abonnement Unibet Coolblue
pi_163780220
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:51 schreef Desiler het volgende:
Waarom is Gary_Oak geen mod?
We waren zijn naam vergeten :@
  FOK!fotograaf maandag 18 juli 2016 @ 21:19:33 #27
364681 over_hedge
pi_163839470
oke hier dan maar. Waarom moet heel het topic wijken voor 1 iemand die een andere mening heeft en deze nogal overdreven moet uiten?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163839702
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:19 schreef over_hedge het volgende:
oke hier dan maar. Waarom moet heel het topic wijken voor 1 iemand die een andere mening heeft en deze nogal overdreven moet uiten?
Omdat ik eerlijk gezegd geen idee had wat er precies met dat script bedoeld werd (ben inmiddels wat meer op de hoogte). Ik kon niet peilen of zijn klachten gegrond waren of niet, dus in de tussentijd leek het me voor iedereen beter om het in elk geval uit dat topic te halen. Zoals ik daar ook al postte vind ik het prima als er een apart topic voor geopend wordt voor nu.
  FOK!fotograaf maandag 18 juli 2016 @ 21:27:49 #29
364681 over_hedge
pi_163839745
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef picodealion het volgende:

[..]

Omdat ik eerlijk gezegd geen idee had wat er precies met dat script bedoeld werd (ben inmiddels wat meer op de hoogte). Ik kon niet peilen of zijn klachten gegrond waren of niet, dus in de tussentijd leek het me voor iedereen beter om het in elk geval uit dat topic te halen. Zoals ik daar ook al postte vind ik het prima als er een apart topic voor geopend wordt voor nu.
Ja dus moet er een apart topic komen omdat ik 1 iemand de sfeer komt verpesten? Terwijl je rest het juist leuk vond en het topic alleen maar gezellig was?

Vind het een beetje omgekeerde wereld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163839915
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dus moet er een apart topic komen omdat ik 1 iemand de sfeer komt verpesten? Terwijl je rest het juist leuk vond en het topic alleen maar gezellig was?

Vind het een beetje omgekeerde wereld.
Zolang de emoties zo hoog waren leek het me niet handig dat in dat topic te blijven doen. Gun ons ook even tijd om alles op een rijtje te zetten, ik kom net uit mijn werk met een frietje in mijn hand die discussie ingerold. Ik zeg niet dat deze beslissing definitief is, en als verder iedereen het geen probleem vindt is er blijkbaar niet zoveel aan de hand.
  FOK!fotograaf maandag 18 juli 2016 @ 21:32:51 #31
364681 over_hedge
pi_163839945
quote:
3s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:32 schreef picodealion het volgende:

[..]

Zolang de emoties zo hoog waren leek het me niet handig dat in dat topic te blijven doen. Gun ons ook even tijd om alles op een rijtje te zetten, ik kom net uit mijn werk met een frietje in mijn hand die discussie ingerold. Ik zeg niet dat deze beslissing definitief is, en als verder iedereen het geen probleem vindt is er blijkbaar niet zoveel aan de hand.
ok ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163839993
En wat dat script betreft, ik ben het wel met raptorix eens dat het valsspelen is. Maargoed, dat is GPS spoofing of je telefoon aan je hond hangen ook en we hebben geen problemen gehad met dat soort dingen bespreken, dus "iedereen die om dat script vraagt bannen" gaat niet gebeuren.

Wel snap ik zijn punt dat zo'n kaartje posten een vorm van spoilen is voor degenen in diezelfde omgeving, ik vind het zelf ook wel wat van de lol weghalen als ik nu op een kaart kon zien waar die Porygon zit die ik al dagen op mijn "nearby" heb.

Het komt de reeks ook niet ten goede als de helft van de posts daar gaat over mensen die hun coordinaten posten met een verzoek voor zo'n kaartje. In een apart topic houdt dat soort aanvragen in elk geval buiten de reguliere discussie, en voor degenen die zich eraan storen staat het niet meer in de weg. Wat is precies het probleem met die oplossing (afgezien van dat men naar jouw gevoel moet wijken voor de mening van iemand die wat stennis schopt)?
  FOK!fotograaf maandag 18 juli 2016 @ 21:39:18 #33
364681 over_hedge
pi_163840217
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:34 schreef picodealion het volgende:
En wat dat script betreft, ik ben het wel met raptorix eens dat het valsspelen is. Maargoed, dat is GPS spoofing of je telefoon aan je hond hangen ook en we hebben geen problemen gehad met dat soort dingen bespreken, dus "iedereen die om dat script vraagt bannen" gaat niet gebeuren.

Wel snap ik zijn punt dat zo'n kaartje posten een vorm van spoilen is voor degenen in diezelfde omgeving, ik vind het zelf ook wel wat van de lol weghalen als ik nu op een kaart kon zien waar die Porygon zit die ik al dagen op mijn "nearby" heb.

Het komt de reeks ook niet ten goede als de helft van de posts daar gaat over mensen die hun coordinaten posten met een verzoek voor zo'n kaartje. In een apart topic houdt dat soort aanvragen in elk geval buiten de reguliere discussie, en voor degenen die zich eraan storen staat het niet meer in de weg. Wat is precies het probleem met die oplossing (afgezien van dat men naar jouw gevoel moet wijken voor de mening van iemand die wat stennis schopt)?
Ik vind het prima hoor een apart topic. Ik ga er zelf niet eens gebruik van maken. Maar dat laatste wat tussen ( ) was gewoon mijn punt :) het was nu letterlijk 1 iemand die een groot probleem van iets kleins maakte. Die heel de sfeer verpesten.

edit: Oke toch zelf gebruik van gemaakt :D Toch best handig nu ik het zelf aan de praat heb :@ :@

[ Bericht 5% gewijzigd door over_hedge op 20-07-2016 13:43:38 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163840341
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor een apart topic. Ik ga er zelf niet eens gebruik van maken. Maar dat laatste wat tussen ( ) was gewoon mijn punt :) het was nu letterlijk 1 iemand die een groot probleem van iets kleins maakte. Die heel de sfeer verpesten.
Daar ben ik het mee eens, dat had netter gekund. Hij heeft inmiddels zijn excuses aangeboden voor de felle reacties, dus ik ga er vanuit dat het allemaal weer goedkomt.
pi_163879076
Om Lenny_Leonard voor te zijn: spoofing/cheaten bespreken mag, uitleggen hoe je dat doet niet.

Ik besef dat de lijn hiertussen dun is. Vind jij dat alles juist wel besproken zou moeten worden (inclusief uitleg) of juist helemaal niet?
pi_163879249
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef picodealion het volgende:
Om Lenny_Leonard voor te zijn: spoofing/cheaten bespreken mag, uitleggen hoe je dat doet niet.

Ik besef dat de lijn hiertussen dun is. Vind jij dat alles juist wel besproken zou moeten worden (inclusief uitleg) of juist helemaal niet?
Cheating mag, maar wat is dan het grote verschil met Python scripts? Dat is toch ook gewoon cheaten? Waarom mag je wel discussieren over cheaten, maar niet over scripts?
pi_163879389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Cheating mag, maar wat is dan het grote verschil met Python scripts? Dat is toch ook gewoon cheaten? Waarom mag je wel discussieren over cheaten, maar niet over scripts?
Oh, dan ben ik niet duidelijk geweest. Die scripts mogen ook gewoon besproken worden in het spoofing topic (of een eigen topic voor mijn part, maar valt volgens mij prima onder spoofing). Er zijn mensen die zich aan het cheaten storen, dus vandaar het verzoek om dat in een eigen topic te doen. Er is inderdaad geen verschil tussen een python script draaien of een van de webapplicaties op de interface na.
pi_163879408
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:51 schreef picodealion het volgende:

[..]

Oh, dan ben ik niet duidelijk geweest. Die scripts mogen ook gewoon besproken worden in het spoofing topic (of een eigen topic voor mijn part, maar valt volgens mij prima onder spoofing). Er zijn mensen die zich aan het cheaten storen, dus vandaar het verzoek om dat in een eigen topic te doen. Er is inderdaad geen verschil tussen een python script draaien of een van de webapplicaties op de interface na.
Dank voor de toelichting.
pi_163879420
Maar misschien maken we het moeilijker dan nodig. Ik zou graag wat meningen van jullie horen over wel/niet bespreken, uitleggen, etc.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 13:55:08 #40
364681 over_hedge
pi_163879470
he :D Is het nu opeens weer wel toegestaan. Jullie weten ook niet wat jullie willen he. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163881294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:
he :D Is het nu opeens weer wel toegestaan. Jullie weten ook niet wat jullie willen he. :P
We proberen naar jullie te luisteren en een middenweg te vinden tussen de verschillende kanten van de discussie.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 15:40:55 #42
364681 over_hedge
pi_163881795
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:22 schreef picodealion het volgende:

[..]

We proberen naar jullie te luisteren en een middenweg te vinden tussen de verschillende kanten van de discussie.
Middelweg is niet zo lastig. Laat een topic toe met wat over dat script gaat en klaar. Mensen die er problemen mee hebben moeten het topic maar met rust laten. En dan kan de sc (oke is officeel geen sc maar je snapt vast wat ik bedoel) over andere dingen gaan. Iedereen blij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 15:54:18 #43
414785 sirdanilot
pi_163882194
Waarom mogen topics over eploits niet, en het spoof topic (wat duidelijk ook cheaten is en waar je zelfs voor geband kunt worden) wel?

Ik vind het achterlijk. LAat óf alle cheat discussies gewoon toe, of gewoon helemaal niks. Spoofen verneukt het spel voor iedereen, want het hele idee van het spel is dat je van je luie reet af moet komen om het te spelen en het niet vanuit je zolderkamer kan doen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163885899
Bedankt voor de input. We komen er sowieso op terug.
pi_163887064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:54 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom mogen topics over eploits niet, en het spoof topic (wat duidelijk ook cheaten is en waar je zelfs voor geband kunt worden) wel?

Ik vind het achterlijk. LAat óf alle cheat discussies gewoon toe, of gewoon helemaal niks. Spoofen verneukt het spel voor iedereen, want het hele idee van het spel is dat je van je luie reet af moet komen om het te spelen en het niet vanuit je zolderkamer kan doen.
Ik heb het exploit topic niet gezien maar in het spoof topic wordt geen uitleg gegeven over hoe te spoofen. Uitleg en how to's mogen niet meer maar een gewone discussie over het onderwerp is prima.

Overigens ben ik van mening dat het allemaal wel bespreekbaar moet zijn hier op Fok. Als mensen er problemen mee hebben moeten ze gewoon niet reageren of kijken in die topics. Als iemand cheats of exploits wil gebruiken doen ze dat toch wel en het sluiten of censureren van topics op Fok gaat dat toch niet tegenhouden.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:29:16 #46
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163887398
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:22 schreef picodealion het volgende:

[..]

We proberen naar jullie te luisteren en een middenweg te vinden tussen de verschillende kanten van de discussie.
Laten we eerlijk zijn, een goede google search levert tal van guides op met betrekking tot spoofen en spelen op de PC. Ik snap goed dat mensen zich aan het spoofen storen, maar er zijn ook mensen die geen toegang hebben tot pokéstops. Als voorbeeld mijn vriendin, die ligt in het ziekenhuis, maar hier is maar één stop en die is buiten het bereik van haar kamer.

Verder zijn er ook mensen die in gebieden wonen waar er in de weide omtrek geen stop of gym te bekennen is. Ik snap dan ook goed dat die zo nu en dan willen spoofen. Niets is vervelender dan die charizard mislopen omdat je geen ballen hebt.

In mijn bescheiden mening mag het best toegestaan worden hoe je kan spoofen etc. Dit kan echter wel in een apart topic zoals het Spoofing topic en moet dan ook gescheiden worden van de andere topics.

Ik heb tot slot nog een opmerking;
POK / Pokémon GO #41: Wie de rattata niet eert is de mewtwo niet weerd.

Kan dit topic geen Slowchat status krijgen? Het heeft namelijk meer weg van een slowchat dan een algemeen topic.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 19:42:14 #47
364681 over_hedge
pi_163887722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:29 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Kan dit topic geen Slowchat status krijgen? Het heeft namelijk meer weg van een slowchat dan een algemeen topic.
Valt trouwens best mee. Snel gaat het wel. Maar bijna altijd gewoon over pokemon. Al zou een woordje sc niet zo veel uitmaken natuurlijk :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163887861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:29 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, een goede google search levert tal van guides op met betrekking tot spoofen en spelen op de PC. Ik snap goed dat mensen zich aan het spoofen storen, maar er zijn ook mensen die geen toegang hebben tot pokéstops. Als voorbeeld mijn vriendin, die ligt in het ziekenhuis, maar hier is maar één stop en die is buiten het bereik van haar kamer.

Verder zijn er ook mensen die in gebieden wonen waar er in de weide omtrek geen stop of gym te bekennen is. Ik snap dan ook goed dat die zo nu en dan willen spoofen. Niets is vervelender dan die charizard mislopen omdat je geen ballen hebt.

In mijn bescheiden mening mag het best toegestaan worden hoe je kan spoofen etc. Dit kan echter wel in een apart topic zoals het Spoofing topic en moet dan ook gescheiden worden van de andere topics.
Thanks, fijn dat er meegedacht wordt.

quote:
Ik heb tot slot nog een opmerking;
POK / Pokémon GO #41: Wie de rattata niet eert is de mewtwo niet weerd.

Kan dit topic geen Slowchat status krijgen? Het heeft namelijk meer weg van een slowchat dan een algemeen topic.
Wat is daar precies de toegevoegde waarde van?
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:50:27 #49
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163887945
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:47 schreef picodealion het volgende:

[..]

Thanks, fijn dat er meegedacht wordt.

[..]

Wat is daar precies de toegevoegde waarde van?
Geen idee of er bepaalde regels zijn aangaande slow chats, echter heeft topic qua stijl en post snelheid meer weg van een slowchat. Ik weet dus ook niet of de slowchat status dan ook voordelen bied, maar het zou voor nieuwe poster wel duidelijker zijn dat het niet een standaard ''TS heeft een topic en plaats hier je mening erover'' topic is, maar meer een algemeen topic wat zo nu en dan off-topic gaat.
pi_163888079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:50 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Geen idee of er bepaalde regels zijn aangaande slow chats, echter heeft topic qua stijl en post snelheid meer weg van een slowchat. Ik weet dus ook niet of de slowchat status dan ook voordelen bied, maar het zou voor nieuwe poster wel duidelijker zijn dat het niet een standaard ''TS heeft een topic en plaats hier je mening erover'' topic is, maar meer een algemeen topic wat zo nu en dan off-topic gaat.
Ik heb altijd het gevoel dat SC erin zetten een beetje een vrijbrief geeft om compleet offtopic te gaan, en ik vind nou juist dat het zo lekker ontopic loopt. Ik heb juist het idee dat het met SC in de titel alleen maar achteruit kan gaan wat dat betreft, of zie ik dat verkeerd?

Het nummertje in de TT en de algemene titel lijkt me genoeg indicatie dat het gewoon een algemeen topic is. We zouden 'm centraal kunnen maken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')