abonnement Unibet Coolblue
pi_166208473
Bling Bling cause money ain't a thing.

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2016 23:20:15 ]
pi_166208503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:18 schreef YokiKater het volgende:
Geld maakt niet gelukkig.
Geen geld ook niet.
pi_166208529
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Geen geld ook niet.
Dat ligt aan je leefomgeving en wensen.
pi_166208589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat ligt aan je leefomgeving en wensen.
Zonder geld woon je op straat, kan me niet voorstellen dat je dan gelukkig bent.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:22:22 #5
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_166208594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat ligt aan je leefomgeving en wensen.
Ik zou zonder mijn geld niet zo gelukkig zijn hoor.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_166208804
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zonder geld woon je op straat, kan me niet voorstellen dat je dan gelukkig bent.
Ligt aan je skills en wensen en alles.. Ik leef best minimalistisch. Terwijl ik met op mijn reet zitten al een stabiel modaal inkomen heb. Ik heb ook geen idee hoeveel ik heb of whatever want het boeit me geen fuck en wordt voor mij geregeld, anders kut ik ook maar wat. Ik heb iemand ie mijn administratie en al die shit doet. En mensen die zorgen dat ik niet in de problemen kom, al weet ik ze wel vaak te fucken, maar goed dan is er altijd geld om dat op te lossen.

Ik geef echt geen neuk om geld, wel aan een bepaalde levensstijl (hetgeen wat ik nu gewend ben) maar als ik dat moet inleveren en ik moet gaan survivallen dan zie ik mezelf eigenlijk alleen maar gelukkiger worden. Fuck kapitalisme. Geld is leuk en handig en luxe leven is awesome maar dat moet je niet zien als gemeen goed.. Het is niet de kern snap je. Je kan net zo hard weer broke gaan.

Ik ken stervens rijke mensen die dat hebben meegemaakt, en dat zijn de leukste.. Dat je weet waar je vandaan komt, dat niets vanzelf gaat, dat iedereen mens is en dat geld slechts een hulpmiddel is.
pi_166208857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ligt aan je skills en wensen en alles.. Ik leef best minimalistisch. Terwijl ik met op mijn reet zitten al een stabiel modaal inkomen heb. Ik heb ook geen idee hoeveel ik heb of whatever want het boeit me geen fuck en wordt voor mij geregeld, anders kut ik ook maar wat. Ik heb iemand ie mijn administratie en al die shit doet. En mensen die zorgen dat ik niet in de problemen kom, al weet ik ze wel vaak te fucken, maar goed dan is er altijd geld om dat op te lossen.

Ik geef echt geen neuk om geld, wel aan een bepaalde levensstijl (hetgeen wat ik nu gewend ben) maar als ik dat moet inleveren en ik moet gaan survivallen dan zie ik mezelf eigenlijk alleen maar gelukkiger worden. Fuck kapitalisme. Geld is leuk en handig en luxe leven is awesome maar dat moet je niet zien als gemeen goed.. Het is niet de kern snap je. Je kan net zo hard weer broke gaan.

Ik ken stervens rijke mensen die dat hebben meegemaakt, en dat zijn de leukste.. Dat je weet waar je vandaan komt, dat niets vanzelf gaat, dat iedereen mens is en dat geld slechts een hulpmiddel is.
tldr
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:31:18 #8
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_166208875
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ligt aan je skills en wensen en alles.. Ik leef best minimalistisch. Terwijl ik met op mijn reet zitten al een stabiel modaal inkomen heb. Ik heb ook geen idee hoeveel ik heb of whatever want het boeit me geen fuck en wordt voor mij geregeld, anders kut ik ook maar wat. Ik heb iemand ie mijn administratie en al die shit doet. En mensen die zorgen dat ik niet in de problemen kom, al weet ik ze wel vaak te fucken, maar goed dan is er altijd geld om dat op te lossen.

Ik geef echt geen neuk om geld, wel aan een bepaalde levensstijl (hetgeen wat ik nu gewend ben) maar als ik dat moet inleveren en ik moet gaan survivallen dan zie ik mezelf eigenlijk alleen maar gelukkiger worden. Fuck kapitalisme. Geld is leuk en handig en luxe leven is awesome maar dat moet je niet zien als gemeen goed.. Het is niet de kern snap je. Je kan net zo hard weer broke gaan.

Ik ken stervens rijke mensen die dat hebben meegemaakt, en dat zijn de leukste.. Dat je weet waar je vandaan komt, dat niets vanzelf gaat, dat iedereen mens is en dat geld slechts een hulpmiddel is.
Ja, maar ik overleef nog geen nacht op straat, ik moet gewoon een woning met stromend water en electra. En ik ga ook echt niet naar minder dan dat.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_166208908
Wel grappig dat Pauw er meteen op in springt trouwens.
pi_166208924
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, maar ik overleef nog geen nacht op straat, ik moet gewoon een woning met stromend water en electra. En ik ga ook echt niet naar minder dan dat.
Maar jij bent een prinsesje. Ik vraag me toch af heh, lijkt het je niet op zijn minst interessant om eens een weekendje of iets langer op survival te gaan?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:34:03 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166208963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ligt aan je skills en wensen en alles.. Ik leef best minimalistisch. Terwijl ik met op mijn reet zitten al een stabiel modaal inkomen heb. Ik heb ook geen idee hoeveel ik heb of whatever want het boeit me geen fuck en wordt voor mij geregeld, anders kut ik ook maar wat. Ik heb iemand ie mijn administratie en al die shit doet. En mensen die zorgen dat ik niet in de problemen kom, al weet ik ze wel vaak te fucken, maar goed dan is er altijd geld om dat op te lossen.

