abonnement Unibet Coolblue
pi_165384982
Ik had van te voren allemaal horrorverhalen gehoord over rijbewijs verlengen en eigen verklaring enzo. Ik had dus die eigen verklaring ingevuld, verklaring van internist voor diabetes en verklaring van psychiater (voor mn psychische problemen). Opgestuurd voordat ik op vakantie ging ( 6 augustus) Toen ik terug kwam had ik een brief met dat ze binnen 4 weken meer zouden laten weten. En vandaag heb ik een brief gekregen dat ik gewoon mn rijbewijs mag verlengen zonder beperkingen *O* *O* *O*
Dus niks geen extra keuringen ofzo, alleen die verklaringen moest ik dan wel zelf betalen. Maar verder gewoon niks :D
* Sylvana is happy :D
  zaterdag 17 september 2016 @ 17:28:58 #202
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165385581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik had van te voren allemaal horrorverhalen gehoord over rijbewijs verlengen en eigen verklaring enzo. Ik had dus die eigen verklaring ingevuld, verklaring van internist voor diabetes en verklaring van psychiater (voor mn psychische problemen). Opgestuurd voordat ik op vakantie ging ( 6 augustus) Toen ik terug kwam had ik een brief met dat ze binnen 4 weken meer zouden laten weten. En vandaag heb ik een brief gekregen dat ik gewoon mn rijbewijs mag verlengen zonder beperkingen *O* *O* *O*
Dus niks geen extra keuringen ofzo, alleen die verklaringen moest ik dan wel zelf betalen. Maar verder gewoon niks :D
* Sylvana is happy :D
*O* *O* *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165385656
Verkeerde topic
pi_165385660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik had van te voren allemaal horrorverhalen gehoord over rijbewijs verlengen en eigen verklaring enzo. Ik had dus die eigen verklaring ingevuld, verklaring van internist voor diabetes en verklaring van psychiater (voor mn psychische problemen). Opgestuurd voordat ik op vakantie ging ( 6 augustus) Toen ik terug kwam had ik een brief met dat ze binnen 4 weken meer zouden laten weten. En vandaag heb ik een brief gekregen dat ik gewoon mn rijbewijs mag verlengen zonder beperkingen *O* *O* *O*
Dus niks geen extra keuringen ofzo, alleen die verklaringen moest ik dan wel zelf betalen. Maar verder gewoon niks :D
* Sylvana is happy :D
^O^ *O* *O*
pi_165385998
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Kom ik later op terug vannelle ^O^
Prima, wanneer het jou uitkomt. ;)
Alleen volgend weekend ben ik nogal druk ivm verhuizing maar ook dan wil ik best kletsen, dan máák ik er gewoon tijd voor. ;)

Niet dat ik het makkelijk heb, ben net klaar met een potje janken om de machteloosheid waar ik (we) mee te maken heb maar wellicht kunnen we elkaar steunen zeg maar.
  zaterdag 17 september 2016 @ 18:19:51 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165386297
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Prima, wanneer het jou uitkomt. ;)
Alleen volgend weekend ben ik nogal druk ivm verhuizing maar ook dan wil ik best kletsen, dan máák ik er gewoon tijd voor. ;)

Niet dat ik het makkelijk heb, ben net klaar met een potje janken om de machteloosheid waar ik (we) mee te maken heb maar wellicht kunnen we elkaar steunen zeg maar.
Knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165387091
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knuffel :*
Dank je al helpt het geen ene moer.
Lief dat je meedenkt en meevoelt, dat is fijn om te lezen.
Maar ik begin steeds meer te beseffen dat er irl veel meer te bereiken valt dan een (ook al is het welgemeend) paar letters op een forum.
Hoe goed het allemaal ook bedoeld is, men komt niet eens in de buurt van de werkelijkheid.
Kan goed zijn dat ik alleen voor mezelf spreek maar voor mij werkt persoonlijk contact beter, dan kunnen er nuances aangebracht worden, reacties zijn directer en het heeft iets persoonlijks.
Ik wil dit topic niet afkraken maar besef je eens dat iedereen hier mee kan lezen, eigenlijk gooien we onze ziel en zaligheid gewoon op straat.

