abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:33:05 #176
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_164087127
Dagelijkse herinnering dat Stannis nog leeft.

-De hoekinval van Breinne's zwaard is compleet onlogisch om op die manier iemand te onthoofden, uit frustratie raakte ze waarschijnlijk de boom.
-Nadat Stannis zei dat ze haar plicht moest doen zag je haar twijfelen, dat haar persoonlijke vete voor haar plicht om Catlyn's dochters te redden is gekomen.
-De makers hebben eerder gezegd dat iemand dood is terwijl dat niet zo is.
-Grote Beer moet iemand vinden die kan voorkomen dat hij in een stenen man verandert. Met nog maar 13 afleveringen te gaan lijkt het mij sterk dat ze daar nog een verhaal voor maken.
-Stannis heeft zijn dochter van greyscale kunnen redden en is waarschijnlijk een van de weinige mensen die weet hoe.

Stannis hype.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_164087492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Dagelijkse herinnering dat Stannis nog leeft.
Nou ik ben benieuwd
quote:
-De hoekinval van Breinne's zwaard is compleet onlogisch om op die manier iemand te onthoofden, uit frustratie raakte ze waarschijnlijk de boom.
Ja wat je kan een zwaard maar 1 keer gebruiken als je mist, ik wou dat ze daar wat op vonden...
quote:
-Nadat Stannis zei dat ze haar plicht moest doen zag je haar twijfelen, dat haar persoonlijke vete voor haar plicht om Catlyn's dochters te redden is gekomen.
Realisatiemomentje inderdaad, nou dan snel maar even z'n kop eraf en aan de slag en een paar deernes redden!
quote:
-De makers hebben eerder gezegd dat iemand dood is terwijl dat niet zo is.
GRRM heeft eerder gezegd dat het volgende boek bijna af is, terwijl dat niet zo is.
quote:
-Grote Beer moet iemand vinden die kan voorkomen dat hij in een stenen man verandert. Met nog maar 13 afleveringen te gaan lijkt het mij sterk dat ze daar nog een verhaal voor maken.
Wie? Ser Friendzone? Inderdaad, na die kluitje in het riet actie van Dany is het inderdaad logisch dat we weinig verhaal meer van hem krijgen
quote:
-Stannis heeft zijn dochter van greyscale kunnen redden en is waarschijnlijk een van de weinige mensen die weet hoe.
Hooguit dat het legertje measters en priests en wizzards en god mag weten wat zich ertegen aan heeft bemoeid enig idee heeft maar of Stannis dat zelf kan reproduceren. Maar je hebt best kans dat hij bij Gendry in de roeiboot is gestapt en dat die hem wel even naar de andere kant roeit om Ser Friendzone te redden en vervolgens... wat... met diezelfde roeiboot Kings Landing binnenpeddelen en dan de troon opeisen? Goed verhaal, lekker kort.

quote:
Stannis hype.
ja hoor jochie.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:30:18 #178
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_164088236
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Nou ik ben benieuwd

[..]

Ja wat je kan een zwaard maar 1 keer gebruiken als je mist, ik wou dat ze daar wat op vonden...

[..]

Realisatiemomentje inderdaad, nou dan snel maar even z'n kop eraf en aan de slag en een paar deernes redden!

[..]

GRRM heeft eerder gezegd dat het volgende boek bijna af is, terwijl dat niet zo is.

[..]

Wie? Ser Friendzone? Inderdaad, na die kluitje in het riet actie van Dany is het inderdaad logisch dat we weinig verhaal meer van hem krijgen

[..]

Hooguit dat het legertje measters en priests en wizzards en god mag weten wat zich ertegen aan heeft bemoeid enig idee heeft maar of Stannis dat zelf kan reproduceren. Maar je hebt best kans dat hij bij Gendry in de roeiboot is gestapt en dat die hem wel even naar de andere kant roeit om Ser Friendzone te redden en vervolgens... wat... met diezelfde roeiboot Kings Landing binnenpeddelen en dan de troon opeisen? Goed verhaal, lekker kort.

[..]

ja hoor jochie.
Het is een serie, waarom zouden ze haar bij deze scène haar mis laten slaan om vervolgens om niet te laten zien dat ze hem daadwerkelijk doodt.

:') wat een non-argument, wat grrm met zijn boeken doet of laat heeft niets te maken met het feit dat de D&D hebben gezegd dat iemand dood was terwijl dat niet zo is.

Ja en daarom valt het op die manier snel op te lossen in plaats van 'ja hé hier ben ik weer ben van greyscale genezen gr gr' zonder enige uitleg.

Komt door de combinatie van de dingen die ze allemaal hebben gedaan. Hoe zou Jorah, iemand zonder geld en goederen al diezelfde mensen bij elkaar kunnen regelen terwijl een prins net aan heeft kunnen zorgen dat zijn dochter nog zou leven. Lijkt me wel dat hij heeft opgelet.

