abonnement Unibet Coolblue
pi_169778296
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:19 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Urban Decay Naked is ook in lichte kleuren, super fijne foundation en die test iig niet op dieren, MAC wel.
Op dieren testen is toch al een hele tijd verboden voor makeup?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:19:38 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169780706
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Op dieren testen is toch al een hele tijd verboden voor makeup?
Merken die in China willen verkopen zijn verplicht op dieren te testen.

Serieus waar :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169780973
Wie heeft een goede tip voor het volgende; Ik gebruik als dagverzorging Dermalogica met spf50 vanwege hyperpigmentatie. Hele fijne lijn, maar wel wat vettig door de spf. Ik merk aan het eind van de dag dat ik vaak glim en ben op zoek naar een goede, matterende poeder die dit tegengaat. Mag los of compact.

Wie heeft een goede suggestie voor me?
Karma is a fucking bitch.
pi_169780982
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Merken die in China willen verkopen zijn verplicht op dieren te testen.

Serieus waar :')
Wow, wat krom. Maar die mogen dan vervolgens toch niet in Nederland verkocht worden?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:30:32 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169781022
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wow, wat krom. Maar die mogen dan vervolgens toch niet in Nederland verkocht worden?
Blijkbaar wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169781213
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bij welke webshops koop je sephora?
http://www.sephora.fr :)
Bij Sephora zelf.
pi_169781390
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Blijkbaar wel
Het zit namelijk zo.
Het moet op dieren getest zijn voordat ze hun merk ( Mac, loreal en er zijn nog zoveel meer merken) in China mogen verkopen.

Wat ik wel krom eraan vind.. alie express verkoopt makeup waarvan je echt niet weet wat er aan rotzooi inzit, en dat mag wel allemaal Europa in.

Dus rotzooi mag wel China uit, maar rotzooi mag China niet in! :)
pi_169782603
Het gaat niet persee om rotzooi, china heeft gewoon in de wet staan daf makeup wat verkocht wordt in een winkel in china getesf moet zijn op dieren, super ouderwets want tegenwoordig kan testen zonder dieren maar ze veranderen het niet. Merken als mac, loreal en vele andere doen hier helaas gewoon aan mee. Als de grote merken dit zouden veranderen dan zou er misschien wel wat gebeuren maar helaas, ze verdienen liever geld dan dat ze aan de dieren denken.

Gelukkig zijn er een hele hoop goede merken als too faced, anastasia beverly hills, urban decay en nog vele andere die wel een geweten hebben en hier niet aan mee doen :)
pi_169790607
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:38 schreef HyrulePrincess het volgende:
Het gaat niet persee om rotzooi, china heeft gewoon in de wet staan daf makeup wat verkocht wordt in een winkel in china getesf moet zijn op dieren, super ouderwets want tegenwoordig kan testen zonder dieren maar ze veranderen het niet. Merken als mac, loreal en vele andere doen hier helaas gewoon aan mee. Als de grote merken dit zouden veranderen dan zou er misschien wel wat gebeuren maar helaas, ze verdienen liever geld dan dat ze aan de dieren denken.

Gelukkig zijn er een hele hoop goede merken als too faced, anastasia beverly hills, urban decay en nog vele andere die wel een geweten hebben en hier niet aan mee doen :)
http://www.loreal.com/brand/l’;oréal-luxe/urban-decay

Flikker je urban decay dan ook maar in de prullenbak :W

( valt ook onder de lorealgroep)
pi_169791207
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 14:41 schreef quirina het volgende:

[..]

http://www.loreal.com/brand/l’;oréal-luxe/urban-decay

Flikker je urban decay dan ook maar in de prullenbak :W

( valt ook onder de lorealgroep)
Dat is een keuze die iemand zelf moet maken. UD test niet op dieren en een groot deel van het assortiment is zelfs Vegan, ik moedig dit aan en dat ze onder loreal group vallen maakt mij dan niet uit. Wie de eindbaas is kan mij weinig schelen als het merk zelf nog wel gewoon zijn eigen ding doet.
pi_169791504
Maar genoeg over diervriendelijkheid, het is niet het onderwerp hier tenslotte.
  zondag 26 maart 2017 @ 16:04:00 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169792122
Ik ben zwaar allergisch voor nikkel, en daarom kan ik ook niet tegen make up helaas, Toch zou ik graag wat make-up willen dragen, weten jullie een goed nikkelvrije makeup?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 maart 2017 @ 16:41:18 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169792830
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:04 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben zwaar allergisch voor nikkel, en daarom kan ik ook niet tegen make up helaas, Toch zou ik graag wat make-up willen dragen, weten jullie een goed nikkelvrije makeup?
Ik zou eens bij merken als Dr. Hauschka e.d. kijken. Assortiment is vaak verkrijgbaar bij biologische supermarkten of reformwinkel/natuurdrogisten.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 maart 2017 @ 17:00:47 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169793240
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou eens bij merken als Dr. Hauschka e.d. kijken. Assortiment is vaak verkrijgbaar bij biologische supermarkten of reformwinkel/natuurdrogisten.
Thanks voor de tip!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 maart 2017 @ 17:03:47 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169793320
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!
En dus ingrediëntenlijst opvragen en goed doorspitten :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169797312
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:04 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben zwaar allergisch voor nikkel, en daarom kan ik ook niet tegen make up helaas, Toch zou ik graag wat make-up willen dragen, weten jullie een goed nikkelvrije makeup?
Ja :)

https://www.unitycosmetic(...)-de-kans-op-allergie

Deze verkoopt ook via bol.com

Pas oogschaduw en mascara gekocht daar voor mijn mams die eczeemgevoelig is.
Goed gepigmenteerd,geen parfum erin,nikkelvrij.

[ Bericht 0% gewijzigd door quirina op 26-03-2017 20:23:54 ]
pi_169799371
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:04 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben zwaar allergisch voor nikkel, en daarom kan ik ook niet tegen make up helaas, Toch zou ik graag wat make-up willen dragen, weten jullie een goed nikkelvrije makeup?
Je zou ook nog kunnen kijken op de website van Lush.

https://nl.lush.com
pi_169799923
Lush heeft wel vrij veel synthetische toevoegingen.
Wel fijne spulletjes hoor Lush,maar niet alles is 100% natuurlijk.
  zondag 26 maart 2017 @ 21:52:16 #223
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169801318
Thanks voor de tips! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_169823755
Beutyblender gekocht, uit de verpakking gehaald, op tafel gelegd en ergens anders wat gaan rommelen... Uit elkaar getrokken door de katten. :') Allemaal roze stukjes overal en echt kapot. Nog geprobeerd bij te knippen maar de scheuren zaten best diep.

Toen maar die van Real Techniques gehaald, wat dat kon hier beneden in de winkel. Alsnog heel tevreden over._O_

Iemand die beide heeft geprobeerd en echt verschil merkt? Vind de laatste ook echt prima. Kon de Beautyblender niet meer gebruiken, maar als er amper verschil in zit, ga ik niet nog een keer 20 euro neerleggen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2017 21:51:48 ]
pi_169825794
Ik heb beide.
Ik vind real techniques eigenlijk net zo goed, misschien ietsjes steviger dan Beautyblender.
Ik gebruik ze beide en ik weet niet of ik Beautyblender definitief ga vervangen.
Ik gebruik ook vrij vaak gewoon een foundationkwast.
  maandag 27 maart 2017 @ 23:13:21 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_169826509
Ik
quote:
99s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef Myrr het volgende:
Beutyblender gekocht, uit de verpakking gehaald, op tafel gelegd en ergens anders wat gaan rommelen... Uit elkaar getrokken door de katten. :') Allemaal roze stukjes overal en echt kapot. Nog geprobeerd bij te knippen maar de scheuren zaten best diep.

Toen maar die van Real Techniques gehaald, wat dat kon hier beneden in de winkel. Alsnog heel tevreden over._O_

Iemand die beide heeft geprobeerd en echt verschil merkt? Vind de laatste ook echt prima. Kon de Beautyblender niet meer gebruiken, maar als er amper verschil in zit, ga ik niet nog een keer 20 euro neerleggen.
Ik merk ook niet veel verschil, behalve dan dat de Beautyblender 20 euro kost. Allemaal leuk en aardig, maar veel voor een sponsje als er ook alternatieven zijn die dus net zo goed zijn. Ik heb er ook eentje van Boozy Cosmetics, bevalt me ook wel voor die 3 euro.

https://www.boozyshop.nl/(...)eup-sponge-firm.html
pi_169829590
Bij mijn beautyblender ging bij de eerste keer wassen het topje er af }:|
Als die van Real Techniques idd steviger is haal ik die de volgende keer.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169861791
Koop in ieder geval niet 1 van catrice, die is TE stevig!
pi_169865055
Iemand tips voor een goeie highlighter? Heb nu een baked powder van Revlon. Mooi kleurtje, waardeloos spul. Iemand anders goede tips? Vindt die van Jeffrey star erg mooi.. Maar iets te duur :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:39:09 #230
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_169865441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef MissStevie het volgende:
Iemand tips voor een goeie highlighter? Heb nu een baked powder van Revlon. Mooi kleurtje, waardeloos spul. Iemand anders goede tips? Vindt die van Jeffrey star erg mooi.. Maar iets te duur :)
MAC heeft mooie, maar MUA ook. Laatste is drogisterij-cheap zegmaar.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_169866287
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef MissStevie het volgende:
Iemand tips voor een goeie highlighter? Heb nu een baked powder van Revlon. Mooi kleurtje, waardeloos spul. Iemand anders goede tips? Vindt die van Jeffrey star erg mooi.. Maar iets te duur :)
Soft en Gentle van Mac. En de higlighter van Tilbury is ook geweldig.
pi_169866311
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 07:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mijn beautyblender ging bij de eerste keer wassen het topje er af }:|
Als die van Real Techniques idd steviger is haal ik die de volgende keer.
Ik vond/vind die van RT echt helemaal niks. Beautyblender geniet absoluut niet mijn voorkeur en is de enige blender die ik gebruik.
pi_169878621
Met Beautyblender betaal je vooral voor de naam.
Er zijn hele goede dupes te vinden.

Jeffree star highlighter is heel mooi, maar deze zijn ook fijn.

https://www.boozyshop.nl/(...)CFY0A0wodDJ8G2g#sqr:(q[I%20heart%20makeup%20highlighter])

Ook in andere kleuren te krijgen. Heel weinig van nodig vooral je kwast aftikken voordat je de highlighter aanbrengt anders ben je net een glitterfee.

Over jeffree star gesproken, die matte vloeibare lipliquids van hem zijn niet van je lippen af te slaan.
Ik heb zelf gemini. Een soort terracotta achtige nudekleur. Prachtig!
Gaat ook niet rullen op m'n lippen gedurende dag.
Is de prijs wel waard!

[ Bericht 18% gewijzigd door quirina op 30-03-2017 07:39:34 ]
pi_169878639
Volgens mij ben ik de enige die niet "blend" met de beautyblender. Krijg daar een lamme arm van. :D
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:11:52 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169879358
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 07:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet "blend" met de beautyblender. Krijg daar een lamme arm van. :D
Nee hoor, ik gebruik ook nog gewoon lekker een kwast :D! Heb geen water op de plek waar ik op maak dus dan kan ik die spons niet eerst nat maken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:13:22 #236
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169879367
Ik ben trouwens wel echt heel blij met de Maybelline Fit Me foundation, de matte + poreless versie. Iemand zei laatst: "Wat is je huid toch mooi sinds alle medicatie" (ik heb ernstige acne gehad en roa geslikt). Toen vertelde ik dat ik gewoon foundation op had, kwam ze helemaal dichtbij staan omdat ze het niet geloofde :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169884298
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens wel echt heel blij met de Maybelline Fit Me foundation, de matte + poreless versie. Iemand zei laatst: "Wat is je huid toch mooi sinds alle medicatie" (ik heb ernstige acne gehad en roa geslikt). Toen vertelde ik dat ik gewoon foundation op had, kwam ze helemaal dichtbij staan omdat ze het niet geloofde :D.
Ik heb de luminous versie omdat ik een hele droge huid heb, en hij bevalt inderdaad prima. Nog niet the holy grail voor me, maar voor dagelijks gebruik is hij ok. Ik ga eau de teint van loreal ook nog proberen omdat hij zo vloeibaar is, maar als dat hem ook niet is, ga ik weer terug naar oud en vertrouwd Mac face and body.

Tip voor mensen met net zo'n belachelijk droge en gevoelige huid als ik trouwens, de aqua thermale lijn van Vichy is mijn redder op het moment. Ik had de moisteriser al, de rijke versie (er is ook een lichte versie) en heb er laatst de serum bij gekocht. Die voegt écht wat toe, en ik lijk eindelijk af te komen van m'n dry patches. Ze hebben ook een goede milde reiniger die 3-in-1 zou moeten zijn en je zelfs niet af hoeft te spoelen (doe ik wel), die ook goed is.



Reinigen met die, dan het serum en dan de creme heeft me van een hoop ellende verholpen. Ik kreeg hem vorige week gratis mee bij een product uit de aqua thermale lijn in een BENU apotheek, weet niet of die actie nog loopt maar is de moeite waard.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 13:40:28 ]
pi_169884741
De volgende keer als jullie een man zien die je niet knap vindt, realiseer je dan even dat hij geen make-up draagt.
pi_169884801
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens wel echt heel blij met de Maybelline Fit Me foundation, de matte + poreless versie. Iemand zei laatst: "Wat is je huid toch mooi sinds alle medicatie" (ik heb ernstige acne gehad en roa geslikt). Toen vertelde ik dat ik gewoon foundation op had, kwam ze helemaal dichtbij staan omdat ze het niet geloofde :D.
Ik zweet heel snel in mijn gezicht, blijft die ook een beetje goed zitten?
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:24:38 #240
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_169886064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:06 schreef matigeuser het volgende:
De volgende keer als jullie een man zien die je niet knap vindt, realiseer je dan even dat hij geen make-up draagt.
Diepe uitspraak ;)

Gelukkig zijn er ook mannen en vrouwen die op uitstraling vallen en niet op (alleen) uiterlijk!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_169886382
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb de luminous versie omdat ik een hele droge huid heb, en hij bevalt inderdaad prima. Nog niet the holy grail voor me, maar voor dagelijks gebruik is hij ok. Ik ga eau de teint van loreal ook nog proberen omdat hij zo vloeibaar is, maar als dat hem ook niet is, ga ik weer terug naar oud en vertrouwd Mac face and body.

Tip voor mensen met net zo'n belachelijk droge en gevoelige huid als ik trouwens, de aqua thermale lijn van Vichy is mijn redder op het moment. Ik had de moisteriser al, de rijke versie (er is ook een lichte versie) en heb er laatst de serum bij gekocht. Die voegt écht wat toe, en ik lijk eindelijk af te komen van m'n dry patches. Ze hebben ook een goede milde reiniger die 3-in-1 zou moeten zijn en je zelfs niet af hoeft te spoelen (doe ik wel), die ook goed is.

[ afbeelding ]

Reinigen met die, dan het serum en dan de creme heeft me van een hoop ellende verholpen. Ik kreeg hem vorige week gratis mee bij een product uit de aqua thermale lijn in een BENU apotheek, weet niet of die actie nog loopt maar is de moeite waard.
Embryolisse lijkt me ook wel een fijn merk voor jouw droge huid.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:54:11 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169886544
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:09 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik zweet heel snel in mijn gezicht, blijft die ook een beetje goed zitten?
Vind ik wel! Als je de aanbiedingen een beetje in de gaten houdt kun je 'm wel eens voor ¤5 kopen, moeite waard om dan eens te proberen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:19:48 #243
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_169886961
Bij mij werkt de Biodermal PC-L-E crème + serum voor mijn droge huid. Als ik bijv op mijn handen of armen last heb van jeukvlekjes/eczeem dan helpt dat ook de symptomen iets te verzachten.

Nu (met een beetje geluk) 60% korting bij de Etos.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_169890065
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef MissStevie het volgende:
Iemand tips voor een goeie highlighter? Heb nu een baked powder van Revlon. Mooi kleurtje, waardeloos spul. Iemand anders goede tips? Vindt die van Jeffrey star erg mooi.. Maar iets te duur :)
Mary-lou luminizer van TheBalm, MAC Lightscapade (wat subtieler als Soft&Gentle)
pi_169896384
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:42 schreef quirina het volgende:

[..]

Embryolisse lijkt me ook wel een fijn merk voor jouw droge huid.
Ohja, daar zijn de meiden van pixiwoo ook zo'n fan van, staat nog steeds op mijn probeerlijstje inderdaad.
pi_169896595
O+ CCChick O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169896971
De sleek highlighters zijn echt een aanrader ! Super mooie kleuren en heel erg gepigmenteerd :)
pi_169909050
Bedoel je die soltice van sleek?
pi_169909357
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee hoor, ik gebruik ook nog gewoon lekker een kwast :D! Heb geen water op de plek waar ik op maak dus dan kan ik die spons niet eerst nat maken.
Blender is ook te gebruiken zonder nat te maken.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:42:00 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169910579
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Blender is ook te gebruiken zonder nat te maken.
Absorbeert 'ie dan niet megaveel foundation?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169917813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ CCChick O+
dushi O+
pi_169962150
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:00 schreef quirina het volgende:
Bedoel je die soltice van sleek?
Jaa die bedoel ik :)
  maandag 3 april 2017 @ 16:30:26 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_169973902
NikkieTutorials, waar woont ze nu eigenlijk? In Nederland of de VS? Nu heeft ze weer een collab uit met Ofra cosmetics. Ze krijgt ook gewoon heel veel toegestuurd om te reviewen. En bedrijven moeten kennelijk eerst ook nog contact opnemen met haar pr en betalen.

https://www.ofracosmetics.com/products/ofraxnikkie

Veel geld.
  maandag 3 april 2017 @ 17:12:05 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_169974682
die woont gewoon in NL maar wordt vaak overgevlogen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 3 april 2017 @ 21:03:42 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169980517
Jezus, die foto's van Nikkie :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')