abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:33:49 #51
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166970222
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:31 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ken dat nieuwe mens niet, waarom lijstduwer?
Wacht maar tot ze haar muil opentrekt dan snap je me wel...
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:36:55 #52
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166970282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:33 schreef Joezi het volgende:
Je hebt ook die Maarten van der Weijden als lijstduwer VVD, de partij die kanker winstgevend maakt. :')
En zodra je geneest kun je nog steeds van alles bereiken _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166970289
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:28 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Theo van Gogh is een troll. ^O^
Voor zijn tijd vooruit.
Hij kraamde tenminste niet zo veel onzin uit... Zoals tegenwoordig de norm is bij onze nieuwe 'idolen' en hun volgers.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166970332
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:36 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

En zodra je geneest kun je nog steeds van alles bereiken _O_
Met doping kan alles O-)
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:39:36 #55
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166970337
Pauw vindt dit niet leuk.
pi_166970365
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hij kraamde tenminste niet zo veel onzin uit... Zoals tegenwoordig de norm is bij onze nieuwe 'idolen' en hun volgers.
Zoals ik al zei hij is een goede interviewer.
Hij was ook niet populistisch zoals die andere clowns.
pi_166970390
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:24 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ah een smiley, mooi hoor
Tsja, het is lastig een inhoudelijke reactie te geven op een reactie die zelf al inhoudsloos was.
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:42:40 #58
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166970400
Pauw krijgt een koekje van eigen deeg. Hij maakte ff mee hoe hij al die PVV'ers klunzen afserveerde.
pi_166970427
:')
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:42 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Tsja, het is lastig een inhoudelijke reactie te geven op een reactie die zelf al inhoudsloos was.
:')
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:45:08 #60
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166970451
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:33 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze haar muil opentrekt dan snap je me wel...
En had ik geen gelijk?
pi_166970604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hehehe. Onvolwassen... Was het maar waar :'(

Maar doorgaans hebben mensen seks met mensen die min of meer tot dezelfde sociale klasse behoren. Dus als jij alleen maar tokkies neukt, dan zou het kunnen dat jij die ene intellectuele professor met een fetish voor hersenloze tokkiewijven bent, maar dat is niet waarschijnlijk. Waarschijnlijker is het dat jij gewoon one of them bent en ook dezelfde denkwereld hebt en dus ook Greet fantastich vindt. Zoals de meeste mensen in je sociale klasse.
Ik denk dat dat heel erg verschilt van mens tot mens. Ikzelf heb daar echt helemaal geen last van. Ik heb het, toen ik nog studeerde zowel gedaan met studiegenotes die nu professor zijn, als met de secretaresse van de vakgroep. M'n laatste ex was dr.ir., maar op dit moment zou ik het liefste een beschuitje eten met dat leuke 21-jarige, wietverslaafde MBO2-meisje dat ik hier in de buurt weleens zie lopen. Ik heb ook echt helemaal niks met dat dedain, dat neerkijken op een lagere opleiding. Mensen die dat doen mijd ik in het algemeen als de pest.

Overigens, mijn ervaring is dat de leuke lager opgeleide dames tegenwoordig wel moeilijker zijn te regelen dan de hoger opgeleide, omdat die eersten eigenlijk vrijwel allemaal een allochtoon willen. Dat is nu eenmaal de mode, dus daar doe je weinig aan. :')
pi_166970631
Uiteindelijk is Weird Duck het meest deplorable. Hij zal altijd de vreemde eend in de bijt blijven ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:58:15 #63
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166970685
Parteien..eiguh volk....eerst utopie in eigen land creëren en dan pas andere landen helpen...
pi_166970722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:54 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik denk dat dat heel erg verschilt van mens tot mens. Ikzelf heb daar echt helemaal geen last van. Ik heb het, toen ik nog studeerde zowel gedaan met studiegenotes die nu professor zijn, als met de secretaresse van de vakgroep. M'n laatste ex was dr.ir., maar op dit moment zou ik het liefste een beschuitje eten met dat leuke 21-jarige, wietverslaafde MBO2-meisje dat ik hier in de buurt weleens zie lopen. Ik heb ook echt helemaal niks met dat dedain, dat neerkijken op een lagere opleiding. Mensen die dat doen mijd ik in het algemeen als de pest.

Overigens, mijn ervaring is dat de leuke lager opgeleide dames tegenwoordig wel moeilijker zijn te regelen dan de hoger opgeleide, omdat die eersten eigenlijk vrijwel allemaal een allochtoon willen. Dat is nu eenmaal de mode, dus daar doe je weinig aan. :')
Ach, ik zou ook wel een aantal van de kassameisjes bij de appie in hun kontje willen nuecken O+ Echter dat zijn meestal vwo-kipjes _O-

En dan nog, ik kan me niet voorstellen dat jij vindt dat je tot dezelfde sociale klasse hoort als die blonde vrouw met tattoo's overal. Zo nee, dan voel jij je dus ook verheven boven haar (en haar gelijken).
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij tattoo's ook een uiting van je unieke persoonlijkheid vindt. Helemaal als ze lekker groot en zichtbaar zijn. En dat je er hetzelfde wereldbeeld als de gemiddelde PVV-stemmer op nahoudt. Dan is het idd vrij lastig om op die vrouw neer te kijken. Dan ben je namelijk zelf een tokkie _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 29 november 2016 @ 01:04:30 #65
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166970770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ach, ik zou ook wel een aantal kassameisje bij de appie in hun kontje willen nuecken O+ Echter dat zijn meestal vwo-kipjes _O-

