abonnement Unibet Coolblue
pi_166252725
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:16 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

Inderdaad, komen er toch wel mee weg.
Los daarvan: het is gewoon niet verantwoord. Je hebt ineens fors hogere loonkosten.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:18:15 #152
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166252726
JONGENS KAPPEN NOU
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166252747
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef Ingolstadt het volgende:
JONGENS KAPPEN NOU
Er komt geen nieuwe informatie meer bij
(she/her)
pi_166252755
Onze Nederlandse identiteit hangt niet af van de kleur van de schmink op het gezicht van Piet
Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken)


Op iemand met dergelijke walgelijke uitspraken zal ik nooit stemmen.
standaarddrinker
pi_166252771
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Er komt geen nieuwe informatie meer bij
Dan kun je elke NWS discussie na pagina 1 afkappen. We moeten Pauw hier mod maken.
standaarddrinker
pi_166252778
Joop Braakhekke maakt het dus ook niet lang meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_166252779
"Een vrouw van 70 heeft onverklaard gewichtsverlies zonder andere symptomen."

Altijd pancreascarcinoom op de uva vroeger.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166252783
Ned2 gaat over aanrandallochtonen in Duitsland.
pi_166252784
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Onze Nederlandse identiteit hangt niet af van de kleur van de schmink op het gezicht van Piet
Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken)


Op iemand met dergelijke walgelijke uitspraken zal ik nooit stemmen.
Hij faciliteerde gesprekken tussen voorstanders en tegenstanders van Zwarte Piet. Waarna RTL stopte met Zwarte Piet. Asscher feliciteerde RTL met dit besluit.
pi_166252788
40 tot 60 uur beschikbaar zijn, niet thuis blijven bij de kinderen, niet onderdanig zijn tegenover de baas, eisen stellen anders stap je op, er voor zorgen dat je onmisbaar bent voor de werkgever dat zie je te weinig bij vrouwen
pi_166252799
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Onze Nederlandse identiteit hangt niet af van de kleur van de schmink op het gezicht van Piet
Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken)


Op iemand met dergelijke walgelijke uitspraken zal ik nooit stemmen.
Ik zal ook nooit op hem stemmen maar op dit punt zegt ie weinig verkeerd.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_166252810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:
40 tot 60 uur beschikbaar zijn, niet thuis blijven bij de kinderen, niet onderdanig zijn tegenover de baas, eisen stellen anders stap je op, er voor zorgen dat je onmisbaar bent voor de werkgever dat zie je te weinig bij vrouwen
Ik geloof niets van dat gemiddelde van 32%, in teveel sectoren liggen de salarissen gewoon vast.
pi_166252812
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij faciliteerde gesprekken tussen voorstanders en tegenstanders van Zwarte Piet. Waarna RTL stopte met Zwarte Piet. Asscher feliciteerde RTL met dit besluit.
Hele foute man
standaarddrinker
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:21:15 #164
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_166252822
Hij praat een beetje als Brandon van praatjesmakers. Enigszins nasaal.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_166252838
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij faciliteerde gesprekken tussen voorstanders en tegenstanders van Zwarte Piet. Waarna RTL stopte met Zwarte Piet. Asscher feliciteerde RTL met dit besluit.
Duidelijk een 'getting things done' mentaliteit dus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166252839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:19 schreef MakkieR het volgende:
40 tot 60 uur beschikbaar zijn, niet thuis blijven bij de kinderen, niet onderdanig zijn tegenover de baas, eisen stellen anders stap je op, er voor zorgen dat je onmisbaar bent voor de werkgever dat zie je te weinig bij vrouwen
En grotere kans op langdurige afwezigheid (kinderen krijgen), daadwerkelijk minder ervaring hebben omdat er vaak in deeltijd wordt gewerkt etc etc
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166252870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Onze Nederlandse identiteit hangt niet af van de kleur van de schmink op het gezicht van Piet
Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken)


Op iemand met dergelijke walgelijke uitspraken zal ik nooit stemmen.
Het is op zich een ware uitspraak. Het punt is alleen dat Asscher de gesprekken over aanpassing gretig heeft gefaciliteerd en dat er gehoor is gegeven aan een klein groepje klagers. En eenmaal Zwarte Piet de nek omgedraaid, liet Asscher zich tevreden uit over de uitkomst.

Met Asscher als lijsttrekker stem ik sowieso geen PvdA. Trouwens niet vanwege bovenstaande, maar omdat hij drukker is met asielzoekers aan het werk zetten dan met de werkgelegenheid voor autochtone Nederlanders verbeteren.
pi_166252871
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Duidelijk een 'getting things done' mentaliteit dus.
Dat doet de PvdA slimmer dan de VVD. Wel lullen over Zwarte Piet, maar niets doen.
pi_166252885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik geloof niets van dat gemiddelde van 32%, in teveel sectoren liggen de salarissen gewoon vast.
Klopt, en daarnaast geloof ik niet dat als een man 45k verdient ze de vrouw afschepen met 30k.. dat verschil komt ergens door, en kan niet alleen sekse zijn.


Ik heb het gevoel dat alle deeltijders zijn toegevoegd..
Op die manier zou je voor vrouwen wel op een veel lager jaarinkomen komen ja.. als dat op 32% ligt kijk ik niet vreemd op
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166252895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is op zich een ware uitspraak. Het punt is alleen dat Asscher de gesprekken over aanpassing gretig heeft gefaciliteerd en dat er gehoor is gegeven aan een klein groepje klagers. En eenmaal Zwarte Piet de nek omgedraaid, liet Asscher zich tevreden uit over de uitkomst.

Met Asscher als lijsttrekker stem ik sowieso geen PvdA. Trouwens niet vanwege bovenstaande, maar omdat hij drukker is met asielzoekers aan het werk zetten dan met de werkgelegenheid voor autochtone Nederlanders verbeteren.
Ik denk dat de PVDA sowieso een geloofwaardigheidsprobleem heeft
pi_166252901
Ik zou sowieso per definitie nooit PvdA kunnen stemmen.
standaarddrinker
pi_166252911
Ik wacht op #teamkuipers.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 23:24:12 #173
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_166252916
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik zal ook nooit op hem stemmen maar op dit punt zegt ie weinig verkeerd.
Ik vind hem authentieker dan Samsom. Die speelt zo overduidelijk toneel, ging ineens een bankierspak dragen terwijl hij altijd een links activistenkloffie aanhad. Samsom zit nu waarschijnlijk vloekend op de bank te kijken.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_166252937
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat doet de PvdA slimmer dan de VVD. Wel lullen over Zwarte Piet, maar niets doen.
De hele politiek - op de PVV na - heeft zich afzijdig gehouden. Geen enkele partij heeft duidelijk stelling genomen tegen de aanpassing van Zwarte Piet en vóór het recht van mensen om hun tradities te vieren. Veel te gemakzuchtig is het overgelaten aan de samenleving; in de werkelijkheid een klein clubje belangenbehartigers die zonder draagvlak verregaande besluiten neemt. Nu de politiek voor voldongen feiten wordt gesteld - Zwarte Piet is de nek omgedraaid - gaan ze ineens piepen.

Too little, too late.
pi_166252967
Hij zijn allemaal van die carrièrepolitici, ze zeggen precies wat moet om aan de 'goede kant van de fatsoenskloof' te staan en hopen straks op een leuk baantje in het bedrijfsleven. Je weet niet wat ze echt vinden.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')