abonnement Unibet Coolblue
pi_166728086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ga dingen hier niet voor kauwen want dan komen allemaal users hier met hun eigen "feitjes". Als je echt geinteresseerd bent zul je zelf onderzoek moeten doen.
Je hebt gewoon geen betrouwbare wetenschappelijke bronnen..
  vrijdag 18 november 2016 @ 00:23:03 #202
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166728095
Chemo is trouwens achterlijk sterk spul. Mijn vader had darmkanker en heeft nu zenuwschade in z'n tenen en vingertopjes, het maakt veel kapot.

Maar wel kankervrij sinds kort, gelukkig, na 1250 pillen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166728099
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:18 schreef Mike het volgende:
Ook dat argument van 'ja, maar mijn kinderen zijn heel gezond!'. :') Ja muts, dat komt omdat 95% van de kinderen ingeënt is en er dus weinig enge ziektes rondwaren door de bevolking. Dat zou wel anders zijn als we er allemaal mee zouden stoppen.
Was dat niet de arts zelf die dat zei? _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 18 november 2016 @ 00:23:39 #204
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166728102
Lol BNW.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 18 november 2016 @ 00:23:39 #205
2651 svann
night-hawk
pi_166728103
Don't inject the troll. :7
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_166728111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

BRONNEN EN DATA
Hij heeft zelf even de 75% waar het eigenlijk over zou gaan verhoogd naar 90%.

Het zou gaan om een onderzoek aan de McGill Cancer Center. Ik zocht het onderzoek en kwam tegen
quote:
The basis for these shocking and deceitful allegations is this excerpt from a book by Philip Day:

Several full-time scientsts at the McGill Center sent to 118 doctors, all experts on lung cancer, a questionnaire to determine the level of trust they had in the therapies they were applying; they were asked to imagine that they themselves had contracted the disease and which of the six current experimental therapies they would choose. 79 doctors answered, 64 of them said that they would not consent to undergo any treatment containing cis-platinum – one of the common chemotherapy drugs they used – while 58 out of 79 believed that all the experimental therapies above were not accepted because of the ineffectiveness and the elevated level of toxicity of chemotherapy.” ( Philip Day, “Cancer: Why we’re still dying to know the truth”, Credence Publications, 2000 )
Wat weer gebaseerd is op http://www.cancernetwork.(...)all-cell-lung-cancer
  vrijdag 18 november 2016 @ 00:25:34 #207
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166728124
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

_O-
Dat is altijd wat deze types doen: "doe je eigen onderzoek"
En dan zul je vanzelf uitkomen bij vage hippie alternatieve nieuwswebsites, of zo
:')
pi_166728131
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij heeft zelf even de 75% waar het eigenlijk over zou gaan verhoogd naar 90%.

Het zou gaan om een onderzoek aan de McGill Cancer Center. Ik zocht het onderzoek en kwam tegen

[..]

Daarnaast is het oud onderzoek, en je weet nooit hoe iemand reageert als zo'n behandeling je laatste houvast is. Volgens mij Grijp je dan alles aan om te overleven (als de wil er is natuurlijk)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166728150
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Daarnaast is het oud onderzoek, en je weet nooit hoe iemand reageert als zo'n behandeling je laatste houvast is. Volgens mij Grijp je dan alles aan om te overleven (als de wil er is natuurlijk)
quote:
The overall results of the 1997 follow-up survey show that 64.5% would now take chemotherapy – which is almost a doubling from 34% to 64.5% of those willing to have chemotherapy and radiotherapy and a quadrupling from 17% to 64.5% of those who would take chemotherapy alone.
pi_166728152
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:23 schreef monkyyy het volgende:
Chemo is trouwens achterlijk sterk spul. Mijn vader had darmkanker en heeft nu zenuwschade in z'n tenen en vingertopjes, het maakt veel kapot.
Nou het probleem is dat het over het algemeen heel gegeneraliseerd werkt, tegen snel delende cellen zoals bij een tumor, helaas valt daaronder ook de haren en het beenmerg.

Kalium bijvoorbeeld is an zich onschuldiger, komt in alle cellen voor, een van de fysiologische ankers van ons bestaan maar geef iemand een dosis kalium en het hart zegt later bitch.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 00:28:38 #211
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166728164
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Daarnaast is het oud onderzoek, en je weet nooit hoe iemand reageert als zo'n behandeling je laatste houvast is. Volgens mij Grijp je dan alles aan om te overleven (als de wil er is natuurlijk)
Tien jaar later was het aantal doktoren al 65% dat juist wel de behandeling zou ondergaan. (http://www.cancernetwork.(...)ll-cell-lung-cancer) En ondertussen zijn we ook na dat onderzoek al 20 jaar later, waarbij er weer meer bekend is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166728181
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Tien jaar later was het aantal doktoren al 65% dat juist wel de behandeling zou ondergaan. (http://www.cancernetwork.(...)ll-cell-lung-cancer) En ondertussen zijn we ook na dat onderzoek al 20 jaar later, waarbij er weer meer bekend is.
Logisch gevolg van steeds verder verbeterende wetenschap.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166728199
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:24 schreef Physsic het volgende:
Several full-time scientsts at the McGill Center sent to 118 doctors, all experts on lung cancer, a questionnaire to determine the level of trust they had in the therapies they we
Artikel gevonden.

Het is een hele waslijst aan kankervormen, bij Hodgkin's,stage IV zegt 0% nee tegen chemo.
2% onzeker, 98% ja.

https://www.ncbi.nlm.nih.(...)cancer00072-0193.pdf

Selectief quoten en nog verkeerd ook.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166728226
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Artikel gevonden.

Het is een hele waslijst aan kankervormen, bij Hodgkin's,stage IV zegt 0% nee tegen chemo.
2% onzeker, 98% ja.

https://www.ncbi.nlm.nih.(...)cancer00072-0193.pdf

Selectief quoten en nog verkeerd ook.
Zo rollen groene ooms en tantes altijd toch?
Net zoals alcoholverslaafden zeggen dat wijn gezond is, maar erbij vergeten te vermelden dat het niet teveel moet zijn
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166728322
Die vrouw had het over een Duits onderzoek dat gevaccineerde kinderen veel zieker zijn, maar ik kan alleen een recent onderzoek vinden waarbij 90 ongevaccineerde kinderen worden vergeleken met 13.000 gevaccineerde kinderen.
  vrijdag 18 november 2016 @ 01:10:39 #216
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_166728405
Oh herhaling :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_166728412
Enge wijven zeg...brrr...

Hoewel ik vind dat die jeugdarts wel een hele zwakke indruk maakte zeg. Bereid je anders even voor en lees een paar studies voordat je op TV komt en helemaal niets zinnigs zegt.
I feel kinda Locrian today
pi_166728413

Deze moeder vond ik ook een ietwat radicale mevrouw en dat jongetje bleef klein. 'Hij is niet klein, de andere kinderen zijn ongezond lang'.
standaarddrinker
  vrijdag 18 november 2016 @ 01:12:51 #219
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_166728415
Niemand Lubach gezien over vaccinaties? Aanrader.

Ik weet iniedergeval wel dat ik schijtziek van die roeptoeterende moeders aan het worden ben, die zich beroepen op absoluut niks.



[ Bericht 46% gewijzigd door Eekhoorn_ op 18-11-2016 01:18:51 ]
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_166728439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 01:12 schreef DrDentz het volgende:

Deze moeder vond ik ook een ietwat radicale mevrouw en dat jongetje bleef klein. 'Hij is niet klein, de andere kinderen zijn ongezond lang'.
Hij is inmiddels van normale lengte las ik.
pi_166728453
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 01:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hij is inmiddels van normale lengte las ik.
Maar heeft nog steeds niet de mogelijkheid gekregen om een eigen mening te vormen waarschijnlijk.
pi_166728473
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 01:12 schreef starla het volgende:
Enge wijven zeg...brrr...

Hoewel ik vind dat die jeugdarts wel een hele zwakke indruk maakte zeg. Bereid je anders even voor en lees een paar studies voordat je op TV komt en helemaal niets zinnigs zegt.
Je kan natuurlijk niet verwachten dat die kinderarts zich gaat verdiepen in al die 'studies' waar die moeders zich op baseerden. Ik probeerde zojuist de website over dat Duitse onderzoek te openen, maar werd overspoeld door advertenties en pop-ups en zodra ik op de link klikte naar de data bleek die website niet meer te werken. ;(

Maar ze hadden inderdaad wel iemand kunnen uitnodigen die een beter verhaal had. :Y
pi_166728477
Kijk, die kinderen worden allemaal beschermd door groepsimmuniteit. Daarom worden ze niet ziek, omdat de gevaccineerde kinderen niet ziek worden.

Maar neem eens een kijkje in de Bible Belt waar elke 3 jaar een epidemie uitbreekt van ziektes die je nergens anders aantreft. Dát is al voldoende empirisch bewijs dat vaccinaties wel degelijk beschermen.

Een aantal infectieziektes waartegen gevaccineerd wordt, gebiedt de eerlijkheid te zeggen, is niet heel ernstig. Maar je kind niet laten vaccineren tegen tetanus bijvoorbeeld vind ik borderline psychotisch. Vooral kinderen vallen veel, komen in aanraking met straatvuil. Paps en mams missen op één of andere manier de vuile wond (klein sneetje onder behaarde hoofdhuid bijvoorbeeld) en je krijgt dit:


Wat mij betreft ben je als ouder dan gewoon schuldig aan doodslag.

Kinkhoest is ook niet relaxed voor een kind:


Stelletje aluhoedjes.

[ Bericht 16% gewijzigd door starla op 18-11-2016 01:34:15 ]
I feel kinda Locrian today
pi_166728500
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 01:25 schreef Physsic het volgende:
Je kan natuurlijk niet verwachten dat die kinderarts zich gaat verdiepen in al die 'studies' waar die moeders zich op baseerden.
Dat zeg ik ook niet. Ze had zich moeten verdiepen in gerenomeerde studies uit de 'core clinical journals' en met feiten moeten komen ipv 'mijn kinderen zijn gezond maar wél gevaccineerd'. Mooie anekdote, mijn opa is 94 en rookt als een ketter, roken is helemaal niet ongezond...jaja.

Natuurlijk zoeken die moeders studies die overeenkomen met hun mening, gevalletje confirmation bias. En waarschijnlijk ook nog eens methodologisch zeer pover opgezette onderzoeken met een plethora aan belangenverstrengelingen.

Ik had graag meer 'evidence based medicine' willen horen van haar, that's all.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 18 november 2016 @ 01:33:37 #225
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_166728514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 01:31 schreef starla het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ze had zich moeten verdiepen in gerenomeerde studies uit de 'core clinical journals' en met feiten moeten komen ipv 'mijn kinderen zijn gezond maar wél gevaccineerd'. Mooie anekdote, mijn opa is 94 en rookt als een ketter, roken is helemaal niet ongezond...jaja.

Natuurlijk zoeken die moeders studies die overeenkomen met hun mening, gevalletje confirmation bias. En waarschijnlijk ook nog eens methodologisch zeer pover opgezette onderzoeken met een plethora aan belangenverstrengelingen.

Ik had graag meer 'evidence based medicine' willen horen van haar, that's all.
Eens.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')