abonnement Unibet Coolblue
pi_165419460
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 23:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Vorige week ook al doorgestoken kaart. Waardeloos.
het lijken de TMF-awards wel
pi_165419479
NOSsport twitterde op zondag 18-09-2016 om 23:02:18 .@Robinvangalen is door de KNVB benaderd om prestatie-innovatiemanager te worden. Hij blijft bij de waterpoloërs. https://t.co/4rcg7fAno8 reageer retweet
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 23:35:27 #128
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165419631
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2016 23:28 schreef Evertjan het volgende:
NOSsport twitterde op zondag 18-09-2016 om 23:02:18 .@Robinvangalen is door de KNVB benaderd om prestatie-innovatiemanager te worden. Hij blijft bij de waterpoloërs. https://t.co/4rcg7fAno8 reageer retweet
Ik wil niet in een wereld leven waar prestatie-innovatiemanagers bestaan.
pi_165419717
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:10 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Drie Feyenoorders _O_
En Idrissi komt bij Feyenoord vandaan.
pi_165421378
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
Drie Feyenoorders selecteren zodat er geen Feyenoorder wint. Walgelijke tactiek.
verdeel en heers
pi_165423516
quote:
Loretta teleurgesteld in Johan Derksen

Johan Derksen haalde vrijdagavond in Voetbal Inside hard uit naar de dames van Koffietijd. "Ze zien me nooit meer bij dat k*t Koffietijd!", aldus de voetbalanalyticus.

De aanleiding van de uitlating van Derksen, was volgens hem dat enkele dames van het programma niet mee willen werken aan een interview in het eigen magazine van de heren. "Van die Quinty kregen we een of ander slap verhaaltje dat we dan over haar man zouden beginnen en Milaan, nou ik ben helemaal niet geïnteresseerd in die man, rot op! En Loretta voelde zich verplicht om zichzelf solidair te verklaren met die andere twee."



Loretta Schrijver, een van de presentatrices van het programma, reageert verbaasd op de uitlatingen van Derksen. "Ik wilde namelijk wel meewerken aan het interview. Maar het was me een beetje ontschoten. Je weet hoe dat gaat, je krijgt dertigduizend aanvragen per week over van alles en nog wat en daar zat dit ook tussen. En ik had gezegd: nou dat doe ik wel, want het ging ook om Quinty. Toen heb ik uiteindelijk, misschien ergens tussen de bedrijven door zoiets gehoord van ‘het gaat niet door’. En het laatste berichtje dat ik heb gezien, want ik heb het nog even nagekeken in mijn mailbox, was: ‘aan VI wordt gewerkt’, dus ik weet van niks", zegt ze tegen 100% NL.

Loretta is teleurgesteld in 'vriend' Johan, maar wil niet opgeven. "Ik vind het jammer maar het blijft m’n vriend hoor. Hij beëindigt de relatie maar bij mij gaat dat niet zo snel. Ik ben bereid nog aan de relatie te werken, haha! Ik laat me niet zomaar opzij zetten, ben je gek. Daar heb ik jarenlang aan gewerkt."
pi_165424544


Beste Keeper van de Eredivisie
pi_165427139

quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 11:06 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]

Beste Keeper van de Eredivisie
TR gezet, dat blad is hier ten strengsten verboden!
pi_165427265
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ah komt wel goed dus O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_165428763
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 13:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wat een simpele figuren. :')
echt Voetbal Inside publiek dus
pi_165429245
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 13:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wat een simpele figuren. :')
Dit is dus het volk dat de social media aids van Simon waardeert
pi_165434051
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 13:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wat een simpele figuren. :')
Aldus de FIFA-bobo die niet weet of er lucht of zand in een bal zit, maar door zich omhoog te likken in dat enge kliekje met zijn topsalaris het honderdvoudige verdient van de vrouw die onze oude van dagen moet wassen in de verzorgingshuizen. Lachwekkend!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2016 19:11:39 ]
pi_165434091
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Wat een kutsmoes. Hoop dat Johan haar vanavond afmaakt.
pi_165434250
Nathan Rutjes is een hype
  maandag 19 september 2016 @ 19:21:26 #141
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165434275
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 20:58 schreef Ties02 het volgende:
De Vermakelijke Hork
Dat vraagt om een foto van zijn vriendin ;)



De mysterieuze Friese vriendin van Gertjan Verbeek
Ongepolijste Diamant, Sc Heerenveen1
Gertjan Verbeek versleet niet alleen al aardig wat clubs als trainer, ook had hij meerdere vriendinnen. Na enkele jaren vrijgezel te zijn geweest, is de eigenzinnige coach nu weer gelukkig in de liefde met een Friese schone.

De naam van de dame is kwestie blijft vakkundig uit de media, al verbergt Verbeek zijn nieuwe vriendin zeker niet. Hij neemt haar mee naar wedstrijden en ze dook op in een filmpje van Helden. Daarin zijn de twee tortelduifjes smoorverliefd te zien in hun fraaie huis. Verbeek leerde zijn Friese vriendin uit Buitenpost naar verluidt kennen via een oud-speler die hij in het verleden trainde: ,,Zij vond de trainer wel leuk en ik vond haar wel leuk.”

Verbeek gaf in een ander interview al aan dat hij niet kan stilzitten, tot frustratie van zijn vriendin, die wel moeiteloos met een boek op de bank kan ploffen. Verbeek bouwde al eens zijn eigen huis in Drenthe en werd in de Duitse media al ‘Rambo’ genoemd.

