Wat je hier ziet is een Golf IV gti Met een kit van Wings West. Hij is door de engelse afdeling van dit bedrijf ontwikkeld. En is in mijn ogen toch wel een van de meest gedurfde projekten op dit moment. Ik heb wel het idee van je vind het mooi of je vind het helemaal niks. Ik zie het wel aan de reacties.
hij is erg compleet met een volledige nieuwe voorbumper, sideskirts en een achterbumper. Als extra zijn er uiteraard de 2 spoilers achterop en de verbreding van de wielkasten.
Jeetje zeg, wat een lelijke taartscheppen achterop. Ook zijn die sideskirts om te huilen en zelfs de grille hebben ze nog om zeep weten te helpen... . Maar goed, dat is mijn mening.
.
En dat ze zelfs die uitlaat niet even netjes hebben weggewerkt, maar gewoon onder de skirts hebben geplakt zegt natuurlijk genoeg.
quote:die uitlaat zit zo omdat ze gebruik hebben gemaakt van een diffusor die eigenlijk de luchstroming onder de auto zo goed mogelijk laat doorstromen, en daardoor krijg je de uitlaat niet in de kit ingebouwd.
Op maandag 2 december 2002 21:38 schreef Kreator het volgende:
Dit is nou een schoolvoorbeeld van ranzige tuning..
Jeetje zeg, wat een lelijke taartscheppen achterop. Ook zijn die sideskirts om te huilen en zelfs de grille hebben ze nog om zeep weten te helpen...
. Maar goed, dat is mijn mening.
.
En dat ze zelfs die uitlaat niet even netjes hebben weggewerkt, maar gewoon onder de skirts hebben geplakt zegt natuurlijk genoeg.
quote:Mja, maar dan moet er ook wel wat leuks onder de motorkap zitten natuurlijk. Zijn er specs van?
Op maandag 2 december 2002 21:42 schreef jacco het volgende:[..]
die uitlaat zit zo omdat ze gebruik hebben gemaakt van een diffusor die eigenlijk de luchstroming onder de auto zo goed mogelijk laat doorstromen, en daardoor krijg je de uitlaat niet in de kit ingebouwd.
quote:het is gewoon een standaard gti, dus nix speciaal's aan. helaas
Op maandag 2 december 2002 21:43 schreef Kreator het volgende:[..]
Mja, maar dan moet er ook wel wat leuks onder de motorkap zitten natuurlijk. Zijn er specs van?
quote:Tja, dan vind ik het serieus weggegooid geld en ook nog eens lelijk. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit echt mooie tuning vinden. Het hele lijnenspel vd wagen wordt door de tuning om zeep geholpen en ik denk dat de ontwerpers bij VW ook spontaan de tranen in de ogen vliegen!
Op maandag 2 december 2002 21:45 schreef jacco het volgende:[..]
het is gewoon een standaard gti, dus nix speciaal's aan. helaas
quote:het is allemaal optioneel he, dus je kan er bv. ook maar 1 opzetten
Op maandag 2 december 2002 21:45 schreef rolon het volgende:
Mooie uitvoering op zich
Maar ik vind et echt TE.
2 spoilers = te lelijk
Lijkt wel zo'n wannabe-nigga slee
Maar een standaard GTI..
quote:dat zal best, maar je moet ook bedenken dat ze deze kit gemaakt hebben omdat de vraag ernaar was. En hij komt naar alle waarschijnlijkheid gewoon in productie. En dat doen ze alleen als er grote afzetmarkt is. Hij komt natuurlijk dan ook alleen nog maar in Engeland uit. Dus hij is gewoon ontwikkeld omdat de vraag ernaar was.
Op maandag 2 december 2002 21:46 schreef Kreator het volgende:[..]
Tja, dan vind ik het serieus weggegooid geld en ook nog eens lelijk. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit echt mooie tuning vinden. Het hele lijnenspel vd wagen wordt door de tuning om zeep geholpen en ik denk dat de ontwerpers bij VW ook spontaan de tranen in de ogen vliegen!
ik vind hem persoonlijk wel mooi, lekker aggressief
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 02-12-2002 21:52]
quote:Gelukkig verschillen de smaken, anders reden we allemaal in een standaard SDI'tje.
Op maandag 2 december 2002 21:50 schreef jacco het volgende:
ik vind hem persoonlijk wel mooi, lekker aggressief
quote:gelukkig rijdt ook niet iedereen 'golf'.
Op maandag 2 december 2002 21:51 schreef Kreator het volgende:[..]
Gelukkig verschillen de smaken, anders reden we allemaal in een standaard SDI'tje.
.
En je hebt gelijk hoor, waar vraag is wordt gefabriceerd....maar niet voor mij dus!.
Maar zoals de meeste al hebben gezegd, de midden spoiler mag eraf....verder nix mis mee!
Ik moet daarbij wel eerlijk zeggen dat ik dit soort dingen per definitie lelijk vind. Ik ben zelf namelijk meer het type dat van wolven in schaapskleren houd
Zo heb ik laatst met een collega dubbel gelegen om een site van een autobedrijf hier in de buurt dat oude Opel Corsaatjes helemaal ombouwt met Calibra 2.0 16v turbo motoren, waardoor ze in minder dan 5secs naar de 100 trekken en een topsnelheid van zo'n 270km/u hebben
quote:Ik vind dit geen tuning, maar styling. Tuning is imho puur het opkrikken van pk's en je auto harder laten lopen. Styling is een standaardauto verbouwen zodat ie er anders uitziet.
Op maandag 2 december 2002 21:38 schreef Kreator het volgende:
Dit is nou een schoolvoorbeeld van ranzige tuning..
Jeetje zeg, wat een lelijke taartscheppen achterop. Ook zijn die sideskirts om te huilen en zelfs de grille hebben ze nog om zeep weten te helpen...
. Maar goed, dat is mijn mening.
.
Maar wat schertst mijn verbazing, het is een geinig uitziende golf.
Eindelijk een die niet iedereen in de straat heeft, maar echt wat aparts.
Van de lijnen van de standaardgolf is niet veel over, en dat is maar goed ook Elke golf vindt ik standaard een kutbak, al heeftie 10.000pk's, maar deze is in mijn ogen "best wel geinig". (voor een golf dan
)
quote:Thanx ik voel me vereerd
Op dinsdag 3 december 2002 10:31 schreef _o_ het volgende:
Eerst mijn eigen mening:
Ik vind het leuk dat jacco dit soort foto's met verhaaltjes post; ik heb echt respect voor de manier waarop hij PTA levend houdt
quote:En daar heb je helemaal gelijk in. Maar aangezien ik vaak auto's post met motortuning en bodykits. Praat ik vaak over getunede auto's. Maar dar was en is bij dit geval dus niet zo. Maar wat niet is kan nog komen.
Ik vind dit geen tuning, maar styling. Tuning is imho puur het opkrikken van pk's en je auto harder laten lopen. Styling is een standaardauto verbouwen zodat ie er anders uitziet.
greetz
zou er een simpele dakspoiler op gooien en aan twee kanten twee grote ronde pijpen
quote:ja en dan zit je weer aan die standaard kutbak. dit is tenminste es wat anders, maar goed, ieder zijn meug. en van mij mag je
Op dinsdag 3 december 2002 22:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
helemaal mooi op de spoilers na en de uitlaatzou er een simpele dakspoiler op gooien en aan twee kanten twee grote ronde pijpen
verder is er niks mis mee! mooie auto
Heb je die kit gratis gekregen ofzo ? Anders begrijp ik niet dat jehier geld kan instoppen. Het voordeel is mischien wel dat je orgineel blijft aangezien je zeker niemand zal tegenkomen met dezelfde kit:))
Om te beginnen de velgen. Op een Golf IV staan velgen met zulke dunne staafjes niet, je heb minimaal wat bredere nodig of blad velgen.Maar dat kan nu wel smaak afhankelijk zijn.
Je hebt dan ook nog die bredere wielkasten ? waarom is dat goed?? Ze zijn standaard al breed, als je hem vanop zij bekijkt zie je dit duidelijk. Maar ok, buiten de velgen en de wielkasten valt het al bij al nog mee vanvoor/opzij bekeken.
Maar dan de achterkant ???? die spoiler in het midden lijkt totaal NERGENS op, het had veel beter geweest zonder deze. De uitlaat is ronduit belachelijk en zo is de de achteronder spoiler. Het komt echt kitcherig over.
Ik vind ook dat er geen aandacht besteed is aan de details, om te beginnen vind ik de achterlichten nogal vrij standaard lijken, de zijspiegels zijn standaard (je zou op zen minst sportspiegels verwachten) en het voorrooster is ook standaard. Dat ontsierd het geheel nog sterker.
Nee, dit is een voorbeeld van hoe het nu juist niet moet als je het mij vraagt !
nouja.. auto
alle golfjes zuigen keihard (vind ik)
voordeel wel: alsie zo laag is, kan je altijd droog parkeren, onder mijn auto
Zeeeeker sjonniebak ja maar dan wel een sjonnie met geld!
[Dit bericht is gewijzigd door j22flyingdownwind op 19-12-2002 17:59]
Echt een toppertje... Is mijn mening
quote:zeg gast, ga anderen niet storen met je dromen... (als je het over die Brabus bak "van je" hebt...) word gewoon wakker.. kijk eens goed naar de toerenteller van die 2 plaatjes die je op een ander forum, hebt geplaatst, begrijp dat je de auto niet hebt, dat de snelheden en toerentallen niet kloppen, en zoek een nieuwe droom, die je wel waar kan maken!
Op donderdag 19 december 2002 20:32 schreef Darknezz het volgende:
Kvind 'm wel mooi om te zien maar die 2 spoilers achterop mogen wel wat KLEINER, maar als ie naast me zou staan bij een stoplicht ben ik er niet bang voor
[edit]als je toevallig iets anders hebt wat wel echt lijkt, en potent is horen we het graag[/edit]
Maar ik zal je niet meer lastig vallen hoor, het was als een grapje bedoeld maar aangezien je daar niet tegen kunt dan is het wel triest met je gesteld
quote:Zeker weten van niet ! Dit is een zeer brute wagen.
Op maandag 2 december 2002 21:39 schreef Kaalhei het volgende:
Hartstikke mooi.......ALS JE OP HET KAMP WOONT
Al ben ik niet een verfand vw liefhebber.
Net zo iets als Lexus achterlichten, in het begin had niemand ze. Toen begon er 1 iemand ze op z'n auto te zetten, en nou heeft iedereen ze. Juist NU zijn ze niet meer leuk en dat komt vooral doordat iedereen ze heeft. Je kan nu wel zeggen dat ik misschien geen smaak heb, maar dat vind ik juist leuk want dan ben ik niet hetzelfde als jou.
My Point.
Edit: Deze siert nu mijn desktop.
quote:Offtopic: daarom rij ik een G. Er worden er gemiddeld in Nederland 5 per jaar verkocht
Op zaterdag 21 december 2002 01:30 schreef Streetracer het volgende:
Aaaah ik wou in het begin al reageren maar was het vergeten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel mooi vind. Het is gewaagd en het is anders dan je op de meeste Golf ziet. Denk dat daar de clue ook zit, het gaat er niet meer om of het TE is of niet, het gaat erom dat je de eerste bent die er mee rijdt.Net zo iets als Lexus achterlichten, in het begin had niemand ze. Toen begon er 1 iemand ze op z'n auto te zetten, en nou heeft iedereen ze. Juist NU zijn ze niet meer leuk en dat komt vooral doordat iedereen ze heeft. Je kan nu wel zeggen dat ik misschien geen smaak heb, maar dat vind ik juist leuk want dan ben ik niet hetzelfde als jou.
My Point.
Edit: Deze siert nu mijn desktop.
Daar zat ik ook al aan te denken, hij lijkt wel heel weinig op een Golf, met name de voorlichten.quote:Op maandag 13 september 2004 12:43 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Is die eerste auto geen honda civic ipv een golf IV?
ik wou net zeggenquote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Is dit niet gewoon een Honda Civic ipv een Golf IV GTI?
uhm wat lul jij nou allemaal weer?quote:Op maandag 13 september 2004 13:36 schreef beschuit het volgende:
wilde gok; ze hebben een mapje op de webserver staan met hun nieuwste kit, dit was ten tijde van het openen van dit topic de golf en nu is dat de civic geworden...
civic ziet er overigens wel bruut uit
dan is de TS wel een peen eerste klas met ze golf IVquote:Op maandag 13 september 2004 14:07 schreef casejunkie het volgende:
Duh tuurlijk is het de nieuwe civic
Kijk eens naar de zijspiegels
Het honda logo
denk niet dat ze die gaan plaatsen op een VW Golf![]()
Iedereen die er rustig op in gaat ook...quote:Op maandag 13 september 2004 14:17 schreef hifonics het volgende:
[..]
dan is de TS wel een peen eerste klas met ze golf IV
khad effe snel gekeken en d8 dat het een golf 5 wasquote:Op maandag 13 september 2004 14:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Iedereen die er rustig op in gaat ook...
Welk gedeelte van mijn verhaal ben je afgehaken?quote:Op maandag 13 september 2004 14:02 schreef hifonics het volgende:
[..]
uhm wat lul jij nou allemaal weer?![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Is dit niet gewoon een Honda Civic ipv een Golf IV GTI?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |