abonnement Unibet Coolblue
pi_165662771
1e overwinning gepakt in Oostenrijk met de McLaren :D 8-)

Gekwalificeerd op pole in de regen. 1e plaats behouden bij de start en na 2 bochten een SC. Kwam goed weg bij de restart maar na een paar rondjes werd ik ingehaald door Verstappen. Vervolgens begon het te regenen en ik volgde Verstappen de pits in om te wisselen naar inters. In de regen kon ik weer aansluiten bij Verstappen en hem uiteindelijk inhalen in t3 waarna ik weg kon rijden om uiteindelijk de race te winnen.

De ai zou wel wat sneller mogen zijn in de regen vind ik.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:12:24 #52
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165733322
Voor de mensen die Expert te makkelijk vinden en Legend te moeilijk.

Er is nu een Master moeilijkheidsgraad bijgekomen. Zit precies tussen Expert en Legend in.

Ik ga daar zeker gebruik van maken. Aangezien ik met Expert makkelijk mee kan, maar Legend te moeilijk voor me is.

Nu beschikbaar op de PC. Voor de consoles duurt het nog een paar dagen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_165737053
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:12 schreef Fopje het volgende:
Voor de mensen die Expert te makkelijk vinden en Legend te moeilijk.

Er is nu een Master moeilijkheidsgraad bijgekomen. Zit precies tussen Expert en Legend in.

Ik ga daar zeker gebruik van maken. Aangezien ik met Expert makkelijk mee kan, maar Legend te moeilijk voor me is.

Nu beschikbaar op de PC. Voor de consoles duurt het nog een paar dagen.
Dat is echt een hele fijne oplossing.
pi_166695031
Na de geweldige show van Max vorig weekend heb ik zelf een poging gedaan om dat na te doen. In de heavy rain op Interlagos starte ik achteraan en wist ik me op te klimmen naar de 2de positie in 18 rondjes. AI op ultimate, geen assist en simulation damage.

pi_169976162
Echt genieten dit spel! Eerste seizoen zesde geworden in een McLaren op Hard. Nu in het tweede seizoen in China anderhalve seconde sneller in quali. Tijd voor niveautje omhoog!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')