abonnement Unibet Coolblue
pi_165625526
Die vrouw moet je even loslaten je kunt beter eerst aan jezelf werken. Sex is energie er zijn mensen die hier dol en dol verslaafd aan zijn geraakt en de heledag als een sufgerukte zich af zitten te rukken.

Een kant van jezelf die jij nog niet gevonden/onder controle hebt uit zichzelf in een verslaving en een verslaving wil alleenmaar MEER MEER MEER totdat jij jezelf confronteerd en gelijk de verslaving ook aanpakt.

Wees eerlijk naar jezelf: Het feit dat je hier een post hebt neergezet en dat je anderen de gelenheid geeft om hun dikke vinger in je gezicht te drukken omdat ze wel even een mening over je willen geven laat zien dat je niet in jezelf gelooft.

Je moet die meid loslaten en schijt hebben wat anderen van jou vinden.

Dan wanneer je echt jezelf accepteert en bent wie je bent komt de meid die jou interessant vind vanzelf op jou af.

Dit is helemaal niet makkelijk om te doen, waarom denk je dat er zoveel mensen zijn met problemen en verslavingen? Als het makkelijk was dan zag je dat niet.

Zie het als een avontuur! niet als een nachtmerrie waarin je zit.

Succes :)

Eagleone

[ Bericht 9% gewijzigd door Eagleone op 28-09-2016 16:20:24 ]
pi_165631838
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, ben mij daar niet van bewust, is mij niet bekend. Ben er zelf nooit geweest is niet mijn stijl, en denk dat je toch wel snel doorhebt of iemand dit (min of meer) voor zijn plezier doet, of gedwongen door iemand of door de situatie. En dan zou ik afhaken.
In zoverre ben ik het volledig met je eens. Maar dan ga je toch wel weer erg wereldvreemd verder ........ Een luxe hoer is gewoon een hoer die meer vraagt. Daar trappen we niet in, die nonsens.
Wat jij voorstelt, je schrijft ... al gauw 150 euro per uur ..... hotel, lekker uit eten, samen de nacht doorbrengen, dan zit je al gauw richting 1000 euro.
Ts-er wil fijne sex, niet idioot veel geld weggooien. Mannen die dat uitgeven aan een hoer moesten ze vastzetten! Zijn of stinkend rijk of het wordt betaald door anderen (weet je nog die ambtenaren in Noord of Zuid Holland die zich lieten trakteren door bedrijven in ruil voor het gunnen van te dure aanbestedingen, en wat denk je van de lobby wereld rondom onze politici. Betalen WIJ allemaal)

Amateurhoeren avonden in parenclubs, ken die avonden niet en ken ook geen parenclubs. Nooit geweest of zelfs van gelezen. Dus de geile SINGLE gaat ALLEEN naar een PARENclub en mag dan voor een SYMBOLISCH bedrag .........
Heb je misschien een link voor ons. Zal het daar druk worden!

Mijn idee is dat de meeste hoeren het voor het geld doen. En dan omdat ze het geld nodig hebben, of menen dat ze het geld nodig hebben. In arme landen zijn echt niet alle vrouwen hoeren!
Laten we het niet "mooier" maken dan het is, dat laat ik aan filmen als "Pretty Woman" en "Undecent Proposal"over.
http://www.clubtijd.nl/?fuseaction=clubinfo&clubid=10

Dit is er maar 1, er zijn er meer die zo nu en dan een amateur hoeren avond hebben. Degene die toegang hebben voor single mannen komen meer voor, alleen heb je daar beperkte kans op echt meedoen ipv alleen kijken. Heb je een leuke babbel, dan maak je een goede kans op wat leuke contacten beginnen daar die "vruchtbaar" kunnen zijn.
Als je het niet erg vind in de rij te staan e.d. zijn gangbang avonden misschien wel wat in parenclubs. Ook weer speciale avonden die zo nu en dan plaats vinden, met vrouwen die daar een "kick" uit halen. Ook daar geld, heb je een goede babbel (in de pauze's van die dames) dan kan je verdere contacten leggen waar wat uit kan komen.
Bv: http://www.parenclub-monique.nl/single-man
http://www.parenclub-monique.nl/dutchgangbang
Maar zie dit niet als garantie voor seks, bij de ook toegankelijk voor single mannen avonden maak je de meeste kans op meekijken, een "kleine" kans op meedoen.

En ja, voor een beetje een goede "hoer" zit je al snel aan de 1000 euro per nacht. Hoezo daar trappen we niet in? Wil je wat kwaliteit en zeker weten dat de dame die je die nacht huurt het echt vrijwillig doet, mooi is en je een "echte" ervaring kan geven dan is het dat geld meer dan waard.
Vind juist wat jij zegt onzin, dat daar trap ik dus mooi niet in. 20/30 euro per uur, of zelfs 50, het spijt me verschrikkelijk, maar daar krijg je verslaafden of half om half gedwongen of geheel gedwongen voor, geen vrouwen die het echt ok vinden. Dat jij dan zegt dat merk ik wel, nee dus blijkbaar als je denkt dat zo goedkoop ok is.
Zo goedkoop staat meestal gelijk aan misbruik, van echt gedwongen tot misbruik maken van een barre en boze situatie waarin een vrouw zit. Wat duurder geeft vrouwen die een bewuste keuze maken voor dat beroep, die er echt wat mee opschieten ipv bijkans het minimumloon krijgen voor zulk werk. Geeft een betere ervaring en veeeeeeeel minder kans dat je als hitsige kerel zijnde op een vrouw kruipt die zich gedwongen voelt door financieen of erger.
Dat het bij duurder meestal ook een geldkwestie is ontken ik niet, maar er is een verschil tussen ik wil vlotjes goed verdienen op een manier die ik niet erg vind en het ik verdien van euro's vanuit pure noodzaak, mijn paspoort is ingenomen, ik heb leningen die boven mijn hoofd groeien en/of ik word bedreigd.

