abonnement Unibet Coolblue
pi_163054535
quote:
Zo zelf maar op tijd naar bed! Ik heb wel druppeltjes in huis gehaald voor tandjes: Chamodent van vsm. Heeft iemand daar ervaringen mee?
Wij hebben ze in huis voor T. Tot nu toe een keer of drie 's avonds gebruikt als meneer om onverklaarbare reden niet slapen wilde en we het vermoeden van tandjespiin hadden, het heeft alle keren geresulteerd in een vrolijk sabbelend en belangrijker nog (😉) in slaap vallend jongetje.
pi_163054917
Ik vroeg me al af hoe het ging Mariposas, maar niet veel beter nog? klote zeg! Leuk plan ook om knobbeltjes te checken, want met borstvoeding is dat een waterdicht gebeuren 8)7

Ik had vanmorgen twee primeuren: een doorslaapnacht van >6u (van 20-7 zelfs!) :o :o :o *O* en een baby aantreffen in een plas kots :Y) -O- . Ik juich niettemin maar reken in beide gevallen op eenmalige acties O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Mineola op 16-06-2016 13:35:03 ]
pi_163056261
Wat vervelend, Mariposas! Hopen dat de antibiotica snel werkt!

Hm, Mineola. Na een nachtje slapen meteen aan de was kunnen beginnen dan...

Jammer LB, dat het tijdelijk lijkt te zijn geweest. -O-
Ik vond het beginnen met werken wel weer een stap, maar het viel me heel erg mee. We genieten zo nog veel meer van onze dagen samen. En de wetenschap dat de oppasoma's, opa's, tantes en ooms er zo van genieten geeft ook rust.

Wij hebben S. laten vaccineren, maar hij was er de laatste keer best een paar dagen van uit zijn doen. :'( Heb ook nog altijd spanning om vaccinaties, mijn schoonmoeder heeft een hersenvliesontsteking gehad, vlak na een vaccinatie toen ze jong was. Gelukkig niets aan over gehouden, maar wel akelig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_163056672
Mariposas, beterschap voor jou!

Mineola, doorslaapnacht is tof, de kots wat minder.

Vaccinaties, hier het normale programma gevolgd. Alleen de vaccinatie bij 4 maanden is uitgesteld omdat Twix toen in het ziekenhuis lag. Een maand later heeft hij deze alsnog gekregen.

Twix eet en drinkt de laatste dagen niet goed, spuugt ook weer wat meer, piepende ademhaling. Verder wel goed gemutst. Na overleg hem net toch even voor de zekerheid na laten kijken. Longen klinken redelijk maar bovenin gebeurt toch wel weer wat. Ook weer afgevallen tov een week geleden. Toch weer ergens een virus opgepikt. Niks aan te doen.
Mijn kleine jongetje moet er zo hard voor werken. :'(
pi_163056786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 11:34 schreef Malteser het volgende:
Mariposas, beterschap voor jou!

Mineola, doorslaapnacht is tof, de kots wat minder.

Vaccinaties, hier het normale programma gevolgd. Alleen de vaccinatie bij 4 maanden is uitgesteld omdat Twix toen in het ziekenhuis lag. Een maand later heeft hij deze alsnog gekregen.

Twix eet en drinkt de laatste dagen niet goed, spuugt ook weer wat meer, piepende ademhaling. Verder wel goed gemutst. Na overleg hem net toch even voor de zekerheid na laten kijken. Longen klinken redelijk maar bovenin gebeurt toch wel weer wat. Ook weer afgevallen tov een week geleden. Toch weer ergens een virus opgepikt. Niks aan te doen.
Mijn kleine jongetje moet er zo hard voor werken. :'(
He, Twix het zit je toch echt niet mee he! 😢.

Ik bracht net luiers voor T. Naar het KDV. Die was ik vanmorgen met mijn zwangerschapsdemente hoofd vergeten! (En van de luiers die ze daar gebruiken krijgt hij zo'n verschrikkelijke uitslag dat ze maar even belden omdat ze toch wisten dat ik verlof heb!)

