abonnement Unibet Coolblue
pi_164219546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

nou, de crematie zal wel eens dan kunnen vallen. ik snap wel dat lowlands niet het allerergste is om te missen en vind het enerzijds best egoïstisch van mezelf, maar ik had hier echt enorm naar uitgekeken. 3 jaar geleden moesten we Amerika een week van te voren helemaal afblazen, toen kregen we te horen dat ze kanker had (en ze zou zelf meegaan naar Amerika). Die rotziekte verpest nog zoveel meer eromheen :(

we hebben al wel besloten om volgend jaar Amerika in te halen, met schoonvader!
Och jeetje ja.. ;( Het klinkt wat raar en onbeschoft, maar ik hoop voor je dat de crematie voor of na de tijd is. Als er iets is wat je nu nodig hebt is een beetje ontspanning en plezier :*
pi_164219594
Ik weet niet wat er vandaag met me aan de hand is, maar ik hoor allerlei vreemde geluiden. Net onder de douche dacht ik serieus dat er inbrekers in huis waren, ben ook gaan kijken.

En nu hoor ik achter het huis telkens geluiden, alsof ze m'n fiets aan het stelen zijn.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:40:31 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164219596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

nou, de crematie zal wel eens dan kunnen vallen. ik snap wel dat lowlands niet het allerergste is om te missen en vind het enerzijds best egoïstisch van mezelf, maar ik had hier echt enorm naar uitgekeken. 3 jaar geleden moesten we Amerika een week van te voren helemaal afblazen, toen kregen we te horen dat ze kanker had (en ze zou zelf meegaan naar Amerika). Die rotziekte verpest nog zoveel meer eromheen :(

we hebben al wel besloten om volgend jaar Amerika in te halen, met schoonvader!
Ahh ok, niet bij nagedacht sorry :@ Is toch normaal dat je er van baalt? Hoef je je echt niet egoistisch over te voelen! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164219653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Och jeetje ja.. ;( Het klinkt wat raar en onbeschoft, maar ik hoop voor je dat de crematie voor of na de tijd is. Als er iets is wat je nu nodig hebt is een beetje ontspanning en plezier :*
ja, ik zou ook met mijn zwager gaan. Die moest dit jaar zn vakantie afzeggen (hij zou anders gisteren weg zijn gegaan). Vind het ook zo sneu voor hem

quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ahh ok, niet bij nagedacht sorry :@ Is toch normaal dat je er van baalt? Hoef je je echt niet egoistisch over te voelen! :*
geeft niks! dankjewel :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_164219668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:43 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ja, ik zou ook met mijn zwager gaan. Die moest dit jaar zn vakantie afzeggen (hij zou anders gisteren weg zijn gegaan). Vind het ook zo sneu voor hem

[..]

geeft niks! dankjewel :*
Hoe gaat het nu met je schoonmoeder?
Ik had verwacht dat ze al zou zijn ingeslapen :@ Paar dagen terug had je het over slaapmiddel, geen vocht/voedsel meer e.d. Afscheid nemen.
pi_164222961
Superkimmi wat rot idd dat het zo loopt dan :*

Afscheid van hoofdbehandelaar gehad, vriendin die onze afspraak vergeten was dus uur voor niks zitten wachten en toen maar weggegaan. Zusje die supermooi huis heeft gekocht maar waardoor ik me mislukt voel. Iemand die ff mijn koffer wil inpakken en mn huis wil schoonmaken? Dan ga ik tot zaterdagochtend slapen tot we op vakantie kunnen...
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:44:42 #132
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164223033
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:40 schreef Sylvana het volgende:
Superkimmi wat rot idd dat het zo loopt dan :*

Afscheid van hoofdbehandelaar gehad, vriendin die onze afspraak vergeten was dus uur voor niks zitten wachten en toen maar weggegaan. Zusje die supermooi huis heeft gekocht maar waardoor ik me mislukt voel. Iemand die ff mijn koffer wil inpakken en mn huis wil schoonmaken? Dan ga ik tot zaterdagochtend slapen tot we op vakantie kunnen...
Hoezo voel je je mislukt? Dat ben je helemaal niet. Jammer dat je niet dicht bij woont, anders wou ik dat wel voor je doen. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164223080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoezo voel je je mislukt? Dat ben je helemaal niet. Jammer dat je niet dicht bij woont, anders wou ik dat wel voor je doen. :*
Lief :*
Vind het gewoon confronterend dat mn 3-jaar jongere zusje goede opleiding heeft, goede baan, vriend met goede baan, mooi huis, zwanger en dat ik geen opleiding heb, wel een lieve vriend, maar klein flatje met 1 slaapkamer, arbeidsongeschikt, al zolang in therapie, niet weet of het wel verstandig is om aan een kind te beginnen door dit alles. Voelt gewoon zo rot af en toe bij dit soort dingen (ben wel heel blij voor hun ook hoor, dat wel. Staat naast elkaar zeg maar)
pi_164223107
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lief :*
Vind het gewoon confronterend dat mn 3-jaar jongere zusje goede opleiding heeft, goede baan, vriend met goede baan, mooi huis, zwanger en dat ik geen opleiding heb, wel een lieve vriend, maar klein flatje met 1 slaapkamer, arbeidsongeschikt, al zolang in therapie. Voelt gewoon zo rot af en toe bij dit soort dingen (ben wel heel blij voor hun ook hoor, dat wel. Staat naast elkaar zeg maar)
Pijnlijk herkenbaar ;(
Sterkte :*
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:49:56 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164223115
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lief :*
Vind het gewoon confronterend dat mn 3-jaar jongere zusje goede opleiding heeft, goede baan, vriend met goede baan, mooi huis, zwanger en dat ik geen opleiding heb, wel een lieve vriend, maar klein flatje met 1 slaapkamer, arbeidsongeschikt, al zolang in therapie, niet weet of het wel verstandig is om aan een kind te beginnen door dit alles. Voelt gewoon zo rot af en toe bij dit soort dingen (ben wel heel blij voor hun ook hoor, dat wel. Staat naast elkaar zeg maar)
Snap het wel hoor, ik heb het ook. Is ook heel frusterend omdat we alllemaal zo graag willen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164223145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Pijnlijk herkenbaar ;(
Sterkte :*
Rot dat je het herkent en thnx :*

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Snap het wel hoor, ik heb het ook. Is ook heel frusterend omdat we alllemaal zo graag willen.
Ja precies :(
En klinkt heel egoïstisch, maar word ook gewoon gek van al die dooddoeners van er is nog hoop en je bent nog zo jong etc.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:55:46 #137
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164223200
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Rot dat je het herkent en thnx :*

[..]

Ja precies :(
En klinkt heel egoïstisch, maar word ook gewoon gek van al die dooddoeners van er is nog hoop en je bent nog zo jong etc.
Ja idd, wordt je ook echt niet vrolijk van. En ze bedoelen het allemaal harstikke goed maar toch. Ik wil ook wat leuks kopen, of op vakantie. Bij mij zeggen ze nu allemaal wel van ja komt wel weer joh als je een nieuwe nier krijgt, ja maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt en of ik me dan wel goed genoeg voel. Heel frusterend.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:02:07 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164223342
Das het probleem ook vind ik, je kan er niks van zeggen want ze bedoelen het allemaal goed.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164223472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, wordt je ook echt niet vrolijk van. En ze bedoelen het allemaal harstikke goed maar toch. Ik wil ook wat leuks kopen, of op vakantie. Bij mij zeggen ze nu allemaal wel van ja komt wel weer joh als je een nieuwe nier krijgt, ja maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt en of ik me dan wel goed genoeg voel. Heel frusterend.
Ja precies dat is allemaal nog weer afwachten. Natuurlijk hoop je dat, maar je weet het niet idd. En idd omdat ze het zo goed bedoelen zeg je er maar niks van. Nouja ik ben nu thuis en ga iig maar een uurtje terug naar bed totdat vriendlief thuis is. Misschien dat daarna weer wat rustiger is in mn hoofd. Ontzettende eetdrang ook, dus maar veilig in bed gaan liggen om daar niet aan toe te geven.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:11:31 #140
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164223551
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja precies dat is allemaal nog weer afwachten. Natuurlijk hoop je dat, maar je weet het niet idd. En idd omdat ze het zo goed bedoelen zeg je er maar niks van. Nouja ik ben nu thuis en ga iig maar een uurtje terug naar bed totdat vriendlief thuis is. Misschien dat daarna weer wat rustiger is in mn hoofd. Ontzettende eetdrang ook, dus maar veilig in bed gaan liggen om daar niet aan toe te geven.
Goed van je dat je er niet probeert aan toe te geven! Slaap lekker :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164223727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je schoonmoeder?
Ik had verwacht dat ze al zou zijn ingeslapen :@ Paar dagen terug had je het over slaapmiddel, geen vocht/voedsel meer e.d. Afscheid nemen.
Wij ook, maar ze is een taaie. Sinds ze geen voedsel meer krijgt is het braken gestopt en door de medicatie voelt ze zich best goed eigenlijk. Wel kan ze niets meer zelf en slaapt ze steeds meer. Er komt een moment en dat zal niet lang duren, dat ze niet meer wakker wordt. Maar het kan nu zonder lijdensweg.

Ze krijgt dus morfine, dormicon (slaapmiddel alleen bedoelt voor sedatie) en nog een legio andere kleinere medicijnen. Gelijk na de dormicon slaapt ze urenlang, als ze meer last krijgt zal ze meer dormicon en morfine krijgen, totdat de echt inslaapt. Maar je ziet haar wel vermageren zonder eten, dus weken zal het zeker niet duren
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_164224059
Soms wou ik dat je tijdens zo'n verhuizing gewoon een maandje op vakantie kon. Ergens in een park met man en kleine meid. Zwembad in de buurt. Lekker wandelen. En dan na vier weken je nieuwe huis binnen stappen die helemaal gereed is. Geen dozen, ontbrekende plinten, een aanbouw vol rommel, niet aangesloten pc's en tv en álles kwijt. Maar af! Dat lijkt me zo lekker.

* Natalie zit midden in de troep
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2016 @ 15:44:18 #143
137949 Disana
pi_164224316
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lief :*
Vind het gewoon confronterend dat mn 3-jaar jongere zusje goede opleiding heeft, goede baan, vriend met goede baan, mooi huis, zwanger en dat ik geen opleiding heb, wel een lieve vriend, maar klein flatje met 1 slaapkamer, arbeidsongeschikt, al zolang in therapie, niet weet of het wel verstandig is om aan een kind te beginnen door dit alles. Voelt gewoon zo rot af en toe bij dit soort dingen (ben wel heel blij voor hun ook hoor, dat wel. Staat naast elkaar zeg maar)
Het is niet eerlijk verdeeld in het leven helaas, ik kan me je pijn voorstellen. Bedenk wel dat het niet je eigen schuld is; je hebt hier niet om gevraagd. En je zusje, dat houdt waarschijnlijk net zoveel van je als wanneer je een echt succesnummer was geweest. Om maar te zwijgen van het geluk dat je hebt met een lieve vriend die er voor je is.
pi_164225562
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lief :*
Vind het gewoon confronterend dat mn 3-jaar jongere zusje goede opleiding heeft, goede baan, vriend met goede baan, mooi huis, zwanger en dat ik geen opleiding heb, wel een lieve vriend, maar klein flatje met 1 slaapkamer, arbeidsongeschikt, al zolang in therapie, niet weet of het wel verstandig is om aan een kind te beginnen door dit alles. Voelt gewoon zo rot af en toe bij dit soort dingen (ben wel heel blij voor hun ook hoor, dat wel. Staat naast elkaar zeg maar)
Ik voel me ook vaak mislukt. Zelfs zo erg dat ik soms denk dat mijn ouders me liever niet hadden willen adopteren, maar liever een "beter" meisje gehad hadden willen hebben. En dat ze - ondanks ze het niet laten merken - ontzettend teleurgesteld zijn in mij.

Hier ook een jonger broertje die het veel beter voor elkaar heeft dan ik.
pi_164225667
Hoi.

Ik kom hier posten als jullie dat niet erg vinden.
Gino ♥
pi_164225981
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Wij ook, maar ze is een taaie. Sinds ze geen voedsel meer krijgt is het braken gestopt en door de medicatie voelt ze zich best goed eigenlijk. Wel kan ze niets meer zelf en slaapt ze steeds meer. Er komt een moment en dat zal niet lang duren, dat ze niet meer wakker wordt. Maar het kan nu zonder lijdensweg.

Ze krijgt dus morfine, dormicon (slaapmiddel alleen bedoelt voor sedatie) en nog een legio andere kleinere medicijnen. Gelijk na de dormicon slaapt ze urenlang, als ze meer last krijgt zal ze meer dormicon en morfine krijgen, totdat de echt inslaapt. Maar je ziet haar wel vermageren zonder eten, dus weken zal het zeker niet duren
Lijkt me vreselijk om zo te moeten toekijken.. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd :*

quote:
19s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:52 schreef Tjacka het volgende:
Hoi.

Ik kom hier posten als jullie dat niet erg vinden.
Hoi :W
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2016 @ 17:22:39 #147
137949 Disana
pi_164226142
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik voel me ook vaak mislukt. Zelfs zo erg dat ik soms denk dat mijn ouders me liever niet hadden willen adopteren, maar liever een "beter" meisje gehad hadden willen hebben. En dat ze - ondanks ze het niet laten merken - ontzettend teleurgesteld zijn in mij.

Hier ook een jonger broertje die het veel beter voor elkaar heeft dan ik.
Ouderliefde is meestal onvoorwaardelijk, ik denk dat dat ook voor adoptieouders geldt.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 17:24:44 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164226180
quote:
19s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 16:52 schreef Tjacka het volgende:
Hoi.

Ik kom hier posten als jullie dat niet erg vinden.
Welkom! *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 4 augustus 2016 @ 17:26:45 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164226214
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ouderliefde is meestal onvoorwaardelijk, ik denk dat dat ook voor adoptieouders geldt.
Zeg dat wel. Ondanks alles zijn mijn ouders nog steeds gek op me. Ondanks al mijn medische en financiële kopzorgen. O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 4 augustus 2016 @ 17:30:38 #150
137949 Disana
pi_164226260
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 17:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zeg dat wel. Ondanks alles zijn mijn ouders nog steeds gek op me. Ondanks al mijn medische en financiële kopzorgen. O+
Dat moet toch een heel fijne wetenschap zijn, dat er zo van je gehouden wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')