[ Bericht 2% gewijzigd door erodome op 28-09-2016 20:21:16 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:22:49 #253
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165636373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef erodome het volgende:

[..]

http://www.clubtijd.nl/?fuseaction=clubinfo&clubid=10

Dit is er maar 1, er zijn er meer die zo nu en dan een amateur hoeren avond hebben. Degene die toegang hebben voor single mannen komen meer voor, alleen heb je daar beperkte kans op echt meedoen ipv alleen kijken. Heb je een leuke babbel, dan maak je een goede kans op wat leuke contacten beginnen daar die "vruchtbaar" kunnen zijn.
Als je het niet erg vind in de rij te staan e.d. zijn gangbang avonden misschien wel wat in parenclubs. Ook weer speciale avonden die zo nu en dan plaats vinden, met vrouwen die daar een "kick" uit halen. Ook daar geld, heb je een goede babbel (in de pauze's van die dames) dan kan je verdere contacten leggen waar wat uit kan komen.
Bv: http://www.parenclub-monique.nl/single-man
http://www.parenclub-monique.nl/dutchgangbang
Maar zie dit niet als garantie voor seks, bij de ook toegankelijk voor single mannen avonden maak je de meeste kans op meekijken, een "kleine" kans op meedoen.

En ja, voor een beetje een goede "hoer" zit je al snel aan de 1000 euro per nacht. Hoezo daar trappen we niet in? Wil je wat kwaliteit en zeker weten dat de dame die je die nacht huurt het echt vrijwillig doet, mooi is en je een "echte" ervaring kan geven dan is het dat geld meer dan waard.
Vind juist wat jij zegt onzin, dat daar trap ik dus mooi niet in. 20/30 euro per uur, of zelfs 50, het spijt me verschrikkelijk, maar daar krijg je verslaafden of half om half gedwongen of geheel gedwongen voor, geen vrouwen die het echt ok vinden. Dat jij dan zegt dat merk ik wel, nee dus blijkbaar als je denkt dat zo goedkoop ok is.
Zo goedkoop staat meestal gelijk aan misbruik, van echt gedwongen tot misbruik maken van een barre en boze situatie waarin een vrouw zit. Wat duurder geeft vrouwen die een bewuste keuze maken voor dat beroep, die er echt wat mee opschieten ipv bijkans het minimumloon krijgen voor zulk werk. Geeft een betere ervaring en veeeeeeeel minder kans dat je als hitsige kerel zijnde op een vrouw kruipt die zich gedwongen voelt door financieen of erger.
Dat het bij duurder meestal ook een geldkwestie is ontken ik niet, maar er is een verschil tussen ik wil vlotjes goed verdienen op een manier die ik niet erg vind en het ik verdien van euro's vanuit pure noodzaak, mijn paspoort is ingenomen, ik heb leningen die boven mijn hoofd groeien en/of ik word bedreigd.
Wat zeg je? Erodome, 20-30-50 euro per uur? Heb ik dat ooit geschreven? Ken niet een plaats waar je voor dat geld terecht kan, zelfs niet voor alleen massage met Happy End. Ja, in Azie, daar waar een dagloon begint bij 5 euro en 10 euro per dag al een beter betaalde job is.

Jij wilt mij, ons gewoon aanpraten dat wij misbruik maken. JIJ weet dat een paspoort ingenomen is? Nu, dan ga naar de politie. Want dat zou ik dus doen, als ik dat wist, jij blijkbaar niet. Als je dat weet, ga naar de politie, em als je het niet weet dan zwijg.
Een vrouw die zich gedwongen voelt .... ze is gedwongen of ze is niet gedwongen. Hoezo voelt? gelukkig dat de wet dat niet erkent, ik voel me mishandelt, ik voel me dit en dat. En alweer weet jij dat, en ... gemeld bij de politie.
Warom zijn meer dan 90 % van de vrouwen in arme landen toch gewone vrouwen en slechts een
klein percentage worden hoer. En hier in het westen, wie moet daar nou hoeren om te overleven. Neen, moeten zijn alleen diegenen die een verslaving hebben en die daartoe gedwongen worden, wat ik, als ik dat vermoed, zou aangeven. En de rest zijn gewoon hoertjes die ervoor kiezen. 1000 euro voor een nacht, vanaf 150 per uur? Dat verdient een register accountant, een advocaat, misschien een goede arts of plastisch chirurg. En moet je zien wat een investeringen en personeelskosten die hebben. Wat heeft een hoer nou aan onkosten? Paar slipjes? Glijmiddel, condoom en hopelijk een stuk zeep. :r :r
Jaja, dat kutje dat 150 euro per uur waard is. Echt niet, dat maken jullie jezelf wijs en proberen jullie de mannen wijs te maken. Lees je eigen link, amateur hoeren voor een muntje van 35 euro. Komt overigens niet van mij, dat soort zaken zijn mij te goor. Maar je leest ook in die link, veel drugs! Ja, en dan er zich misschien wel een voor 35 euro je laten wippen. Ik ken het dus niet.