Mijn mannetje is geloof ik een beetje verliefd. Er zit een meisje van 14 maanden waar meneer als een bezetene achteraan gaat en als hij dan bij haar is steekt ie zijn neus in haar mond, gekkie 😍! Wel leuk om 't nu eens met eigen ogen te kunnen zien. (Beetje jammer dat hij mij niet bekeek, maar oke ☺)
pi_163057537
ach, wat sneu voor Twix, Malteser. Het zit jullie niet mee he?

Mariposas, beterschap!

T en ik hebben tot kwart voor 11 geslapen. Ok, T is er een uurtje uitgeweest tussendoor met de duutser, maar toch. Ik ben nog helemaal beduusd. En ik had nog wel zulke grootse plannen voor vandaag...
pi_163057611
Wij hadden feestnacht! *O* }:| :z
pi_163057728
He toch, Twix heeft het niet mee zeg..

Jagar, jammer van de plannen, maar klinkt verder eigenlijk wel heerlijk!

Sillie, feestnacht klinkt gezellig, maar zo zal het wel niet voelen ;)

Hier vandaag een spuugbaby. Steeds kleine beetjes, maar wel genoeg om allebei al een nieuwe outfit aan te hebben die inmiddels ook alweer vies is :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_163057746
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, wat sneu voor Twix, Malteser. Het zit jullie niet mee he....

Nou ja, hij is gewoon vrolijk en gezellig. Dus hij heeft er ogenschijnlijk weinig last van.

Ik vind het zelf alleen heel naar dat hij al maanden zo hard moet werken om adem te halen, virussen te bestrijden, enz. Hij heeft nog nooit iets gehad ter ondersteuning behalve zijn puffer. Geen ab kuur of iets van dien aard. Want dat helpt niet bij een virus.
En ik ben ook geen voorstander van ab kuren of wat dan ook, maar ik zou zo graag gezien hebben dat er iets was wat hem even die boost zou geven waardoor hij eindelijk weer eens 100% fit is. Gewoon voor hemzelf. Nu moet dat kleine lijfje steeds zo hard werken.
pi_163058113
Een verlate gefeliciteerd voor Ketel! *G*

Mijn baby is gewoon ook al 11 maanden vandaag! O+

Beterschap Mariposas en alle ukkies.

Verliefde T voor Ggirl, wat schattig!

Jagar dat klinkt toch heerlijk, ondanks dat je plannen nu in de soep lopen. Hier was om 5.00 uur M wakker en kon ze in eerste instantie niet meer slapen. Toen zij sliep, kon ik niet meer slapen. Nouja, ik viel vlak voor de wekker weer in slaap. Zo vervelend als dat gebeurt :O
pi_163058392
Mariposas, borstontsteking lijkt me mooi klote.. Beterschap :*

Ahh Twix, balen :* Beterschap

Ggirl wat schattig O+

Ik ben geloof ik voor het eerst weer ongesteld :o
pi_163058533
Beterschap voor Twix en ook voor Mariposas!

Jagar, klinkt lekker zoveel slaap! Jullie hadden het gewoon nodig!

Over vaccinaties: mijn kraamhulp raadde deze af... vond ik echt niet kunnen. Wij zijn gelukkig eigenwijs genoeg om daar niet naar te luisteren, maar je zal maar een gezin hebben dat wat meer moeite heeft met het vormen van een eigen mening...

M is nog steeds in plakbaby-modus vandaag. Ik heb steeds allemaal plannen, maar moet denk ik maar accepteren dat dat niet te doen is met pasgeboren baby :)
pi_163058568
Ach arme Twix. Snel opknappen kerel. :*

Mari, ai, ik hoop dat je je snel beter voelt.

Jagar, wat heerlijk! Die plannen komen wel. ;)

Ggirl, wat lief! Hap.
En ik vroeg me af of je buurmeisje van laatst haar examens nog heeft gehaald

Kazy, hoeraaaa, 11 maanden *O*

Bloesem, balen. Tijd voor chocola en babyknuffels. :Y

L. is sinds ze stapjes zet nog 10 keer zo vrolijk als normaal. Zou het kunnen dat ze gefrustreerd was omdat ze niet kon lopen en nu dit wel lukt dus niet meer gefrustreerd is? Vanochtend werd ik niet van gehuil wakker maar van een in bed bouncende baby die heel hard "JAA! JAAA"aan het roepen was. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163061917
Wat leuk, kris! Ik hoop dat dat hier öok komt!

Tom stapte hier net van de ene stoel naar de andere!
  donderdag 16 juni 2016 @ 17:28:07 #215
409579 LuDann
All the way
pi_163064936
Beterschap voor Twix, sneutje, het zit niet mee zeg.

Ook beterschap voor Mariposas, klote zeg!

Doorslapert voor Mineola. *O*

Lopende baby's O+

Die van mij heeft zure poep en kapotte billen. ;( Maar ze doet vandaag wel 2 slaapjes. *O* Ze slaapt alleen nu nog, ik denk dus niet dat zo om 20 uur op bed ligt vanavond. :')

Verder heb ik wel gelezen, maar moe en druk (ik moet al een aantal dingen doen voor mijn nieuwe baan zoals het onderzoeksvoorstel doorspitten en me aanmelden voor cursussen. Superleuk, maar daardoor heb ik niet zoveel zin meer om mijn scriptie af te schrijven want die is maar saai in vergelijking. :') ).
pi_163069533
Kris en Jagar met stappende baby's! *O*

Succes LuDann. Tand op komst bij Wolk?
pi_163070597
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:38 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Wij hebben ze in huis voor T. Tot nu toe een keer of drie 's avonds gebruikt als meneer om onverklaarbare reden niet slapen wilde en we het vermoeden van tandjespiin hadden, het heeft alle keren geresulteerd in een vrolijk sabbelend en belangrijker nog (😉) in slaap vallend jongetje.
Oké! Als ze vannacht weer wakker wordt, dan zal ik het eens proberen :)!
pi_163071067
Oh dat is heel erg vervelend Mariposas. Heel veel beterschap!

LeSage, dan kan ik me voorstellen dat je het eng vindt...
L. hebben wij wel laten vaccineren, tot nu toe volgens het normale programma.
Vind ik ook vreemd inderdaad dat de kraamhulp daar haar mening over geeft Lunamatic.. Of bracht ze het wel op een genuanceerde manier?

Ggirl een verliefde baby, schattttiiig O+ !!!

Ohhh voor het eerst weer ongesteld.. Heb je er klachten van Bloesem? Of valt het mee?

Fijn van de doorslaapnacht Mineola! & ook een goede nacht/uitslaapsessie voor Jagar en T. Fijn!

Oh Kazy, dat is rot ja! Ben je net weer in slaap gevallen, gaat de wekker... Dan is het soms nog bijna beter om gewoon wakker te blijven, maarja vanaf 5 uur wakker is wel erg vroeg!
& voor Sillie ook al een feestnacht! Komt het nog door de tandjes? Of was W. juist vrolijk aan het feesten?

Kris en Jagar baby's met de baby's die al rondstappen! Leukkk!!! & wat fijn dat ze zo vrolijk is Kris :) O+ !

Oh LuDann. Druk druk! Had wolk vannacht wel wat beter geslapen?!
pi_163071147
Nog meer stappende baby's! Wat goed! *O*
Ik zag M vanavond ook zelf weer gaan staan zonder hulpmiddel! Kroop zelf weer op haar voetjes en daarna vanuit hurk omhoog.

En balen en beterschap mariposas!
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:21:33 #220
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163071652
Thanks allemaal, ab slaat gelukkig nu wel aan! Ik baal wel van mijn belabberde weerstand. De laatste tijd heb ik steeds ontstekingen, schimmelinfecties, ziek, en moe. Het wordt nu echt eens tijd dat L een beetje beter gaat slapen. }:| En ook wel tijd voor echt zomerweer, daar knap ik ook van op.

Sneu van de kapotte billen, Ludann! Hier ook, bloeden en alles, toch leek hij er geen last van te hebben. En wel je scriptie afschrijven hoor, ik heb helaas nooit meer de motivatie gevonden... |:(
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:20:06 #221
409579 LuDann
All the way
pi_163075879
Vieve: helaas is het hier met slapen al tijden drama... Vaak weet ik de volgende ochtend niet meer hoe vaak ik eruit ben geweest, maar nu waren we wakker tussen 4 en 6 ergens.

