abonnement Unibet Coolblue
pi_166121757
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:00:19 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166121915
Eerste date exclusief... tjah, geen idee, het is niet meteen getrouwd nee, maar het zit mij meer in de reden dat je dus weet dat je verder wil kijken en dan de ander het idee geeft dat het niks is.

Zie reactie van dame zou ik zeggen, die had dat liever meteen geweten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166121948
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste date exclusief... tjah, geen idee, het is niet meteen getrouwd nee, maar het zit mij meer in de reden dat je dus weet dat je verder wil kijken en dan de ander het idee geeft dat het niks is.

Zie reactie van dame zou ik zeggen, die had dat liever meteen geweten.
Ik denk daar echt niet over na de eerste paar weken. Na een maandje of zo gooi ik er meestal iets van een 'niet dat ik je tegen wil houden maar als jij andere meiden gaat zien, zeg het me dan ff'.
Resistance is futile.
pi_166121952
Na een lange tijd weer op Tinder. Match met iemand met wie ik vaker gematched ben, zegt ze: he, zijn we weer een match!

Ik: ja haha, dat moet geen gewoonte worden hoor :P

Vervolgens ben ik verwijderd :') Tinder O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166122062
Dus mijn date leven momenteel:

Ik heb een paar maanden gedate met een Griek die hier in Engeland cardioloog is. Leuke vent en uiteindelijk een beetje gek op hem geworden want het is moeilijk om niet als een blok te vallen voor iemand met wie er zoveel chemie is. Maar hij is terug naar Griekenland wegens de brexit en ik ga in december terug naar Nederland wegens de brexit. Hij wil naar Engeland blijven komen en heeft met zijn werk dus geregeld dat hij hier nog 2 keer per maand is tot eind december of zo. Ik ben klaar om verder te kijken, ik haat het 'blijven hangen' in iets waarvan ik weet dat het geen toekomst heeft.

Dus ik was vorige week in NL, beetje tinderen. Leuke man leren kennen die dus begin november naar Engeland komt omdat hij niet wil wachten tot eind december :P . Hij is 9 jaar ouder dan ik, hij heeft 2 tieners thuis dus dat zijn mijn bedenkingen tot zover.
Resistance is futile.
pi_166122065
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Na een lange tijd weer op Tinder. Match met iemand met wie ik vaker gematched ben, zegt ze: he, zijn we weer een match!

Ik: ja haha, dat moet geen gewoonte worden hoor :P

Vervolgens ben ik verwijderd :') Tinder O+
Hahaha, ook al eens meegemaakt ja.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:13:14 #7
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166122087
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef Seven. het volgende:
Dus mijn date leven momenteel:

Ik heb een paar maanden gedate met een Griek die hier in Engeland cardioloog is. Leuke vent en uiteindelijk een beetje gek op hem geworden want het is moeilijk om niet als een blok te vallen voor iemand met wie er zoveel chemie is. Maar hij is terug naar Griekenland wegens de brexit en ik ga in december terug naar Nederland wegens de brexit. Hij wil naar Engeland blijven komen en heeft met zijn werk dus geregeld dat hij hier nog 2 keer per maand is tot eind december of zo. Ik ben klaar om verder te kijken, ik haat het 'blijven hangen' in iets waarvan ik weet dat het geen toekomst heeft.

Dus ik was vorige week in NL, beetje tinderen. Leuke man leren kennen die dus begin november naar Engeland komt omdat hij niet wil wachten tot eind december :P . Hij is 9 jaar ouder dan ik, hij heeft 2 tieners thuis dus dat zijn mijn bedenkingen tot zover.
Die kinderen zijn toch pas relevant als je wat langer date? Je weet nog niet eens of jullie irl een klik hebben, no?
pi_166122158
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:13 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Die kinderen zijn toch pas relevant als je wat langer date? Je weet nog niet eens of jullie irl een klik hebben, no?
Er is vrijwel niemand met wie ik helemaal niks heb. Het punt is de chemie, dat ontbreekt er vaak aan. Ik spreek sowieso met hem af hoor, leuke vent. Maar het moet wel heel leuk zijn wil ik over het feit dat hij 2 dochters heeft heenstappen. Ik heb eerder met dit bijltje gehakt, ik begin daar niet zomaar weer aan. Maar voedingsbodem voor gezellig daten is er sowieso wel.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:34:49 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166122386
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk daar echt niet over na de eerste paar weken. Na een maandje of zo gooi ik er meestal iets van een 'niet dat ik je tegen wil houden maar als jij andere meiden gaat zien, zeg het me dan ff'.
En weer ga je daarbij niet van hetzelfde uit: zijn date wilde meer wellicht en hij wist dat hij liever niet verder wilde en liet haar in de waan. Dat was het probleem.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166122416
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Na een lange tijd weer op Tinder. Match met iemand met wie ik vaker gematched ben, zegt ze: he, zijn we weer een match!

Ik: ja haha, dat moet geen gewoonte worden hoor :P

Vervolgens ben ik verwijderd :') Tinder O+
Weet je meteen dat die persoon geen humor heeft :{
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:37:14 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166122433
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er is vrijwel niemand met wie ik helemaal niks heb. Het punt is de chemie, dat ontbreekt er vaak aan. Ik spreek sowieso met hem af hoor, leuke vent. Maar het moet wel heel leuk zijn wil ik over het feit dat hij 2 dochters heeft heenstappen. Ik heb eerder met dit bijltje gehakt, ik begin daar niet zomaar weer aan. Maar voedingsbodem voor gezellig daten is er sowieso wel.
Echte chemie is dan ook zo ontzettend zeldzaam helaas...