Een hoer zei ooit tegen mij: ach, ik verkoop me stukje bij stukje, en andere vrouwen verkopen zich in een keer helemaal. Dat zei die!
8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165636553
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef erodome het volgende:

[..]

http://www.clubtijd.nl/?fuseaction=clubinfo&clubid=10

Dit is er maar 1, er zijn er meer die zo nu en dan een amateur hoeren avond hebben. Degene die toegang hebben voor single mannen komen meer voor, alleen heb je daar beperkte kans op echt meedoen ipv alleen kijken. Heb je een leuke babbel, dan maak je een goede kans op wat leuke contacten beginnen daar die "vruchtbaar" kunnen zijn.
Als je het niet erg vind in de rij te staan e.d. zijn gangbang avonden misschien wel wat in parenclubs. Ook weer speciale avonden die zo nu en dan plaats vinden, met vrouwen die daar een "kick" uit halen. Ook daar geld, heb je een goede babbel (in de pauze's van die dames) dan kan je verdere contacten leggen waar wat uit kan komen.
Bv: http://www.parenclub-monique.nl/single-man
http://www.parenclub-monique.nl/dutchgangbang
Maar zie dit niet als garantie voor seks, bij de ook toegankelijk voor single mannen avonden maak je de meeste kans op meekijken, een "kleine" kans op meedoen.

En ja, voor een beetje een goede "hoer" zit je al snel aan de 1000 euro per nacht. Hoezo daar trappen we niet in? Wil je wat kwaliteit en zeker weten dat de dame die je die nacht huurt het echt vrijwillig doet, mooi is en je een "echte" ervaring kan geven dan is het dat geld meer dan waard.
Vind juist wat jij zegt onzin, dat daar trap ik dus mooi niet in. 20/30 euro per uur, of zelfs 50, het spijt me verschrikkelijk, maar daar krijg je verslaafden of half om half gedwongen of geheel gedwongen voor, geen vrouwen die het echt ok vinden. Dat jij dan zegt dat merk ik wel, nee dus blijkbaar als je denkt dat zo goedkoop ok is.
Zo goedkoop staat meestal gelijk aan misbruik, van echt gedwongen tot misbruik maken van een barre en boze situatie waarin een vrouw zit. Wat duurder geeft vrouwen die een bewuste keuze maken voor dat beroep, die er echt wat mee opschieten ipv bijkans het minimumloon krijgen voor zulk werk. Geeft een betere ervaring en veeeeeeeel minder kans dat je als hitsige kerel zijnde op een vrouw kruipt die zich gedwongen voelt door financieen of erger.
Dat het bij duurder meestal ook een geldkwestie is ontken ik niet, maar er is een verschil tussen ik wil vlotjes goed verdienen op een manier die ik niet erg vind en het ik verdien van euro's vanuit pure noodzaak, mijn paspoort is ingenomen, ik heb leningen die boven mijn hoofd groeien en/of ik word bedreigd.
Voor de grap even gekeken bij de ervaringen van Club Paradise. Alles is daar kut volgens diverse gasten :P

In de rij staan bij een gangbang(leuk om mee te beginnen als je als man gewoon een beetje leuke spanning wil met dames) of een klein kansje op echte actie tijdens een dag waar mannen gedoogd worden, dat zijn goed opties.

Of m'n baas een salaris verhoging van 10.000 euro per maand vragen zodat ik af en toe een leuke avond kan hebben waarbij ik zeker weet dat een vrouw niet wordt uitgebuit 8)7

De keuze is weer reuze -O-

Bestaan er ook openminded dames die het gewoon leuk willen hebben met een man met wederzijds respect en die ook bereikbaar zijn voor vrijgezelle mannen?

Of bestaat er voor de vrijgezelle man die een beetje avontuur wil alleen de opties, een hart van steen hebben en je niks aantrekken van uitbuiting van vrouwen of nooit meer vlees op tafel en kleiner gaan wonen omdat dat echt niet te betalen is :+

Als er meer vrouwen zouden zijn die net zoals mannen ook van seksualiteit zouden willen genieten zou de uitbuiting ook afnemen omdat dit minder nodig zou zijn(Ik wil niet niet, maar andere mannen doen het wel).

Iedereen blij, iedereen heeft het fijner. Maar zo simpel zit de wereld niet in elkaar.

Eigenlijk wil ik het gewoon leuk hebben met een dame op een relaxte manier en zeker ook gaan voor het plezier van de dame en zeker niet alleen egoïstisch aan mezelf denken, en haar zeker ook niet uitbuiten. Kennelijk kost dit 1000 euro -O-

En daarbij, is het ook geen uitbuiting dat mannen zoveel moeten betalen?