Ik geef echt geen neuk om geld, wel aan een bepaalde levensstijl (hetgeen wat ik nu gewend ben) maar als ik dat moet inleveren en ik moet gaan survivallen dan zie ik mezelf eigenlijk alleen maar gelukkiger worden. Fuck kapitalisme. Geld is leuk en handig en luxe leven is awesome maar dat moet je niet zien als gemeen goed.. Het is niet de kern snap je. Je kan net zo hard weer broke gaan.

Ik ken stervens rijke mensen die dat hebben meegemaakt, en dat zijn de leukste.. Dat je weet waar je vandaan komt, dat niets vanzelf gaat, dat iedereen mens is en dat geld slechts een hulpmiddel is.
geef maar aan mij dan
Laffe huichelaar
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:34:06 #12
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_166208967
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Maar jij bent een prinsesje. Ik vraag me toch af heh, lijkt het je niet op zijn minst interessant om eens een weekendje of iets langer op survival te gaan?
Nee
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_166209039
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nee
Ook niet voor het avontuur en het spannende? Het is niet vies hoor. :D
pi_166209087
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

geef maar aan mij dan
Ik heb je al spelletjes gegeven. Zo ben ik, ik help mensen. ^O^
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:37:46 #15
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_166209107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ook niet voor het avontuur en het spannende? Het is niet vies hoor. :D
Nee, ik slaap in een bed en ik heb beschikking over normale sanitaire voorzieningen die ik niet met weet ik hoeveel vreemden moet delen. En voor minder doe ik het niet.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_166209169
Ik zou trouwens best eens een weekendje willen survivallen, met Yoki natuurlijk.
pi_166209182
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:41:52 #18
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_166209219
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou trouwens best eens een weekendje willen survivallen, met Yoki natuurlijk.
sterkte
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_166209231
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nee, ik slaap in een bed en ik heb beschikking over normale sanitaire voorzieningen die ik niet met weet ik hoeveel vreemden moet delen. En voor minder doe ik het niet.
Gewoon kuiltje graven. :)
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:44:29 #20
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_166209295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Gewoon kuiltje graven. :)
Voorlopig ga ik nu onder een warm dekbedje :W :*
slaap lekker iedereen!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_166209343
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:44 schreef Uccie het volgende:

[..]

Voorlopig ga ik nu onder een warm dekbedje :W :*
slaap lekker iedereen!
:*
pi_166209463
Ik heb zoveel dingen meegemaakt, dikke partys, vip shit met BN'ers rondhangen of whatever maar dat is op een gegeven moment ook gewoon maar normaal en niet bijzonder. En als je broke gaat of gek wordt en helemaal stuk gaat dan voel je pas dat je leeft en aan wie je wat hebt en zo.

Het leven is zo anders dan alleen maar money money money, ik ben 36 en inprincipe al met pensioen. Maar ik wil iets achterlaten en iets betekenen, dus ga je op zoek naar iets waar je een verschil in kan maken. Uit de meute, uit de sleur, think different. Niet voor het geld maar voor het verschil en het veranderen van de wereld/maatschappij.

Als je nu 20 miljoen zou winnen heh, dan moet je hard werken om dat te kunnen behouden of er voor te zorgen dat het niet snel opgaat... Dat beseffen mensen zich niet.

En als je dan gewoon de natuur in duikt.. geen drukte, geen stress.. de wereld ziet zoals hij eigenlijk hoort te zijn. Te genieten van het minimale en het mooie dat ongerepte natuur te bieden heeft ten opzichte van een gehaaste kapitalistische maatschappij in de stad... mwah.. Het plan voor een ecofarm zit nog steeds in mijn kop.
  Redactie Frontpage woensdag 26 oktober 2016 @ 00:06:16 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166209753
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb zoveel dingen meegemaakt, dikke partys, vip shit met BN'ers rondhangen of whatever maar dat is op een gegeven moment ook gewoon maar normaal en niet bijzonder. En als je broke gaat of gek wordt en helemaal stuk gaat dan voel je pas dat je leeft en aan wie je wat hebt en zo.

Het leven is zo anders dan alleen maar money money money, ik ben 36 en inprincipe al met pensioen. Maar ik wil iets achterlaten en iets betekenen, dus ga je op zoek naar iets waar je een verschil in kan maken. Uit de meute, uit de sleur, think different. Niet voor het geld maar voor het verschil en het veranderen van de wereld/maatschappij.

Als je nu 20 miljoen zou winnen heh, dan moet je hard werken om dat te kunnen behouden of er voor te zorgen dat het niet snel opgaat... Dat beseffen mensen zich niet.

En als je dan gewoon de natuur in duikt.. geen drukte, geen stress.. de wereld ziet zoals hij eigenlijk hoort te zijn. Te genieten van het minimale en het mooie dat ongerepte natuur te bieden heeft ten opzichte van een gehaaste kapitalistische maatschappij in de stad... mwah.. Het plan voor een ecofarm zit nog steeds in mijn kop.
Geld is niet belangrijk, maar wel zo praktisch om te hebben.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_166209784
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Geld is niet belangrijk, maar wel zo praktisch om te hebben.
Uiteraard, maar wanneer is het genoeg? Want iedereen wil het gras groener hebben dan de buren :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')