Vriendin Gertjan Verbeek
Duidelijk is dat de blonde vriendin een stuk jonger is dan Verbeek, tot hilariteit en respect van voetbalanalisten van Voetbal Inside Johan Derksen en René van der Giip. Zij complimenteerden de soms wat norse oefenmeester met zijn vangst. :P

Verbeek wordt vaak als eigengereid getypeerd en dat zou ook de reden kunnen zijn dat hij al verschillende vriendinnen versleet en soms langere tijd vrijgezel bleef en her en der wat scharrelde. Volgens het Dagblad van het Noorden had hij enkele jaren iets met RTV Drenthe-presentatrice Karin Mulder. Samenwonen deden ze echter niet, wat uitstekend past in de traditie van Voetbal Inside, waar ook René van der Giip lange tijd zweerde bij het alleen wonen zonder vriendin of vrouw om alle tijd en aandacht voor het voetbal te kunnen hebben. En Johan Derksen regelmatig laat weten dat zijn huis eigenlijk twee volledig losstaande delen bevat. Eén voor hem en één voor zijn vrouw.

De eigenzinnigheid van Verbeek blijkt onder meer uit het feit dat hij tot z’n dertigste geen alcohol dronk, laat staan rookte. Inmiddels lust hij graag een pilsje, maar blijft hij tegelijk zijn lijf goed verzorgen en loopt hij daarom vaak voorop tijdens boslopen met zijn spelers.

http://spelersvrouw.nl/my(...)din-gertjan-verbeek/

Gijp: Zit ze nog op school :? _O- _O-
pi_165434403
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 19:21 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Gijp: Zit ze nog op school :? _O- _O-
op de Moeder MAVO
pi_165434431
Zag net bij Boulevard Nathan Rutjes. Wat een toffe gast is dat zeg. Positief, vriendelijk en niet zo verveeld als sommige andere voetballers. Echt hartstikke aardige gozer. En zijn zoontje heeft hetzelfde kapsel als zijn pa. Heel lange mat _O-
pi_165434469
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 19:21 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat vraagt om een foto van zijn vriendin ;)

[ afbeelding ]

De mysterieuze Friese vriendin van Gertjan Verbeek
Ongepolijste Diamant, Sc Heerenveen1
Gertjan Verbeek versleet niet alleen al aardig wat clubs als trainer, ook had hij meerdere vriendinnen. Na enkele jaren vrijgezel te zijn geweest, is de eigenzinnige coach nu weer gelukkig in de liefde met een Friese schone.

De naam van de dame is kwestie blijft vakkundig uit de media, al verbergt Verbeek zijn nieuwe vriendin zeker niet. Hij neemt haar mee naar wedstrijden en ze dook op in een filmpje van Helden. Daarin zijn de twee tortelduifjes smoorverliefd te zien in hun fraaie huis. Verbeek leerde zijn Friese vriendin uit Buitenpost naar verluidt kennen via een oud-speler die hij in het verleden trainde: ,,Zij vond de trainer wel leuk en ik vond haar wel leuk.”

Verbeek gaf in een ander interview al aan dat hij niet kan stilzitten, tot frustratie van zijn vriendin, die wel moeiteloos met een boek op de bank kan ploffen. Verbeek bouwde al eens zijn eigen huis in Drenthe en werd in de Duitse media al ‘Rambo’ genoemd.

Vriendin Gertjan Verbeek
Duidelijk is dat de blonde vriendin een stuk jonger is dan Verbeek, tot hilariteit en respect van voetbalanalisten van Voetbal Inside Johan Derksen en René van der Giip. Zij complimenteerden de soms wat norse oefenmeester met zijn vangst. :P

Verbeek wordt vaak als eigengereid getypeerd en dat zou ook de reden kunnen zijn dat hij al verschillende vriendinnen versleet en soms langere tijd vrijgezel bleef en her en der wat scharrelde. Volgens het Dagblad van het Noorden had hij enkele jaren iets met RTV Drenthe-presentatrice Karin Mulder. Samenwonen deden ze echter niet, wat uitstekend past in de traditie van Voetbal Inside, waar ook René van der Giip lange tijd zweerde bij het alleen wonen zonder vriendin of vrouw om alle tijd en aandacht voor het voetbal te kunnen hebben. En Johan Derksen regelmatig laat weten dat zijn huis eigenlijk twee volledig losstaande delen bevat. Eén voor hem en één voor zijn vrouw.

De eigenzinnigheid van Verbeek blijkt onder meer uit het feit dat hij tot z’n dertigste geen alcohol dronk, laat staan rookte. Inmiddels lust hij graag een pilsje, maar blijft hij tegelijk zijn lijf goed verzorgen en loopt hij daarom vaak voorop tijdens boslopen met zijn spelers.

http://spelersvrouw.nl/my(...)din-gertjan-verbeek/

Gijp: Zit ze nog op school :? _O- _O-
Met alle respect, ik vind het geen knappe dame.
pi_165434537
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 19:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Met alle respect, ik vind het geen knappe dame.
Kan ik uit deze ene foto niet echt opmaken.
pi_165434562
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 19:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kan ik uit deze ene foto niet echt opmaken.
Lijkt wel of er een gezwel op d'r kin zit.
pi_165435180
Present.
pi_165435672
Feyenoord Inside aflevering incoming
Oh.
pi_165435693
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef Ties02 het volgende:
Broekje is aan
:N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')