Met het volbouwen van Nederland word het natuurlijk ook een steeds groter probleem om het juiste materiaal ter plaatse te krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:27 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik ken voorbeelden waarbij dat wel zo gegaan is, maar dat verdient idd geen schoonheidsprijs.
Is idd afhankelijk van de situatie en bereikbaarheid van de locatie vh ongeluk
Of juist niet. Er is een groot wegenstelsel.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met het volbouwen van Nederland word het natuurlijk ook een steeds groter probleem om het juiste materiaal ter plaatse te krijgen.
Dus je weet het ook niet? Dat is al heel wat anders dan je stellige bewering dat de politie weinig meer zal hebben gedaan dan een prorailbusje de weg wijzen, en dat de calamiteitendienst van Prorail de menselijke resten opruimt.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
er is heel weinig info over maar ik kom uit op ProRail Incidentenbestrijding
overigens las ik wel dat dan de brandweer commandant dan weer de leiding heeft
dus ik vermoed dat er een soort samenwerking is
btw- er was geen melding dat de brandweer die ochtend is uitgerukt en die zijn
normaal wel op twitter te lezen
er is geen melding terug te vinden dat de brandweer die ochtend is uitgeruktquote:Op zondag 19 juni 2016 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dus je weet het ook niet? Dat is al heel wat anders dan je stellige bewering dat de politie weinig meer zal hebben gedaan dan een prorailbusje de weg wijzen, en dat de calamiteitendienst van Prorail de menselijke resten opruimt.
Kijk, als er reden voor is om (de grondigheid van) het onderzoek van de politie in twijfel te trekken dan zou het wel om feiten (zie ook TT) moeten gaan en niet om aannames. En als er dan toch aannames gemaakt worden dan moet het mogelijk zijn om daar kritische opmerkingen over te posten. Zonder gelijk als zeikerd in de hoek te worden gezet.
die postte Physsic al eerderquote:Op zondag 19 juni 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er is geen melding terug te vinden dat de brandweer die ochtend is uitgerukt
dat de politie geen grondig onderzoek heeft gedaan is inmiddels al aangetoond
Ten minste deels op basis van aannames en oncontroleerbare beweringen. Zie discussie over wanneer de hulpdiensten zouden zijn gearriveerd, en wat ze wel en niet hebben gedaan. De TT gaat over feiten, maar ik zie hier vooral vermoedens en aannames, waarvan er een aantal met grote stelligheid als feit wordt neergezet. Ten onrechte.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat de politie geen grondig onderzoek heeft gedaan is inmiddels al aangetoond
Oh en dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 juni 2016 14:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
die postte Physsic al eerder
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
Omdat de zaak volgens hen blijkbaar vrij duidelijk was en treinen ook weer moeten rijden.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er is geen melding terug te vinden dat de brandweer die ochtend is uitgerukt
dat de politie geen grondig onderzoek heeft gedaan is inmiddels al aangetoond
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:07 schreef Ericr het volgende:
Is er nu al 1 (miniem) feit dat aannemelijk maakt dat het iets anders was dan zelfmoord?
Eric is niet de enige. Ik vraag het me ook af hoor. Er is als ik alles lees eigenlijk niets hard. Er zijn alleen zaken die vragen oproepen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg of niet Ericr?
En hoeveel meer dan wij willen de ouders daar antwoorden op als het mogelijk is?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eric is niet de enige. Ik vraag het me ook af hoor. Er is als ik alles lees eigenlijk niets hard. Er zijn alleen zaken die vragen oproepen.
In je link staat Blauwkapel 2,3 142091 142171 141761 142131quote:Op zondag 19 juni 2016 14:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
die postte Physsic al eerder
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
inderdaad!quote:Op zondag 19 juni 2016 19:45 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En hoeveel meer dan wij willen de ouders daar antwoorden op als het mogelijk is?
En het meisje in de trein willen misschien wel een antwoord waarom er officieel gezegd wordt dat er getoeterd is door de machinist.
De man die de auto gehoord heeft bij de spoorwegovergang wil misschien een antwoord waarom daar geen aandacht aan besteed is.
Als er personen zijn die invloed hebben gehad op een mogelijke geplande of impulsieve zelfdoding of op de aanleiding tot een ongelukkige samenloop van omstandigheden, zou het voor die betreffende personen ook goed zijn, als er zsm duidelijkheid komt.
