is toch wel even paar klassen beter dan Sink he als middenvelder?
Voor Sink is er geen plaats meer op het middenveld gelukkig, nog even een goede linksback erbij en weer lekker op het bankje.
pi_167063329
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Jong is toch wel even paar klassen beter dan Sink he als middenvelder?
Voor Sink is er geen plaats meer op het middenveld gelukkig, nog even een goede linksback erbij en weer lekker op het bankje.
Rustig, er is altijd een moment voor de omzwaai. Wat als zondag El Ghazi de bal 3x panklaar op het hoofd van Dolberg legt? Wat als van de Beek en Ziyech samen een voetbalshow op de mat leggen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167063347
Wat als we van Sink de toekomstige LB van het NL elftal maken
  Moderator zaterdag 3 december 2016 @ 00:11:21 #6
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167063376
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Wat als we van Sink de toekomstige LB van het NL elftal maken
Dat overleeft Vjenne niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167063463
AeG naar Spartak? Ik zeg doen.
pi_167063487
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Wat als we van Sink de toekomstige LB van het NL elftal maken
Hoort er gewoon bij te zitten als hij deze vorm blijft aanhouden.
Oh.
pi_167063511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
AeG naar Spartak? Ik zeg doen.
Zou het niet doen als ik hem was, al zal je er aardig aan verdienen.

10 miljoen voor el ghazi is wel veel zeg.... gooi er 5 miljoen bij en je hebt een veel betere buiten ervoor terug lijkt me?
pi_167063560
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
AeG naar Spartak? Ik zeg doen.
Bron?
Oh.
pi_167063599
quote:
De geruchten op Ajax Showtime :')

Onzin dus
Oh.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 08:28:31 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_167066473
De kans bestaat dat Ajax opnieuw een talent kwijtraakt aan een Engelse topclub. De 15-jarige doelman Jord Ruijgrok wordt gevolgd door Liverpool.

De Engelse grootmacht volgt de verrichtingen van Ajax-talent Ruijgrok op de voet en de kans bestaat dat hij Amsterdam verruilt voor de Engelse havenstad. Momenteel speelt de doelman in de Onder-17 van Ajax, terwijl hij ook nog mag uitkomen voor de Onder-16.

De 15-jarige doelman wordt in februari van het nieuwe jaar 16, en vanaf dat moment mag hij zijn eerste (jeugd)contract tekenen, zoals de FIFA-regels voorschrijven. Het is echter de vraag of hij dat in Amsterdam doet, of wellicht in Engeland.

De jeugdinternational wordt namelijk gevolgd door diverse clubs, waaronder Liverpool, zo weet Goal. The Reds zijn de laatste maanden druk bezig met het versterken van de jeugdopleiding, in de hoop het gat tussen de Academy en het eerste elftal te verkleinen.

Mocht Ruijgrok de stap naar een Premier League-club maken, dan is hij zeker niet de eerste. In het verleden hebben veel Nederlandse talenten al een dergelijke transfer gemaakt. Recente voorbeelden zijn Millen Baars (Ajax) en Tahith Chong (Feyenoord), die in de jeugdopleiding van Manchester United uitkomen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167067940
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
AeG AEG7 naar Spartak? Ik zeg doen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167067995
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167068333
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:28 schreef tong80 het volgende:
De kans bestaat dat Ajax opnieuw een talent kwijtraakt aan een Engelse topclub. De 15-jarige doelman Jord Ruijgrok wordt gevolgd door Liverpool.

De Engelse grootmacht volgt de verrichtingen van Ajax-talent Ruijgrok op de voet en de kans bestaat dat hij Amsterdam verruilt voor de Engelse havenstad. Momenteel speelt de doelman in de Onder-17 van Ajax, terwijl hij ook nog mag uitkomen voor de Onder-16.

De 15-jarige doelman wordt in februari van het nieuwe jaar 16, en vanaf dat moment mag hij zijn eerste (jeugd)contract tekenen, zoals de FIFA-regels voorschrijven. Het is echter de vraag of hij dat in Amsterdam doet, of wellicht in Engeland.

De jeugdinternational wordt namelijk gevolgd door diverse clubs, waaronder Liverpool, zo weet Goal. The Reds zijn de laatste maanden druk bezig met het versterken van de jeugdopleiding, in de hoop het gat tussen de Academy en het eerste elftal te verkleinen.

Mocht Ruijgrok de stap naar een Premier League-club maken, dan is hij zeker niet de eerste. In het verleden hebben veel Nederlandse talenten al een dergelijke transfer gemaakt. Recente voorbeelden zijn Millen Baars (Ajax) en Tahith Chong (Feyenoord), die in de jeugdopleiding van Manchester United uitkomen.

:P
Waarom zou je als keeper naar zon B ploeg in engeland willen
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 11:10:28 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_167068545
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom zou je als keeper naar zon B ploeg in engeland willen
Dit zijn wel erg veel taalfouten in één zin.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167069819
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom zou je als keeper naar zon B ploeg in engeland willen
Om miljonair te worden?
Gino ♥
pi_167071669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom zou je als keeper naar zon B ploeg in engeland willen
Liverpoolgod

Al ga je daar als jeugdspeler niet doorbreken verder, maar dan kan je altijd nog terug naar de Eredivisie.
Oh.
  zaterdag 3 december 2016 @ 14:22:45 #20
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167072600
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Liverpoolgod

Al ga je daar als jeugdspeler niet doorbreken verder, maar dan kan je altijd nog terug naar de Eredivisie.
Daarom begrijp ik het ook wel als jeugdspelers die stap al vroeg maken, paar knaken en als het niks wordt is er wel een PSV/Twente dat je weer oppikt
pi_167072619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 14:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Daarom begrijp ik het ook wel als jeugdspelers die stap al vroeg maken, paar knaken en als het niks wordt is er wel een PSV/Twente dat je weer oppikt
Vind het alleen van toptalenten als een Fosu-Mensah dom, die had hier nu basis gespeeld. Kan hij zo mooi weer verhuurd worden door Mourinho die jeugd geen kans geeft.
Oh.
pi_167072724
pi_167072940
GOLLLLLLLLL 1-0 Dani de Wit
pi_167073373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
GOLLLLLLLLL 1-0 Dani de Wit
Voetballend niet het beste, maar volgens mij zijn die spelers van de a1 allemaal ongelooflijk doelgericht.
pi_167073730
Wat is toekomstig Ajax 1 materiaal uit deze A1?
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')