abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juni 2016 @ 13:56:14 #151
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162787537
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom zou ze dan Needle mee naar bed nemen?
Goede vraag, ik vroeg me sowieso al af waar ze toen eigenlijk lag.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 juni 2016 @ 13:56:45 #152
365231 Fera
Fire & Blood
pi_162787557
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ze zet Gregor in voor haar gevecht en zet The Faith Tommen in.
Ik denk verder dan dat gevecht alleen. Want dat lost het probleem niet op. Ze wil zo snel mogelijk van die religekkies af.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 6 juni 2016 @ 13:56:49 #153
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162787558
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ze zet Gregor in voor haar gevecht en zet The Faith Tommen in.
Ik denk dat we nu toch wel kunnen zien aan komen dat Sandor namens The Faith gaat vechten. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 6 juni 2016 @ 13:59:01 #154
365231 Fera
Fire & Blood
pi_162787603
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:56 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Goede vraag, ik vroeg me sowieso al af waar ze toen eigenlijk lag.
Ik dacht eerst nog in haar kamertje bij die Faceless sekte. Daarom dacht ik ook dat ze daar aangevallen zou worden. Maar toen zag ik haar vrolijk rondlopen en was ik verrast dat ze de nacht doorgekomen was.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_162787654
Dammmmmmn! _O_

Woef is back O+ _O_
Er is nog hoop voor Stannis :D

Dat Frey legertje :') Snap niet dat dat volk nog steeds macht heeft, stelletje mislukt inteelt.
Het wordt tijd dat Jaime en co zich tegen hen keert, komt alleen maar gedoe van met dat volk.

Tormund was ook weer een baas _O_ Grappig om te zien hoe de publieke opinie van; wildlings :r naar wildlings O+ is gegaan in zo'n korte tijd.
Ik schreeuwde nog moord en brand toen ze Olly's dorp uitmoorden, maar achteraf.. :P

Maergery is wel degelijk strategisch bezig. Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Kan heel goed het einde van Cersei betekenen, al hoop ik toch op de wildifre-theorie die hier rond gaat.
pi_162787809
Bij series als The Walking Dead zit ik regelmatig naar de klok te kijken om te zien hoe lang het nog duurt, bij series als Arrow vraag ik me af waarom ik nog kijk.

Een aflevering van GoT kan ik gerust meerdere keren kijken. Het ziet er zo goed uit, het script is geweldig, camera werk fantastisch en de actie is fenomenaal.

Ondanks dat dit misschien een opbouwende aflevering was zaten er zoveel geslaagde dingen in.

- Alle scenes met Jaime.
- Terug keer van the Hound
- Mormont en de 62? mannen.
- Blackfish
- Cersei die op haar plaats gezet wordt
- Sansa die eindelijk het spel aan het spelen is, ect.
  maandag 6 juni 2016 @ 14:10:01 #157
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162787822
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162787864
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_162788077
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe. Confirmed!

Mooi ook de opbouw. Clegane gaat nog eerst even de Brotherhood wegruimen. Verder Lyanna Mormont.. die is veul leuker dan dat maffe joch uit The Eyrie :D Haar gesprek met Davos _O_ Ser20goodmen vs Milady62goodmen *O* Mooie opmerking van Davos: if those 62 men are as ferocious as milady then Bolton is doomed :7

Margaery speelt duidelijk het spel mee. Maar die gaat echt haar duty niet herpakken als vrouw van Tommen zolang de HS en Septa nog meescharrelt bij elke move die ze maakt. Soort van huisarrest idee heeft ze nu. Dat papiertje met de roos aan Olenna aka growing strong. Aka Marg is growing strong aka zal vilein terugslaan. Zo mooi als een roos, zo vilein als rozendoornen })

Yara neemt het er nog van zolang het kan :9 En terecht dat ze Theon even duidelijk maakte dat zijn Reek-performance over is. Kan niet wachten tot volgende week. De bezem door de Sept, Sandor op zijn weg naar de wraakzuchtige broeder namens de Faith. Freys/Lannisters, dat leger van Lannisters en Bronn als rechterhand gaat een poging wagen. Maar we hebben ook Brienne nog die op diplomatieke missie is met Podd naar de BlackFish. Soort van partycrashers dus zodra de Lannisters de siege willen beginnen :P

En oh: Wun-Wun kan praten :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 06-06-2016 14:39:50 ]
mag het weten
  maandag 6 juni 2016 @ 14:23:50 #160
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162788124
Let's say, I threatened to hit you, unless you you shut your mouth, but you kept talking, what do you think I'd do?

