Is het zo erg? Ik ken de geschiedenis van de F1 niet zo goed eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je nagaan. (het was natuurlijk ongeveer 100 doden f1-4 doden wielrennen wat ik bedoelde)
Ze missen nu een Ten Dam eigenlijk. Kelderman en Gesink hebben logischerwijs ambities en dan past een Giro slecht in het programma.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar ook niet heel raar, aangezien de Tour 20 belangrijker is dan de Giro.
Man man man _!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
http://nieuw.ad.nl/dossie(...)is-gereden~aa204cbe/
Oei.
Zo werkt het al lang niet meer, iemand lek of op de plaat en er wordt gereden. TLJ heeft zelf ook wel eens gereden toen Valverde lek reed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
http://nieuw.ad.nl/dossie(...)is-gereden~aa204cbe/
Oei.
Ach ja Jumbo reed ook door toen Valverde met pech stond in die waaier-etappe.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
http://nieuw.ad.nl/dossie(...)is-gereden~aa204cbe/
Oei.
Grappige is dat de bezem er geregeld doorgaat, maar dezelfde kritiek blijft komenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, behalve dan dat het goed kan zijn dat de ploegleider er gewoon niet bij kon/mocht.
Deze ploeg is echt een schande voor het aanzien van het Nederlandse wielrennen. Veel getalenteerde renners, maar nooit wat winnen als gevolg van een laffe tactiek. Het wordt hoog tijd dat de bezem er eens doorheen gaat, dit kan echt niet langer zo.
Kan me nog herinneren dat TLJ vorig jaar nog kritiek kreeg omdat ze juist alle kanonnen mee hadden naar de Tour, het is ook nooit goed .quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:20 schreef Poolhond39 het volgende:
Kutzooi!!!!
Het is altijd hetzelfde gezeik bij Lotto. Ze nemen één sterke rijder mee naar een grote tour, en voor de rest een stel middelmatige of zelfs zwakke renners. Zoals je vandaag kon zien, werkt dat gewoon niet.
Als ze Kelderman of Gesink meegenomen hadden als klimknecht, had Kruiswijk mogelijk nog hulp gehad bij het terugkomen. Nu moest hij alles zelf doen.
Waar ik me ook rot aan ergerde is dat de ploegwagen van Lotto Jumbo er niet was toen Kruiswijk pech met zijn fiets kreeg. Hij kreeg hulp van een ´algemene´ wagen. En wat ik nog erger vond: na die val heb ik de ploegwagen van Lotto Jumbo geen één keer gezien om eten en drinken aan Kruiswijk aan te bieden en hem te helpen met de wonden aan zijn elleboog en been.
Al jaren klopt er vaak niets aan de tactiek van Lotto Jumbo: het zijn altijd van die brave, bange, veel te voorzichtige types als Erik Breukink, Frans Maassen en Merijn Zeeman die de boel leiden. Ze nemen altijd genoegen met ´een plekje in de top 10´ en gaan niet echt volledig voor de winst als dat nodig en mogelijk is. Zoals je vandaag weer zag... Die ploegauto had er gewoon direct moeten zijn toen Kruiswijk in de problemen kwam.
Als ik Kruiswijk was zou ik na dit seizoen weggaan bij Lotto Jumbo. Zijn contract loop toch af. Hij verdiend een ploeg met sterke (klim) knechten, want hij heeft zeker de capaciteiten de Giro ooit te winnen.
En bij Lotto Jumbo moeten er nu eens echt ploegleiders met ballen komen, in plaats van het soort halfzachte eieren dat er nu aan het roer staan....
Ik baal hier echt van!
Ik vind dit een beetje overdreven. Ik vind wel dat ze in interviews even hadden kunnen beginnen over Kruijswijk zijn val.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
http://nieuw.ad.nl/dossie(...)is-gereden~aa204cbe/
Oei.
Onzin natuurlijk. Als de leider valt in een vlak of onbelangrijk gedeelte, dan kan je daar best op wachten, maar de koers was op dit moment volledig open gebroken. Idioot om dan te denken dat iemand gaat wachten. Het zal de emotie wel zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
http://nieuw.ad.nl/dossie(...)is-gereden~aa204cbe/
Oei.
Merlijn Zeeman en Nico Verhoeven zitten er nog steeds.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Grappige is dat de bezem er geregeld doorgaat, maar dezelfde kritiek blijft komen
Ik ben het met een deel van de kritiek eens, maar dit soort pipo's verzinnen elke keer wel wat anders om maar kritiek te kunnen leverenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:30 schreef Zhero het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat TLJ vorig jaar nog kritiek kreeg omdat ze juist alle kanonnen mee hadden naar de Tour, het is ook nooit goed .
Zeeman zit er pas een paar jaar. Het is niet alsof die al 10 jaar in de begeleiding zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Merlijn Zeeman en Nico Verhoeven zitten er nog steeds.
Je hebt gelijk dat ploegwagens op een afdaling niet te dicht bij mogen komen, maar ook op het vlakke deel hadden ze volgens mij best bij Kruiswijk kunnen (mogen?) komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ploegwagens mogen niet dichterbij daar. Dat bepaalt de ploeg niet.
Over de selectie voor deze Giro heb je gelijk. Dat is een riskante keuze voor een ploeg die op voorhand op plek 3 mikt.
Sinds het Belkin is in 2013? gaat het hard achteruit. Niet alleen in de prestaties, maar ook in manier van koersen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeeman zit er pas een paar jaar. Het is niet alsof die al 10 jaar in de begeleiding zit.
Absoluut niet, als het koers is rijdt iedereen gewoon door. Op je fiets blijven hoort bij het spelletje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
Is dat nu echt een soort ongeschreven wet, wat van Emden daar zegt? Het klinkt wat raar toch? Vallen is 'part of the game' lijkt me? Als een voetballer onderuit glijdt gaat zijn tegenstander toch ook niet wachten tot hij weer staat?
Lijkt mij ook toch? Ik ben niet zo heel erg thuis in het wielrennen maar het zag er ook raar uit toen ik het lasquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Absoluut niet, als het koers is rijdt iedereen gewoon door. Op je fiets blijven hoort bij het spelletje.
Op voorhand zou ik het met je eens zijn, maar aangezien er in het eerst uur 50 km is afgelegd en de kopgroep pas ontstond toen ze al bezig waren aan de Agnello, denk ik dat het iets minder makkelijk is geweest om mee te zitten dan je van een afstand denkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef franklop het volgende:
Je had er gewoon ongeacht het koersverloop er altijd 1 bij de groep van 28 moeten hebben.
Etappe 14 en 16 heeft hij ook niet geprobeerd aan te vallen, terwijl hij volgens mij overschot op overschot had.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:32 schreef Slobeend het volgende:
Wel erg zuur zo. Als ie vanwege blessures eruit moet en dan dus ook geen Giro etappe winst, mede door die walgelijke Foliforov. Man man man ik ben mad.
Goed sturen hoort er gewoon bij. Was het Ullrich niet die wachtte toen Amrstrong een plastic zak tussen de wielen kreeg? Dat is chic. En was dat vorig jaar Giro of 2 jaar geleden? Dat twee koplopers voor de dagzege streden en er eentje uit het pedaal moest door een gek langs de kant. Die ander gaf even gas bij toen. Bahquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
Is dat nu echt een soort ongeschreven wet, wat van Emden daar zegt? Het klinkt wat raar toch? Vallen is 'part of the game' lijkt me? Als een voetballer onderuit glijdt gaat zijn tegenstander toch ook niet wachten tot hij weer staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |