abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 november 2016 @ 01:27:54 #251
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166617634
Wow wat een aflevering en totaal niet verwacht!!
Hmmz zo de reacties te lezen ga ik me even stil houden wat er is gebeurd ;)
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_166617705
Wat een spanning

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 november 2016 @ 02:00:00 #253
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166617998
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 01:34 schreef Max23 het volgende:
Wat een spanning

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler Alert!! Klik niet als je het niet wil weten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_166618301
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2016 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Op Daisuki. :Y Een uur na de uitzending dus. Iets voor half 3. Wil vooral deze aflevering in één keer goed meemaken zeg maar. :P
Zie m nog nergens. Klopt dat?
  zondag 13 november 2016 @ 02:37:26 #255
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166618315
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 02:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zie m nog nergens. Klopt dat?
Ik ook niet. :( Vorige week stond ie er wel op om half 3. De wekelijkse nieuwe batch van 10 afleveringen staat er wel op, dus zal niet lang meer duren.
pi_166618320
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2016 02:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ook niet. :( Vorige week stond ie er wel op om half 3. De wekelijkse nieuwe batch van 10 afleveringen staat er wel op, dus zal niet lang meer duren.

Hier zou die over 17 minuten komen
pi_166618327
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2016 02:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ook niet. :( Vorige week stond ie er wel op om half 3. De wekelijkse nieuwe batch van 10 afleveringen staat er wel op, dus zal niet lang meer duren.
Nog maar even wachten dan. Kan je via die app van ze trouwens (chrome)casten?
  zondag 13 november 2016 @ 02:41:38 #258
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166618342
quote:
8s.gif Op zondag 13 november 2016 02:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nog maar even wachten dan. Kan je via die app van ze trouwens (chrome)casten?
Geen idee, man. Ik maak daar geen gebruik van. :@

* Gary_Oak gaat snel weer weg uit dit topic om spoilers te ontwijken.
  zondag 13 november 2016 @ 03:18:26 #259
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166618665
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 november 2016 @ 03:48:38 #260
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166618867
Geweldige einde _O_ _O_ _O_

Vegito mocht wel langer duren
  zondag 13 november 2016 @ 04:57:43 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166619118
Het enige wat me dwarszit, is dat Trunks blijkbaar de Spirit Bomb kent (je ziet dat ding ook boven hem zweven). :') De sterfelijkheid van Zamasu vind ik wel aannemelijk (met dat hij voor de helft sterfelijk is en dat daardoor het nieuwe lichaam instabiel is). Het tijdslimiet van Vegito kan ik ook wel slikken, want met Buu kregen we niet echt een uitleg waarom hij uit elkaar ging. Maar deze aflevering was beter geweest als hij langer duurde. -O-
  zondag 13 november 2016 @ 07:07:05 #262
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166619409
quote:
13s.gif Op zondag 13 november 2016 04:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Het enige wat me dwarszit, is dat Trunks blijkbaar de Spirit Bomb kent (je ziet dat ding ook boven hem zweven). :') De sterfelijkheid van Zamasu vind ik wel aannemelijk (met dat hij voor de helft sterfelijk is en dat daardoor het nieuwe lichaam instabiel is). Het tijdslimiet van Vegito kan ik ook wel slikken, want met Buu kregen we niet echt een uitleg waarom hij uit elkaar ging. Maar deze aflevering was beter geweest als hij langer duurde. -O-
Dat las ik bij de comments van Geekdom ook al idd. Ik ben het eens dat de spirit bomb eigenlijk toch meer iets voor Goku moest zijn, maar ik kan er wel mee leven dat Trunks het nu ook heeft. Voor je het weet leert Trunks nog eens kamehameha :') :D beetje jammer dat ze het zo aangepakt hebben o.a. dat Vegito zo weinig tijd heeft gekregen. Ik denk wel dat Vegito Zamasu makkelijk kon verslaan, maar ik ben wel blij dat Trunks de kill heeft kregen
  zondag 13 november 2016 @ 07:32:52 #263
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166619499
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 07:07 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat las ik bij de comments van Geekdom ook al idd. Ik ben het eens dat de spirit bomb eigenlijk toch meer iets voor Goku moest zijn, maar ik kan er wel mee leven dat Trunks het nu ook heeft. Voor je het weet leert Trunks nog eens kamehameha :') :D beetje jammer dat ze het zo aangepakt hebben o.a. dat Vegito zo weinig tijd heeft gekregen. Ik denk wel dat Vegito Zamasu makkelijk kon verslaan, maar ik ben wel blij dat Trunks de kill heeft kregen
Trunks had inderdaad de kill verdiend. :) Sowieso was hij de ster van deze arc. Alleen weten we nog steeds niet wat die transformatie nou moet voorstellen. _O- Maar duidelijk is wel dat het sterker is dan Super Saiyan Blue. En hij houdt wel van mensen doormidden hakken. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het echt jammer dat deze arc al weer is afgelopen. -O- En ik vraag me echt af hoe ze dit gaan overtreffen. :') Ik bedoel: Super Saiyan Blue Vegito, een onsterfelijke tegenstander, tijdreizen, return van Future Trunks, kleine terugkeer van Kaio-ken, alle goden die zijn vermoord ... Dat aankomende toernooi zal denk ik flink tegenvallen, net als het vorige toernooi. :O

[ Bericht 1% gewijzigd door Gary_Oak op 13-11-2016 08:58:30 ]
pi_166620431
Spirit bomb door een haast (of ogenschijnlijk) uitgestorven planeet die genoeg energie levert om 'm te kunnen pakken? Ik weet dat we er beter aan doen de krachtverhoudingen van DBZ (waar voor Buu energie vanuit het universum nodig was) te vergeten maar deze discrepantie is voor mij moeilijk om te negeren.
Jammer dat Vegito zijn (her)introductie zo flauwtjes was. Dat hij weg moest vallen en dat ze Trunks de held wilde laten zijn begrijp ik wel. Snap alleen niet waarom Vegito wel uit elkaar viel en Zamusu niet. Andere ringen? Zo heel groot was het verschil in kracht ook niet en ook hij was geen Kai.
Al met al was het gehaaste van DBS heel goed zichtbaar deze episode. We hebben tientallen 'slome' afleveringen gehad waarin niks gebeurde. Waarom kunnen ze voor wat als episch ervaren had kunnen worden niet langer uittrekken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2016 10:30:57 ]
  zondag 13 november 2016 @ 10:04:11 #265
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166620691
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 09:38 schreef LelijKnap het volgende:
Spirit bomb door een haast (of ogenschijnlijk) uitgestorven planeet die genoeg energie levert om 'm te kunnen pakken? Ik weet dat we er beter aan doen de krachtverhoudingen van DBZ (waar voor Buu energie vanuit het universum nodig was) moeten vergeten maar deze discrepantie is voor mij moeilijk om te negeren.
Jammer dat Vegito zijn (her)introductie is zo flauwtjes was. Dat hij weg moest vallen en dat ze Trunks de held wilde laten zijn begrijp ik wel. Snap alleen niet waarom Vegito wel uit elkaar viel en Zamusu niet. Andere ringen? Zo heel groot was het verschil in kracht ook niet en ook hij was geen Kai.
Al met al was het gehaaste van DBS heel goed zichtbaar deze episode. We hebben tientallen 'slome' afleveringen gehad waarin niks gebeurde. Waarom kunnen ze voor wat als episch ervaren had kunnen worden niet langer uittrekken?
Ik denk dat als één helft van de fusie een Kaioshin is, dat genoeg is voor een eeuwige fusie. Voor de rest eens met wat je zegt. Vooral dat de planeet zo goed als leeg was, maar het wel genoeg energie opleverde voor de Spirit Bomb die een tegenstander duizenden keren sterker dan Kid Buu kon doden. :')

Deze arc was in ieder geval een pleziertje voor de fans. :) Toriyama heeft geluisterd. :P
pi_166622523
Geweldige aflevering. JE kunt hem helemaal gaan ontleden en ontkrachten, want er klopt geen snars van, maar dat doe ik niet. Gewoon niet lekker kijkplezier!!

