abonnement Unibet Coolblue
pi_163223363
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:00 schreef Allures het volgende:
Nee ik snap je niet. Ik snap niet hoe het onverzorgd is. Het is niet alsof je geen Deo gebruikt. Het is puur esthetisch
Als iemand zijn nagels niet zou knippen dan zou het ook onverzorgd zijn naar mijn mening, ook al zou het wel hygiënisch zijn.

En anders kan je de definitie van verzorgd even googelen.

verzorgd bijv.naamw.Uitspraak:[v?r'z?rxt] zo dat zichtbaar geprobeerd is iets te laten voldoen aan redelijke verwachtingen Voorbeelden: `een verzorgd uiterlijk`, `een verzorgde presentatie`Antoniem: slordig Synoniem:net
pi_163235892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:51 schreef AK123 het volgende:
Ik zou scheren voordat het een bos word. Ik neem aan dat je vriend dat ook niet heel chill vind met beffen/vingeren? Mijn vriendin moet van mij wel redelijk kaal zijn.
mijn partner moet spiegel glad geschoren zijn zodat de schaam lippen goed te zien zijn :P .
mijn hondje
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:13:47 #78
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163240150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:25 schreef AK123 het volgende:

[..]

I feel sorry for your girlfriend
Hoeft vast niet. Genoeg vrouwen die het niks vinden hoor.

Maar je komt in dit topic sowieso een beetje over als een white knight maagd.
Niet voor niets dat je ook al door dingo aangewezen als maagd van dit topic.

Wel beetje plaatsvervangende schaamte hehe
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:21:06 #79
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_163244206
Ik vind dat je je als vrouw zijnde moet scheren. Oksels , schaamstreek en benen. En van mijn (bed)partner verwacht ik op zijn minst dattie dat lichaamshaar verzorgt en het liefst kaal tussen de benen. Schaamhaar is zo ranzig lijkt wel of het de zweetgeur en piswalm opneemt ofzo.
Qua scheren met de haargroeirichting mee zorgt voor de minste stoppels en om de paar dagen het scheermes erover heen. Gewoon bijhouden.
klassieke autist en zolderbewoner
pi_163245286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:21 schreef Witchybitch het volgende:
Ik vind dat je je als vrouw zijnde moet scheren. Oksels , schaamstreek en benen. En van mijn (bed)partner verwacht ik op zijn minst dattie dat lichaamshaar verzorgt en het liefst kaal tussen de benen. Schaamhaar is zo ranzig lijkt wel of het de zweetgeur en piswalm opneemt ofzo.
Dat jij stinkt wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen zich moet scheren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:27:30 #81
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_163245630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat jij stinkt wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen zich moet scheren.
Op je piemol getrapt?
klassieke autist en zolderbewoner
pi_163245729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:21 schreef Witchybitch het volgende:
Ik vind dat je je als vrouw zijnde moet scheren. Oksels , schaamstreek en benen. En van mijn (bed)partner verwacht ik op zijn minst dattie dat lichaamshaar verzorgt en het liefst kaal tussen de benen. Schaamhaar is zo ranzig lijkt wel of het de zweetgeur en piswalm opneemt ofzo.
Qua scheren met de haargroeirichting mee zorgt voor de minste stoppels en om de paar dagen het scheermes erover heen. Gewoon bijhouden.
geur is idd hetkenbaar
pi_163246620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat jij stinkt wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen zich moet scheren.
_O-
pi_163246797
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef Witchybitch het volgende:

[..]

Op je piemol getrapt?
Nee, op mijn schaamhaar, dat is langer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163246810
Vecht tegen de ideologie dat vrouwen haarloos dienen te zijn. Dat is een opgedrongen gedachtegoed. Er is niks mis mee als het geheel je eigen keuze is en je je er oprecht goed bij voelt. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet anti ontharen maar anti druk vanuit maatschappij. wel pro lichaamshaar. Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben. Maar het punt is dat het helemaal niet ongewoon is dat veel vrouwen veel haargroei hebben. Dat komt heel vaak voor en is erfelijk bepaald.Dat er veel vrouwen zijn die zich ongelukkig en depressief voelen omdat ze denken dat ze ongewoon zijn door hun beharing komt omdat er vanuit cosmetisch standpunt zeer negatief gekeken wordt tegenover vrouwelijk lichaamshaar.Het heeft puur met het uiterlijk te maken. Er heerst het idee dat het niet normaal is om veel lichaamshaar te hebben als vrouw. Het gevolg is dat heel veel vrouwen van gekkigheid niet weten hoe ze van hun natuurlijke haargroei moeten afkomen en op die manier een hekel krijgen aan hun lichaam.De ontharingsindustrie gooit daar bovenop nog eens olie op het vuur door keer op keer reclame te maken van gladgeschoren vrouwen met een haarloos lichaam dat als het toppunt van vrouwelijkheid wordt gezien terwijl dat onzin is want een haarloze vrouw bestaat niet. Vrouwen zonder beenhaar en armhaar of waar dan ook zijn er niet. Dat kan ook niet want dat haar heeft een functie. Alle vrouwen hebben lichaamshaar. De ene heeft weinig haar en de ander heeft heel veel haar. So be it. Dat is de natuur. Het heeft niks met (on)vrouwelijk te maken. Als je het mij vraagt, een vorm van schoonheid

Ik zou het niet erg vinden als mijn vrouw zich niet zou ontharen. Benen armen buik rug borst waar dan ook :)
Leef en laat leven
pi_163260852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef WilSan het volgende:
Vecht tegen de ideologie dat vrouwen haarloos dienen te zijn. Dat is een opgedrongen gedachtegoed. Er is niks mis mee als het geheel je eigen keuze is en je je er oprecht goed bij voelt. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet anti ontharen maar anti druk vanuit maatschappij. wel pro lichaamshaar. Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben.
Seksuele aantrekkingskracht gaat nou eenmaal om verschillen. Een van die verschillen is dat mannen meer lichaamshaar hebben. Daarnaast hebben we lichaamsdelen die we aan de wereld laten zien en lichaamsdelen die we slechts aan degene laten zien waarmee we het bed delen.

Dat seksuele aantrekkingskracht en gerelateerde mode zich uitstrekt over die lichaamsdelen die je aan de wereld laat zien vind ik niet raar en ook geen probleem. Een tamelijk dwingende mode ten aanzien van intieme lichaamsdelen vind ik dan ook wel raar, dat gaat slechts twee mensen aan. Dus ik verwacht wel van een vrouw dat ze (zonodig) haar benen scheert als ze met blote benen over straat gaat of mij haar blote been wil laten aanraken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:54:35 #87
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163268272
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Niet elke vrouw wil een piemel in haar mond, zijn er zat bij die 'bang' voor piemels zijn.
Of het gewoon niet te pruimen vinden. Dat mag en kan ook gewoon.
Ik vind likken ook niks, maar pijp wel. Niets oneerlijks aan.
pi_163271281
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Seksuele aantrekkingskracht gaat nou eenmaal om verschillen. Een van die verschillen is dat mannen meer lichaamshaar hebben. Daarnaast hebben we lichaamsdelen die we aan de wereld laten zien en lichaamsdelen die we slechts aan degene laten zien waarmee we het bed delen.

Dat seksuele aantrekkingskracht en gerelateerde mode zich uitstrekt over die lichaamsdelen die je aan de wereld laat zien vind ik niet raar en ook geen probleem. Een tamelijk dwingende mode ten aanzien van intieme lichaamsdelen vind ik dan ook wel raar, dat gaat slechts twee mensen aan. Dus ik verwacht wel van een vrouw dat ze (zonodig) haar benen scheert als ze met blote benen over straat gaat of mij haar blote been wil laten aanraken.
Dat mannen meer lichaamshaar hebben dan vrouwen is niet waar. Genoeg vrouwen die veel meer hebben dan mannen. Het is erfelijk bepaald. Man, vrouw. Iedereen heeft lichaamshaar. Het is menselijk. Iedereen groeit het. Door het zogenaamde schoonheidsideaalbeeld heeft het nu deze imago. Miljardenbusiness is het die ontharingsindustrie. Al die reclames veet gilette venus etc. Al die onhtaringssslons. Goud geld is het alleen.
Leef en laat leven
pi_163285112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:37 schreef WilSan het volgende:

[..]

Dat mannen meer lichaamshaar hebben dan vrouwen is niet waar. Genoeg vrouwen die veel meer hebben dan mannen. Het is erfelijk bepaald. Man, vrouw. Iedereen heeft lichaamshaar. Het is menselijk. Iedereen groeit het. Door het zogenaamde schoonheidsideaalbeeld heeft het nu deze imago. Miljardenbusiness is het die ontharingsindustrie. Al die reclames veet gilette venus etc. Al die onhtaringssslons. Goud geld is het alleen.
Ook voor zich scherende mannen. Mensen verschillen individueel altijd meer maar in het algemeen hebben vrouwen nou eenmaal minder lichaamsbeharing dan mannen. Er zijn ook vrouwen met bredere schouders en smallere heupen dan mannen maar dat het maakt het nog niet vrouwelijk.

De associatie tussen glad en onbehaarde huid en vrouwelijkheid is gewoon een hele natuurlijke. Alleen als een behaarde kut daarom niet vrouwelijk vindt ben je het spoor inzake vrouwelijkheid wel bijster.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163288961
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ook voor zich scherende mannen. Mensen verschillen individueel altijd meer maar in het algemeen hebben vrouwen nou eenmaal minder lichaamsbeharing dan mannen. Er zijn ook vrouwen met bredere schouders en smallere heupen dan mannen maar dat het maakt het nog niet vrouwelijk.

De associatie tussen glad en onbehaarde huid en vrouwelijkheid is gewoon een hele natuurlijke. Alleen als een behaarde kut daarom niet vrouwelijk vindt ben je het spoor inzake vrouwelijkheid wel bijster.
Verschil in visie. Altijd mooi hhahah. Wereld zou wel saai zijn als iedereen hetzelfde zou denken.

Ik ben dus echt niet van mening dat de associatie onbehaarde huid en vrouw een natuurlijke is.

Omdat het iets menselijks is en dus niet gelinkt aan geslacht en omdat het in mijn visie een geindoctrineerde denkwijze is door de maatschappij en de ontharingsindustrie. Vroeger was het geen enkel probleem als een vrouw lekker harig was. Okselhaar beenharen een volgroeide schaamstreek. Tegenwoordig is 1 armhaartje bij wijze van spreke al een afknapper voor velen
Leef en laat leven
pi_163313296
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:47 schreef WilSan het volgende:

[..]

Verschil in visie. Altijd mooi hhahah. Wereld zou wel saai zijn als iedereen hetzelfde zou denken.

Ik ben dus echt niet van mening dat de associatie onbehaarde huid en vrouw een natuurlijke is.

Omdat het iets menselijks is en dus niet gelinkt aan geslacht en omdat het in mijn visie een geindoctrineerde denkwijze is door de maatschappij en de ontharingsindustrie. Vroeger was het geen enkel probleem als een vrouw lekker harig was. Okselhaar beenharen een volgroeide schaamstreek. Tegenwoordig is 1 armhaartje bij wijze van spreke al een afknapper voor velen
Lijkt jou het lekker om met je tong door een oerwoud te likken, mij ook niet.
pi_163313363
Ik weet niet waarom maar als ik glad ben heb ik heel veel meer zin in seks
  zondag 26 juni 2016 @ 17:58:59 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163315954
Begrijp niet dat je hier zulke vragen stelt, wat je vriend wil, en wat wij er dan weer van vinden. Wat vind jij? En doe dat dan gewoon.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163316928
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:11 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lijkt jou het lekker om met je tong door een oerwoud te likken, mij ook niet.
In het echt valt het heel erg mee met die oerwouden hoor, en op de binnenste schaamlippen groeit sowieso geen haar. Heel veel vrouwen zijn van nature vrij dunbehaard, een mooi toefje op de venusheuvel en dan nog een paar krulletjes op de buitenste schaamlippen. Als je daar dan alsnog de mond vol mee hebt deugt er vrij weinig van je techniek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163332876
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:11 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lijkt jou het lekker om met je tong door een oerwoud te likken, mij ook niet.
Zo'n typische ondoordachte reactie
Leef en laat leven
pi_163344743
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 07:51 schreef WilSan het volgende:

[..]

Zo'n typische ondoordachte reactie
Haha, jij rolt graag met je tong door een oerwoud :')
Daar gaat het gewoon om hoor, niets ondoordachts :')
  dinsdag 28 juni 2016 @ 09:13:46 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163361939
Dat je je niet hoeft te scheren van je vriend, betekent niet dat je je niet kunt scheren.

Doe gewoon waar je jezelf prettig bij voelt /handigst vindt etc.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:27:14 #98
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_163363031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:26 schreef Flogging het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben een vrouw en vind beffen niks aan.
Heel begrijpelijk :D. Ben een man, en vind het ook niet zo bijzonder of fijn om gepijpt te worden. Tja, zijn mensen die dat niet kunnen begrijpen, maar zo kan ik ook wel eens iets van anderen niet begrijpen.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:29:28 #99
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_163363069
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:14 schreef PaarseStabilo het volgende:
Ik weet niet waarom maar als ik glad ben heb ik heel veel meer zin in seks
Nou, dan is de keuze makkelijk. Lekker scheren!

Of vind hij het geiler als je je niet scheert? Je kan evt een compromis maken. Weet niet zo goed wat je met ''ik hoef me niet te scheren'' bedoeld. Vind hij het lastig voor jou of wil hij gewoon zelfs liever niet dat je je scheert ^^
pi_163373161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nou, dan is de keuze makkelijk. Lekker scheren!

Of vind hij het geiler als je je niet scheert? Je kan evt een compromis maken. Weet niet zo goed wat je met ''ik hoef me niet te scheren'' bedoeld. Vind hij het lastig voor jou of wil hij gewoon zelfs liever niet dat je je scheert ^^
Volgens mij bedoelt ze dat haar vriend liever wilt dat ze alles lekker laat groeien en dat hij dat inderdaad geil vind. Komt heel bekend voor ahahah
Leef en laat leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')