abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 mei 2016 @ 15:51:15 #51
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162436955
Zoveel als ze wil.

Maar als we samen besluiten monogaam te zijn, verwacht ik dat ze haar 'sletterigheid', wat dat ook moge betekenen, voor ons bewaart.
1 + 1 = blauw
  maandag 23 mei 2016 @ 15:55:51 #52
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162437085
Ik vind het wel een afknapper als ze op den duur zegt: even aan m'n moeder vragen!!'

Ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162438888
Ligt eraan. Een slet die door 2 mannen genomen wilt worden is best geil. Alleen niet voor een relatie.
pi_162439764
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef Desmosedici het volgende:
Ligt eraan. Een slet die door 2 mannen genomen wilt worden is best geil. Alleen niet voor een relatie.
Want? Ben jij minder relatiemateriaal omdat je een trio gehad zou hebben?

Stuur de levensgenieters maar naar mij door dan.
pi_162440329
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:38 schreef viceversa het volgende:

[..]

Want? Ben jij minder relatiemateriaal omdat je een trio gehad zou hebben?

Stuur de levensgenieters maar naar mij door dan.
Jooo, veel plezier er mee ^O^
  maandag 23 mei 2016 @ 18:43:05 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162441245
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:26 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij willen vrouwen namelijk voornamelijk mannen die veel seks hebben. Mannen die totaal geen seks hebben of zelfs maagd zijn zijn onaantrekkelijk voor vrouwen. Tenminste dat heb ik ooit eens in wat onderzoeken naar voren zien komen.

En ik ben geen slet hoor, zoveel seks heb ik niet. :')

Waarom trek je t gelijk in de extremen. Tussen een man die veel sekspartners heeft gehad en die nog net niet Maagd is, zit een groot grijs gebied tussen.
Wss tzelfde als dat jij graag bij een meisje ziet, niet te onervaren, niet te sletterig.

Waarom zou een vrouw liever iemand hebben die veel seks heeft?
pi_162442954
Ik wil een 100% slet, maar wel heel gehoorzaam.
O wacht, die heb ik al :)
pi_162444716
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou een vrouw liever iemand hebben die veel seks heeft?
Oefening baart kunst, ehm, hogere verwachtingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_162444803
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jij nu nooit meer in staat 'speciaal' te zijn voor een ander omdat je zo snel met iemand het bed ingedoken bent?
Kijk je ook zo naar iemand die sneller verliefd wordt bv? Dat als iemand al 5 keer verliefd is geweest je dan zegt dat verliefd zijn van jou is niet speciaal?
Hmm, snap ergens wel dat het langdurig vasthouden van spanning de spanning verhoogt ofzo en het daarom spannender wordt.

Ik ben er zelf te nuchter voor, dat gekut steeds met wachten.... Waarom in hemelsnaam?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 23 mei 2016 @ 20:45:03 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162444855
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oefening baart kunst, ehm, hogere verwachtingen?
Oefening heeft zelden nut, aangezien elke vrouw anders is. Zelden dat ik er profijt van heb gehad als iemand veel partners heeft gehad.

Eerder nadelig, want zelfoverschatting :')
pi_162445446
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oefening heeft zelden nut, aangezien elke vrouw anders is. Zelden dat ik er profijt van heb gehad als iemand veel partners heeft gehad.

Eerder nadelig, want zelfoverschatting :')
Hmm, mwoah, maybe, dunno. Het leuk vinden om een vrouw te plezieren dan? Misschien correleert dat ook met het aantal partners?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 23 mei 2016 @ 21:05:19 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162445531
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:02 schreef ludovico het volgende:


Hmm, mwoah, maybe, dunno. Het leuk vinden om een vrouw te plezieren dan? Misschien correleert dat ook met het aantal partners?
Miss. Verschilt natuurlijk per persoon. Dus weinig feitelijke over te zeggen. Dus enkel vanuit mijn ervaring, de meeste mannen die t met veel vrouwen deden waren vooral van de erop, eraf (als t ware, niet zo letterlijk)
pi_162445556
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Miss. Verschilt natuurlijk per persoon. Dus weinig feitelijke over te zeggen. Dus enkel vanuit mijn ervaring, de meeste mannen die t met veel vrouwen deden waren vooral van de erop, eraf (als t ware, niet zo letterlijk)
Ah, nouja, selecteren op weinig bedpartners dan maar. *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 23 mei 2016 @ 21:31:40 #64
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_162446342
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:24 schreef Catch22- het volgende:
I want a lady in the streets and a freak in the bed

O YEAH YEAH YEAH
Precies wat mij ook te binnen schoot.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_162449511
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
gewoon flink op die pik spugen
Nooit gesnapt wat daar geil aan is...
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162449758
Gewoon een antilliaanse zoeken ipv een nederlandse. Heb je betere seks en zijn een stuk minder preuts. Blanke meiden schuren niet en antilliaanse wel :P
Ik wil overigens geen irritante hard2get. Doe mij maar gewoon eentje die relatief goed te verkrijgen is. Hierbij bedoel ik geen slet.
(Bij hard2get denk ik altijd aan iemand die iedereen afwijst :') )
pi_162449892
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:26 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij willen vrouwen namelijk voornamelijk mannen die veel seks hebben. Mannen die totaal geen seks hebben of zelfs maagd zijn zijn onaantrekkelijk voor vrouwen. Tenminste dat heb ik ooit eens in wat onderzoeken naar voren zien komen.