Met al mijn lange relaties wist ik de eerste paar dates echt niet wat iemand van me vond :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:40:35 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166122493
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Echte chemie is dan ook zo ontzettend zeldzaam helaas...

Met al mijn lange relaties wist ik de eerste paar dates echt niet wat iemand van me vond :')
Hahaha, wat dat betreft zijn mannen zo makkelijk te lezen. De intenties weet ik meestal wel nog voordat er afgesproken wordt.
Resistance is futile.
pi_166122521
Kan je een date niet verpesten als je zelf toch niks wil?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:44:32 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166122551
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:42 schreef Voetstappen het volgende:
Kan je een date niet verpesten als je zelf toch niks wil?
Waarom die moeite doen? Je kunt toch gewoon aangeven dat je niet weet of je wel een relatie wil?
Resistance is futile.
pi_166122558
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:10 schreef Seven. het volgende:
Dus mijn date leven momenteel:

Ik heb een paar maanden gedate met een Griek die hier in Engeland cardioloog is. Leuke vent en uiteindelijk een beetje gek op hem geworden want het is moeilijk om niet als een blok te vallen voor iemand met wie er zoveel chemie is. Maar hij is terug naar Griekenland wegens de brexit en ik ga in december terug naar Nederland wegens de brexit. Hij wil naar Engeland blijven komen en heeft met zijn werk dus geregeld dat hij hier nog 2 keer per maand is tot eind december of zo. Ik ben klaar om verder te kijken, ik haat het 'blijven hangen' in iets waarvan ik weet dat het geen toekomst heeft.

Dus ik was vorige week in NL, beetje tinderen. Leuke man leren kennen die dus begin november naar Engeland komt omdat hij niet wil wachten tot eind december :P . Hij is 9 jaar ouder dan ik, hij heeft 2 tieners thuis dus dat zijn mijn bedenkingen tot zover.
Je hebt hem nog niet gezien?
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:46:02 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166122575
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:45 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Je hebt hem nog niet gezien?
Alleen foto's.
Resistance is futile.
pi_166122606
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Alleen foto's.
Speciaal naar het buitenland voor iemand die hij nog nooit heeft gezien. Dat is best raar toch als volwassen kerel :P
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:55:55 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166122695
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:48 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Speciaal naar het buitenland voor iemand die hij nog nooit heeft gezien. Dat is best raar toch als volwassen kerel :P
Helemaal niet raar, vind ik. Hij weet precies wat hij wil en gaat daar 100% voor, dit is niet het type zolderkamer autist maar een succesvolle man die lekker parttime kan werken omdat hij genoeg binnen harkt. Zal hem de reet roesten of hij op en neer moet vliegen naar Engeland voor een kennismaking. Zou mij ook niet uitmaken trouwens, bovendien ga ik geen twee maanden whatsappen zonder met anderen af te spreken :D . Hij wil mij leren kennen omdat ik helemaal voldoe aan zijn ideaalbeeld (slim, ambitieus, easy going). En hij is die dingen ook, dus op papier goeie match. Nu kijken of er in het echt ook chemie is.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:56:00 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166122699
Update: Tinder is gewoon nog steeds een brakke app want ze staat gewoon weer tussen mijn matches :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:56:39 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166122706
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hahaha, wat dat betreft zijn mannen zo makkelijk te lezen. De intenties weet ik meestal wel nog voordat er afgesproken wordt.
Intenties is nog niet hetzelfde als weten waar je staat ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:56:55 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166122709
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Update: Tinder is gewoon nog steeds een brakke app want ze staat gewoon weer tussen mijn matches :')
Blokkeer je haar toch :P .
Resistance is futile.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:58:14 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166122728
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Update: Tinder is gewoon nog steeds een brakke app want ze staat gewoon weer tussen mijn matches :')
Tijdje terug een leuke match, leuk aan het praten, krijg ik een melding dat ik een bericht heb, crasht de app. Heropenen en weg match.

Het kan zijn dat ik dan verwijderd ben maar raar is het zeker.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:00:03 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166122744
Ik heb trouwens nooit dat soort problemen met tinder!
Resistance is futile.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:04:23 #24
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166122786
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Helemaal niet raar, vind ik. Hij weet precies wat hij wil en gaat daar 100% voor, dit is niet het type zolderkamer autist maar een succesvolle man die lekker parttime kan werken omdat hij genoeg binnen harkt. Zal hem de reet roesten of hij op en neer moet vliegen naar Engeland voor een kennismaking. Zou mij ook niet uitmaken trouwens, bovendien ga ik geen twee maanden whatsappen zonder met anderen af te spreken :D . Hij wil mij leren kennen omdat ik helemaal voldoe aan zijn ideaalbeeld (slim, ambitieus, easy going). En hij is die dingen ook, dus op papier goeie match. Nu kijken of er in het echt ook chemie is.
Klinkt voor mij toch wat wanhopig, maar misschien komt dat omdat ik in Amsterdam woon, waar toch veel meer 'slim-ambitieus-en-easy-going- vis.' zwemt.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:05:16 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166122801
Date binnenkort. Met een andere meid die ik al vaker gematched heb. Zij kwam met een voorstel. Leuk :Y
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')