abonnement Unibet Coolblue
pi_163750995
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag bij de introductiedag superlief en groot compliment gehad:

De eerste waarmee ik sollicitatiegesprek had, zei dat toen ze hoorde dat ik een vd trainees was, dat ze gelijk haar collega die ook bij dat gesprek was gemaild had.. En dat ze beide heel blij waren dat ik het was omdat ik een vd 3 was die ze het het allerhardst hadden gegund.. :o door mn hele voorgeschiedenis. Komt er eindelijk wat goeds van alle shit van vroeger.. Everything that doesn't kill you makes you stronger! :D
Supertof kimmi! *O*
pi_163751002
Pffttt wat verschrikkelijk weer in Frankrijk :'(
Lag net in bed toen ik het breaking news kreeg. Toen ging het om 30 doden. Later om 60 en nu al om 80. Dat een feestdag zo zwart eindigt :'(
pi_163752160
Inderdaad...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen mensen nu niet gewoon normaal doen tegen mekaar? :{
pi_163752387
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:08 schreef MarieAlice het volgende:
Inderdaad...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen mensen nu niet gewoon normaal doen tegen mekaar? :{
Jeetje dan komt het ook wel erg dichtbij elke keer ja. Hopelijk is je ex-collega veilig. Je kunt bellen met een speciaal nummer he voor informatie over slachtoffers. Sterkte :*
pi_163752481
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dan komt het ook wel erg dichtbij elke keer ja. Hopelijk is je ex-collega veilig. Je kunt bellen met een speciaal nummer he voor informatie over slachtoffers. Sterkte :*
Thanks :*

Mja, mijn ex-baas gaat dat doen en dan iedereen via fb en sms op de hoogte houden. Als we met z'n allen gaan bellen, heeft het ook weinig zin.

Ik merk dat ik er echt rillerig van word. En dan denk ik 'je zou daar mee moeten kunnen omgaan, gezien je job enzo'. En toch. Mijn achternichtje is blijkbaar ook terug helemaal overstuur, ze waren al gaan slapen allemaal gisteren en zij was de eerste die de tv opzette vanmorgen, recht op de herhaling van het extra journaal.

(Maar als ze dan ook eens met haar naar een psycholoog zouden willen gaan he, in plaats van een keer om de paar maanden aan mij te komen vragen wat ze moeten doen.. :X )
pi_163753238
Is het al 14:00? Dan mag ik namelijk m'n caafjes ophalen! *O*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:54:53 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163756190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 07:03 schreef Sylvana het volgende:
Pffttt wat verschrikkelijk weer in Frankrijk :'(
Lag net in bed toen ik het breaking news kreeg. Toen ging het om 30 doden. Later om 60 en nu al om 80. Dat een feestdag zo zwart eindigt :'(
Ja echt vreselijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:39 #233
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163756210
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:08 schreef MarieAlice het volgende:
Inderdaad...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen mensen nu niet gewoon normaal doen tegen mekaar? :{
Jeetje.. hopelijk is hij veilig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163756250
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:32 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Thanks :*

Mja, mijn ex-baas gaat dat doen en dan iedereen via fb en sms op de hoogte houden. Als we met z'n allen gaan bellen, heeft het ook weinig zin.

Ik merk dat ik er echt rillerig van word. En dan denk ik 'je zou daar mee moeten kunnen omgaan, gezien je job enzo'. En toch. Mijn achternichtje is blijkbaar ook terug helemaal overstuur, ze waren al gaan slapen allemaal gisteren en zij was de eerste die de tv opzette vanmorgen, recht op de herhaling van het extra journaal.

(Maar als ze dan ook eens met haar naar een psycholoog zouden willen gaan he, in plaats van een keer om de paar maanden aan mij te komen vragen wat ze moeten doen.. :X )
Ja dat is idd waar. En kan me het van je nichtje echt goed voorstellen. Hoe oud is ze? Als je zoiets meemaajt is naar een psych gaan wel verstandig idd. Voor je een PTSS oploopt.
pi_163756270
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Is het al 14:00? Dan mag ik namelijk m'n caafjes ophalen! *O*
Caafjes? Cavia's?
pi_163761225
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Caafjes? Cavia's?
Cavia's inderdaad, sorry ik noem ze caafjes. :P Ik ben eigenlijk niet van dat soort woorden :@, maar ik vind caafjes wel een leuk woord.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:28:55 #237
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163761240
brr de zenuwen beginnen op te spelen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163761381
(Zie spoiler!)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 07:03 schreef Sylvana het volgende:
Pffttt wat verschrikkelijk weer in Frankrijk :'(
Lag net in bed toen ik het breaking news kreeg. Toen ging het om 30 doden. Later om 60 en nu al om 80. Dat een feestdag zo zwart eindigt :'(
We hoorden het vanmorgen op de radio toen ik vriend wegbracht naar z'n werk. Hij praatte zoals vaak het geval is er doorheen :@, maar ik kon nog net "Nice 80 doden" opvangen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163762992
En toch even een klaagtweet hoor. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163763183
Ze waren er dus wel, zij, haar man en de kinderen, maar ze waren op het strand toen de vrachtwagen op die boulevard reed. Allemaal wel wat van slag, maar we hebben al rondgebeld voor hulp voor hen en voor de kinderen. Ze hebben wel de straat vol bloedende mensen gezien natuurlijk. Ze gaan proberen om maandag terug naar Brussel te geraken. Mar ze zijn dus relatief okee :)

Mijn nichtje, degene die mee was, is nu 8, haar zusje 11. Helaas vindt hun moeder dat een keer om de paar maand komen babbelen met tante Marie therapie is, 'ah ja, dat is toch uw job'. Dat ik geen zin heb om familie te begeleiden en dat ik sowieso al amper met kinderen werk, maakt niet zoveel uit. Onze huisarts heeft hen dat ook allemaal al uitgelegd, maar ja...
pi_163763193
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Cavia's inderdaad, sorry ik noem ze caafjes. :P Ik ben eigenlijk niet van dat soort woorden :@, maar ik vind caafjes wel een leuk woord.
Foto's? :D
pi_163763210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:28 schreef sararaats het volgende:
brr de zenuwen beginnen op te spelen.
Komt goed, het zijn maar draadjes en als je al die 24u eeg hebt gehad, is dit niet zo erg verschillend :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:16:44 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163763301
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:08 schreef MarieAlice het volgende:
Ze waren er dus wel, zij, haar man en de kinderen, maar ze waren op het strand toen de vrachtwagen op die boulevard reed. Allemaal wel wat van slag, maar we hebben al rondgebeld voor hulp voor hen en voor de kinderen. Ze hebben wel de straat vol bloedende mensen gezien natuurlijk. Ze gaan proberen om maandag terug naar Brussel te geraken. Mar ze zijn dus relatief okee :)

Mijn nichtje, degene die mee was, is nu 8, haar zusje 11. Helaas vindt hun moeder dat een keer om de paar maand komen babbelen met tante Marie therapie is, 'ah ja, dat is toch uw job'. Dat ik geen zin heb om familie te begeleiden en dat ik sowieso al amper met kinderen werk, maakt niet zoveel uit. Onze huisarts heeft hen dat ook allemaal al uitgelegd, maar ja...
Pfff heftig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163763512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:08 schreef MarieAlice het volgende:
Ze waren er dus wel, zij, haar man en de kinderen, maar ze waren op het strand toen de vrachtwagen op die boulevard reed. Allemaal wel wat van slag, maar we hebben al rondgebeld voor hulp voor hen en voor de kinderen. Ze hebben wel de straat vol bloedende mensen gezien natuurlijk. Ze gaan proberen om maandag terug naar Brussel te geraken. Mar ze zijn dus relatief okee :)

Mijn nichtje, degene die mee was, is nu 8, haar zusje 11. Helaas vindt hun moeder dat een keer om de paar maand komen babbelen met tante Marie therapie is, 'ah ja, dat is toch uw job'. Dat ik geen zin heb om familie te begeleiden en dat ik sowieso al amper met kinderen werk, maakt niet zoveel uit. Onze huisarts heeft hen dat ook allemaal al uitgelegd, maar ja...
Jeetje heftig hoor -O-
En je wilt toch het beste voor je kinderen lijkt me. Maar blijkbaar ziet ze niet in dat jij in deze situatie niet de juiste hulp kunt bieden.

Ik wilde eigenlijk klagen dat ik een rekening van 40 euro kreeg omdat mn internist een handtekening op een formulier heeft gezet voor mn rijbewijskeuring. En ik dan ook nog een eigen verklaring moet invullen en betalen. Maar in het licht van gisteren lijkt dat zo stom -O- Die mensen in Nice zouden graag een rekening betalen als zij of hun naasten dan nog zouden leven.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:39:46 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163763683
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje heftig hoor -O-
En je wilt toch het beste voor je kinderen lijkt me. Maar blijkbaar ziet ze niet in dat jij in deze situatie niet de juiste hulp kunt bieden.

Ik wilde eigenlijk klagen dat ik een rekening van 40 euro kreeg omdat mn internist een handtekening op een formulier heeft gezet voor mn rijbewijskeuring. En ik dan ook nog een eigen verklaring moet invullen en betalen. Maar in het licht van gisteren lijkt dat zo stom -O- Die mensen in Nice zouden graag een rekening betalen als zij of hun naasten dan nog zouden leven.
Leven gaat wel door. Gewoon klagen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163764294
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje heftig hoor -O-
En je wilt toch het beste voor je kinderen lijkt me. Maar blijkbaar ziet ze niet in dat jij in deze situatie niet de juiste hulp kunt bieden.

Ik wilde eigenlijk klagen dat ik een rekening van 40 euro kreeg omdat mn internist een handtekening op een formulier heeft gezet voor mn rijbewijskeuring. En ik dan ook nog een eigen verklaring moet invullen en betalen. Maar in het licht van gisteren lijkt dat zo stom -O- Die mensen in Nice zouden graag een rekening betalen als zij of hun naasten dan nog zouden leven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de kinderen van mijn collega en mijn collega zelf heb ik nu ook twee mensen gevonden die hen zouden kunnen helpen, in de buurt, cgg-tarieven en meteen tijd als ze terug in het land zijn. En die nemen het gelukkig wel aan. Ik weet het, misschien hebben ze genoeg aan een keer iemand zien en doorpraten, maar ik zie liever dat dat dan wat vroeger gebeurt.

Ik herken wat je zegt over niet willen klagen. Maar als je lang genoeg zoekt, vind je altijd wel ergens iemand die het zwaarder heeft en wat verandert dat eraan? Is het minder rot voor jou omdat iemand anders het moeilijk heeft? Neen toch? Ik zou zeggen: klaag maar zoveel als je wil. Zolang het maar oplucht. :*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:45:38 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163764873
Zit je lekker een dag op het strand, krijg je te horen dat je schoonmoeder is opgenomen vanwege het overgeven van bloed..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:46:56 #248
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163764904
En idd, leven gaat gewoon door, je kan alle problemen wel relativeren, maar zo zou alleen diegene die het het allerslechtst heeft mogen klagen. En hoe bepaal je die? Ik snap je punt wel, maar over dat soort dingen heb je helaas toch niks te zeggen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163764963
Hmm ja daar hebben jullie ook wel weer gelijk in idd.
Marie-Alice goed dat er voor je collega en haar kinderen al wel hulp geregeld is.

Kimmi wat rot van je schoonmoeder, gaat wel echt bergafwaarts nu volgens mij? Sterkte :*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:57:01 #250
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163765100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:49 schreef Sylvana het volgende:
Hmm ja daar hebben jullie ook wel weer gelijk in idd.
Marie-Alice goed dat er voor je collega en haar kinderen al wel hulp geregeld is.

Kimmi wat rot van je schoonmoeder, gaat wel echt bergafwaarts nu volgens mij? Sterkte :*
Ja, al hebben we al meerdere keren gedacht 'dit gaat geen dagen meer duren' en toch zijn we inmiddels 2,5 maand verder, dus ik zeg er maar niks meer van. Het blijft elke keer hopen dat ze het oplossen, of dat ze er niet teveel onder moet gaan lijden..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')