abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 november 2016 @ 17:25:53 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166456805
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 6 november 2016 @ 17:29:11 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166456900
Maar goed, zuurheid komt van dezelfde mensen die liever geen CL spelen omdat kansloze nederlagen enzo. Dat scheelt al een beetje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166456916
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef Dven het volgende:
Maar goed, zuurheid komt van dezelfde mensen die liever geen CL spelen omdat kansloze nederlagen enzo. Dat scheelt al een beetje.
Hoe kan je nou blij zijn met het spel van Ajax vandaag :D

Met de rust hadden we 3-0 achter moeten staan.
Oh.
pi_166456986
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef Dven het volgende:
Maar goed, zuurheid komt van dezelfde mensen die liever geen CL spelen omdat kansloze nederlagen enzo. Dat scheelt al een beetje.
Ben benieuwd naar je gedachtegang..
pi_166457009
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe kan je nou blij zijn met het spel van Ajax vandaag :D

Met de rust hadden we 3-0 achter moeten staan.
Dven vindt alles geweldig.
pi_166457148
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe kan je nou blij zijn met het spel van Ajax vandaag :D

Met de rust hadden we 3-0 achter moeten staan.
Ik heb me ook uitstekend vermaakt. 23 schoten, 16 gecreëerde kansen, in een lastige uitwedstrijd, hartstikke mooi.

En inderdaad was de eerste helft slecht en hadden ze het duel in het slot moeten gooien, maar ik ben zeker met Dven eens dat de focus hier vaker op het negatieve dan op het positieve ligt.
  zondag 6 november 2016 @ 17:39:54 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166457155
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe kan je nou blij zijn met het spel van Ajax vandaag :D

Met de rust hadden we 3-0 achter moeten staan.
Ik zag voornamelijk een AZ dat hun beste voetbal in jaren speelde in een tempo dat ze never nooit niet vol gingen houden en dan ook nog met dank aan een verdediging die het eerste half uur niet bij de les was.

Ik zeg verder niet dat ik over de gehele wedstrijd blij ben met het spel van Ajax maar de tweede helft geeft meer dan voldoende aanknooppunten om de toekomst iets rooskleuriger in te zien dan "dit ajax wordt geen kampioen" en "ik speel liever EL dan CL want geen monsternederlagen".

Overdrijven is ook een kunst, zeggen we maar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166457158
Dven oppertroll :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166457198
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb me ook uitstekend vermaakt. 23 schoten, 16 gecreëerde kansen, in een lastige uitwedstrijd, hartstikke mooi.

En inderdaad was de eerste helft slecht en hadden ze het duel in het slot moeten gooien, maar ik ben zeker met Dven eens dat de focus hier vaker op het negatieve dan op het positieve ligt.
Het voelt gewoon zo onnodig aan dit puntverlies, omdat we het moeten afmaken. Dat we zoveel kansen creëeren en er dan maar twee maken, tja.

Niks mis met kritisch blijven, dat hoort bij Ajax. Zorgt ervoor dat je altijd naar verbetering streeft.
Oh.
pi_166457204
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 17:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dven vindt alles geweldig.
Tja..
  zondag 6 november 2016 @ 17:42:19 #11
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166457222
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 17:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zag voornamelijk een AZ dat hun beste voetbal in jaren speelde in een tempo dat ze never nooit niet vol gingen houden en dan ook nog met dank aan een verdediging die het eerste half uur niet bij de les was.

Ik zeg verder niet dat ik over de gehele wedstrijd blij ben met het spel van Ajax maar de tweede helft geeft meer dan voldoende aanknooppunten om de toekomst iets rooskleuriger in te zien dan "dit ajax wordt geen kampioen" en "ik speel liever EL dan CL want geen monsternederlagen".

Overdrijven is ook een kunst, zeggen we maar.
Ik vind de EL een leukere competitie omdat Ajax daar echt wat te zoeken heeft, en dat is nog uitdagend genoeg.

En dat Ajax geen voorsprong kan verdedigen blijkt niet alleen uit deze wedstrijd.
Oh.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 17:45:36 #12
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166457297
Verschrikkelijke eerste helft, prima tweede helft van Ajax. In ieder geval een wedstrijd waar ik als voetballiefhebber wel van kon genieten, veel meer dan van een hachelijke 1-0 in de 80e minuut tegen pak hem beet ADO thuis zoals we de laatste jaren meer dan voldoende gezien hebben. Niet dat dit de standaard moet zijn, maar volkomen kut vond ik het ook weer niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 6 november 2016 @ 17:46:17 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166457318
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb me ook uitstekend vermaakt. 23 schoten, 16 gecreëerde kansen, in een lastige uitwedstrijd, hartstikke mooi.