Ik denk dat in het begin van deze aflevering Zeno afrekent met de onsterfelijke helft..

Wat was de animatie toch ook weer goed deze aflevering en Zamasu is wel een bad motherfucker hoor!
pi_166622613
Via wat en waar kijken jullie eigenlijk?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166622940
The final kamehameha had eigenlijk de planeet op moeten blazen met zoveel power lijkt me :)
pi_166624262
Wat een flutaflevering. Al die mensen op aarde die 100x Trunks roepen :')___!! fuck op joh. Te snel afgelopen ook en sinds wanneer is Trunks sterker dan Vegito SSJB :') Aziaten :') :r
pi_166624362
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:02 schreef Syntix het volgende:
Wat een flutaflevering. Al die mensen op aarde die 100x Trunks roepen :')___!! fuck op joh. Te snel afgelopen ook en sinds wanneer is Trunks sterker dan Vegito SSJB :') Aziaten :') :r
JA het is bijna niet vol te houden al die onzin.
pi_166625650
Wat een ep _O_ Bijna One Punch Man-niveau animatie ook, het is duidelijk dat ze extra budget naar de knokscenes shiften en de rest wat sneller laten doen maar wat zag dit weer geil uit zeg.

En idd jammer dat Vegito binnen tien minuten ofzo alweer schluss was :')

Ga weg
pi_166625761
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 10:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik denk dat als één helft van de fusie een Kaioshin is, dat genoeg is voor een eeuwige fusie. Voor de rest eens met wat je zegt. Vooral dat de planeet zo goed als leeg was, maar het wel genoeg energie opleverde voor de Spirit Bomb die een tegenstander duizenden keren sterker dan Kid Buu kon doden. :')

Deze arc was in ieder geval een pleziertje voor de fans. :) Toriyama heeft geluisterd. :P
Elder Kai is ook een fusie tussen een oude heks en een Kaioshin
  zondag 13 november 2016 @ 15:43:43 #273
456432 Kamina
Tenacious!
pi_166626165
Is deze arc nu ook echt over, of kunnen we nog een Zamasu/Goku Black revival verwachten? Ze zijn nu namelijk letterlijk weer gesplitst.
1 + 1 = blauw
pi_166628456
quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2016 15:18 schreef Nikmans het volgende:
Wat een ep _O_ Bijna One Punch Man-niveau animatie ook, het is duidelijk dat ze extra budget naar de knokscenes shiften en de rest wat sneller laten doen maar wat zag dit weer geil uit zeg.

En idd jammer dat Vegito binnen tien minuten ofzo alweer schluss was :')

[ afbeelding ]
Afleveringen duren mij 5 minuten tekort. En dat hele gehannes met dood levend dood nee toch levend. Tja ik ken het wel van DBZ. Maarja het blijft een manier van tijdrekken.
  zondag 13 november 2016 @ 17:23:22 #275
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166629010
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:02 schreef Syntix het volgende:
Wat een flutaflevering. Al die mensen op aarde die 100x Trunks roepen :')___!! fuck op joh. Te snel afgelopen ook en sinds wanneer is Trunks sterker dan Vegito SSJB :') Aziaten :') :r
Denk dat SSJB Vegito nog steeds sterker is. Hij had Zamasu makkelijk kunnen afmaken als hij niet op zijn limiet was, maarja het is de tijdlijn van Trunks dus hij mag de kill hebben. Goku > Trunks nog steeds zie die kamehameha in het begin en dat was Goku op halve kracht. Laat staan als hij fuseert met Vegeta. Dan moet Vegito dit zaakje makkelijk afmaken, maarja plotholes hé

Ik hoor verschillende ''prognosticators'' zeggen dat dit maar slechts een sneak peek was van Vegito. Hopelijk keert hij terug, want dit was echt veels te kort :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')