abonnement Unibet Coolblue
pi_163592946
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:26 schreef MF22 het volgende:

[..]

Jezus dit is deprimerend om te lezen. Ik dacht dat het op een gegeven moment wel over zou gaan. Echt een vervloeking dit bestaan.
Wat vind je precies deprimerend hieraan?
pi_163661125
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:26 schreef MF22 het volgende:

[..]

Jezus dit is deprimerend om te lezen. Ik dacht dat het op een gegeven moment wel over zou gaan. Echt een vervloeking dit bestaan.
Ach, ieder zijn eigen leven. Een partner heb ik geen zin meer in en one night stands of prostitutie heb ik nix mee. Plat gezegd zo nu en dan je kwakkie kwijt moeten blijft wel. Alleen bij wat minder periodes (fysiek) dan is de behoeft op de een of andere manier ook veel minder en is het meer een zaadlozing dan een orgasme. Maar goed, dat zijn alleen de wat minder periodes.
  maandag 11 juli 2016 @ 10:18:05 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163661335
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat vind je precies deprimerend hieraan?
Midden in de nacht in een banaal kakhok jezelf plichtmatig moeten afberen klinkt mij ook enigszins deprimerend aan.

Masturberen doe ik zelden. Misschien eens in de paar weken. Seks verschilt, als ik een gemiddelde moet trekken dan zal het zo'n 5 keer per week zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 juli 2016 @ 10:26:42 #54
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163661447
ff een rare vraag (denk ik) en omdat ik het net als TS ook niet irl met vrienden wil bespreken, dan maar hier :D
Hebben de dames tijdens zeer gehaaste stressvolle situaties weleens gehad dat ze bijna een orgasme kregen? En die situaties hebben dan echt niets met seks te maken.
Ik heb zoiets in het verleden 2x gehad op zeer stressvolle vervelende momenten. Totaal onverwachts en ik had ik echt zoiets van: what the fuck is dit nou weer?! :{
Het verband tussen stress en seksuele ontspanning snap ik uiteraard maar niet als het onbewust komt op momenten waar je totaal niet op had gerekend. Dat was echt awkward _O-
pi_163663421
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Midden in de nacht in een banaal kakhok jezelf plichtmatig moeten afberen klinkt mij ook enigszins deprimerend aan.

Masturberen doe ik zelden. Misschien eens in de paar weken. Seks verschilt, als ik een gemiddelde moet trekken dan zal het zo'n 5 keer per week zijn.
Hoezo is masturberen plichtmatig? Het geeft juist een heerlijk gevoel, maakt niet uit waar (het blijft gewoon lekker).
pi_163663514
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:26 schreef Bugfixed het volgende:
ff een rare vraag (denk ik) en omdat ik het net als TS ook niet irl met vrienden wil bespreken, dan maar hier :D
Hebben de dames tijdens zeer gehaaste stressvolle situaties weleens gehad dat ze bijna een orgasme kregen? En die situaties hebben dan echt niets met seks te maken.
Ik heb zoiets in het verleden 2x gehad op zeer stressvolle vervelende momenten. Totaal onverwachts en ik had ik echt zoiets van: what the fuck is dit nou weer?! :{
Het verband tussen stress en seksuele ontspanning snap ik uiteraard maar niet als het onbewust komt op momenten waar je totaal niet op had gerekend. Dat was echt awkward _O-
Haha, dat gevoel had ik op de fiets vroeger (ben blij dat ik nu normaal kan fietsen :X ). Op werk denk ik ook bizar vaak aan seks, maar probeer dan gelijk weer aan iets anders te denken. Niemand die het doorheeft, mijn "onschuldig lief mooi meisjesuiterlijk" redt me hierbij (ze zouden eens moeten weten...). Nobody knows *)
  maandag 11 juli 2016 @ 12:33:10 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163663587
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

vraag 2 .......... worden mensen niet meer opgewonden van leer? :@
Ja, ik wel. Maar omdat ik motorrijd, en leer dus associeer met een fijne rit op mijn motor! Heb nooit begrepen dat men leer associeert met sex, erotiek. Zou vooral bij gay poeples zo zijn.
Ik word dus ook opgewonden van mijn zware motorlaarzen, en vooral van mijn helm en motorwanten, want als ik die opzet en aandoe begin(nen) ik (we) met de ride-out.