Malteser: tandje, ja wie weet!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:21 schreef Mariposas het volgende:
Thanks allemaal, ab slaat gelukkig nu wel aan! Ik baal wel van mijn belabberde weerstand. De laatste tijd heb ik steeds ontstekingen, schimmelinfecties, ziek, en moe. Het wordt nu echt eens tijd dat L een beetje beter gaat slapen. }:| En ook wel tijd voor echt zomerweer, daar knap ik ook van op.

Sneu van de kapotte billen, Ludann! Hier ook, bloeden en alles, toch leek hij er geen last van te hebben. En wel je scriptie afschrijven hoor, ik heb helaas nooit meer de motivatie gevonden... |:(
Volgens mij ben jij mij een paar maanden geleden! Heel herkenbaar, ik begin er nu langzaam maar zeker een beetje uit te krabbelen. Wel fijn te lezen dat je aan de beterende hand bent. Tijd voor zomerweer inderdaad.

Ik dacht laatst nog aan je scriptie, maar vergeet het telkens te vragen. Jammer dat je hem niet afgemaakt hebt, maar als je al een baan hebt en niet verder gaat in onderzoek dan is het ook weer niet verschrikkelijk lijkt me.

'Gelukkig' gaat mijn baan alleen door als ik mijn master eerst haal, goede stok achter de deur. :P
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:21:53 #222
409579 LuDann
All the way
pi_163075930
Mijn baby slaapt. *O* En ik duik er ook in, heb zo erg de neiging tot te laat opblijven om nog even een uurtje voor mezelf te hebben maar kan me dat eigenlijk echt niet veroorloven met hoe de nachten nu gaan.

De eerste paar uur nadat ze op bed gelegd is slaapt ze doorgaans prima, maar dan wil ik even een beetje bijkomen van de dag en nog niet slapen. Dan ga ik naar bed en echt, zodra mijn hoofd het kussen raakt gaat ze huilen...
  vrijdag 17 juni 2016 @ 01:46:50 #223
409579 LuDann
All the way
pi_163077852
Toch eens kijken of jullie misschien nog iets weten wat we kunnen proberen.

Het probleem is dat Wolk 's nachts wakker wordt en dat we dan zo'n 2 tot 4 uur met haar opzitten tot ze weer slaapt. Ze heeft dan vaak haar ogen wel dicht maar gooit zichzelf heen en weer in mijn armen, trapt met haar voeten, slaat, gooit haar speen weg etc, gewoon heel onrustig. Neerleggen op bed (in ons bed of de hare = krijsen. En dus zitten we (of ik, voornamelijk) elke nacht weer met haar op. Mijn zenuwen zijn echt op.

Wat we al geprobeerd hebben:

Verschonen
Ander merk luiers
Warmere slaapzak
Dunnere slaapzak
Even laten huilen terwijl ik er naast lig (maar dan raakt ze echt compleet overstuur en zijn we nog verder van huis)
Wiegen
Rondlopen
Bv geven
Pap geven

Kan iemand nog wat verzinnen?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 02:13:37 #224
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_163078033
mijn kind werd rustig van rollercoaster tycoon, tegenwoordig van masterchef Australia :D
Ik heb nooit ontdekt wat het was. Hij had reflux dus kan goed zijn dat het dat was.
Maar ik ben echt maanden wakker geweest met hem. De maxicosi/autorijden maakt hem ook rustig.

Hij is nu 2 en het gaar beter
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_163078356
quote:
Ggirl, wat lief! Hap.
En ik vroeg me af of je buurmeisje van laatst haar examens nog heeft gehaald
Oppasmeisje heeft het geflikt hoor. Geslaagd zonder onvoldoendes! Gisterenavond direct even op bezoek geweest want we gaan zo op vakantie! En dan zit ze daar, het ene moment nog zo'n 'kind' en blij met haar spekjesboeket (ja, wij houden van foute cadeaus!) en ze kreeg er een financiële beloning bij hoor.. en het andere moment zo volwassen met haar kindje op de arm! 😍

Zeg bij thuiskomst nog tegen vriendlief, die komt er wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')