En ik ben geen slet hoor, zoveel seks heb ik niet. :')

Jaren geleden toen een door velen aanbeden hunk naar zijn eigen zeggen zijn wilde haren verloor, werd ik op date gevraagd. Hij beviel me wel, maar ik heb hem toch afgewezen vanwege zijn wilde verleden.

Hij heeft erbij gezegd dat het een fase was, hij er uitgegroeid is en andere zaken interessant vindt en waardeert. Zijn eerlijkheid waardeer ik nog steeds en ik begrijp ook dat hij mij ervoor niet zag zitten. Maar ik denk dat er geen enkele vrouw wenst dat haar wederhelft honderden vrouwen voor zich heeft gehad, dat jij nr x bent. Wel extreem tegenovergetelde van prins op witte paard, nog geeneens gesproken over verdenkingen betreft soa's of latente virussen die je later kan oplopen. Het plaatje van huisje, boompje en beestje valt ook nog in duigen.
pi_162451036
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef Fatoeman het volgende:
Gewoon een antilliaanse zoeken ipv een nederlandse. Heb je betere seks en zijn een stuk minder preuts. Blanke meiden schuren niet en antilliaanse wel :P
Ik wil overigens geen irritante hard2get. Doe mij maar gewoon eentje die relatief goed te verkrijgen is. Hierbij bedoel ik geen slet.
(Bij hard2get denk ik altijd aan iemand die iedereen afwijst :') )
Gewoon zo een persoon dat weinig moeite terug doet, hoe the fuck moet ik je op je inhoud beoordelen als je zo oppervlakkig terug doet omdat je van mening bent dat de man de vrouw moet versieren en de vrouw "niet makkelijk mag zijn"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 mei 2016 @ 05:18:56 #69
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162453224
Een slet. Maar alleen bij/door jou. Lijkt me dat dat toch wel de bottom line is voor mannen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_162453272
saai kuttopic dat al miljard keer uitgekauwd is
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 09:09:48 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162454453
quote:
15s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Nooit gesnapt wat daar geil aan is...
Dat hoeft ook niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162454590
Even een kleine kanttekening..
Ik zie steeds de hoeveelheid bedpartners voorbij komen in dit topic, maar in principe heeft een meid die een relatie achter de rug heeft van bijvoorbeeld 2/3 jaar waarschijnlijk meer sex gehad dan iemand die kortere relaties/ons'jes heeft gehad.

Of maakt dat dan weer niet uit, omdat het 1 persoon was?
pi_162457033
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:02 schreef Baas_bas het volgende:
Zo heb ik zelf bijvoorbeeld echt een hekel als meisjes te preuts zijn. Als je niet eens met ze over seks kan praten of als het te lang duurt voordat je wat meer met ze kan doen dan alleen zoenen. Maar aan de andere kant is te openlijk over seks zijn en teveel rondneuken ook weer een afkeer. Zo had ik een tijdje terug iemand die ik echt binnen een kwartier na ontmoeting kon neuken. Aan de ene kant is dat als man natuurlijk leuk en lekker maar aan de andere kant ging de bekende gedachte in je hoofd later wel zo van: "Ja maar hey, als dit voor mij zo makkelijk was, dan...." naja je kent het wel. Dat is natuurlijk ook niet leuk. Het moet wel ja en een beetje bijzonder zijn toch en ook natuurlijk gewoon fris want laten we eerlijk zijn hoeren/sletten zijn gewoon minder aantrekkelijk.

Dus wat is bij jullie de perfecte hoeveelheid sletterigheid bij een vrouw? Heb je liever eentje die wat harder2get is of maakt het je geen ene reet uit als ze vrijwel geen moeite kost?

Misschien een beetje een rare vraag maar ja vroeg het me gewoon af :')
Je OT geeft me maar een 'naar' gevoel. Ok, wij mensen zijn SEKSUELE wezens (we hebben dat dierlijk brein in ons). Maar een mens is wel meer dan dat. Een mens is in de eerste plaats een PERSOON (met gevoelens, e.d.) niet ?

Ik vind dat LIEFDE op de eerste plaats dient te komen. En SEKS op de tweede plaats. Stel dat je geliefde iets tegenkomt, waardoor de seks niet goed meer lukt, dan laat je de LIEFDE overeind blijven. Die liefde die koestert, verzorgt, die er voor de ANDER is. Veel meer dan SEKS, waar je vooral op zoek bent naar je eigen KICKS en eigen GENOT.