Want je komt er niet mee weg, als je er bij betrokken was. Ook al was dit einde niet de bedoeling.
Het gaat of blijft knagen.
Nee ik wil graag feiten zien, niet alleen maar speculaties die topic na topic doorgaan. Er kan verder genoeg onderzocht worden alleen zal de politie dat inderdaad niet gaan doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat?
Ik denk dat je er diverse antwoorden meningen over kan krijgen.
Officieel kan er niets onderzocht worden, en dat weet je.
Want "zelfmoord" dus geen onderzoek, dat weet je ook.
Beetje vragen naar de bekende weg of niet Ericr?
En op die vragen komen geen antwoorden want conclusie zelfmoord, zie je ook hoe zwaar die conclusie weegt. Dat het oordeel snel gemaakt op de vroege ochtend van die zaterdag, zoveel antwoorden in de weg staat?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eric is niet de enige. Ik vraag het me ook af hoor. Er is als ik alles lees eigenlijk niets hard. Er zijn alleen zaken die vragen oproepen.
Denk jij nu echt dat hier namen en tijden en zaken gepost gaan worden die niet door de familie naar buiten worden gebracht?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee ik wil graag feiten zien, niet alleen maar speculaties die topic na topic doorgaan. Er kan verder genoeg onderzocht worden alleen zal de politie dat inderdaad niet gaan doen.
En dat is nu net waar het (vooral de ouders) om gaat. En als ouders, de meest belanghebbenden, sta je achteraan als het om informatie gaat.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee ik wil graag feiten zien, niet alleen maar speculaties die topic na topic doorgaan. Er kan verder genoeg onderzocht worden alleen zal de politie dat inderdaad niet gaan doen.
Sinister? Dat bedenk jij.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Ericr het volgende:
Waarom moet alles een sinistere achtergrond hebben? Panama, Oeganda en Hilversum? En waarom vinden we constant dezelfde figuren in dit soort topics die overal alles achter zoeken?
Nou wordt daar door een bepaald clubje hier anders over gedacht, want ik heb nu twee keer een onderwerp ter sprake gebracht en daarop wordt gereageerd alsof ik vraag naar iets dat al lang en breed als vaststaand feit bekend is. Twee onderwerpen heb ik ter sprake gebracht en er is me verteld dat mensen geen zin hebben iets voor me op te zoeken dat ik ook zelf kan vinden, er is me verteld dat het vermoeiend is dat er onderwerpen worden aangekaart die Stacey al heel vaak heeft uitgelegd, er is me verweten dat ik dom ben (al is die nu weggehaald door een moderator), en zo nog het eea. En dat soort wantrouwend gedrag dat komt ook terug ik de sneer die je Ericr geeft met het "vragen naar de bekende weg".quote:Op zondag 19 juni 2016 19:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En op die vragen komen geen antwoorden ...
Zolang er geen nieuwe feiten zijn de zaak inderdaad laten rusten.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:01 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Sinister? Dat bedenk jij.
Ik zoek niet overal wat achter, vraag me soms wat af.
Ik kan de bal ook terugkaatsen. Waarom reageren sommigen zo respectloos? Zelfmoord, klaar, niks meer aan -te- doen.
Omdat ze graag willen dat het meer is en ze zich belangrijk willen voelen denk ik. Tot nu toe in deze reeks niets gezien wat aantoont dat het geen zelfmoord is, en er wordt vanalles bij gehaald. (Zoals dat op Google Maps te zien is dat iemand aan een camera werkt bij de club enzo. Totaal irrelevante informatie.)quote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Ericr het volgende:
Waarom moet alles een sinistere achtergrond hebben? Panama, Oeganda en Hilversum? En waarom vinden we constant dezelfde figuren in dit soort topics die overal alles achter zoeken?
Er is niets respectloos aan de conclusie zelfmoord. Zelfmoord is triest, daar is iedereen in dit topic het wel over eens. (En dan laat ik de discussie over of wat jullie doen zo lekker respectvol is even achterwege.)quote:Op zondag 19 juni 2016 20:01 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Sinister? Dat bedenk jij.
Ik zoek niet overal wat achter, vraag me soms wat af.
Ik kan de bal ook terugkaatsen. Waarom reageren sommigen zo respectloos? Zelfmoord, klaar, niks meer aan -te- doen.
quote:,,Alles wat we konden onderzoeken is onderzocht,'' zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens. Dat er wellicht wat losse eindjes zijn, wil Jens best geloven.
