abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 20 november 2017 @ 08:23:25 #101
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_175187768
quote:
Klacht: Therapiegekte en zo, en Jumbo doet mee. (Direct bewijs en indirect bewijs) Jumbo

<weg> op 19 november 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
In het verleden ben ik met parapsychologen in aanraking gekomen. Hiervoor is direct bewijs en indirect bewijs. Veel invloed, contacten e.d. hebben deze lieden in Nederland. Ik ga er inmiddels vanuit dat het geheime dienst-lieden zijn. Sadistisch. Kunt u eens discreet verder onderzoek doen?? Veel contacten hebben ze dus. Presenteren die lieden zich als Hulpverlening?? Dat zijn ze dus in wezen niet. Antisociaal van aard zijn ze (conform DSM-IV). Antisociaal zijn dat ben je van nature. Chronisch. Dat kun je bijvoorbeeld niet wegleren. Al ben je d.m.v. een diploma ‘drs. psycholoog’, maar je bent ook antisociaal van nature, dan overheerst ’t laatste. De commissie-Samson heeft wel aangetoond dat het wreed mis kan gaan in de geestelijke gezondheidszorg. Ook trouwens de commissie-Deetman heeft dit aangetoond.

Gewenste Oplossing:
Die bemoeienissen, die ook in de bijlage/upload beschreven staan, vinden ook wel plaats bij de Jumbo in Bergen op Zoom. (Die bij de Mediamarkt). En ook in Roosendaal (Beethovenlaan). Ook gewoon bij de AH in Roosendaal (ook Beethovenlaan). Ik doe zo af en toe aan onderzoeksjournalistiek, of onderzoek in z'n algemeenheid. Waarschijnlijk heeft dit er ook mee te maken. Er zijn dus brutale vergaande bemoeienissen in mijn privéleven. Mijn e-mailadres is <weg>@gmail.com Ja, journalisten publiceren alleen a.d.h.v. feiten. Kunt u eens onderzoek doen?? Ook bij de overheid?? Bij <weg> en contreien?? E.d. Graag een reactie naar <weg>@gmail.com.
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:17:11 #102
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_175214171
En ik maar denken dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.

(En de instanties natuurlijk)
pi_175231752
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:17 schreef mime_negert het volgende:
En ik maar denken dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.

(En de instanties natuurlijk)
Gewoon een pets geven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175337876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Aansteller :')
Inderdaad, dan koopt hij/zij het toch gewoon niet?
Eventueel kan hij/zij het afraden aan mensen in directe omgeving. Of als iemand het aanbied (verjaardag of zo), beleefd zeggen dat hij/zij het niet lust.

Kwam nog wel in me op dat die supermarkt misschien iets anders uit het assortiment gegooid heeft, en dit er voor in de plaats kwam. Maar goed, dat staat niet in de klacht.
pi_175342041
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Deze kwam ik tegen _O-
Terechte klacht wel, ik bestel daarom nooit bij New York Pizza. Sowieso smaakt het niet en steun geen bedrijven die zich ten koste van Nederlanders aanpassen aan moslims. Laat ze lekker in hun eigen land halal gaan eten, in plaats van onze producten te verpesten.
pi_175371836
Klacht over RTL4:

quote:
Mijn Klacht:
Alles met een is geslachts aanpassing/ lichamelijk is een taboe
Zet men als gender zijn niet met hun geslacht
Als voorenens in de reclame
Ongepast en er zijn anderen die er gebruik van maken
Denk verder…..

Gewenste Oplossing:
Documentaire mag
Wat? :')

Over Renault:

quote:
Klacht: Vroege slijtage

Mijn Klacht:
aankoop 2/11/2011, km stand 20.412. Abnormaal: accu vervangen, distributie riem, waterpomp vervangen. Fikse rekening. Ik heb geen vertrouwen meer in renault, besloten heb ik deze op te ruimen, en overstap naar een merk, dat meer te vertrouwen is.Ik had altijd 2e hands auto”s nooit problemen.
Deze kosten, 859 euro, is ongeveer mijn maansalaris als alleenstaand
Gaarne Uw mening,
Met vriendelijke groeten.

Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming in de kosten zijn welkom
Huilebalk, een distributieriem moet periodiek vervangen worden en daarmee vaak meteen ook de waterpomp, en een accu die zes jaar mee is gegaan is ook niet buitengewoon slecht.
  maandag 11 december 2017 @ 10:07:08 #107
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_175639339
quote:
Klacht: Bedreiging en oplichting Trends and Musthaves

<weg> op 10 december 2017 over Trends and Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn Klacht:
Onlangs laarzen gekocht bij second hand 2nd hand bij T&M . Product binnengekregen dat niet voldeed aan de beschrijving. Hierover gemaild en mij verbaasd over de reactie. De toon is behoorlijk intimiderend en compleet in lijn met de andere klacht die op deze site beschreven wordt.
Koop niet bij deze persoon want er zal een behoorlijke nare nasmaak aan zitten …..
quote:
Geboden Oplossing:
Serieus ? Weet je dat dit strafbaar is <weg> nu ? Jij heb niets bij ons gekocht en de aangifte tegen jou of je vriendin is gedaan , ga vooral zo door ,met jullie verzonnen klachten . Compleet in lijn ? Stelletje schizofrenen

Ik heb direct even gebeld naar het adres dat jij hier opgeeftbij de klacht , hier woont geen <weg> en deze mensen hebben niks gekocht op mp ,ook uw telnmr bestaat niet

ernstige zaak . Ook dat is strafbaar .

je heb niets bij ons gekocht , je bent niet bedreigd en je bent niet opgelicht

Kunnen jullie / jij nu stoppen ? Dankjewel
Verder geen reactie .
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')