abonnement Unibet Coolblue
pi_163679279
Tot nu toe heb ik altijd mezelf weerhouden om meisjes te benaderen in de gym. Ik kom daar om te trainen en niet om sociaal te wezen. De laatste tijd overweeg ik om mijn beleid te veranderen. Er zijn zoveel nieuwe dames bij gekomen en ik krijg ook best wel veel aandacht door bijv aangestaard te worden, of achtervolgt te worden in de gym. Vandaag was er een lookalike Taylor Swift (maar gewoon een NLs meisje) die steeds voor mij ogen zat te trainen en steeds oogcontact opzocht. Het is beetje moeilijk om in te schatten of dames benaderd willen worden of gewoon naar je kijken dus tor nu toe weerhield ik mezelf om meisjes te benaderen. Het is niet dat ik tekort kom maar er is niks mis met nieuw vlees. Nu zit ik op mijn kamer een sigaret te roken terwijl ik wellicht op dit moment een after-session met haar kon doen en ging bounchen op haar ass. :')
pi_163679357
Zover ik weet vinden vrouwen in de gym dat niet fijn. Heel veel mensen zijn er echt voor hunzelf bezig. Ik vind het zelf niet altijd fijn als iemand me aanspreekt als het ff lekker gaat, behalve met vragen. Ben zelf een man.
  PR en moderator maandag 11 juli 2016 @ 23:38:11 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163679364
Ik zou het echt niet chill vinden als ik daar gewoon m'n ding aan het doen ben en dat wildvreemden zich dan maar gewoon zo vrij voelen om in m'n 'personal zone' te stappen. Then again, dan moet je ook maar gaan sporten op een minder openbare plek.

Ik zou 't niet doen iig. Als zo'n chick contact met jou wil dan merk je dat vanzelf wel. Oogcontact zegt niks.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 11 juli 2016 @ 23:41:37 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163679465
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik zou het echt niet chill vinden als ik daar gewoon m'n ding aan het doen ben en dat wildvreemden zich dan maar gewoon zo vrij voelen om in m'n 'personal zone' te stappen. Then again, dan moet je ook maar gaan sporten op een minder openbare plek.

Ik zou 't niet doen iig. Als zo'n chick contact met jou wil dan merk je dat vanzelf wel. Oogcontact zegt niks.
Dit dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163679520
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik zou het echt niet chill vinden als ik daar gewoon m'n ding aan het doen ben en dat wildvreemden zich dan maar gewoon zo vrij voelen om in m'n 'personal zone' te stappen. Then again, dan moet je ook maar gaan sporten op een minder openbare plek.

Ik zou 't niet doen iig. Als zo'n chick contact met jou wil dan merk je dat vanzelf wel. Oogcontact zegt niks.
Oogcontact zegt wel iets maar het zegt niet dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 11-07-2016 23:56:09 ]
  PR en moderator maandag 11 juli 2016 @ 23:45:19 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163679549
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Oogcontact zegt wel iets maar het zegt die dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.
Daarom hoeft oogcontact dus niks te zeggen. Als je lekker in je eigen zone zit staar je soms wel eens gewoon de leegte in, en dan kom je er na 10 minuten achter dat je eigenlijk constant in de richting van iemand kijkt. Dan is het ineens awkward.
En als ze wel daadwerkelijk jou bewust in je ogen aankijken en ze willen wat van je, dan zou ik er ook vanuit gaan dat ze vanzelf wel op jou af zouden stappen als ze echt wat van je willen. Anders moeten ze zelf niet zo creepy doen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163679579
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Oogcontact zegt wel iets maar het zegt die dat ze benaderd wil worden. Ik kijk ook wel eens naar dames maar nooit langer dan 5 seconden omdat dat creepy is. Deze dames waar ik het over heb die doen een staarcontest.
Ze zien je zitten man, wat heb je te verliezen als je toch al voldoende vlees hebt?
Of neem een andere outfit, gewoon keigroot op je shirt wie dit leest is gek op mij en parkeer dan je whatsapp op de acherkant. Men gaat jaloers zijn op jouw succes!
pi_163679933
Ik snap wel wat je bedoelt! Ik zie ook steeds vaker raakbare vrouwen rondlopen die dan 'hulp' nodig hebben met een toestel.

Ik heb zelf nooit een move gemaakt in de gym, ik ben ook van het principe dat ik kom om te trainen en niet om vrouwen lastig te vallen of op mijn mobiel te kijken.

