abonnement Unibet Coolblue
pi_163873141
Handicap gaat om functionele volledigheid.
Hoofdhaar is wat dat betreft niet nodig, albinisme (ook vaak met slechtziendheid) en missende ledematen kunnen wel verminderde functie geven.
pi_163896482
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:02 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Waar is die enquête die je gehouden hebt dan..?

Daarbij interesseert het me vrij weinig wat men ziet. Ik ben in staat om een eigen mening te vormen.


Als ik er een onderzoek (bijv. in de vorm van een enquête) naar had gedaan, had ik wel gezegd 'Ik kan met (redelijke) zekerheid zeggen dat..' Niet 'Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat..'

Ik ken een aantal mensen met albinisme en (redelijk) veel mensen met een of meer missende ledematen. Ik baseer mijn stelling op de vele gesprekken die ik met hen over het onderwerp heb gehad, in combinatie met de dingen die ik zelf heb gezien/meegemaakt als ik met hen was.

Omdat ik mij baseer op een groot aantal verschillende personen, met verschillende ervaringen, in verschillende omstandigheden/situaties, in een tijdsbestek van ruim 8 jaar, is mijn stelling redelijk onderbouwd. Maar ik ben me er absoluut van bewust dat het geen objectief onderzoek is vandaar ook dat ik mijn stelling met een duidelijke voorzichtigheid formuleerde.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:02 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

Ik wil niet veel zeggen maar mensen met blauwe ogen waren in oorsprong ook mutanten. Dus dat een mutant geen mens zou zijn is onzin.
Ik reageerde op de manier waarop je het had verwoord. Door het te beschrijven als een mutant ipv mens maak je een onderscheid tussen mensen en mutanten. Zo las ik het iig..
pi_163897081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Handicap gaat om functionele volledigheid.
Hoofdhaar is wat dat betreft niet nodig, albinisme (ook vaak met slechtziendheid) en missende ledematen kunnen wel verminderde functie geven.
Wat mij betreft wel, wanneer iemand geen haar heeft neemt zijn aantrekkelijkheid af en dat is contraproductief voor de voortplanting van zijn stamboom.
AJ
pi_163948596
Ik heb op Terschelling seks gehad met een meisje met 1 halve arm. Opgepikt op de Appelhof. Ik had het eerst niet gezien, ze was ontiegelijk lekker en ik beschouwde haar een beetje out of my reach. Maar ze reageerde zeer geïnteresseerd op mijn avances en kwam een praatje maken. Ze had heel de tijd 1 arm op haar rug en pas na een tijdje had ik door dat ze een halve arm met daaruit 3 misvormde vingertjes had. Toen had ik zoiets van fuck it, wilde haar niet kwetsen en ze was gewoon echt heel lekker. Maar eerlijk is eerlijk, als ik het had gezien voor ik haar aansprak zou ik haar niet aangesproken hebben. Niet omdat ik er iets tegen heb, maar het zou gewoon niet in me opgekomen zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 23 juli 2016 @ 12:13:09 #130
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163950464
Heb wel ooit sex gehad met minder-validen. Een dove heb ik de klokken laten horen beieren, en een blinde een vuurwerkspektakel laten zien.
Weet verder van een spastische jonge man die na bezoek van een dame (en sex met haar) zeker 3-4 dagen helemaal rustig is. Zo een bezoek duurt 2 uurtjes en kost hem dan 175 euro. Maar dat terzijde.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 18:56:07 #131
441859 crew  Lenny77
pi_163959230
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 12:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Heb wel ooit sex gehad met minder-validen. Een dove heb ik de klokken laten horen beieren, en een blinde een vuurwerkspektakel laten zien.
Weet verder van een spastische jonge man die na bezoek van een dame (en sex met haar) zeker 3-4 dagen helemaal rustig is. Zo een bezoek duurt 2 uurtjes en kost hem dan 175 euro. Maar dat terzijde.
Erg spijtig voor die jongen dat dat zo duur is :-(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 28 juli 2016 @ 13:06:59 #132
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164064305
Tja, hij kreeg het als kadootje van zijn moeder zo af en toe. Bv met zijn verjaardag. Serieus. Thank God voor moeders als zij.
Als je de reistijd en alles erbij neemt (ze zoekt hem thuis op, eerst praatje met de moeder en kopje koffie en vervolgens ging ze met hem naar de slaapkamer) dan vind ik het nog meevallen. Haal maar eens een ZZP-er in huis, en dan weet je ook nog niet hoe hij zijn werk doet, en of ie garantie geeft. Nu, deze vrouw liet die jongeman GEGARANDEERD 3 dagen soezen. Leuk toch.
Ik heb al eens ooit hier geschreven er bestaat ook een organisatie die dit anbiedt en bemidddelt. Die zoeken nog "vrijwilligers", hebben eigenlijk wel mannen genoeg maar een flink tekort aan vrouwen die minder validen willen bezoeken.
Dus .... misschien .... iemand hier ....

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')