abonnement Unibet Coolblue
pi_165379452
Goed topic _O_
pi_165379463
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Lijkt me zijn eigen keus. Verwerkt hij zo zijn verdriet van zijn scheiding? Of blijft hij hierdoor juist hangen in ontkenning?
Nee dit gaat over mijn beste vriend die al ruim acht jaar voor mij klaar staat. Ik "woon" tijdelijk bij hem in omdat ik geen vaste verblijfplaats heb.
pi_165379684
Als dit echt is: wat een leven zeg... M'n ouders zouden mij onterven en dan kan ik niet met pensioen op m'n 45ste.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_165379706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 09:56 schreef Gaby1979 het volgende:

[..]

Nee dit gaat over mijn beste vriend die al ruim acht jaar voor mij klaar staat. Ik "woon" tijdelijk bij hem in omdat ik geen vaste verblijfplaats heb.
En nu raak je verliefd op 'm?
pi_165379793
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En nu raak je verliefd op 'm?
Niet op mijn maatje, maar op die kerel die mij betaald voor een Girlfriend Experience.
pi_165379837
:-)
pi_165379848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:31 schreef Gaby1979 het volgende:

[..]

Niet op mijn maatje, maar op die kerel die mij betaald voor een Girlfriend Experience.
Je maatje is pooier en nu verliefd op klant? Dat gaat problemen geven
pi_165379855
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:35 schreef hengheng het volgende:
:-)
:-)
pi_165379921
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je maatje is pooier en nu verliefd op klant? Dat gaat problemen geven
Nee, mijn maatje is geen pooier. Gewoon mijn allerbeste vriend die er altijd voor me is als ik in de knel zit. Door mijn "werk" heb ik een klant leren kennen waar ik gevoelens voor begin te krijgen. Terwijl ik ook van mijn maatje hou (geen verliefdheid) als goede vriend. Hem wil ik niet verliezen als ik me in een relatie stort met mijn klant. Mijn maatje heeft in de afgelopen jaren zoveel voor mij gedaan dat hij een bijzonder plekje in mijn hartje heeft gekregen.
pi_165379960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:43 schreef Gaby1979 het volgende:

[..]

Nee, mijn maatje is geen pooier. Gewoon mijn allerbeste vriend die er altijd voor me is als ik in de knel zit. Door mijn "werk" heb ik een klant leren kennen waar ik gevoelens voor begin te krijgen. Terwijl ik ook van mijn maatje hou (geen verliefdheid) als goede vriend. Hem wil ik niet verliezen als ik me in een relatie stort met mijn klant. Mijn maatje heeft in de afgelopen jaren zoveel voor mij gedaan dat hij een bijzonder plekje in mijn hartje heeft gekregen.
Dit wordt me te ingewikkeld nu.
pi_165379969
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dit wordt me te ingewikkeld nu.
Maatje is gewoon gefriendzoned.
Protège moi de mes désirs.
pi_165379983
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Maatje is gewoon gefriendzoned.
Die blijft toch wel dan toch?
pi_165379988
Ik hoor niet dat je die wereld uit wil of van de drugs af wil. De verliefdheid maakt je leven alleen ingewikkelder en dat lijkt het enige probleem voor jou. Dan zou ik dus eens voor jezelf op een rij zetten wat je zou willen met die verliefdheid en hoe dat te combineren zou zijn met je huidige levensstijl.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_165379990
Dus je maakt nu uren met je klant zonder er geld voor te krijgen, dit gaat de belastingdienst never nooit niet geloven. :N
pi_165379992
Dus jij mag niet verliefd worden?
  zaterdag 17 september 2016 @ 10:57:36 #41
27699 Ravage
thinking about you
pi_165380032
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:50 schreef Gaby1979 het volgende:

[..]

Nou, die geeft iedere morgen ruim ¤ 100,-- tot ¤ 400,-- naar gelang wat er die nacht gebeurd is....
Heb je dan een soort prijslijst? Of is het een vast bedrag met een eventuele fooi?
i'm not living, i'm just killing time
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:00:11 #42
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_165380051
Logisch dat je klant geen problemen heeft met je drugsgebruik. Het geld dat je daarvoor nodig hebt maakt je van hem afhankelijk. En doordat je nu gevoelens voor hem krijgt heeft hij binnenkort exclusiviteit. Dit klinkt niet echt als een gezonde basis voor een relatie.
  PR/Manusje van alles zaterdag 17 september 2016 @ 12:02:28 #43
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_165380719
Goed verhaal voor telegraaf.nl/vrouw. Of voor je nieuwe boek.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_165382479
Eerst van de drugs af!
Dan rustig bekijken hoe het verder moet met klant en maatje.
Van het moment dat je echt nuchter bent ga je ook vanzelf wel de juiste keuze kunnen maken en lost zich dat vanzelf op.
Maatje is denk ik wel verliefd op jou als ik het verhaal zo lees.

Wel jammer trouwens dat de 2 belangrijke personen in je leven je verslaving sponseren ipv je er vanaf te helpen. Zegt eigenlijk ook wel wat...

[ Bericht 11% gewijzigd door Lenny77 op 17-09-2016 14:04:00 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_165382553
Dit klinkt wel heel erg als een bekende. :') Alleen gebruikte die geen 'bruin' volgens mij en is die twee jaar jonger dan de gebruikersnaam doet vermoeden. Echte voornaam bestaat toevallig uit vijf letters? :)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_165382733
quote:
Echte voornaam bestaat toevallig uit vijf letters? :)
Nee zes....
pi_165382786
quote:
Eerst van de drugs af![quote]Makkelijker gezegd dan gedaan... Als ik het doe, dan doe ik het voor me zelf.

[quote]Maatje is denk ik wel verliefd op jou als ik het verhaal zo lees.
Klopt, in het begin wel, maar hij heeft zich erbij neergelegd dat het nooit niets zal worden tussen ons. Maar ik koester hem wel diep in mijn hart, en staat hij bovenaan in de vriendenkring.

quote:
Wel jammer trouwens dat de 2 belangrijke personen in je leven je verslaving sponseren ipv je er vanaf te helpen. Zegt eigenlijk ook wel wat...
Mijn maatje sponsort mij niet met geld! Die koopt zo nu en dan kleren, verzorgingsproducten etc voor me. Maar nooit drugs! Dat wil ik absoluut niet dat hij doet. Net zo min dat ik niet wil dat hij zelf gaat gebruiken, want als ik daar achter kom schop ik z'n basepijp, folie en andere gebruikersatributen zo door zijn strot!!! Ik wil absoluut niet dat mijn maatje de zelde kant opgaat als ik.[/quote]
pi_165382854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:27 schreef Gaby1979 het volgende:

[..]

Klopt, in het begin wel, maar hij heeft zich erbij neergelegd dat het nooit niets zal worden tussen ons. Maar ik koester hem wel diep in mijn hart, en staat hij bovenaan in de vriendenkring.

[..]

Mijn maatje sponsort mij niet met geld! Die koopt zo nu en dan kleren, verzorgingsproducten etc voor me. Maar nooit drugs! Dat wil ik absoluut niet dat hij doet. Net zo min dat ik niet wil dat hij zelf gaat gebruiken, want als ik daar achter kom schop ik z'n basepijp, folie en andere gebruikersatributen zo door zijn strot!!! Ik wil absoluut niet dat mijn maatje de zelde kant opgaat als ik.
[/quote]

Maar jezelf gun je geen vrijheid van verslaving?
pi_165386787
troll, vrouwen worden niet verliefd.
pi_165387087
Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')