abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2016 @ 12:15:38 #1
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165725986
quote:
Gewapende mannen beroven Kim Kardashian van dure juwelen

UPDATERealityster Kim Kardashian (35) is gisteravond in Parijs onder bedreiging van vuurwapens beroofd van juwelen die miljoenen euro's waard zijn. Twee gemaskerde mannen, verkleed als politiemensen, hielden de Amerikaanse onder schot in een appartement. Ze is ongedeerd, maar wel 'erg ontdaan'.

De aanval vond rond 03:00 uur 's nachts plaats. In totaal waren er vijf overvallers, van wie er twee Kims appartement binnengingen. De mannen stalen volgens persbureau AP een grote sieradendoos met daarin zo'n zes miljoen euro aan juwelen. Daarnaast namen ze een ring van vier miljoen euro mee. Voordat het vijftal per fiets op de vlucht sloeg, bonden ze Kim vast in de badkamer en sloten ze haar op.

Volgens persbureau Reuters verbleef de realityster in een luxe complex achter de beroemde kerk La Madeleine, waar vaker beroemdheden vertoeven. De als agenten vermomde berovers werden binnengelaten door de concierge. Hij kreeg handboeien om, waarna hij de mannen onder bedreiging van een pistool naar Kims appartement moest leiden.

Het is niet duidelijk of Kims kinderen North (3) en Saint (tien maanden) bij haar waren tijdens de aanval. Kardashian werd na de aanval overgebracht naar het George V-hotel, maar inmiddels heeft ze de stad verlaten. Ze vloog met haar privévliegtuig vanaf Le Bourget, de derde luchthaven van Parijs.

Kanye staakt concert
Kims echtgenoot Kanye West (39) was tijdens het incident aan het optreden bij het Meadows Festival in Queens (New York). Na een uur brak de rapper zijn show midden in een nummer af en vertelde hij het publiek dat hij weg moest vanwege een 'noodgeval in de familie'.

Bezoekers van het concert melden op Twitter dat de assistente van de muzikant hem op het podium iets influisterde. Eerst wilde Kanye niet weg, maar even later vertrok hij toch.

Vitalii Sediuk.
Vitalii Sediuk. © bruno
Slechte week
Kim Kardashian is in Parijs voor de Fashion Week. Ze is er samen met haar moeder Kris Jenner, zus Kourtney en halfzus Kendall Jenner. Die laatste twee verblijven volgens The Mirror niet in hetzelfde complex als Kim, maar in een hotel.

Het is een nare week voor Kim, die woensdag nog op straat werd aangevallen door de Oekraïense grapjas Vitalii Sediuk. Hij dook uit het niets achter haar op en kuste haar linkerbil. Kardashian zou aangifte hebben gedaan.
http://www.ad.nl/show/gew(...)re-juwelen~a3253221/


Tsja... gezien ze voor het oog van de camera hun hele hebben en houwen laten zien, vind ik het knap dat dit nu pas gebeurd. Ik praat de overval niet goed, maar ergens denk ik wel: eigen schuld, als de hele wereld kan meekijken in je privéleven. Er zijn veel gekkies op deze wereld. Shoot me ;)

Slim ook om te vermelden waar de familie nu is ondergebracht :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 06-10-2016 15:04:44 ]
With love :*
pi_165726112
Je zou jezelf sowieso af kunnen vragen waar ze zoveel geld, spullen en macht aan verdiend heeft, er zijn altijd mensen die haar dat maar wat graag weer afpakken.

Zielig voor die kinderen wel! :Y
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165726137
Da's toch die met die dikke reedt? <3
pi_165726193
Klootzakken moeten van Kim en haar spullen afblijven :(
pi_165727223
Ik zou best wel aan haar juweeltjes willen zitten. :9
FR1908
pi_165727682
Mooi opgevoerd stukje om weer aandacht te krijgen ^O^ nu kan ze een jaar lang teren en zielig doen of de power woman spelen en er een boek of film over maken
  maandag 3 oktober 2016 @ 14:09:10 #7
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165727806
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooi opgevoerd stukje om weer aandacht te krijgen ^O^ nu kan ze een jaar lang teren en zielig doen of de power woman spelen en er een boek of film over maken
Dat schoot dus ook even in mijn gedachtengang voorbij :D
With love :*
pi_165728481
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooi opgevoerd stukje om weer aandacht te krijgen ^O^ nu kan ze een jaar lang teren en zielig doen of de power woman spelen en er een boek of film over maken
Hier dacht ik inderdaad ook net aan..