En inderdaad was de eerste helft slecht en hadden ze het duel in het slot moeten gooien, maar ik ben zeker met Dven eens dat de focus hier vaker op het negatieve dan op het positieve ligt.
Ik snap ook niet hoe mensen zich zo kunnen verkijken op de eerate helft. Het was toch allang duidelijk dat AZ dit niet vast ging kunnen houden? :D

Laat ze maar lekker al hun kruid verblazen, een hele tweede helft om dat recht te zetten. Dat weten die spelers ook wel. Zal me niet verbazen als dat nog door Bosz of Klaassen aangegeven is. Het is dat het vizier niet helemaal scherp stond en AZ uit het niets scoort maar anders had je de wedstrijd uiteindelijk 'eenvoudig' gewonnen.

Een wedstrijd duurt 90 minuten he! Al met al de leukste eredivisiewedstrijd in een lange tijd gezien, jammer dat er niet gewonnen is maar ik vind het i.t.t. een paar anderen hier juist alles behalve beangstigend naar de toekomst toe. Integendeel juist.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166457331
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:45 schreef Tagliano het volgende:
Verschrikkelijke eerste helft, prima tweede helft van Ajax. In ieder geval een wedstrijd waar ik als voetballiefhebber wel van kon genieten, veel meer dan van een hachelijke 1-0 in de 80e minuut tegen pak hem beet ADO thuis zoals we de laatste jaren meer dan voldoende gezien hebben. Niet dat dit de standaard moet zijn, maar volkomen kut vond ik het ook weer niet
Die 1e helft is onacceptabel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 6 november 2016 @ 17:47:25 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166457357
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het voelt gewoon zo onnodig aan dit puntverlies, omdat we het moeten afmaken. Dat we zoveel kansen creëeren en er dan maar twee maken, tja.

Niks mis met kritisch blijven, dat hoort bij Ajax. Zorgt ervoor dat je altijd naar verbetering streeft.
Er is een verschil tussen kritisch zijn en alles maar kut en klote vinden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 6 november 2016 @ 17:48:44 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166457389
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 17:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen kritisch zijn en alles maar kut en klote vinden.
Ik vind niet alles maar kut en klote, maar je kan moeilijk zeggen dat de verdedigers vandaag goed speelde. De aanvallers waren niet geweldig al zijn ze wel betrokken bij de goals, maar teveel spelers vond ik niet goed spelen.
Oh.
  zondag 6 november 2016 @ 17:49:05 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166457400
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind de EL een leukere competitie omdat Ajax daar echt wat te zoeken heeft, en dat is nog uitdagend genoeg.

En dat Ajax geen voorsprong kan verdedigen blijkt niet alleen uit deze wedstrijd.
PSV heeft het vorig jaar op het nippertje niet gered tegen de latere finalist. Ook in de CL is nog steeds het e.e.a. mogelijk. En draai je kut word je daar meestal nog wel derde. Die wedstrijdjes tegen dnjepr, zulte waregem en dundalk kunnen ook later in het seizoen nog wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 6 november 2016 @ 17:50:28 #18
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166457439
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 17:49 schreef Dven het volgende:

[..]

PSV heeft het vorig jaar op het nippertje niet gered tegen de latere finalist. Ook in de CL is nog steeds het e.e.a. mogelijk. En draai je kut word je daar meestal nog wel derde. Die wedstrijdjes tegen dnjepr, zulte waregem en dundalk kunnen ook later in het seizoen nog wel.
Nja zoals die wedstrijden tegen Real Madrid en Barcelona in het verleden tja, die geven een paar keer gas en meteen vallen er goals. Dat vind ik niet leuk om naar te kijken.

PSV heeft het vorig jaar goed gedaan, maar dat was ook maar een incident. Zie Ajax ook niet snel zo spelen.
Oh.
pi_166457515
Veltman :') die mag echt een sabbatical van een jaar nemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 6 november 2016 @ 17:55:31 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166457553
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Veltman :') die mag echt een sabbatical van een jaar nemen.
Daar komen we nooit meer vanaf.
Oh.
pi_166457653
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar komen we nooit meer vanaf.
Type Silooy..
pi_166457705
Genoten van Schone vandaag, wat een voetballer ! Jammer dat meer dan de helft van de spelers momenteel niet in vorm is, al waren de vleugels in de 2e helft eindelijk weer dreigend.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 6 november 2016 @ 18:09:08 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166457891
@vjenne12345

Alsof ik niet weet dat AZ ook Europees heeft gespeeld. Zijn traditioneel moeilijke wedstrijden na een Europees duel. Kijk PSV en feyenoord.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166458005
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:02 schreef Pedroso het volgende:
Genoten van Schone vandaag, wat een voetballer ! Jammer dat meer dan de helft van de spelers momenteel niet in vorm is, al waren de vleugels in de 2e helft eindelijk weer dreigend.
Schøne had het de eerste helft wel lastig door de pressie van AZ.
pi_166458097
Volgende keer gewoon met Tete starten Peter.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')