Maar het is wel een uitstekende manier om contact te leggen met "lotgenoten", dus dit topic heeft wel degelijk nut.
Ik bedoel het niet verkeerd en wellicht denk ik er op dit moment even anders over door mijn gemoedstoestand maar de kern van mijn verhaal blijft staan.
Dit topic is heel fijn om dingen te delen maar de echte hulp/steun zal toch echt uit de echte wereld moeten komen.

Wel een knuf terug trouwens, je bent een lieverd! :*
  zaterdag 17 september 2016 @ 19:49:13 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165387811
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dank je al helpt het geen ene moer.
Lief dat je meedenkt en meevoelt, dat is fijn om te lezen.
Maar ik begin steeds meer te beseffen dat er irl veel meer te bereiken valt dan een (ook al is het welgemeend) paar letters op een forum.
Hoe goed het allemaal ook bedoeld is, men komt niet eens in de buurt van de werkelijkheid.
Kan goed zijn dat ik alleen voor mezelf spreek maar voor mij werkt persoonlijk contact beter, dan kunnen er nuances aangebracht worden, reacties zijn directer en het heeft iets persoonlijks.
Ik wil dit topic niet afkraken maar besef je eens dat iedereen hier mee kan lezen, eigenlijk gooien we onze ziel en zaligheid gewoon op straat.

Maar het is wel een uitstekende manier om contact te leggen met "lotgenoten", dus dit topic heeft wel degelijk nut.
Ik bedoel het niet verkeerd en wellicht denk ik er op dit moment even anders over door mijn gemoedstoestand maar de kern van mijn verhaal blijft staan.
Dit topic is heel fijn om dingen te delen maar de echte hulp/steun zal toch echt uit de echte wereld moeten komen.

Wel een knuf terug trouwens, je bent een lieverd! :*
Ik snap wel waar je weg komt hoor, irl blijft fijner absoluut maar ik bijvoorbeeld vind het wel erg fijn om dingen van me af te kunnen typen en van andere mensen te lezen. Ik ben ook beter online dan in irl vind ik zelf, omdat ik me hier beter kan verwoorden, daar heb ik irl veel meer moeite mee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165388779
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik snap wel waar je weg komt hoor, irl blijft fijner absoluut maar ik bijvoorbeeld vind het wel erg fijn om dingen van me af te kunnen typen en van andere mensen te lezen. Ik ben ook beter online dan in irl vind ik zelf, omdat ik me hier beter kan verwoorden, daar heb ik irl veel meer moeite mee.
Online heeft het voordeel dat je over dingen na kunt denken en evt kunt corrigeren, iets wat irl wat lastiger is.
Maar nogmaals, ik vind dit echt een heel nuttig topic, ik bedoel alleen maar te zeggen dat irl contact (ik spreek uiteraard alleen voor mezelf) een stuk beter is dan online, juist omdat het directer is, gelijk feedback krijgen als je snapt wat ik bedoel.

Dit is en blijft een mooi topic vind ik, geen kwaad woord hier over maar zelf ervaar ik het als een uitlaatklep wat soms echt nodig is.
Want iets van je af typen kan idd enorm helpen, je typt het niet eens voor een ander maar je zet je eigen gedachten hier neer, wat enorm verhelderend kan werken met betrekking tot zelfinzicht.

Het enige vervelende aan dit topic is in mijn ogen dat Jan en Alleman mee kan lezen.
Het voelt als een eigen, veilige plaats maar dat is het absoluut niet.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:39:31 #210
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165388943
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Online heeft het voordeel dat je over dingen na kunt denken en evt kunt corrigeren, iets wat irl wat lastiger is.
Maar nogmaals, ik vind dit echt een heel nuttig topic, ik bedoel alleen maar te zeggen dat irl contact (ik spreek uiteraard alleen voor mezelf) een stuk beter is dan online, juist omdat het directer is, gelijk feedback krijgen als je snapt wat ik bedoel.

Dit is en blijft een mooi topic vind ik, geen kwaad woord hier over maar zelf ervaar ik het als een uitlaatklep wat soms echt nodig is.
Want iets van je af typen kan idd enorm helpen, je typt het niet eens voor een ander maar je zet je eigen gedachten hier neer, wat enorm verhelderend kan werken met betrekking tot zelfinzicht.

Het enige vervelende aan dit topic is in mijn ogen dat Jan en Alleman mee kan lezen.
Het voelt als een eigen, veilige plaats maar dat is het absoluut niet.
Ja, snap wat je bedoelt. Is ook zo. In irl heb je er ook een toon bij, en dat mis ik soms wel. Dan weet je hoe iemand het bedoeld, hier kan iemand het zo verkeerd opvatten.