Seks is meer EGOÏSME.
En liefde meer ALTRUÏSME.

Niet ?

De redenering dat een HOER minder waarde (aantrekking) voor je heeft, alsook een PREUTSE vrouw vind ik helemaal VERKEERD. En van de pot gerukt. Je bent in je OT op zoek naar het PERFECTE midden, dat niet bestaat ! Als je de LIEFDE voorop stelt.

Een HOER (of nymfomane) is ook een mens, die toevallig enorm van seks geniet. Wat is daar fout aan ? Aan zoveel zin in seks. Of het nu voor het geld, dan wel de seks is, maakt niet uit. Leer de persoon achter die seks kennen ! Idem met iemand die preuts (of aseksueel) is. Leer de persoon kennen, ipv met SEKS (je eigen driften en eisen en verlangens, etc) teveel in je hoofd te zitten.

Heel dat idee van sletterigheid bestaat niet !

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:55 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik bedoelde eigenlijk dat als je een vrouw echt leuk vindt als persoon, zoiets als hoeveelheid sekspartners niet meer zo boeit.
Klopt. En sluit ik me bij aan. De persoon komt op de eerste plaats.
De seks (en welke andere interesses ze heeft) op de tweede plaats.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:31 schreef Bugfixed het volgende:
Ik zou me kapot schamen als later mijn kinderen thuiskomen van school en zeggen "Ma je kreeg nog de groeten van de pa van Pim en ook van de pa van Sharon. Oh ja ook nog van de vader van Jeroen! ". En dan een boze blik van je kerel zo van "Godverdomme zeg heb je die ook al geneukt?".
Lol.

Moesten we in een 'liefdevolle' maatschappij leven, waar iedereen met iedereen kan neuken. Iedereen met iedereen kan seksen, liefde delen, etc. Dan zou dat allemaal geen probleem zijn ;)

Maar de werkelijkheid ligt niet zo eenvoudig. Seks is bv meer ontspanning (zoals lui zijn). Waar liefde meer zoals werken is. Je neemt je verantwoordelijkheid op.

Iemand die altijd maar eten uit een frigo haalt en die zelf nooit opvult. Of iemand die steeds maar de frigo zit te vullen, maar de tijd niet heeft van het eten in die frigo te genieten, dat gaat niet. Het is zoeken naar evenwichten. Verdeling van zorg, ontspanning, taken, etc.

quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:22 schreef viceversa het volgende:
A lady in the streets and a slut in the sheets.
Kort en bondig samengevat. Ja, dat zoekt TS.
En dit idee is dus een illusie.

Stiekem wenst men een vrouw waar de "sletterigheid" vanaf spet. Maar ze mag die "sletterigheid" wel niet tonen. Ze dient als een "lady" naar voor te komen. Niet als een hoer, waar iedere dag een andere man op zit. Dat vermindert haar waarde. Ze wordt teveel bepoteld.

Seks devalueert zowiezo je identiteit ergens. Niet ? Ofwel laat je jezelf "gebruiken" of je "gebruikt" een ander. Het leven is veel mooier, als we minder elkaar 'gebruiken'. En we dan toch gebruikers (junkies) zijn. We dit hard of soft gebruik, zoveel als mogelijk 'liefdevol' in kaderen. Met veel liefde (als saus) overgieten. Dat maakt het gebruik meer draaglijk. Zoniet, is er enkel maar de leegte, denk ik. Van het voortdurend gebruiken en gebruikt worden. Vraag maar eens aan iemand die in de seks industrie zit. Dergelijk gebruik bloed je als mens "mentaal" leeg van.

Sommigen zullen dit misschien niet zo erg vinden. Dat dient ieder voor zich maar uit te maken.

De persoon telt.
Niet de seks.

Seks is waardeloos...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:27:14 #74
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162460462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:22 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Lol.

Moesten we in een 'liefdevolle' maatschappij leven, waar iedereen met iedereen kan neuken. Iedereen met iedereen kan seksen, liefde delen, etc. Dan zou dat allemaal geen probleem zijn ;)

[..]

Dat zou pas ranzig zijn. Aan de lopende band met jan en alleman het bed in. Of gewoon op bestelling ofzo: Vanaaf een boerenpiemol, hatsikadee ^O^
pi_162460785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:27 schreef Bugfixed het volgende:
Dat zou pas ranzig zijn. Aan de lopende band met jan en alleman het bed in. Of gewoon op bestelling ofzo: Vanaaf een boerenpiemol, hatsikadee ^O^
Ranzig is maar een idee. ;) Ten tijde van de Hippie Flower Power beweging was dit niet zo ranzig. Het is maar hoe je er zelf tegen aankijkt. Zoals met alles ;)

Iedereen evenveel 'slet'.
Dan vervalt meteen ook ergens deze discussie ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')