abonnement Unibet Coolblue
pi_163667741
En mensen die weken weinig te doen hebben gaan ook over alles in discussie met elkaar.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163667818
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja uit groepsoverleg.
Het was wel echt op jongeren gericht, en veel waren echt al van jonge puberteit aan de drugs/drank, dus het was ook nog echt gericht op zelfstandigheid en groepsdynamiek leren.

Dus je moest in een groepsoverleg unaniem een gerecht kiezen en ingredienten aanvragen.

Echt, wat een genot.
Ah, klinkt als een gezellige boel ja :D
Zo'n afdeling was er bij ons ook, hoorde er wel eens verhalen over :')

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En mensen die weken weinig te doen hebben gaan ook over alles in discussie met elkaar.
Leuk is dat ja _O-
Was er ook echt weinig te doen dan? Geen 'modules'? Of cognitieve trainingen oid?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_163667836
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En mensen die weken weinig te doen hebben gaan ook over alles in discussie met elkaar.
zal wel frustratie zijn.
pi_163667865
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:51 schreef Divje het volgende:
Leuk is dat ja _O-
Was er ook echt weinig te doen dan? Geen 'modules'? Of cognitieve trainingen oid?
Jawel superveel therapie en groepstherapie enzo. Wat dat betreft echt een fantastische kliniek, en nog altijd dankbaar dat mijn schoonouders er in hebben willen investeren.

Maar verder, een groep jongeren die allemaal nogal losbandig geleefd hebben opeens zonder internet, een gezamelijke tv in een huis zetten leverde nog altijd wat verveling en frustraties op.

Ik vermaakte me verder wel. Rustig lezen op kamer, beetje uitrusten.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163667885
En elke keer als er een nieuw was dat de groepsdynamiek veranderde.
Echt genot om dat te observen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163667995
Vond het trouwens wel goed dat ze die jongerengroep hadden.
Want die zijn toch over het algemeen nog iets meer te kneden, en hebben ook iets meer persoonlijke aandacht nodig over het algemeen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163668665
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jawel superveel therapie en groepstherapie enzo. Wat dat betreft echt een fantastische kliniek, en nog altijd dankbaar dat mijn schoonouders er in hebben willen investeren.

Maar verder, een groep jongeren die allemaal nogal losbandig geleefd hebben opeens zonder internet, een gezamelijke tv in een huis zetten leverde nog altijd wat verveling en frustraties op.

Ik vermaakte me verder wel. Rustig lezen op kamer, beetje uitrusten.
Hehe, herkenbaar.
Als ik de langdurige opname had gedaan was ik ook in zo'n groep terecht gekomen. Maar had er geen zin in.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En elke keer als er een nieuw was dat de groepsdynamiek veranderde.
Echt genot om dat te observen.
Prachtig is dat observeren _O_ De maniertjes en routines die sommige mensen hebben enzo. :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_163671810
wat is het rustig hier! hoe kan dat?
pi_163672898
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:14 schreef matthias24 het volgende:
wat is het rustig hier! hoe kan dat?
Ik was even eten bij mijn ouders.

MAAR BEN ER NU WEER!

HALLO ALLEMAAL!
pi_163672925
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik was even eten bij mijn ouders.

MAAR BEN ER NU WEER!

HALLO ALLEMAAL!
wat leuk zeg.
ik ben vandaag naar een intake gesprek geweest voor mijn nieuwe school. en ik ben aangenomen yeah!
pi_163672940
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:08 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wat leuk zeg.
ik ben vandaag naar een intake gesprek geweest voor mijn nieuwe school. en ik ben aangenomen yeah!
Wat een fantastisch nieuws :). Wat ga je doen? (En gefeliciteerd)
pi_163673012
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:14 schreef matthias24 het volgende:
wat is het rustig hier! hoe kan dat?
Ik denk dat iedereen met z'n BNW aan het sleutelen is.
pi_163673032
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een fantastisch nieuws :). Wat ga je doen? (En gefeliciteerd)
MBO 2 opleiding metaal bewerking!!! ik ben zo trots op mezelf dat ik aangenomen ben. :Y
pi_163673056
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef WellEndowedSloth het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen met z'n BNW aan het sleutelen is.
tja...wie zou het zegen. ik heb zelf ook een auto maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet sleutelen. ik ga het ook niet proberen voordat ik straks nog kleine ongelukjes ga krijgen. :X
pi_163673104
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:

[..]

MBO 2 opleiding metaal bewerking!!! ik ben zo trots op mezelf dat ik aangenomen ben. :Y
En terecht :)
pi_163673133
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En terecht :)
dank je wel man! ik heb al een heel toekomstplan in mijn hoofd.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 20:22:19 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_163673233
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:

[..]