[ Bericht 2% gewijzigd door nop123 op 28-09-2016 22:44:49 ]
pi_165637262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:22 schreef LeesFoknl het volgende:
1000 euro voor een nacht, vanaf 150 per uur? Dat verdient een register accountant, een advocaat, misschien een goede arts of plastisch chirurg. En moet je zien wat een investeringen en personeelskosten die hebben. Wat heeft een hoer nou aan onkosten? Paar slipjes? Glijmiddel, condoom en hopelijk een stuk zeep. :r :r
Economie gaat niet over wat iets kost, maar wat de gek er voor geeft :7

Ik geef het er niet voor uit. Als ze makkelijk rijk willen worden oke, maar niet van geld waar ik voor werk. Ze zoeken maar een andere gek.
  woensdag 28 september 2016 @ 23:04:03 #256
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165637505
Juist Noppie! Lees mijn ondeschrift: laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Dat willen die vrouwen, ons wijs maken, ons gek maken, dat een kutje 150 euro minimaal (meestal zwart uitbetaald, en 1000 per nacht, en geen verdere onkosten) moet kosten. En dan ook nog een fijne maaltijd en een dure hotelkamer, natuurlijk met jacuzzi en een flesje duur drankje.

Die hebben het echt een beetje hoog in de bol. Ga maar tv kijken schatjes, Undecent Proposal 1.000.000 ( 1 miljoen dus) per nacht voor een schijfje (een nacht) of kijk naar Pretty Woman die zich in een keer verkoopt voor nog veel meer (een leven lang bij die multi miljonair). Dream on!
Ja, en om dat mooi te camoufleren is ze zogenaamd verliefd op hem. Ja, op zijn geld! :r Hypocriete bitches !!

|:( |:(
Overigens, deze discussie gaat best lekker voor een gewone doordeweekse dag !!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 28-09-2016 23:12:24 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165637729
Als mannen ook zoveel in de prostitutie konden verdienen zou er voor de rest geen enkel normaal werk meer gebeuren.

Zoveel seks al je wil en er bakken met geld mee binnen slepen of een degelijke kantoorbaan van 8 tot 5.

Lastige keuze zeg.

Er gaat niemand meer in zo'n suf kantoor zitten, zelfs niet als ze die salarissen maal 5 doen _O-
pi_165637836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef nop123 het volgende:
Als mannen ook zoveel in de prostitutie konden verdienen zou er voor de rest geen enkel normaal werk meer gebeuren.

Zoveel seks al je wil en er bakken met geld mee binnen slepen of een degelijke kantoorbaan van 8 tot 5.

Lastige keuze zeg.

Er gaat niemand meer in zo'n suf kantoor zitten, zelfs niet als ze die salarissen maal 5 doen _O-
Ook al je met lelijke vrouwen naar bed moet?

Types als Angela Merkel en Erica Terpstra?
pi_165637847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef nop123 het volgende:
Als mannen ook zoveel in de prostitutie konden verdienen zou er voor de rest geen enkel normaal werk meer gebeuren.

Zoveel seks al je wil en er bakken met geld mee binnen slepen of een degelijke kantoorbaan van 8 tot 5.

Lastige keuze zeg.

Er gaat niemand meer in zo'n suf kantoor zitten, zelfs niet als ze die salarissen maal 5 doen _O-
Je weet dat mannelijke prostituees het ook vaak met kerels moeten doen he, of had je daar ng niet over nagedacht :')
  woensdag 28 september 2016 @ 23:23:17 #260
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165637952
Net wat van dien advertenties van die arme misbruikte hoertjes gelezen.
180 euro per uur, 2 uren 350 en de maandaanbieding 3 uren voor slechts 500 euro.
Dat zijn 3 uren pe minuut! Ja, dan krijg je zeker een drankje en zelfs een hapje, dat moet ze effe klaarmaken in de keuken. Dan samen douchen oh wat spannend ( :O ) praatje, douchen nog eens aan het eind van de " date". Misschien doet ze ook nog een heel langzame stripteasse voor je, en hopla, je zit al aan 1,5 uur dan heb je eigenlijk nog niks gehad. Dan "mag" je als je geluk hebt ook lekker lang beffen. Haha, die hoeren lachen zich kapot! De mannen zwaar laten betalen voor wat zij, de vrouwen zelf lekker vinden. Sluwe bitches o|O o|O

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165637985
quote:
4s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je weet dat mannelijke prostituees het ook vaak met kerels moeten doen he, of had je daar ng niet over nagedacht :')
Als bakker ben je ook niet verplicht om croissants te verkopen. Je verwijst ze gewoon door naar een collega die homo of bi is die ook liever een Ferrari heeft en flexibele werktijden.
  woensdag 28 september 2016 @ 23:25:29 #262
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165638018
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ook al je met lelijke vrouwen naar bed moet?

Types als Angela Merkel en Erica Terpstra?
Enig idee wat vrouwen als deze beiden voornoemde zullen betalen. Denk al eerder aan 3-5000 per nacht, zeker voor een knappe en übergeilen kerel als wij!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165638032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Enig idee wat vrouwen als deze beiden voornoemde zullen betalen. Denk al eerder aan 3-5000 per nacht, zeker voor een knappe en übergeilen kerel als wij!
Dan ben je in de Filipijnen toch goedkoper uit. Het interesseert je geen reet.
  woensdag 28 september 2016 @ 23:27:10 #264
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165638048
quote:
4s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je weet dat mannelijke prostituees het ook vaak met kerels moeten doen he, of had je daar ng niet over nagedacht :')
Oh, helemaal nieuw voor mij! Hoe weet jij dat, ben je een mannelijke prostituee of een klant van zo eentje?