Maar soms, tijdens die 30 seconden is het moeilijk om niet even die ass te checken ofzo :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163679945
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daarom hoeft oogcontact dus niks te zeggen. Als je lekker in je eigen zone zit staar je soms wel eens gewoon de leegte in, en dan kom je er na 10 minuten achter dat je eigenlijk constant in de richting van iemand kijkt. Dan is het ineens awkward.
En als ze wel daadwerkelijk jou bewust in je ogen aankijken en ze willen wat van je, dan zou ik er ook vanuit gaan dat ze vanzelf wel op jou af zouden stappen als ze echt wat van je willen. Anders moeten ze zelf niet zo creepy doen.
Het is niet alleen aanstaren maar ook van top tot teen bekijken. Deze chick waar ik het over heb is nog bescheiden maar er is ook nog een andere die echt op mijn lockt als ik voorbij loop en het oogcontact ook niet verbreekt tenzij ik wegkijk.
pi_163679965
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze zien je zitten man, wat heb je te verliezen als je toch al voldoende vlees hebt?
Of neem een andere outfit, gewoon keigroot op je shirt wie dit leest is gek op mij en parkeer dan je whatsapp op de acherkant. Men gaat jaloers zijn op jouw succes!
Maar ik vind deze nieuwe chick leuk. Neukvlees is een ander verhaal. Dit is biefstuk.
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:06:12 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163679989
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:04 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is niet alleen aanstaren maar ook van top tot teen bekijken. Deze chick waar ik het over heb is nog bescheiden maar er is ook nog een andere die echt op mijn lockt als ik voorbij loop en het oogcontact ook niet verbreekt tenzij ik wegkijk.
Maar als het echt zó erg en zó opvallend is, waarom vraag je dan niet gewoon of er wat is ofzo? Op een vriendelijke uitnodigende toon natuurlijk.
Als ze dan zegt dat er niks is loop je weer weg en laat je d'r met rust, en anders heb je een potentiele chick gehosseld.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163680029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:03 schreef Aiciu het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt! Ik zie ook steeds vaker raakbare vrouwen rondlopen die dan 'hulp' nodig hebben met een toestel.

Ik heb zelf nooit een move gemaakt in de gym, ik ben ook van het principe dat ik kom om te trainen en niet om vrouwen lastig te vallen of op mijn mobiel te kijken.

Maar soms, tijdens die 30 seconden is het moeilijk om niet even die ass te checken ofzo :P
Dat heb ik ook wel dat vrouwen komen om een onschuldige vraag te stellen en dan je grijzend aankijken hopend dat ze een gesprek kunnen aanwakkeren. Meestal is dit B-vlees. De echt lekkere chicks doen dit niet. :/
  dinsdag 12 juli 2016 @ 00:10:33 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163680065
Doe maar niet. Er is geen vrouw die zoekt naar een man met jouw persoonlijkheid
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163680087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar als het echt zó erg en zó opvallend is, waarom vraag je dan niet gewoon of er wat is ofzo? Op een vriendelijke uitnodigende toon natuurlijk.
Als ze dan zegt dat er niks is loop je weer weg en laat je d'r met rust, en anders heb je een potentiele chick gehosseld.
Van mij mogen ze kijken. Dat is best een rare move als je mensen zo confronteerd.
pi_163680091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Doe maar niet. Er is geen vrouw die zoekt naar een man met jouw persoonlijkheid
Haten. :')
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:12:36 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163680109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Doe maar niet. Er is geen vrouw die zoekt naar een man met jouw persoonlijkheid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:11 schreef Atak het volgende:

[..]

Van mij mogen ze kijken. Dat is best een rare move als je mensen zo confronteerd.
Ik vind het een rare move om iemand als een debiel aan te blijven staren, maar ok.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163680129
ts beantwoord zn eigen vraag, door stug vol te houden dat ze echt naar hem staren.

zeg dan gewoon hallo... pff t is niet zo ingewikkeld, he...
pi_163680130
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel dat vrouwen komen om een onschuldige vraag te stellen en dan je grijzend aankijken hopend dat ze een gesprek kunnen aanwakkeren. Meestal is dit B-vlees. De echt lekkere chicks doen dit niet. :/
Dan moeten ze een vraag stellen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163680137
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Maar ik vind deze nieuwe chick leuk. Neukvlees is een ander verhaal. Dit is biefstuk.
Lekker duidelijk verwoord dan, maak je pitch maar wat duidelijker..

[ Bericht 38% gewijzigd door AlwaysHappy op 12-07-2016 00:17:39 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 00:16:20 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163680175
TS, wat wil je nou precies bereiken met dit topic?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163680202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik vind het een rare move om iemand als een debiel aan te blijven staren, maar ok.
Iemand aankijken is een sein van interesse. Iemand confronteren om haar/zijn kijkgedrag is een bitchmove.
  PR en moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 00:18:58 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163680227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:17 schreef Atak het volgende:

[..]

Iemand aankijken is een sein van interesse. Iemand confronteren om haar/zijn kijkgedrag is een bitchmove.
Jij vraagt toch of je die chick moet benaderen toch? Dan geef je hier dus zelf eigenlijk al antwoord op je eigen vraag.

En iemand aankijken hoeft alsnog geen sein van interesse te zijn. Als iemand echt een lelijke wrat op z'n neus heeft vindt mijn brein ook automatisch dat ik die visueel goed moet inspecteren.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163680239
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS, wat wil je nou precies bereiken met dit topic?
Vraag staat in de topictitel.
pi_163680257
Ik maak alleen contact met chicks in de gym die ik al vaker heb gezien die groet ik weleens of zij groeten mij en daar vloeit dan weleens een gesprek uit voort. Maar ik ga toch echt naar de gym om te trainen. Chicks versieren doe ik wel met uitgaan. ( Of op Tinder :') )
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_163680260
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 00:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Vraag staat in de topictitel.
Als je die ene biefstukmeisje wil, dan zou ik alleen die benaderen aangezien je verder genoeg neukvlees zou hebben. Succes met je bbq!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')