abonnement Unibet Coolblue
pi_166449073
Ik zoek een 2din radio met GPS en TMC. Heb al veel gezocht op alieexpress alleen ik lijkt ze niet te kunnen vinden met TMC. Heb nu nog een los navigatie systeem van MIO met TMC. Deze optie heeft mij al een aantal keer van een file gered. Is zoiets er?

Andere optie die ik in mijn hoofd had was 2din gps radio kopen en door middel van 3G van mobiel met waze of google maps navigeren. Deze hebben dacht ik ook file informatie. Het nadeel daaraan is dat ik nu nog geen mobiel data abonnement heb en het volgens mij niet in buitenland werkt.

Hebben jullie suggesties voor mij?
  zondag 6 november 2016 @ 12:20:24 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166450426
Ja, deze vraag in CHN stellen, daar heb je denk ik meer kans op het antwoord wat je zoekt.

Zal ik je topic daarheen verkassen of wil je hem hier nog even laten weken? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 november 2016 @ 12:27:49 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166450520
Ontopic trouwens; ik heb een Garmin met TMC, en ik vind het maar matigjes werken. Veelal roept 'ie pas dat er file is als ik er al in sta en verrekt hij het om een andere route te pakken.
Als ik in het buitenland zit heb ik meestal een bundeltje en pak ik Gmaps, dat werkt als een raket; snel, efficiënt en is vele malen creatiever en flexibeler qua alternatieve routes berekenen. Meestal laat ik het dan meelopen naast de Garmin, en die heeft al tientallen keren met de broek op de enkels het nakijken gehad.

Long story short; investeer in een goede aktieve carkit en een abo met EU-interwebs, daar heb je meer lol van.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_166451884
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ontopic trouwens; ik heb een Garmin met TMC, en ik vind het maar matigjes werken. Veelal roept 'ie pas dat er file is als ik er al in sta en verrekt hij het om een andere route te pakken.
Hier ben ik ook al wel eens tegen aan gelopen :(

quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
Long story short; investeer in een goede aktieve carkit en een abo met EU-interwebs, daar heb je meer lol van.
Dus jij heb een losse garmin en daarnaast een telefoon gekoppeld met car-kit?

Nog even kleine toelichting: Reden om voor mij voor een 2din radio te kiezen is omdat ik deze wil gaan koppelen aan een achteruitrijcamera.

Laat het topic nog maar even hier staan ivm alternatieven. Geef wel seintje wanneer hij naar CHN mag.

[ Bericht 30% gewijzigd door duud op 06-11-2016 13:56:19 ]
  zondag 6 november 2016 @ 14:02:53 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166452115
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 13:49 schreef duud het volgende:

[..]

Hier ben ik ook al wel eens tegen aan gelopen :(

[..]

Dus jij heb een losse garmin en daarnaast een telefoon gekoppeld met car-kit?

Nog even kleine toelichting: Reden om voor mij voor een 2din radio te kiezen is omdat ik deze wil gaan koppelen aan een achteruitrijcamera.

Laat het topic nog maar even hier staan ivm alternatieven. Geef wel seintje wanneer hij naar CHN mag.
idd, ik heb een losse navi en mijn foon zit in een passieve houder. navi doet navi (tot het lastiger wordt ivbm files) en mijn foon voor flitsmeister en evt. Maps navigatie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_166473957
quote:
3s.gif Op zondag 6 november 2016 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, deze vraag in CHN stellen, daar heb je denk ik meer kans op het antwoord wat je zoekt.

Zal ik je topic daarheen verkassen of wil je hem hier nog even laten weken? ;)
je mag het naar CHN zetten SD. Bedankt voor de moeite
  woensdag 9 november 2016 @ 11:51:16 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166532697
Ok, succes ermee ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')