:7 8-) (8>
ps. ben wel man, dus niet zoals in de Op verzocht bvk reakties van vrouwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 11-07-2016 12:37:05 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 11 juli 2016 @ 12:37:56 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163663680
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoezo is masturberen plichtmatig? Het geeft juist een heerlijk gevoel, maakt niet uit waar (het blijft gewoon lekker).
Ik zeg nergens dat masturberen per definitie plichtmatig is. Jezelf tegen je zin in een goor kakhok afberen is dat wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163663717
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat masturberen per definitie plichtmatig is. Jezelf tegen je zin in een goor kakhok afberen is dat wel.
Haha excuus, met dat laatse heb ik geen ervaring mee.
pi_163663780
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, ik wel. Maar omdat ik motorrijd, en leer dus associeer met een fijne rit op mijn motor! Heb nooit begrepen dat men leer associeert met sex, erotiek. Zou vooral bij gay poeples zo zijn.
Ik word dus ook opgewonden van mijn zware motorlaarzen, en vooral van mijn helm en motorwanten, want als ik die opzet en aandoe begin(nen) ik (we) met de ride-out.

:7 8-) (8>
ps. ben wel man, dus niet zoals in de Op verzocht bvk reakties van vrouwen.
Hmm jij associeert het dus met een andere soort ervaring. Ik vind de geur van leer gewoon heel opwindend somehow (ben hetero)...
  maandag 11 juli 2016 @ 12:48:11 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163663945
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha excuus, met dat laatse heb ik geen ervaring mee.
Ik ook niet maar die user op de vorige pagina wel. Maakt mij verder niet uit maar het zou mij deprimeren als ik zo erg moet masturberen dat ik dat zelfs op een goor campingtoilet moet doen.

Net als dat het mij zou deprimeren als ik elke avond een fles whiskey naar binnen moet gooien oid.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 juli 2016 @ 12:55:47 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163664141
Hetero, en vrouw (zag ik in je profiel). Tja, misschien iets (geur, associatie) met typisch mannelijk. Hoewel in de ruitersport ook veel leer is, zadel en zo. Dus misschien heb jij (stiekem?) een paardezadel in de slaapkamerkast, dat je eruit haalt en op het bed legt en er dan naakt met je poes erop gaat "schuren, rijden", met behulp van wat zuurvrije vaseline. Komt ook het zadel nog tengoede, leer moet soepel gehouden worden! Voor een vrouw kan ik me er wat bij voorstellen,
Voor mij is het de redding geweest tegen heel erge schuurwonden bij valpartijen als je 8 meter of zo over het asfalt schuurt.

:7 8-) B-) (8>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163664342
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Hetero, en vrouw (zag ik in je profiel). Tja, misschien iets (geur, associatie) met typisch mannelijk. Hoewel in de ruitersport ook veel leer is, zadel en zo. Dus misschien heb jij (stiekem?) een paardezadel in de slaapkamerkast, dat je eruit haalt en op het bed legt en er dan naakt met je poes erop gaat "schuren, rijden", met behulp van wat zuurvrije vaseline. Komt ook het zadel nog tengoede, leer moet soepel gehouden worden! Voor een vrouw kan ik me er wat bij voorstellen,
Voor mij is het de redding geweest tegen heel erge schuurwonden bij valpartijen als je 8 meter of zo over het asfalt schuurt.

:7 8-) B-) (8>
Ik heb helemaal niets met paarden eigenlijk. Ben iemand die op hoog niveau heeft gedanst, denk niet dat het daarmee te maken heeft. Je idee klinkt goed (zadel en vaseline erover), alleen ruik je het leer dan niet zo intensief denk ik. Misschien een leren band/ sjaal over mijn neus ofzo (#zorrostyle).
pi_163664370
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ook niet maar die user op de vorige pagina wel. Maakt mij verder niet uit maar het zou mij deprimeren als ik zo erg moet masturberen dat ik dat zelfs op een goor campingtoilet moet doen.