FAKE.. :{w
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165728528
Net als die Amerikaanse zwemmer aangehouden werd door nepagenten?
pi_165728979
Best slim, ben je meteen je hele leven voorzien met maar één roof.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_165729153
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooi opgevoerd stukje om weer aandacht te krijgen ^O^ nu kan ze een jaar lang teren en zielig doen of de power woman spelen en er een boek of film over maken
Komt gewoon in die realityshow van ze, net als dat autoongeluk van haar moeder laatst. En alle relatieperikelen tussen haar broer en zijn liefje komen ook precies mooi op tijd voor hun eigen realityshow! Wat een hemels toeval weer >:) O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door LurkJeRot op 03-10-2016 15:54:14 ]
pi_165729378
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooi opgevoerd stukje om weer aandacht te krijgen ^O^ nu kan ze een jaar lang teren en zielig doen of de power woman spelen en er een boek of film over maken
Moeder Kardashian heeft het verzonnen.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:28:42 #13
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165733757
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:43 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Moeder Kardashian heeft het verzonnen.
Ik denk dat het een complot is :P
With love :*
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2016 @ 20:27:01 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165735421
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooi opgevoerd stukje om weer aandacht te krijgen ^O^ nu kan ze een jaar lang teren en zielig doen of de power woman spelen en er een boek of film over maken
:Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_165736740
Je zou denken dat zo'n complex beter beveiligd is.
.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 00:15:01 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165741999
Verschrikkelijk. Heel naar voor haar. Hoop dat ze het goed zal verwerken. Jan met de pet op Opsporing Verzocht heeft hier ook last van. En men lijkt het op haar bewust gemunt te hebben. Ernstig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_165744859


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 04-10-2016 10:14:44 (/doei) ]
pi_165746481
Aaaaaaaawwww ze is bang dat prive foto's en filmpjes van haar gestolen telefoons uitlekken ;( ;( ;( :'(

Hoeveel publiciteit kan 1 persoon aan zeg :') :')

Oja zit mobiel dus nieuwsbericht quoten is kut
pi_165750244
Ik vind Kim Kardashian enorm irritant, maar onder al die nepheid zit wel een mens, een vrouw en moeder, die nu iets verschrikkelijk engs en traumatisch heeft meegemaakt. Ik snap niet dat mensen daarom kunnen lachen eigenlijk.
pi_165752532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:49 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Kim Kardashian enorm irritant, maar onder al die nepheid zit wel een mens, een vrouw en moeder, die nu iets verschrikkelijk engs en traumatisch heeft meegemaakt. Ik snap niet dat mensen daarom kunnen lachen eigenlijk.
Ik lach er om omdat ik weining van het hele verhaal geloof. Ik kan verder niet voor anderen spreken.
pi_165752735
ik ga op vakantie en ik neem mee: 9 miljoen euro aan sieraden, kom op he...
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:25:22 #22
368283 ato
pi_165752959
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik lach er om omdat ik weining van het hele verhaal geloof. Ik kan verder niet voor anderen spreken.
Ik ook, dat hebben ze er zelf naar gemaakt.
Ook lekker slim om op de social media, video's etc. Te plaatsen waar je bent..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:14:03 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_165753684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:49 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Kim Kardashian enorm irritant, maar onder al die nepheid zit wel een mens, een vrouw en moeder, die nu iets verschrikkelijk engs en traumatisch heeft meegemaakt. Ik snap niet dat mensen daarom kunnen lachen eigenlijk.
Lachen niet echt, maar:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
ik ga op vakantie en ik neem mee: 9 miljoen euro aan sieraden, kom op he...
Tsja.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 18:23:56 #24
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_165753828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
ik ga op vakantie en ik neem mee: 9 miljoen euro aan sieraden, kom op he...
dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')