,,Er zijn bepaalde zaken waarvan je nooit meer zult kunnen achterhalen hoe dat precies gegaan is. Zo'n machinist schrikt zich te pletter als hij zoiets meemaakt en verklaart misschien iets wat niet helemaal klopt. Het gebeurt ook vaak dat iemand die zelfmoord wil plegen met zijn gezicht naar de trein staat, maar vlak voor de impact omdraait. Maar we gaan de documentaire ook bekijken of die losse eindjes nog aanleiding tot nader onderzoek geven.''
http://www.ad.nl/utrecht/(...)-zelfmoord~a0d65466/quote:Graafsma realiseert zich dat hij wellicht blijft hangen in zijn verdriet en de waarheid niet onder ogen wil zien. ,,Mensen die dat denken, hebben nog gelijk ook. Dat zeg ik zelf ook. Toch wil ik tot het uiterste gaan om alle vragen beantwoord te krijgen
Laat de feiten die er zijn eerst maar eens onderzocht worden ipv af het begin te laten rusten.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang er geen nieuwe feiten zijn de zaak inderdaad laten rusten.
ik vraag me ook af of er verwarring is geweest over de juiste locatie en dat daardoor de hulpdiensten misschien laat warenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In je link staat Blauwkapel 2,3 142091 142171 141761 142131
Blauwkapel op Wiki:
Blauwkapel (geografische afkorting Bkp) is de naam van een spoorwegknooppunt bij de wijk Blauwkapel. De viersporige spoorlijn Utrecht–Amersfoort, waarvan de twee noordelijkste op een viaduct, waar links wordt gereden, kruist hier de tweesporige spoorlijn Hilversum - Lunetten, onder een hoek van ongeveer 70°. De kruising is dus deels gelijkvloers, deels ongelijkvloers.
Er is sinds 1905 een verbindingsboog Amersfoort-Maliebaan (ooit voor goederenvervoer en nu nog voor de pendeldienst Utrecht Centraal – Utrecht Maliebaan) en sinds 1921 een verbindingsboog Hilversum-Utrecht Centraal.
Blauwkapel was ook de naam voor twee voormalige stopplaatsen. Deze stopplaatsen lagen vlak bij elkaar, beide aan een overweg in de Voordorpsedijk:
Aan de spoorlijn Hilversum - Lunetten. Deze stopplaats Blauwkapel was geopend van 10 juni 1874 tot 1911 en lag tussen de huidige stations Utrecht Overvecht en Hollandsche Rading.
Aan de Centraalspoorweg tussen Utrecht en Zwolle. Deze stopplaats lag tussen de huidige stations Utrecht Overvecht en Bilthoven.
Weet jij daar wat meer over? En die 2,3 is dat dan een codering voor 2,3 km hoger?
Dit inderdaad, Blauwkapel 2,3quote:Op zondag 19 juni 2016 20:53 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of er verwarring is geweest over de juiste locatie en dat daardoor de hulpdiensten zo laat waren
Hier wat over de cijfertjes langs het spoor
http://www.infrasite.nl/definitions/definition.php?ID_content=321
ja dat is vergelijkbaarquote:Op zondag 19 juni 2016 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Blauwkapel 2,3
Dat lijkt veel zuidelijker te liggen, zelfs onder Hollandse Rading.
Hetzelfde geldt toch voor snelwegen, daar geeft je toch ook het nummer van de hectometerpaal door bij een ongeluk of panne?
je klopt ligt zelfs onder Groenekanquote:Op zondag 19 juni 2016 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Blauwkapel 2,3
Dat lijkt veel zuidelijker te liggen, zelfs onder Hollandse Rading.
Hetzelfde geldt toch voor snelwegen, daar geeft je toch ook het nummer van de hectometerpaal door bij een ongeluk of panne?
de geocode van blauwkapel staat in de 112 melding van de aanrijdingquote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je klopt ligt zelf onder Groenekan
Blauwkapel is een fort en ligt tussen Groenekan en Utrecht in
overigens gaat het om het traject Hilversum - Utrecht
dus heeft niks met deze zaak te maken
Knap gezien Bladwijzer.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:12 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
de geocode van blauwkapel staat in de 112 melding van de aanrijding
Het punt is dat er meerdere plekken blauwkapel zijn, zou verwarring hebben kunnen geven
Waarom hou jij je er mee bezig?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wel een verwarrend stukje spoor.