Ja, het is idd een goede uitlaatklep. Ja vind dat ook niet altijd even fijn idd dat iedereen zo kan meelezen maar het is helaas niet anders.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165389181
Dan zijn we het daar over eens. :)
Ik wil wel nogmaals benadrukken dat dit een heel mooi topic is, wil het ook absoluut niet afkraken maar wou mijn gedachte er over gewoon even ventileren.
pi_165390226
Snap wel wat je bedoelt. Niet iedereen heeft echter het geluk om irl veel steun te hebben. Of het lef om erom te vragen.

En de rest van wat ik wou zeggen ben ik kwijt. Kom er nog op terug.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:53:39 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165390586
Ik ga dinsdag btw weer zelf prikken na weken niet. Erg spannend.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165391951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga dinsdag btw weer zelf prikken na weken niet. Erg spannend.
Dat is zeker spannend! Met scherp of met bot? Ik hoop voor je dat het goed gaat meis :*
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:55:00 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165392076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is zeker spannend! Met scherp of met bot? Ik hoop voor je dat het goed gaat meis :*
Scherp, het is nog maar de vraag of ik ooit weer terug ga naar stomp. Het liefste wil de verpleging dat wel.
Thanks :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165392522
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:34 schreef MarieAlice het volgende:
Snap wel wat je bedoelt. Niet iedereen heeft echter het geluk om irl veel steun te hebben. Of het lef om erom te vragen.

En de rest van wat ik wou zeggen ben ik kwijt. Kom er nog op terug.
Heb je gelijk in, niet iedereen heeft aanspreekpunten in de directe omgeving helaas.
Terwijl dat in mijn ogen juist belangrijk is omdat je op die manier ook je "omgeving" duidelijk kan maken wat er nou precies aan de hand is en daardoor op begrip en medewerking kan rekenen.

En waar je nog op terug wil komen: Neem je tijd, ik weet dat het lastig is voor je.
Het gaat niet alleen om hier maar voel je nóóit opgejaagd, alles in je eigen tempo.
En als mensen het daar niet mee eens zijn dan weet je direct dat dat de mensen zijn die nog veel te leren hebben.

Persoonlijke noot:
Ik heb goed bijgehouden hoe eea allemaal is verlopen.
En uiteraard ook je bijdragen gelezen en ik kan maar tot 1 conclusie komen: Wat ben jij een enorme topvrouw!
Goed kunnen relativeren, ondanks je problemen ook veel aandacht voor anderen, goede tips en adviezen en ga zo maar door.
Je hebt een enorm sterk karakter en dat is prachtig.

Nog heel even en ik ga echt van je houden. *;
pi_165393022
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:34 schreef MarieAlice het volgende:
Snap wel wat je bedoelt. Niet iedereen heeft echter het geluk om irl veel steun te hebben. Of het lef om erom te vragen.

En de rest van wat ik wou zeggen ben ik kwijt. Kom er nog op terug.
Ik ben iemand die heel moeilijk steun kan vragen aan iemand irl. Ik heb ook weinig personen aan wie ik steun zou kunnen vragen - vind ik. Ik vind mezelf te onbelangrijk om personen daarmee lastig te vallen.

Dus doe ik tot nu toe alles alleen.
pi_165393983
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ben iemand die heel moeilijk steun kan vragen aan iemand irl. Ik heb ook weinig personen aan wie ik steun zou kunnen vragen - vind ik. Ik vind mezelf te onbelangrijk om personen daarmee lastig te vallen.

Dus doe ik tot nu toe alles alleen.
Dat is best jammer, ik durf te wedden dat mensen in jouw omgeving je graag willen steunen of iig begrip op kunnen brengen.
Maar dan moet je wel zo dapper zijn om hun je verhaal te vertellen.
Als niemand iets weet, of de details niet weet, is het voor hun onmogelijk om er rekening mee te houden.
En als je je verhaal hier kwijt kunt dan moet het in je omgeving toch ook wel lukken?

Tuurlijk zullen er altijd mensen zijn die het niet snappen maar dat is eigenlijk hun probleem, gebrek aan inlevingsvermogen zeg maar..