Briljante scene _O-
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 14:27:39 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162788193
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:25 schreef Pek het volgende:
Ian "cocksucker" McShane _O_
Sweggen! Cocksuckah! _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 juni 2016 @ 14:36:26 #162
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162788344
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik dacht eerst nog in haar kamertje bij die Faceless sekte. Daarom dacht ik ook dat ze daar aangevallen zou worden. Maar toen zag ik haar vrolijk rondlopen en was ik verrast dat ze de nacht doorgekomen was.
Ik moest trouwens nog wel even denken aan Breaking Bad, waar ze volgens mij wel eens afspraken om deals in een drukke plek te doen, omdat niemand dan zomaar opeens een wapen trekt. En dat Arya zich in het openbaar daarom iets veiliger voelde, maar bij die brug stond ze helemaal in d'r uppie.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162788362



Ghehe _O- Talk to teh hand :{w en Sansa even dissen _O_
mag het weten
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 14:39:20 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162788397
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162789048
de hound overleefd zijn verwondingen _O- _O- _O-

alsjeblieft zeg :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162789123
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:12 schreef Slayage het volgende:
de hound overleefd zijn verwondingen _O- _O- _O-

alsjeblieft zeg :')
Als de Mountain dodelijk gif van de viper kan overleven waarom The Hound niet door van de berg gekickt te worden door Brienne of Tarth? Ergens deed die gemeenschapsleider mij denken aan Syrio Forel trouwens. Keek er niet gek van op mocht ie op die Brotherhood gasten geantwoord hebben: aye, the night is dark and full of terror. But what do we say to the god of death? Not today! :P
mag het weten
pi_162789307
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:01 schreef Poesopstokje het volgende:

Kan heel goed het einde van Cersei betekenen, al hoop ik toch op de wildifre-theorie die hier rond gaat.
bran heeft het toch gezien in de laatste ep ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162790055
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

bran heeft het toch gezien in de laatste ep ;)
Dat had toch betrekking op de Mad King? :?
pi_162790176
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat had toch betrekking op de Mad King? :?
ze waren allemaal overduidelijk verleden flashbacks. muv die het vullen van de wildfire flessen (daar kan ik je imo geen tijd aan plaatsen, kan ook nu nog steeds gaande zijn) en dat die flessen in de fik gingen was een zee van vuur in het gebouw.

dat is imo nooit gebeurd. of wel?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162790194
preview komende ep

oh boy oh boy <O)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162790264
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162790307
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze waren allemaal overduidelijk verleden flashbacks. muv die het vullen van de wildfire flessen (daar kan ik je imo geen tijd aan plaatsen, kan ook nu nog steeds gaande zijn) en dat die flessen in de fik gingen was een zee van vuur in het gebouw.

dat is imo nooit gebeurd. of wel?
Ik heb geen idee.. we zullen het vanzelf zien.

quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:56 schreef Slayage het volgende:
preview komende ep

oh boy oh boy <O)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naiiiis :D
pi_162790315
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:56 schreef Slayage het volgende:
preview komende ep

oh boy oh boy <O)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
  maandag 6 juni 2016 @ 16:02:18 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162790346
Hound terug, zoals verwacht. Zal wel Brotherhood kopje kleiner gaan maken. RIP Thoros/Beric.
Jaime en Blackfish zoals verwacht. Zal wel weinig aandacht aan besteed worden verder. RIP Blackfish.
Jon en zijn leger zullen wel een met een naam verliezen. Tormund nog niet denk ik. Waarschijnlijk RIP Wun Wun. Had wel verwacht dat ze meer mensen mee zouden krijgen. Is toch matig dit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162790372
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hound terug, zoals verwacht. Zal wel Brotherhood kopje kleiner gaan maken. RIP Thoros/Beric.
Jaime en Blackfish zoals verwacht. Zal wel weinig aandacht aan besteed worden verder. RIP Blackfish.
Jon en zijn leger zullen wel een met een naam verliezen. Tormund nog niet denk ik. Waarschijnlijk RIP Wun Wun. Had wel verwacht dat ze meer mensen mee zouden krijgen. Is toch matig dit.
Littlefinger to the rescue :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')