Ik zou zeggen: 095 2.3 dat klopt dan beter, maak ik ben geen medewerker van Prorail.
Blauwkapel 2.3 zou dan op het spoor van Utrecht richting Bilthoven zijn.
Wat met die melding?quote:
Daar ben ik niet zo zeker van. Blauwkapel is een fort maar ook een spoorknooppunt (ook wel afgekort tot bkp). De lijn Hilversum-Lunetten kruist daar de lijn Utrecht-Amersfoort. In de meldingssamenvatting staat:quote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je klopt ligt zelf onder Groenekan
Blauwkapel is een fort en ligt tussen Groenekan en Utrecht in
overigens gaat het om het traject Hilversum - Utrecht
dus heeft niks met deze zaak te maken
Ik weet niet hoe ik dat exact moet lezen, maar het eerste stuk, "Hilversum - Blauwkapel" is een spoortraject, namelijk van station Hilversum tot knooppunt Blauwkapel. Geen idee wat de 2,3 Hilversum is, maar zou het 2,3 kilometer van station Hilversum kunnen zijn? Klopt dat met de plaats van aanrijding?quote:Hilversum - Blauwkapel 2,3 Hilversum
Waarom jij en anderen zich druk maken over die bijzaken.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat met die melding?
Of wat bedoel je precies?
Klopt maar volgens het kaartje van Bladwijzer moet dat stuk 095 zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. Blauwkapel is fort maar ook een spoorknooppunt (ook wel afgekort tot bkp). De lijn Hilversum-Lunetten kruist daar de lijn Utrecht-Amersfoort. In de meldingssamenvatting staat:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat exact moet lezen, maar het eerste stuk, "Hilversum - Blauwkapel" is een spoortraject, namelijk van station Hilversum tot knooppunt Blauwkapel. Geen idee wat de 2,3 Hilversum is, maar zou het 2,3 kilometer van station Hilversum kunnen zijn? Klopt dat met de plaats van aanrijding?
In de volledige melding wordt ook nog eens expliciet "Adres Hilversum" genoemd. Daarom vermoed ik dat de term Blauwkapel hier alleen wordt gebruikt ter aanduiding van het spoortraject en niet als locatie van de aanrijding. Ik denk dat je niet te snel moet roepen dat deze melding er niets mee te maken heeft.
De melding:
[ afbeelding ]
Das prive en off topic, dus daar ga ik niet op in.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom jij en anderen zich druk maken over die bijzaken.
Het is erg vreemd. Voor buitenstaanders......quote:Op zondag 19 juni 2016 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das prive en off topic, dus daar ga ik niet op in.
De melding is die ik zie is "Hilversum-Blauwkapel 2,3 Hilversum" Ik zie nergens een nummer staan. En wat vind je er van dat in de melding "Hilversum" als adres genoemd wordt?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt maar volgens het kaartje van Bladwijzer moet dat stuk 095 zijn.
En had de melding dus 095 2.3 moeten zijn.
Logisch, bij andere ongelukken en aanrijdingen staat vaak een overgang (straatnaam), dat was hier in het bos lastig.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De melding is die ik zie is "Hilversum-Blauwkapel 2,3 Hilversum" Ik zie nergens een nummer staan. En wat vind je er van dat in de melding "Hilversum" als adres genoemd wordt?
Een van die 112-meldingen geeft ook 3.0 aan ipv 2.3quote:Op zondag 19 juni 2016 21:12 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
de geocode van blauwkapel staat in de 112 melding van de aanrijding
Het punt is dat er meerdere plekken blauwkapel zijn, zou verwarring hebben kunnen geven
quote:Op zondag 19 juni 2016 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt maar volgens het kaartje van Bladwijzer moet dat stuk 095 zijn.
En had de melding dus 095 2.3 moeten zijn.
Klopt precies.quote:Originele Melding:
Pr 1 Spoorongeval (trein-persoon) Hilversum - Blauwkapel 2,3 Hilversum 142091 142171 141761 142131
jaquote:Op zondag 19 juni 2016 21:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Een van die 112-meldingen geeft ook 3.0 aan ipv 2.3
Dat er verwarring zou kunnen zijn geweest had ik ook al eens over nagedacht.