Het internet was ook overtuigd dat de Hound dood was, waarom zou Stannis niet kunnen overleven?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_164109485
we moeten het voorlopig maar doen met fan films :P

http://winteriscoming.net(...)about-brandon-stark/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 juli 2016 @ 14:47:19 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164109990
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Dagelijkse herinnering dat Stannis nog leeft.

-De hoekinval van Breinne's zwaard is compleet onlogisch om op die manier iemand te onthoofden, uit frustratie raakte ze waarschijnlijk de boom.
-Nadat Stannis zei dat ze haar plicht moest doen zag je haar twijfelen, dat haar persoonlijke vete voor haar plicht om Catlyn's dochters te redden is gekomen.
-De makers hebben eerder gezegd dat iemand dood is terwijl dat niet zo is.
-Grote Beer moet iemand vinden die kan voorkomen dat hij in een stenen man verandert. Met nog maar 13 afleveringen te gaan lijkt het mij sterk dat ze daar nog een verhaal voor maken.
-Stannis heeft zijn dochter van greyscale kunnen redden en is waarschijnlijk een van de weinige mensen die weet hoe.

Stannis hype.
Ga toch weg met je Stannis joh.

Daar mis je niet veel aan.
Oh.
pi_164126898
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat een oud boek heruitgegeven wordt, met extra´s zoals tekeningen in dit geval, in plaats van dat er nieuws is over Winds of Winter. Laat staan over Dreams of Spring.

Hij vindt het jammer als het verhaal straks niet af is voordat Martin dood is.
Dat laatste snap ik. Maar dat heeft dus geen klap te maken met een heruitgave.
Het is niet alsof hij er ineens minder tijd door hoeft te hebben.
"We have 3 realistic alternatives: (1) Sit here and get blown up... (2)
Stand here and get blown up... (3) Jump up and down, shout at me for not
being able to think of anything, then get blown up." - Holly, Red Dwarf
  zondag 31 juli 2016 @ 12:11:39 #182
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164127318
Eindelijk bij. :D Duurde ff. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164128250
Nog zo'n 14 afleveringen (s7- 7 s8- 6) en het is voorbij.
Makers willen stoppen op het hoogtepunt ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 31 juli 2016 @ 13:05:19 #184
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_164128270
Dan hadden ze al moeten stoppen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_164128892
quote:
13s.gif Op zondag 31 juli 2016 13:04 schreef eight het volgende:
Nog zo'n 14 afleveringen (s7- 7 s8- 6) en het is voorbij.
Makers willen stoppen op het hoogtepunt ;(
en terecht. ik ben blij dat HBO zijn zin niet krijgt. kijk wat ze met de Sopranos bv hadden gedaan :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin zondag 31 juli 2016 @ 13:42:36 #186
35723 crew  GGMM
pi_164129027
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Dagelijkse herinnering dat Stannis nog leeft.

-De hoekinval van Breinne's zwaard is compleet onlogisch om op die manier iemand te onthoofden, uit frustratie raakte ze waarschijnlijk de boom.
-Nadat Stannis zei dat ze haar plicht moest doen zag je haar twijfelen, dat haar persoonlijke vete voor haar plicht om Catlyn's dochters te redden is gekomen.
-De makers hebben eerder gezegd dat iemand dood is terwijl dat niet zo is.
-Grote Beer moet iemand vinden die kan voorkomen dat hij in een stenen man verandert. Met nog maar 13 afleveringen te gaan lijkt het mij sterk dat ze daar nog een verhaal voor maken.
-Stannis heeft zijn dochter van greyscale kunnen redden en is waarschijnlijk een van de weinige mensen die weet hoe.

Stannis hype.
:')

Jij snapt het allemaal niet zo goed.

quote:
13s.gif Op zondag 31 juli 2016 13:04 schreef eight het volgende:
Makers willen stoppen op het hoogtepunt ;(
Gelukkig hebben ze dat niet gedaan, anders hadden we maar 3 seizoenen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 31 juli 2016 @ 14:05:39 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164129606
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 13:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze dat niet gedaan, anders hadden we maar 3 seizoenen.
Haten op het vierde en zesde seizoen, lol.
Oh.
pi_164129665
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Haten op het vierde en zesde seizoen, lol.
die seizoenen waren de goeiste :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 juli 2016 @ 14:07:41 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164129679
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

die seizoenen waren de goeiste :Y
Eens.

En het vijfde seizoen was gewoon een goed opbouwseizoen met nog steeds één van de beste afleveringen uit de serie (Hardhome)
Oh.
  Forum Admin zondag 31 juli 2016 @ 14:08:19 #190
35723 crew  GGMM
pi_164129696
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Haten op het vierde en zesde seizoen, lol.
Haten is een groot woord hoor. Maar 6 is beduidend minder dan de eerste 3.

Als je dat niet ziet is er iets mis met je ogen.

quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

die seizoenen waren de goeiste :Y
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
En het vijfde seizoen was gewoon een goed opbouwseizoen
:D _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164129759
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En het vijfde seizoen was gewoon een goed opbouwseizoen met nog steeds één van de beste afleveringen uit de serie (Hardhome)
de eerste 7 eps van seizoen vijf vond ik :O :z :Z 8,9 10 maakten wel veel goed. :Y

ik moet dat seizoen overigens nog een keer kijken, misschien dat ik er dan anders naar zal kijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 juli 2016 @ 14:11:12 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164129766
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haten is een groot woord hoor. Maar 6 is beduidend minder dan de eerste 3.

Als je dat niet ziet is er iets mis met je ogen.

[..]

:D _O-
Ik heb me met elke aflevering in seizoen 6 vermaakt hoor :)

Ook met die in seizoen 5 trouwens. Opbouwgenot
Oh.
  zondag 31 juli 2016 @ 14:13:02 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164129813
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

de eerste 7 eps van seizoen vijf vond ik :O :z :Z 8,9 10 maakten wel veel goed. :Y

ik moet dat seizoen overigens nog een keer kijken, misschien dat ik er dan anders naar zal kijken.
Ik vond dat niet saai hoor. Veel verhaallijnen moesten worden opgestart en het was best leuk om te zien hoe die hun ontplooiing vonden. Het was vooral een groot contrast met seizoen 4 waar bijna elke aflevering meteen wat vets gebeurde.

Seizoen 5 is in mijn ogen wel het minste GoT seizoen, maar je kan het zeker niet slecht noemen. Nog steeds beter dan 9/10 van de rest van de televisieseries.
Oh.
  Forum Admin zondag 31 juli 2016 @ 14:13:02 #194
35723 crew  GGMM
pi_164129814
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb me met elke aflevering in seizoen 6 vermaakt hoor :)
Ik ook, zeker met Wolverine Arya. Dat was echt cool! :)

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook met die in seizoen 5 trouwens.
Maar geef toe, alles aan Dorne was ruk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 31 juli 2016 @ 14:13:10 #195
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_164129816
Sowieso, zodra de makers duidelijk maakten dat alles elk seizoen spectaculairder moest zijn en dus de Michael Bay kant op gingen in plaats van een goed verhaal te vertellen was het duidelijk over het hoogtepunt heen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Forum Admin zondag 31 juli 2016 @ 14:14:15 #196
35723 crew  GGMM
pi_164129843
quote:
15s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:13 schreef Dagonet het volgende:
Sowieso, zodra de makers duidelijk maakten dat alles elk seizoen spectaculairder moest zijn en dus de Michael Bay kant op gingen in plaats van een goed verhaal te vertellen was het duidelijk over het hoogtepunt heen.
Dat dus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 31 juli 2016 @ 14:14:51 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164129861
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook, zeker met Wolverine Arya. Dat was echt cool! :)

[..]

Maar geef toe, alles aan Dorne was ruk.
Ja de Arya verhaallijn was de minste in seizoen 6, dat klopt.

En ik ben het eens dat Dorne echt vreselijk was en die Sandsnakes kut, maar bij de rewatch kwamen ze minder vaak voor dan ik in mijn herinnering had.
Oh.
  zondag 31 juli 2016 @ 14:17:45 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164129946
quote:
15s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:13 schreef Dagonet het volgende:
Sowieso, zodra de makers duidelijk maakten dat alles elk seizoen spectaculairder moest zijn en dus de Michael Bay kant op gingen in plaats van een goed verhaal te vertellen was het duidelijk over het hoogtepunt heen.
Het laatste seizoen Michael Bay noemen wat. Dan heb je het misschien over de laatste twee episodes en die waren juist gewoon geniaal gemaakt, qua alles.

Daarvoor zaten juist ook genoeg rustige afleveringen met karakterontwikkeling en opbouw in, en toen klaagden mensen hier dat het te saai was.
Oh.
pi_164129997
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

die seizoenen waren de goeiste :Y
1, 4 en 6 imo. Rest waren prima uitwerk en opvulseizoenen.
mag het weten
pi_164130067
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb me met elke aflevering in seizoen 6 vermaakt hoor :)

Ook met die in seizoen 5 trouwens. Opbouwgenot
met seizoen 6 zat ik elke week van "hoe lang gaan ze dit niveau nog ophouden?" "weer een top aflevering" en dan het seizoen afsluiten met de laatste twee eps _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')