MBO 2 opleiding metaal bewerking!!! ik ben zo trots op mezelf dat ik aangenomen ben. :Y
Top zeg! Gefeliciteerd ^O^
pi_163673308
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Top zeg! Gefeliciteerd ^O^
dank je wel Lavenderr. ik ben zelf ook zo blij. en het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik voor het laats op school heb gezeten. ik ben nu 24 jaar. en toen ik 18 was ging ik van school af. dus bij elkaar heb ik zeker wel zo;n 6 jaar thuisgezeten. en dus ook heel veel schooljaren gemist.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 20:28:44 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_163673438
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef matthias24 het volgende:

[..]

dank je wel Lavenderr. ik ben zelf ook zo blij. en het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik voor het laats op school heb gezeten. ik ben nu 24 jaar. en toen ik 18 was ging ik van school af. dus bij elkaar heb ik zeker wel zo;n 6 jaar thuisgezeten. en dus ook heel veel schooljaren gemist.

Dan is het helemaal een belangrijke stap. Kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent en je bent nog jong genoeg om alles te bereiken wat je wilt ^O^ .
En zeg maar Lav hoor ;)
pi_163673638
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is het helemaal een belangrijke stap. Kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent en je bent nog jong genoeg om alles te bereiken wat je wilt ^O^ .
En zeg maar Lav hoor ;)
ja is goed Lav. ja ik heb er ook heel veel zin in. eindelijk kan ik weer aan mijn toekomst werken. nu moet ik alleen wel zorgen dat ik niet weer gepest ga worden. hahahaha _O- _O- want dan zal het voor mij alleen maar moeilijker worden om te leren.

maar al met al heb ik er heel veel zin in. ik ben nu nog jong en als ik het nu niet doe dan is het straks wel echt te laat en dan krijg ik er misschien wel heel veel spijt van.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 20:38:47 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_163673750
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:35 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja is goed Lav. ja ik heb er ook heel veel zin in. eindelijk kan ik weer aan mijn toekomst werken. nu moet ik alleen wel zorgen dat ik niet weer gepest ga worden. hahahaha _O- _O- want dan zal het voor mij alleen maar moeilijker worden om te leren.

maar al met al heb ik er heel veel zin in. ik ben nu nog jong en als ik het nu niet doe dan is het straks wel echt te laat en dan krijg ik er misschien wel heel veel spijt van.
Je hebt helemaal gelijk. Het is nu of nooit en als je het niet doet krijg je gegarandeerd spijt.
Ja interessant topic over pesten.
pi_163673954
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja interessant topic over pesten.
ja klopt. ik had toch het gevoel dat de mods het oorsronkelijke topic iets te snel hadden gesloten. dus wou ik er weer een nieuw topic overmaken. alleen wel jammer dat de verkeerde mensen er op af komen. ik had het beter in R&P kunnen zetten. maar ja dan heb je weer dat de mods er zich mee gaan bemoeien en alles. maar mocht ik ooit weer zo'n topic openen dan doe ik het toch echt beter in R&P hoor. daar kun je tenminste nog een beetje sereus discusseren. :Y

en ik vind dat er op FOK! best wat meer aandacht mag worden besteed aan het pesten in het algemeen en ook vooral het omgaan met elkaar ondeling.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 20:52:11 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_163674104
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:46 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja klopt. ik had toch het gevoel dat de mods het oorsronkelijke topic iets te snel hadden gesloten. dus wou ik er weer een nieuw topic overmaken. alleen wel jammer dat de verkeerde mensen er op af komen. ik had het beter in R&P kunnen zetten. maar ja dan heb je weer dat de mods er zich mee gaan bemoeien en alles. maar mocht ik ooit weer zo'n topic openen dan doe ik het toch echt beter in R&P hoor. daar kun je tenminste nog een beetje sereus discusseren. :Y

en ik vind dat er op FOK! best wat meer aandacht mag worden besteed aan het pesten in het algemeen en ook vooral het omgaan met elkaar ondeling.
Ja, het is een heel belangrijk onderwerp en ik denk dat onderschat wordt hoe het iemand kan raken en zelfs kapot maken.
pi_163674218
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het is een heel belangrijk onderwerp en ik denk dat onderschat wordt hoe het iemand kan raken en zelfs kapot maken.
ja precies. wat denk je van mij. ik ben vroeger ook gepest en ik was er daarna niet al te best aan toe. het heeft me heel wat jaren gekost om weer normaal te kunnen functioneren.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 20:57:47 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_163674263
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:55 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja precies. wat denk je van mij. ik ben vroeger ook gepest en ik was er daarna niet al te best aan toe. het heeft me heel wat jaren gekost om weer normaal te kunnen functioneren.
Dat vind ik heel erg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')