Net als dat het mij zou deprimeren als ik elke avond een fles whiskey naar binnen moet gooien oid.
Ben ik met je eens :Y
  maandag 11 juli 2016 @ 13:19:20 #65
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163664686
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha, dat gevoel had ik op de fiets vroeger (ben blij dat ik nu normaal kan fietsen :X ). Op werk denk ik ook bizar vaak aan seks, maar probeer dan gelijk weer aan iets anders te denken. Niemand die het doorheeft, mijn "onschuldig lief mooi meisjesuiterlijk" redt me hierbij (ze zouden eens moeten weten...). Nobody knows *)
Is niet echt een antwoord op mijn vraag :{
Maar op de fiets zal het wel met de trilling en wrijving te maken hebben.
pi_163665283
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat masturberen per definitie plichtmatig is. Jezelf tegen je zin in een goor kakhok afberen is dat wel.
Nou maak je er zelf iets van. Indertijd met wandelvakanties hadden we niet ieder een tent mee en sowieso zit je de hele dag op elkaars lip. Na een weekje of zo wil je wel een keer en dat is dan niet tegen je zin en niet dwangmatig. Natuurlijk had ik liever die aandrang op een ander moment gehad. Onder de douche is dan handiger totdat er in het -open- hokje naast je een maatje staat te zingen...
  maandag 11 juli 2016 @ 15:07:44 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163666966
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met paarden eigenlijk. Ben iemand die op hoog niveau heeft gedanst, denk niet dat het daarmee te maken heeft. Je idee klinkt goed (zadel en vaseline erover), alleen ruik je het leer dan niet zo intensief denk ik. Misschien een leren band/ sjaal over mijn neus ofzo (#zorrostyle).
Gaat ook niet om het paard, maar om het leder zadel.
Misschien zo een masker als in de bondage-sm-femdom wereld. }) ~O> 8)7

:W

[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 11-07-2016 15:08:48 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163671615
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:28 schreef TheInnocent het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de dames ter vergelijking met mezelf.

Er zijn soms van die drukke weken (deadlines, werk, tentamens), dat ik een soort ontlading nodig heb. Ik sport veel en spreek mijn vrienden regelmatig, maar toch krijg ik een enorm seksueel verlangen tijdens het studeren vooral (dat ik bijvoorbeeld thuis moet zitten bij het schrijven van mijn scriptie). Ik masturbeer daardoor soms 4x op een dag, paar dagen achter elkaar tot het weer rustiger wordt met werk en studie (dan wordt het 1x per dag of per twee dagen).

Hoe zit dat bij jullie? En bij het hebben van een vriend/ man, masturberen jullie dan ook of vinden jullie een x aantal keer seks per week voldoende?
ik heb evenveel seks als je moeder!!
en dat is geen toeval :$
pi_163671953
Afmoppen vrijwel elke dag. De druk van de ketel halen klinkt misschien als grappige kroegpraat, maar de stoom kan er maar op een manier uit
pi_163684745
.

[ Bericht 99% gewijzigd door lemmethinkaboutit op 13-07-2016 09:51:54 ]
pi_163726312
Paar keer per week sex. Hangt er vanaf hoe druk ik ben, hoe geil ik (of zij) zijn en welke vriendinnen zin hebben om een nachtje te "hangen".
pi_163740049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:39 schreef .kelinci. het volgende:
Paar keer per week sex. Hangt er vanaf hoe druk ik ben, hoe geil ik (of zij) zijn en welke vriendinnen zin hebben om een nachtje te "hangen".
Ben je niet bang voor ziektes oid of dat je later moeite gaat krijgen om bij 1 persoon te blijven en vervolgens alleen en eenzaam eindigt (als je minder aantrekkelijk wordt met de tijd heb je die luxe van veel vriendinnen niet)?
pi_163802195
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ben je niet bang voor ziektes oid of dat je later moeite gaat krijgen om bij 1 persoon te blijven en vervolgens alleen en eenzaam eindigt (als je minder aantrekkelijk wordt met de tijd heb je die luxe van veel vriendinnen niet)?
Nee. Regelmatig controle.
Eenzaam kan je ook zijn in een relatie. Hangt er vanaf hoe jezelf in het leven staat. En wat is aantrekkelijk? Het zit 'm in je persoonlijkheid. Ik denk niet dat ik fysiek de aantrekkelijkste ben, maar mijn brein is zeker aantrekkelijk ;)
pi_163813490
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:53 schreef .kelinci. het volgende:

[..]

Nee. Regelmatig controle.
Eenzaam kan je ook zijn in een relatie. Hangt er vanaf hoe jezelf in het leven staat. En wat is aantrekkelijk? Het zit 'm in je persoonlijkheid. Ik denk niet dat ik fysiek de aantrekkelijkste ben, maar mijn brein is zeker aantrekkelijk ;)
Ik begrijp je, goed verwoord. Eenzaamheid vinden mensen inderdaad in verschillende dingen. Ik vind het in oppervlakkig contact bijvoorbeeld. Aandacht van verschillende knappe random mannen doet me niet veel en voel ik me alsnog eenzaam en mis ik oprechtheid in liefde, heb je dit niet in jouw situatie?
pi_163851335
In het verleden heb ik periodes gehad dat de stoom er elke dag af moest. Daardoor merkte ik dat ik minder geil was tijdens de seks met mn vriendin.

Nu nog heel af en toe een keer handwerk en ongeveer 1 á 2 keer per week met de vrouw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')