abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179003745
registreer om deze reclame te verbergen
Betreft kwalijke verkoper user dick-laurent. Hij is akkoord gegaan met mijn bieding. Via pm bevestigd en nu een deal met een ander gemaakt. Kunnen we dit soort figuren niet uit V&A weren? Je wacht toch eerst mijn reactie af. We waren al een prijs overeen gekomen. Je moest alleen mijn reactie afwachten wanneer ik hem kon ophalen.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:41:01 #127
119606 habanero
577000 Scoville
pi_179010974
Slechte ervaring met -HOOLIE- geheugen gekocht werkt niet op mijn machine via mod een afspraak gemaakt dat ik een gedeelte van het geld terug kreeg en dan het geheugen terug zou sturen. Maar hij heeft geen rooie cent, ook niet na weken wachten lukt het niet om het geld bij elkaar te krijgen ook al verkoopt hij andere spullen. Al met al een slechte ervaring en communicatie.
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 22:28:47 #128
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_179096210
Hele goede ervaring met EdvandeBerg in [TK] Onkyo TX-NR515

Er was ook interesse via een andere website. Ed heeft mij daarvan prima op de hoogte gehouden. Toen de andere ge´nteresseerde de versterker niet kon ophalen kreeg ik weer bericht dat ik hem op kon pikken. De versterker stond demonstratieklaar en na hem kort even te hebben gehoord werd mijn goede gevoel dat ik van tevoren had bevestigd. Heel leuk gesprek gehad over audio, lego, playmobile en nog veel meer :D Versterker thuis nog niet aangesloten, maar ik heb er alle vertrouwen in. Nogmaals dank voor de fijne deal en het prettige verloop ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_179201604
Super ervaring met Pizzapuntje, vandaag mijn aanwinst in een perfect verpakt pakje en in top conditie mogen ontvangen, hartelijk dank! _O_
† The 3 Kings †
pi_179205001
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
Super ervaring met Pizzapuntje, vandaag mijn aanwinst in een perfect verpakt pakje en in top conditie mogen ontvangen, hartelijk dank! _O_
Insgelijks goede ervaring met TheSorrow! Goede communicatie, geld vlot overgemaakt.

Veel plezier ermee! :)
PSN/GTAO : tessaap
pi_179973629
V&A / [TK] Dell M6500 precision laptop

Prima ervaring met Jano9, goederen netjes ontvangen.
  zondag 24 juni 2018 @ 21:07:43 #132
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_180022300
Idem met de Lenovo GSM, Jano9 = _O_
pi_180356729
V&A / [TK] - Opruiming - Nintendo DS Lite | Kabelversterker | Powerline WiFi

Enorm goede ervaring met JeSuisDroppie. Heldere communicatie en prima netjes ontvangen zoals omschreven. Alles werkt.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_180358176
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
V&A / [TK] - Opruiming - Nintendo DS Lite | Kabelversterker | Powerline WiFi

Enorm goede ervaring met JeSuisDroppie. Heldere communicatie en prima netjes ontvangen zoals omschreven. Alles werkt.
Super! Goede ervaringen met Mr_Belvedere, netjes gebeld dat hij iets later was :) succes met de adapters!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')