Ik denk daarom ook al dat "Hilversum - Blauwkapel" de aanduiding van het traject is (station Hilversum - Knooppunt Blauwkapel) en dat de melding gewoon klopt. Als de echte locatie van die melding fort Blauwkapel is zou er niet als adres "Hilversum" staan.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Logisch, bij andere ongelukken en aanrijdingen staat vaak een overgang (straatnaam), dat was hier in het bos lastig.
Ja wat wil je nou? Ik kan ook Googelen, let op, bij mij staat er 2,3 en niet 3,0quote:Op zondag 19 juni 2016 21:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja
pr 1 hilversum - blauwkapel 3,0 --- en er staat ook een andere tijd bij 05.49
[ afbeelding ]
Maar wat maakt dit uit, dit is een verschil van 700meter, het gaat erom waar ze zich moeten melden, en dat hoeft niet het punt van impact te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 22:01 schreef bladwijzer het volgende:
De melding voor de politie was op 3.0
http://drimble.nl/112/hil(...)oed-ter-plaatse.html
Hilversum Sportpark 3.0
http://www.somda.nl/spotpunten/Noord-Holland/Hilversum/
Het gaat niet om het aantal kilometers van Hilversum maar om de geocode
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geocode_(spoorlijn)
ok volgens mij hebben ze het op twitter ook over 3,0quote:Op zondag 19 juni 2016 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Ik kan ook Googelen, let op, bij mij staat er 2,3 en niet 3,0
[ afbeelding ]
twitter:112online twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 06:14:35 pr 1 hilversum - blauwkapel 3,0 hilversum letsel. trein vs persoon: Ongeval met letsel in H... https://t.co/EoTOQvLYLQ #gooienvechtstreek reageer retweet
twitter:cop_spotter twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 06:00:05 #alarm P1 Hilversum - Blauwkapel 3,0 Hilversum Letsel. Trein vs persoon - Koninginneweg 4, 1217 KX Hilversum, Netherlands reageer retweet
zou kunnen ja - maar ze is door een trein geraakt die uit Utrecht kwamquote:Op zondag 19 juni 2016 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als die 2,3 en 3,0 overigens kilometeraanduidingen zijn dan zal het toch wel over dezelfde melding gaan denk ik. Twee aanrijdingen met een persoon in de nacht, op 700 meter van elkaar. Dat zal toch niet. Misschien dat de machinist zich een paar honderd meter heeft vergist of dat de locatie bij de verkeersregeling van de NS niet helemaal goed is afgelezen. Dat zou volgens mij gewoon kunnen. Dan zou de tweede oproep extra inzet kunnen betreffen met een nauwkeurigere plaatsbepaling.
Het gaat dus wel om de kilometers. De bron die je zelf geeft zegt het al: "kilometrering Hvs-Ln 3.0". Of in gewoon Nederlands: tussen Hilversum en Lunetten na 3.0 kilometer.quote:Op zondag 19 juni 2016 22:01 schreef bladwijzer het volgende:
De melding voor de politie was op 3.0
http://drimble.nl/112/hil(...)oed-ter-plaatse.html
Hilversum Sportpark 3.0
http://www.somda.nl/spotpunten/Noord-Holland/Hilversum/
Het gaat niet om het aantal kilometers van Hilversum maar om de geocode
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geocode_(spoorlijn)
Ja en dus? Hilversum-Blauwkapel is het spoortraject, niet noodzakelijkerwijs ook de rijrichting van de trein.quote:Op zondag 19 juni 2016 22:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zou kunnen ja - maar ze is door een trein geraakt die uit Utrecht kwam
je hebt gelijkquote:Op zondag 19 juni 2016 22:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gaat dus wel om de kilometers. De bron die je zelf geeft zegt het al: "kilometrering Hvs-Ln 3.0". Of in gewoon Nederlands: tussen Hilversum en Lunetten na 3.0 kilometer.
[ afbeelding ]
bron: http://www.somda.nl/spotpunten/Noord-Holland/Hilversum/
Het is nu wel duidelijk dat de betreffende melding van 112 met als titel "Hilversum - Blauwkapel 2,3 Hilversum" betekent "Op het traject Hilversum - Blauwkapel, op 2,3 kilometer". Dat is dus gezien de locatie van Hilversum sportpark (zie hierboven) een paar honderd meter van Hilversum sportpark. Dat is toch wel heel erg de plek waar Dascha is aangereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |