abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 23:12:46 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165590613
quote:
8s.gif Op maandag 26 september 2016 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Druuuuuuuk!
Nou, kom op. Doe even een dagboekje. Maak Kaas- trots O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165594539
Ik ben zo gek om de hele nacht voor de buis te zitten vanwege het eerste debat tussen Clinton en Trump. Weinig vuurwerk en weinig inhoud. Clinton wint, maar Trump gaat niet af.
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 06:33:58 #203
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165594882
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 04:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben zo gek om de hele nacht voor de buis te zitten vanwege het eerste debat tussen Clinton en Trump. Weinig vuurwerk en weinig inhoud. Clinton wint, maar Trump gaat niet af.
thanks. Dan hoef ik niet meer te luisteren naar de radio vandaag :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165595253
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:06 schreef Kaas- het volgende:
Zojuist voor het eerst irl beticht van racisme. :') Er worden regelmatig fietsen gejat van onze binnenplaats en er hangt altijd een groepje kinderen dat er niets te zoeken heeft. Nu zat er weer zo'n gozertje samen met allemaal vriendjes aan die fietsen te klooien (en ik herkende hem, want had hem al eens weg gestuurd voor spugen op auto's hier), dus die sleutel afgepakt en gezegd van 'haal het bonnetje maar op met bewijs van aankoop van de fiets en dan krijg je hem terug'. Dus die jongen weg, ondertussen natuurlijk tien extra vriendjes om me heen maar boeie. Komt op een gegeven moment een auto aan met dat jochie en de moeder. Die moeder begon direct onverstaanbaar te schelden en zei meermaals dat ik dit alleen deed, omdat hij een Marokkaantje is en ik hem daarom al veroordeeld had. Man man man. :P

Maar goed, ze liet een bonnetje zien en toen heb ik het maar meegegeven. Ze wilde de fiets niet direct meenemen maar die mag ook niet in onze fietsenstalling staan, dus die heb ik maar op de stoep neergelegd met de boodschap dat een van de vriendjes die mee moest nemen. :P
:')

In wat voor kansenbuurt woon jij dan? :7
Huh!?
pi_165595270
Hutje mutje in een trein van vier delen. Normaal gesproken sturen ze een trein van 10 delen en zit die al bomvol, maar dit is natuurlijk veel goedkoper en gezelliger. O+ :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165595272
Dus, was dat debat nog wat?
Huh!?
pi_165595279
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:09 schreef Rezania het volgende:
Hutje mutje in een trein van vier delen. Normaal gesproken sturen ze een trein van 10 delen en zit die al bomvol, maar dit is natuurlijk veel goedkoper en gezelliger. O+ :')
Randstad? Alles reed kut vanmorgen :').
Huh!?
pi_165595295
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:10 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Randstad? Alles reed kut vanmorgen :').
Uiteraard in de Randstad, altijd in de Randstad. Trein kwam ook plots vanaf de andere kant en op een ander perron aan, alsof ze het origineel onderweg zijn kwijtgeraakt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165595317
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Uiteraard in de Randstad, altijd in de Randstad. Trein kwam ook plots vanaf de andere kant en op een ander perron aan, alsof ze het origineel onderweg zijn kwijtgeraakt.
Wisselstoring ergens tussen Leiden en Schiphol en gelijk rijdt alles kut :').

Gelukkig rijdt het tussen Rotterdam C en Den Haag C vaak nog wel gewoon.
Huh!?
pi_165595330
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wisselstoring ergens tussen Leiden en Schiphol en gelijk rijdt alles kut :').

Gelukkig rijdt het tussen Rotterdam C en Den Haag C vaak nog wel gewoon.
Oh, dus dat was er aan de hand. Nog steeds vet raar dat er zo'n korte trein op zo'n druk traject rijd in de spits.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165595332
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:09 schreef Vlarp het volgende:
Dus, was dat debat nog wat?
Grote shitshow als ik Reddit mag geloven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165595367
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, dus dat was er aan de hand. Nog steeds vet raar dat er zo'n korte trein op zo'n druk traject rijd in de spits.
Ze krijgen het goede materieel gewoon niet op de juiste plek dan. Blijft irritant, dat wel.
Huh!?
pi_165595661
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Grote shitshow als ik Reddit mag geloven.
Zijn die verkiezingen nu echt zo boeiend? Het congres is volgens mij een stuk invloedrijker.
pi_165596041
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:23 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ze krijgen het goede materieel gewoon niet op de juiste plek dan. Blijft irritant, dat wel.
Blijf het debiel vinden dat de bonden zoveel macht hebben dat machinisten niet eenvoudig op en neer mogen reizen. Nee, dan is het werk "te saai". Alsof het Nederlandse landschap zo divers is dat het veel leuker is om ams Heerlen Groningen utr ams te rijden dan ams Heerlen ams Heerlen ams. Wat een bullshit.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_165596584
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:58 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Zijn die verkiezingen nu echt zo boeiend? Het congres is volgens mij een stuk invloedrijker.
Maar dat is minder circus omdat dat per district gaat.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165596599
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Blijf het debiel vinden dat de bonden zoveel macht hebben dat machinisten niet eenvoudig op en neer mogen reizen. Nee, dan is het werk "te saai". Alsof het Nederlandse landschap zo divers is dat het veel leuker is om ams Heerlen Groningen utr ams te rijden dan ams Heerlen ams Heerlen ams. Wat een bullshit.
Wat? Een busschaffeur doet toch ook gewoon 6 keer hetzelfde rondje? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:14 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165596655
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Blijf het debiel vinden dat de bonden zoveel macht hebben dat machinisten niet eenvoudig op en neer mogen reizen. Nee, dan is het werk "te saai". Alsof het Nederlandse landschap zo divers is dat het veel leuker is om ams Heerlen Groningen utr ams te rijden dan ams Heerlen ams Heerlen ams. Wat een bullshit.
Sowieso "te saai". Bitch please, er zijn nou eenmaal saaie banen. Leuk maak je ze zelf. Denk je dat een lopende band medewerker gaat zeggen dat ze 4x per week aan een andere band willen omdat het anders te saai wordt?! (hmmm, ja misschien wel eigenlijk, job rotatie).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:17:24 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_165596675
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 04:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben zo gek om de hele nacht voor de buis te zitten vanwege het eerste debat tussen Clinton en Trump. Weinig vuurwerk en weinig inhoud. Clinton wint, maar Trump gaat niet af.
Doe je dat bij de NL politiek ook, of vind je dit gewoon pure entertainment?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_165597146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar dat is minder circus omdat dat per district gaat.
Klopt, maar ik vind het kiesstelsel is in de VS zwaar verneukt.
pi_165598143
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 06:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

thanks. Dan hoef ik niet meer te luisteren naar de radio vandaag :7
Het was alsnog wel leuk om het debat te kijken hoor. Toen m'n wekker ging om 2:55 had ik geen zin meer en ik was van plan slechts een half uurtje kijken, maar heb uiteindelijk gewoon het volledige debat tot 4:40 zitten uitkijken. :P
pi_165598155
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:06 schreef Vlarp het volgende:

[..]

:')

In wat voor kansenbuurt woon jij dan? :7
Kralingen-Crooswijk.
pi_165598203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Doe je dat bij de NL politiek ook, of vind je dit gewoon pure entertainment?
Nee dit doe ik bij NL politiek niet, ervoor uit bed komen, aangezien die debatten dan gewoon voor twaalven wel afgelopen zijn.

Maar tijdens een stage voor de Tweede Kamerfractie van een politieke partij wel regelmatig tot diep in de nacht gewerkt en daardoor er moeten blijven slapen, dus je kan me gerust een politieke junkie noemen ja.
pi_165598283
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kralingen-Crooswijk.
Was dat niet de armste buurt van Nederland las ik gisteren of vandaag ergens?
Huh!?
pi_165598308
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:43 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Was dat niet de armste buurt van Nederland las ik gisteren of vandaag ergens?
Ik zou het niet weten. Ik draag als student in elk geval weinig bij aan de materiële rijkdom alhier. :P
pi_165598654
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kralingen-Crooswijk.
Pffff. Wat een feest ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')