En dan nog, ik kan me niet voorstellen dat jij vindt dat je tot dezelfde sociale klasse hoort als die blonde vrouw met tattoo's overal. Zo nee, dan voel jij je dus ook verheven boven haar (en haar gelijken).
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij tattoo's ook een uiting van je unieke persoonlijkheid vindt. Helemaal als ze lekker groot en zichtbaar zijn. En dat je er hetzelfde wereldbeeld als de gemiddelde PVV-stemmer op nahoudt. Dan is het idd vrij lastig om op die vrouw neer te kijken. Dan ben je namelijk zelf een tokkie :*
Als ik die wijven (ongeacht opleiding) in hun gezicht spuit, kijk ik altijd op ze neer.
pi_166970798
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:04 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als ik die wijven (ongeacht opleiding) in hun gezicht spuit, kijk ik altijd op ze neer.
Ik neem ze liever staand tegen de muur in hun kontje. Vind ik gelijkwaardiger :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166970812
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:04 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als ik die wijven (ongeacht opleiding) in hun gezicht spuit, kijk ik altijd op ze neer.
:')

Haha, heb jij eigenlijk wel ooit iets met een vrouw gedaan? ;)
pi_166970816
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ach, ik zou ook wel een aantal kassameisje bij de appie in hun kontje willen nuecken O+ Echter dat zijn meestal vwo-kipjes _O-

En dan nog, ik kan me niet voorstellen dat jij vindt dat je tot dezelfde sociale klasse hoort als die blonde vrouw met tattoo's overal. Zo nee, dan voel jij je dus ook verheven boven haar (en haar gelijken).
Het kan natuurlijk dat jij tattoo's ook een uiting van je persoonlijkheid vindt. Helemaal als ze lekker groot en zichtbaar zijn. En dat je er hetzelfde wereldbeeld als de gemiddelde PVV-stemmer op nahoudt. Dan is het idd vrij lastig om op die vrouw neer te kijken. Dan ben je namelijk one of them :*
Met tattoo's heb ik helemaal niks, ik heb er zelf dan ook niet één. Maar er zijn wel meer zaken die ik niet mooi vind en met sociale klasse heeft dat imho vrij weinig te maken.
pi_166970922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Met tattoo's heb ik helemaal niks, ik heb er zelf dan ook niet één. Maar er zijn wel meer zaken die ik niet mooi vind en met sociale klasse heeft dat imho vrij weinig te maken.
Was dat maar waar. De correlatie tussen bijvoorbeeld opleiding en tattoeages is echt gigantisch. Was laatst nog bij Het instituut. Van de mensen met mbo of lager had driekwart 1 of meer tattoo's. Van de universitair opgeleiden nul.
En ja, vervolgens zit er weer een zeer dikke correlatie tussen opleiding en sociale klasse.

Dat het volgens jou sociaal niet gewenst is om te stellen dat deze correlaties er zijn, verandert alleen helaas weinig aan de werkelijkheid.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166971020
Het enige hoogtepunt van deze avond, Pauw die een beetje chagrijnig wordt lol _O-
pi_166971028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Was dat maar waar. De correlatie tussen bijvoorbeeld opleiding en tattoeages is echt gigantisch. Was laatst nog bij Het instituut. Van de mensen met mbo of lager had driekwart 1 of meer tattoo's. Van de universitair opgeleiden nul.
En ja, vervolgens zit er weer een zeer dikke correlatie tussen opleiding en sociale klasse.

Dat het volgens jou sociaal niet gewenst is om te stellen dat deze correlaties er zijn, verandert alleen helaas weinig aan de werkelijkheid.
Ik betwist de correlaties niet. Maar ik ben daar zelf totaal niet mee bezig. Ik zou nooit een vrouw (of persoon in het algemeen) afkeuren omdat ze een te lage opleiding zou hebben gevolgd. Maar wel omdat ze een afstotelijke tattoo over haar hele lichaam heeft. Dat er een correlatie bestaat tussen die twee zaken, maakt de zaken nog niet hetzelfde.
pi_166971039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:')

Haha, heb jij eigenlijk wel ooit iets met een vrouw gedaan? ;)
Er zitten genoeg gewillige vrouwen op de Wallen :P
  dinsdag 29 november 2016 @ 01:30:05 #73
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166971089
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:')

Haha, heb jij eigenlijk wel ooit iets met een vrouw gedaan? ;)
Niet zo zeiken. Wijven is gewoon oud-hollandsch.

Die van jou had vorige week niks te klagen. Proteïne voor de hele week :P
  dinsdag 29 november 2016 @ 01:34:40 #74
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166971142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Er zitten genoeg gewillige vrouwen op de Wallen :P
Wijven op de Wallen spuit in hun wallen.
pi_166971258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:32 schreef vincenzo78 het volgende:
Thieme had toch een relatie met een jager of haal dingen door elkaar?
De oprichter van de Vegetarische Slager..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')