abonnement Unibet Coolblue
pi_163540234
Als er een vrouw me pijpt ben ik dan ontmaagd?

Kan een man in de praktijk wel ontmaagd worden? of is dat gewoon een "term" voor de mannen om te melden dat de man voor de eerste keer seks heeft gehad?
pi_163540255
Nee.
Je bent ontmaagd als je de eerste keer een vrouw penetreert.

Een vrouw is theoretisch gezien ontmaagd als haar maagdenvlies gebroken is. Maar in de praktijk ben je alleen ontmaagd als een man voor het eerst naar binnen gaat.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 18:52:20 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163540347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een vrouw me pijpt ben ik dan ontmaagd?

Kan een man in de praktijk wel ontmaagd worden? of is dat gewoon een "term" voor de mannen om te melden dat de man voor de eerste keer seks heeft gehad?
Nee dan ben je niet ontmaagd. Ja, een man kan in de praktijk ontmaagd worden. Nee, dat is geen term om te melden om te melden dat...blablabla.

Je moet echt penetreren om 'ontmaagd' te zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163540392
Je bent pas als man ontmaagd als er penetratie plaatsvind.

En nee die zetpil die je moeder er vroeger in deed toen je ziek was en niks binnenhield telt niet.

Dus gewoon een keer bukken. Ik ben eigenlijk geen homo maar ik wilde toch gewoon m'n maagdelijkheid verliezen want het is best kansloos als je als man maagd bent zeggen ze altijd dus ik heb het gewoon maar een keer iemand bij me laten doen, maar fijn vond ik het niet. Maar ja ik kan tenminste trots zeggen dat ik geen maagd meer ben
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163540874
Helaas gozer
pi_163540906
ontmaagden is voor wijven en mietjes :{w
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:32:26 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_163547008
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:47 schreef bambino het volgende:
Nee.
Je bent ontmaagd als je de eerste keer een vrouw penetreert.

Een vrouw is theoretisch gezien ontmaagd als haar maagdenvlies gebroken is. Maar in de praktijk ben je alleen ontmaagd als een man voor het eerst naar binnen gaat.
Als ze je pijpt penetreer je toch ook een vrouw, mafkees. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_163549783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
Je bent pas als man ontmaagd als er penetratie plaatsvind.

En nee die zetpil die je moeder er vroeger in deed toen je ziek was en niks binnenhield telt niet.

Dus gewoon een keer bukken. Ik ben eigenlijk geen homo maar ik wilde toch gewoon m'n maagdelijkheid verliezen want het is best kansloos als je als man maagd bent zeggen ze altijd dus ik heb het gewoon maar een keer iemand bij me laten doen, maar fijn vond ik het niet. Maar ja ik kan tenminste trots zeggen dat ik geen maagd meer ben
Een 10 voor creativiteit hihi *O* _O_ :Y)
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:17:56 #9
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_163551095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:47 schreef bambino het volgende:
Je bent ontmaagd als je de eerste keer een vrouw penetreert.

Dus homo's blijven altijd maagd? :o
Weer wat geleerd. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:53:34 #10
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163551627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:17 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Dus homo's blijven altijd maagd? :o
Weer wat geleerd. :)
Nee dan heb je anale penetratie. Maar hoe dan bij vrouw-vrouw relaties? nooit? Eerste keer voorbind?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:06:13 #11
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_163551829
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:53 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee dan heb je anale penetratie. Maar hoe dan bij vrouw-vrouw relaties? nooit? Eerste keer voorbind?
Maar hij heeft het over een penetratie van een vrouw.
Oeh maar dan ben ik ook geen maagd. Heb een vrouw met mijn vingers gepenetreerd. :)

(Ok en nu heb ik genoeg gedold :P)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:28:41 #12
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163555167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een vrouw me pijpt ben ik dan ontmaagd?

Dan ben je een beetje ontmaagd. Hehe.
Neen, een man ontmaagd betekent dat ie eens geneukt heeft, net als bij een vrouw, ontmaagd betekent dat ze eens geneukt heeft.
Hoe het in de gay wereld allemaal gedaan en geneomd wordt weet ik niet, daar heb ik mij nooit in verdiept.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 06-07-2016 12:30:13 (p) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163557067
Niet ontmaagd, hopelijk heb je er wel van genoten ;)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 6 juli 2016 @ 17:44:45 #14
414785 sirdanilot
pi_163562132
Waarom een eenduidige definitie van maagdelijkheid? Dat slaat nergens op. Maagdelijkheid is niks meer dan een cultureel begrip, dat verschilt van cultuur tot cultuur, van subcultuur tot subcultuur en van persoon tot persoon.

Het eerste fabeltje, namelijk het maagdenvlies, zullen we dat maar meteen uit de wereld helpen? Ik ga er niet eens op in, wie daar nog in gelooft is waarschijnlijk zelf nog maagd of is extremistisch moslim :')

Als jij vindt dat je seks hebt gehad, dan ben je geen maagd meer. Simpel toch? Als orale seks voor jou seks is dan ben jij toch ontmaagd? Voel je je daar goed bij dan is er niemand die dat van je af neemt. Een ander kan misschien vinden dat als hij gepenetreerd is, hij geen maagd meer is, of als hij zelf iemand heeft gepenetreerd, etc.

Maagdelijkheid betekent ook niks. Het is iets persoonlijks en er gaat echt geen stickertje op je worden geplakt zodra je 'ontmaagd' bent, en mensen kunnen ook niet ruiken of je nog maagd bent. Get over it.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163562155
Je bent ontmaagd als je door Salazar met zijn 55 cm bent gepenetreerd (van achteren dus).
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163562182
Als man zijnde ben je ontmaagd als je anaal genomen wordt.
pi_163562478
Met een negerleuter van jewelste. Dan pas kun je zeggen: ik ben geen maagd meer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163562484
Dus TS, er staat je wat te doen....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163666312
Je bent pas ontmaagd als een vrouw je met haar capuchon heeft afgetrokken, dat weet iedereen.
pi_163666466
Alleen vrouwen kunnen ontmaagd worden (op de goede manier, ook mannen kun je ontmagen). Mannen worden ontknaapt en daarvoor moet penetratie plaatsvinden. Gepijpt worden telt niet.
pi_163672145
En als je een halfslappe piemel naar binnen probeert te proppen, en je krijgt alleen het puntje er in, telt het dan wel?
pi_163677344
Ik vind de meest simpele definite van de ontmaagding de beste:
*elke vorm van seksuele activiteit die de kans op levert om kinderen te maken"

Pijpen is dus geen ontmaagding, man-vrouw penetratie wel. Homo's (en lesbiennes) kunnen dan hun hele leven maagd blijven maar dat lijkt me geen ramp. Ze krijgen in veruit de meeste gevallen immers ook geen kinderen op de natuurlijke manier.
pi_163758499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:44 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom een eenduidige definitie van maagdelijkheid? Dat slaat nergens op. Maagdelijkheid is niks meer dan een cultureel begrip, dat verschilt van cultuur tot cultuur, van subcultuur tot subcultuur en van persoon tot persoon.

Het eerste fabeltje, namelijk het maagdenvlies, zullen we dat maar meteen uit de wereld helpen? Ik ga er niet eens op in, wie daar nog in gelooft is waarschijnlijk zelf nog maagd of is extremistisch moslim :')

Als jij vindt dat je seks hebt gehad, dan ben je geen maagd meer. Simpel toch? Als orale seks voor jou seks is dan ben jij toch ontmaagd? Voel je je daar goed bij dan is er niemand die dat van je af neemt. Een ander kan misschien vinden dat als hij gepenetreerd is, hij geen maagd meer is, of als hij zelf iemand heeft gepenetreerd, etc.

Maagdelijkheid betekent ook niks. Het is iets persoonlijks en er gaat echt geen stickertje op je worden geplakt zodra je 'ontmaagd' bent, en mensen kunnen ook niet ruiken of je nog maagd bent. Get over it.
We hebben een winnaar. :)
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_163761189
Capuchon_jongen :')
pi_163764725
Voor jou wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')