:W :W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165638055
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Enig idee wat vrouwen als deze beiden voornoemde zullen betalen. Denk al eerder aan 3-5000 per nacht, zeker voor een knappe en übergeilen kerel als wij!
Voor 8000 doe ik een triootje met ze :P
  woensdag 28 september 2016 @ 23:29:35 #266
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165638098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:27 schreef nop123 het volgende:

[..]

Voor 8000 doe ik een triootje met ze :P
_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165638366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh, helemaal nieuw voor mij! Hoe weet jij dat, ben je een mannelijke prostituee of een klant van zo eentje?

:W :W :W
Is algemeen bekend wel
pi_165638379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef nop123 het volgende:

[..]

Als bakker ben je ook niet verplicht om croissants te verkopen. Je verwijst ze gewoon door naar een collega die homo of bi is die ook liever een Ferrari heeft en flexibele werktijden.
Is mogelijk, maar geen dienst is geen geld
pi_165638979
1000 euro, goed verdienen met een onzekere maar (zogezegd) knappe sportieve man!
pi_165640307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef nop123 het volgende:
Als mannen ook zoveel in de prostitutie konden verdienen zou er voor de rest geen enkel normaal werk meer gebeuren.

Zoveel seks al je wil en er bakken met geld mee binnen slepen of een degelijke kantoorbaan van 8 tot 5.

Lastige keuze zeg.

Er gaat niemand meer in zo'n suf kantoor zitten, zelfs niet als ze die salarissen maal 5 doen _O-
Dit is echt grote onzin :')

Kantoorwerk kan je sowieso niet op een hoop gooien denk ik en veel mensen werken niet alleen voor geld.
pi_165642684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:15 schreef meIIyou het volgende:
1000 euro, goed verdienen met een onzekere maar (zogezegd) knappe sportieve man!
Ja, was leuk geweest voor zo'n dame. Maar ik overweeg niet eens dat te doen ongeacht wat het kost! Ik had dat eerder al genoemd, ik wil dat niet. En als ik dat wel zou willen dan is kosten in dit geval wel een belangrijk aspect. Zonder een salaris van 10.000 per maand zou ik hier geen 1.000 euro voor over hebben.

Kom op zeg, voor een nachtje seks wat voor beide partijen leuk hoort te zijn, een bedrag vragen waar je 2 weken voor op vakantie kan.

Of 2 weken plezier op een prachtige vakantie of een nachtje met een dame wat alleen op je geld uit is.

Hoe debiel denken ze dat mannen zijn.

Maar kennelijk zijn er mannen die het doen. Anders werd het er niet voor gevraagd.
pi_165652739
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef erodome het volgende:
En ja, voor een beetje een goede "hoer" zit je al snel aan de 1000 euro per nacht. Hoezo daar trappen we niet in? Wil je wat kwaliteit en zeker weten dat de dame die je die nacht huurt het echt vrijwillig doet, mooi is en je een "echte" ervaring kan geven dan is het dat geld meer dan waard.
Vind juist wat jij zegt onzin, dat daar trap ik dus mooi niet in. 20/30 euro per uur, of zelfs 50, het spijt me verschrikkelijk, maar daar krijg je verslaafden of half om half gedwongen of geheel gedwongen voor, geen vrouwen die het echt ok vinden. Dat jij dan zegt dat merk ik wel, nee dus blijkbaar als je denkt dat zo goedkoop ok is.
Vrouwen die vrijwillig geld vragen voor seks(hoeveel of hoe weinig ook) gaan akkoord met het principe dat de vrouw ingezet kan worden als commercieel product.

En commercieel betekend dus knetterhard zakelijk. Hoeveel smartphones dacht je dat er in elkaar zijn gezet door kinderhandjes? Hoeveel dierenleed zit er achter het vlees in de supermarkt? Kleding die gemaakt wordt in lage lonen landen om de prijs zo goedkoop mogelijk te houden. En dat allemaal voor een zo groot mogelijke winstmarge. Het draait niet om die vrouwen, het draait om de winst die anderen hiermee maken :7

Als zo'n vrouw een product is, is het logisch dat je koopjes jagers hebt, of mensen die een goede deal willen sluiten. Een goede deal is zeker geen 1000 euro per nacht aangezien dit voor veel mensen meer dan de helft van hun salaris is.

Net zoals bij veel andere zaken waar mensen geld aan uitgeven staan ze niet stil bij het feit hoeveel leed erachter kan zitten. Niet over de smartphone, niet over aankopen in de supermarkt, en ook niet over de prostitué. Mensen denken niet zo hard na over een ander z'n leed.

Ik heb aan de lijve ondervonden dat de gemiddelde mens je echt niet uit de shit trekt bij problemen. Die willen gewoon geen gedoe.

Als geen vrouw vrijwillig seks wil voor geld was het gedwongen prostitutie verhaal veel minder. Dan was het namelijk niet normaal dat er een prijskaartje aan een lichaam hangt.

Mannen worden ook niet gedwongen tot prostitutie. Dit was echt wel het geval geweest als hier grof geld mee te verdienen was. Slaven waren ook net zo goed mannen als vrouwen.

Vrouwen die vrijwillig prostitutie doen werken mee aan de gedachte dat seks voor geld normaal is EN zij zijn het bewijs dat er vrouwen zijn die dat vrijwillig doen.

Betaalde seks is gewoon een dienst die je koopt, en als je het met andere diensten vergelijkt is het zeker niet keihard werken of hogere wiskunde qua niveau. Als een schilder of een kinderoppas zoveel zou kosten, zou ook niemand hier zoveel voor willen betalen.

Heb je zelf weleens overwogen om zoveel uit te geven aan seksuele fun? Vast niet. De kans dat je bij een parenclub als vrouw alleen GRATIS naar binnen mag is groter dan dat het je 50 euro kost.Maar een man mag wel 1000 euro betalen om zeker te weten dat de vrouw het vrijwillig doet. Dubbele moraal heet dat.

Misschien moet de vuilnisman ook maar 1000 euro per dag krijgen. Dan weet je tenminste zeker dat ie niet gedwongen voor een hongerloontje met de troep van een ander zit te zeulen.

Als de vrouw een commercieel product is, is de ideale prijs zo laag mogelijk. En hoe hoger de prijs voor vrijwillige prostitutie hoe hoger de prijs kan zijn voor gedwongen prostitutie.

Vrouwen houden de gedwongen prostitutie zelf in stand. Ik zei eerder al, vrouwen bepalen seks. Parenclub is voor een vrouw PARTY!!!! Voor een man(zoals je zelf aangaf) heb je het meeste kans dat je mag kijken, en als je heeeel interessant bent en jezelf heel goed kan verkopen, loop je kans om te neuken. Als vrouwen en mannen daar even veel kans hadden was het daar vast veel leuker. Vrouwen willen kennelijk geen gelijkwaardigheid, en dit zorgt indirect ervoor dat een vrouwenlichaam uitgedrukt kan worden in geld

Zo ga ik niet graag met vrouwen om.

Ik heb het lieve gewoon leuk met dames, gewoon omdat ze het fijn vinden om het leuk te hebben met mij. Niet omdat zij of een uitbuiter mijn geld wil.

Daarom wil ik geen seks voor geld.

[ Bericht 21% gewijzigd door nop123 op 29-09-2016 23:13:14 ]
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 10:50:02 #273
441859 crew  Lenny77
pi_165665660
Weet je... dat wij kunnen kiezen uit heel veel mannen komt net door feit dat wij niet zo op zoek zijn naar sex. Wij worden niet zo gedreven door hormonen als jullie en willen vaak gewoon een leuke avond. Mannen gaan toch vaker met een heel ander doel op stap.
Trouwens, over prostitutie en de prijs hoog houden ter uitbuiting van die arme mannen.. als mannen niet zo gedreven werden door hun hormonen en eindelijk eens wat meer ontwikkeld zouden zijn in de rest van hun hersenen dan in het deeltje voor de voortplanting en minder slaaf van hun frustratie , dan bestond er ook geen prostitutie meer. Want geen vraag is geen aanbod. Is het meteen gedaan met die meiden die 1000 euro vragen.
Ja ik weet dat dat kattig klinkt maar wij vrouwen voelen dus wel aan als iemand gefrustreerd is. En zo iemand laat alarmbellen afgaan dus dan heb je sowieso al minder kans op sex als man zijnde. Wie weet ben je dan wel zo een gek die zijn hele opgebouwde agressie op je uitleeft of je vreselijk gaat stalken als je niet meer wil. Genoeg krantenartikelen over mishandelde en vermoorde vrouwen door de 1 of andere psycho die helemaal los gaat.

Sex is trouwens geen primaire levensbehoefte. Voor jullie gevoel misschien wel maar je blijft heus wel in leven als je geen sex hebt.

Nop, dit is niet specifiek naar jou gericht hé. Maar weet dat vrouwen meer aanvoelen dan dat jij denkt. Al is het onbewust, ze voelen wel dat ze op hun hoede moeten zijn.

Over gesprekken: je praat altijd eerst over koetjes en kalfjes. En via die weg weet je binnen 5 min wel al iets over interesses. Bv het weer: 'jammer dat het al zo vroeg donker is.. Het is fijn als je nog lekker warm op een terrasje kan zitten!' - 'nou ik vind het wel gezellig, kaarsjes erbij,lekker op de bank!' - 'ja met een leuke film erbij is het wel gezellig! Wat voor films kijk jij graag?'...
Over werk net hetzelfde. Alsook hobby's. Je weet meteen wat iemand doet en vanuit daar ga je verder. Algemene kennis is dan wel handig. Dat je wat kan meepraten over vanalles. Toon interesse, dan heb je ook al de helft gewonnen.
Zo op die manier weet je al op welke basisgebieden jullie overeenkomsten liggen.
Gebruik geen stomme oneliners! Dat werkt niet.
Humor is ook belangrijk. Geen flauwe moppen maar wat zelfrelativering en onnozele opmerkingen kunnen wel. Durf te lachen met jezelf!
Verzorg jezelf. Loop er een beetje leuk bij en koop een lekkere parfum en gebruik deo . Er zijn een paar klassiekers die bijna elke vrouw graag ruikt. Bv Le male van Jean Paul Gaultier of de oude klassieke Fahrenheit. Vrouwen reageren enorm op geuren! Hoe knap of slim je ook bent: als je niet lekker ruikt, dan is het om zeep.
Zorg dat je gebit in orde is en je haar een beetje leuk zit. Laat desnoods een beetje baard staan, kort getrimd maar wel wat mannelijk.
Draag geen opzichtelijke lelijke gouden juwelen maar een knap horloge of leren armband staan wel leuk.
Stel vragen! Open vragen. Alles wat met een w begint. Wat, waarom, wanneer, waarvoor,... Heb je huisdieren? Ja.
Wat voor huisdieren heb je? Oh een hond en 2 vogels en... Bla bla bla.
Kijk in de ogen als je praat. Niet naar borsten of kont ofzo. Dat merken wij, hoe vluchtig je het ook doet. Zoek echt contact!
Het komt wel goed.

Maar zelfs ik zou je eigenlijk aanraden om toch even je frustraties te verlichten door naar een prostituee te gaan want echt: wij voelen dat en dat is de grootste afknapper eruit. Een zielig mannetje dat enkel sex wil, maakt niet uit met wie en ik ben per toeval diegene die voor hem staat. Wat je dan nog zegt of doet, het is enkel om een beurt te krijgen. Gedaan met je kans.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_165667558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:30 schreef nop123 het volgende:

[..]

Vrouwen die vrijwillig geld vragen voor seks(hoeveel of hoe weinig ook) gaan akkoord met het principe dat de vrouw ingezet kan worden als commercieel product.

En commercieel betekend dus knetterhard zakelijk. Hoeveel smartphones dacht je dat er in elkaar zijn gezet door kinderhandjes? Hoeveel dierenleed zit er achter het vlees in de supermarkt? Kleding die gemaakt wordt in lage lonen landen om de prijs zo goedkoop mogelijk te houden. En dat allemaal voor een zo groot mogelijke winstmarge. Het draait niet om die vrouwen, het draait om de winst die anderen hiermee maken :7

Als zo'n vrouw een product is, is het logisch dat je koopjes jagers hebt, of mensen die een goede deal willen sluiten. Een goede deal is zeker geen 1000 euro per nacht aangezien dit voor veel mensen meer dan de helft van hun salaris is.

Net zoals bij veel andere zaken waar mensen geld aan uitgeven staan ze niet stil bij het feit hoeveel leed erachter kan zitten. Niet over de smartphone, niet over aankopen in de supermarkt, en ook niet over de prostitué. Mensen denken niet zo hard na over een ander z'n leed.

Ik heb aan de lijve ondervonden dat de gemiddelde mens je echt niet uit de shit trekt bij problemen. Die willen gewoon geen gedoe.

Als geen vrouw vrijwillig seks wil voor geld was het gedwongen prostitutie verhaal veel minder. Dan was het namelijk niet normaal dat er een prijskaartje aan een lichaam hangt.

Mannen worden ook niet gedwongen tot prostitutie. Dit was echt wel het geval geweest als hier grof geld mee te verdienen was. Slaven waren ook net zo goed mannen als vrouwen.

Vrouwen die vrijwillig prostitutie doen werken mee aan de gedachte dat seks voor geld normaal is EN zij zijn het bewijs dat er vrouwen zijn die dat vrijwillig doen.

Betaalde seks is gewoon een dienst die je koopt, en als je het met andere diensten vergelijkt is het zeker niet keihard werken of hogere wiskunde qua niveau. Als een schilder of een kinderoppas zoveel zou kosten, zou ook niemand hier zoveel voor willen betalen.

Heb je zelf weleens overwogen om zoveel uit te geven aan seksuele fun? Vast niet. De kans dat je bij een parenclub als vrouw alleen GRATIS naar binnen mag is groter dan dat het je 50 euro kost.Maar een man mag wel 1000 euro betalen om zeker te weten dat de vrouw het vrijwillig doet. Dubbele moraal heet dat.

Misschien moet de vuilnisman ook maar 1000 euro per dag krijgen. Dan weet je tenminste zeker dat ie niet gedwongen voor een hongerloontje met de troep van een ander zit te zeulen.

Als de vrouw een commercieel product is, is de ideale prijs zo laag mogelijk. En hoe hoger de prijs voor vrijwillige prostitutie hoe hoger de prijs kan zijn voor gedwongen prostitutie.

Vrouwen houden de gedwongen prostitutie zelf in stand. Ik zei eerder al, vrouwen bepalen seks. Parenclub is voor een vrouw PARTY!!!! Voor een man(zoals je zelf aangaf) heb je het meeste kans dat je mag kijken, en als je heeeel interessant bent en jezelf heel goed kan verkopen, loop je kans om te neuken. Als vrouwen en mannen daar even veel kans hadden was het daar vast veel leuker. Vrouwen willen kennelijk geen gelijkwaardigheid, en dit zorgt indirect ervoor dat een vrouwenlichaam uitgedrukt kan worden in geld

Zo ga ik niet graag met vrouwen om.

Ik heb het lieve gewoon leuk met dames, gewoon omdat ze het fijn vinden om het leuk te hebben met mij. Niet omdat zij of een uitbuiter mijn geld wil.

Daarom wil ik geen seks voor geld.
Commercieel product :{

Nee, je koopt haar niet. Ze verleent je een dienst, dat is heel wat anders. Ze verkoopt een dienst (seks) in ruil voor geld.
pi_165677943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:30 schreef nop123 het volgende:

[..]

Vrouwen die vrijwillig geld vragen voor seks(hoeveel of hoe weinig ook) gaan akkoord met het principe dat de vrouw ingezet kan worden als commercieel product.

En commercieel betekend dus knetterhard zakelijk. Hoeveel smartphones dacht je dat er in elkaar zijn gezet door kinderhandjes? Hoeveel dierenleed zit er achter het vlees in de supermarkt? Kleding die gemaakt wordt in lage lonen landen om de prijs zo goedkoop mogelijk te houden. En dat allemaal voor een zo groot mogelijke winstmarge. Het draait niet om die vrouwen, het draait om de winst die anderen hiermee maken :7

Als zo'n vrouw een product is, is het logisch dat je koopjes jagers hebt, of mensen die een goede deal willen sluiten. Een goede deal is zeker geen 1000 euro per nacht aangezien dit voor veel mensen meer dan de helft van hun salaris is.

Net zoals bij veel andere zaken waar mensen geld aan uitgeven staan ze niet stil bij het feit hoeveel leed erachter kan zitten. Niet over de smartphone, niet over aankopen in de supermarkt, en ook niet over de prostitué. Mensen denken niet zo hard na over een ander z'n leed.

Ik heb aan de lijve ondervonden dat de gemiddelde mens je echt niet uit de shit trekt bij problemen. Die willen gewoon geen gedoe.

Als geen vrouw vrijwillig seks wil voor geld was het gedwongen prostitutie verhaal veel minder. Dan was het namelijk niet normaal dat er een prijskaartje aan een lichaam hangt.

Mannen worden ook niet gedwongen tot prostitutie. Dit was echt wel het geval geweest als hier grof geld mee te verdienen was. Slaven waren ook net zo goed mannen als vrouwen.

Vrouwen die vrijwillig prostitutie doen werken mee aan de gedachte dat seks voor geld normaal is EN zij zijn het bewijs dat er vrouwen zijn die dat vrijwillig doen.

Betaalde seks is gewoon een dienst die je koopt, en als je het met andere diensten vergelijkt is het zeker niet keihard werken of hogere wiskunde qua niveau. Als een schilder of een kinderoppas zoveel zou kosten, zou ook niemand hier zoveel voor willen betalen.

Heb je zelf weleens overwogen om zoveel uit te geven aan seksuele fun? Vast niet. De kans dat je bij een parenclub als vrouw alleen GRATIS naar binnen mag is groter dan dat het je 50 euro kost.Maar een man mag wel 1000 euro betalen om zeker te weten dat de vrouw het vrijwillig doet. Dubbele moraal heet dat.

Misschien moet de vuilnisman ook maar 1000 euro per dag krijgen. Dan weet je tenminste zeker dat ie niet gedwongen voor een hongerloontje met de troep van een ander zit te zeulen.

Als de vrouw een commercieel product is, is de ideale prijs zo laag mogelijk. En hoe hoger de prijs voor vrijwillige prostitutie hoe hoger de prijs kan zijn voor gedwongen prostitutie.

Vrouwen houden de gedwongen prostitutie zelf in stand. Ik zei eerder al, vrouwen bepalen seks. Parenclub is voor een vrouw PARTY!!!! Voor een man(zoals je zelf aangaf) heb je het meeste kans dat je mag kijken, en als je heeeel interessant bent en jezelf heel goed kan verkopen, loop je kans om te neuken. Als vrouwen en mannen daar even veel kans hadden was het daar vast veel leuker. Vrouwen willen kennelijk geen gelijkwaardigheid, en dit zorgt indirect ervoor dat een vrouwenlichaam uitgedrukt kan worden in geld

Zo ga ik niet graag met vrouwen om.

Ik heb het lieve gewoon leuk met dames, gewoon omdat ze het fijn vinden om het leuk te hebben met mij. Niet omdat zij of een uitbuiter mijn geld wil.

Daarom wil ik geen seks voor geld.
Je moet het loslaten man,
ik zit in precies dezelfde situatie als jou.
The real thing of niets, als ik een leuke meid ontmoet moet het wel echte liefde zijn.
Maar geloof mij, als jij je pik achterna loopt vind je die niet, je gaat alleen jezelf veel pijn doen en hoemeer tijd jij erin steekt en energie hoe erger die pijn zal worden.
Misschien ontmoet je wel een neukpartnertje maar in denk dat je in de tijd teleurgesteld gaat worden en dat diegene als die geen respect heeft voor jou je heel veel pijn kan bezorgen.

Dus... nogmaals... IK DENK dat het beste is om het los te laten en gewoon lekker aan jezelf te werken. zoals ik al zei sex is energie.. als het een verslaving is geworden is die energie uit balans en zuigt het je leeg.. daarom heb je mensen die verslaafd zijn.. aan drugs.. alcohol.. maar ook seks..net als roken.. wat doen mensen als ze gestrest worden? ze gaan roken... leer om het weer in BALANS te krijgen leer om jezelf weer onder controle te krijgen.

Dit is veel belangrijker als een meid ontmoeten.

First things first!

En misschien komt die meid dan nog wel, je moet nooit je dromen verliezen ;)

Misschien komt ze wel naar jou, of spreek jij haar aan. Maar het juiste moment is alleen daar als jij echt 100 % in balans bent!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')