Blijf gewoon jezelf maar probeer ook redelijk te blijven en dan ben je al een heel eind denk ik.
pi_165398747
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:34 schreef MarieAlice het volgende:
Snap wel wat je bedoelt. Niet iedereen heeft echter het geluk om irl veel steun te hebben. Of het lef om erom te vragen.

En de rest van wat ik wou zeggen ben ik kwijt. Kom er nog op terug.
Waar ik dus op wou terugkomen (en het is lang, dit wordt echt een way te lange post, en er zit geen enkele logische volgorde in, dus even in spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165398895
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 10:33 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Waar ik dus op wou terugkomen (en het is lang, dit wordt echt een way te lange post, en er zit geen enkele logische volgorde in, dus even in spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie uiteenzetting waar ik het helemaal mee eens ben. ^O^

Bij mij wisselt de behoefte ook om dingen hier op te schrijven. Afhankelijk van hoe beschikbaar de mensen in mijn omgeving zijn, of hoeveel steun ik uit mezelf haal.
pi_165399869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, niet iedereen heeft aanspreekpunten in de directe omgeving helaas.
Terwijl dat in mijn ogen juist belangrijk is omdat je op die manier ook je "omgeving" duidelijk kan maken wat er nou precies aan de hand is en daardoor op begrip en medewerking kan rekenen.

En waar je nog op terug wil komen: Neem je tijd, ik weet dat het lastig is voor je.
Het gaat niet alleen om hier maar voel je nóóit opgejaagd, alles in je eigen tempo.
En als mensen het daar niet mee eens zijn dan weet je direct dat dat de mensen zijn die nog veel te leren hebben.

Persoonlijke noot:
Ik heb goed bijgehouden hoe eea allemaal is verlopen.
En uiteraard ook je bijdragen gelezen en ik kan maar tot 1 conclusie komen: Wat ben jij een enorme topvrouw!
Goed kunnen relativeren, ondanks je problemen ook veel aandacht voor anderen, goede tips en adviezen en ga zo maar door.
Je hebt een enorm sterk karakter en dat is prachtig.

Nog heel even en ik ga echt van je houden. *;
Okee, ik zie nu al dat dit ook weer veel te lang aan het worden is... dus ik zet ook dit even in spoiler, voor de leesbaarheid van het topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165401032
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:47 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee, ik zie nu al dat dit ook weer veel te lang aan het worden is... dus ik zet ook dit even in spoiler, voor de leesbaarheid van het topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar het klopt wel. Ik heb een enorme verandering in jou gezien sinds je dit topic binnen bent gekomen. Wat zéker waar is, is dat je ondanks dat je veel hebt meegemaakt nog steeds aandacht hebt voor anderen. Je bent geïnteresseerd en oordeelt weinig vind ik, behalve over jezelf. ;) En ik denk dat je het vermogen hebt om in alles wat je opnoemt te kunnen leren, juist door je karakter (doorzettingsvermogen), en omdat je wel moet door wat je overkomen is. Dus: ga zo door!

[ Bericht 0% gewijzigd door BlauwePhlox op 18-09-2016 12:57:51 ]
pi_165409193
Pffff, als ik moe ben heb ik nóg meer moeite met gesprekken. En aangezien vannacht Utopia uitkwam en er nogal wat schreeuwjeugd was en later ook nog eens buurmeisje dat buiten stond te roepen dat ze niet naar binnen kon, heb ik niet veel geslapen vannacht.

Iedereen praat met iemand en ik zit er tussenin, zwijgend. IJskoud, want zitten nog steeds buiten. :{ Moe dus, en ik moet straks nog terugrijden.

Maar goed, komt wel goed, gaat lukken hoor. ;)

Ben blij dat we nog de verjaardag kunnen vieren. *; (Niet dat m'n vader nou zo heel oud is hoor, in de 60.)
pi_165421147
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:47 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Okee, ik zie nu al dat dit ook weer veel te lang aan het worden is... dus ik zet ook dit even in spoiler, voor de leesbaarheid van het topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler gelezen, lang maar heel duidelijk verhaal. kom ik nog op terug.
Maar nu weet ik zeker dat ik van je hou!
  maandag 19 september 2016 @ 10:18:52 #225
3542 Gia
User under construction
pi_165423663
Afgelopen 5 dagen 1,1 kilo afgevallen. Nu volhouden. Nog maar 6 te gaan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')