abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:40:46 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162519278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Soooow, krijg ik tóch nog een reactie op m'n artikel! :o

Een mevrouw die aan afstands-reiki doet. Ik ben erg benieuwd :o

-Edit- Ik krijg om 17.30 een reading :o :@
Ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:21:45 #202
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162534192
Net naar de huisarts geweest. Resultaat, niks om me zorgen omver te maken. Waarschijnlijk toch de schildklier icm de Burnout.

Wel was ik 4weken te laat met bloedprikken volgens de huisart. Shoot me, ik dacht echt dat ik deze week moest. Huisarts moest lachen, omdat ik daar juist voor langskwam.

Edit:

Volgende week ook mijn bloeduitslag binnen en dan weten ze hoe de schildklier nu werkt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:24:36 #203
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162535419
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
Net naar de huisarts geweest. Resultaat, niks om me zorgen omver te maken. Waarschijnlijk toch de schildklier icm de Burnout.

Wel was ik 4weken te laat met bloedprikken volgens de huisart. Shoot me, ik dacht echt dat ik deze week moest. Huisarts moest lachen, omdat ik daar juist voor langskwam.

Edit:

Volgende week ook mijn bloeduitslag binnen en dan weten ze hoe de schildklier nu werkt.
Hmmm maar hij heeft geen tips ofzo? Je moet er gewoon mee leven?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162535919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ben benieuwd!
Ik ook...
pi_162540146
Net bij een appartement weesten kijken, wat echt gewoon O+ is.

En vanmiddag nog een. En maandag nog een. En die van vannochtend houden ze sowieso vast en daar krijgen we van maandag op dinsdag de sleutel van zodat we ook 's avonds kunnen gaan kijken.

Dit is echt, genieten gewoon :o Ik weet nog toen we voor ons eerste huisje gingen kijken en best particulier wilde, want de prijs van twee studentenkamers was ongeveer hetzelfde. Maar dat kon niet, vanwege de minimale inkomensgrens die ze hanteren. Dus voor alsnog was het altijd hopen dat je ergens 1e werd en dan moest je als een gek beslissen..

En nu kunnen we gewoon rond kijken en zelf kiezen. Echt bizar gewoon. Ik ben er echt even goed van een het genieten. We hebben net ook ergens wat gelunched. En wij zijn zo'n stel dat ruzie maakt over wie de rekening moet vragen :')! maar ik heb zelfs de eigenaresse aan durven spreken en daarmee een babbeltje over de wijk gemaakt. :@ :o

Sorry ik moet even stuiteren hoor :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2016 14:38:47 ]
pi_162540236
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
Net naar de huisarts geweest. Resultaat, niks om me zorgen omver te maken. Waarschijnlijk toch de schildklier icm de Burnout.

Wel was ik 4weken te laat met bloedprikken volgens de huisart. Shoot me, ik dacht echt dat ik deze week moest. Huisarts moest lachen, omdat ik daar juist voor langskwam.

Edit:

Volgende week ook mijn bloeduitslag binnen en dan weten ze hoe de schildklier nu werkt.
Als die vergeetachtigheid door je schildklier komt, kunnen ze daar dan iets aan doen? Ik weet functioneer gezien eigenlijk helemaal niet zo goed hoe een schildklier werkt besef ik me nu. :@
pi_162540259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Soooow, krijg ik tóch nog een reactie op m'n artikel! :o

Een mevrouw die aan afstands-reiki doet. Ik ben erg benieuwd :o

-Edit- Ik krijg om 17.30 een reading :o :@
Wat fijn! *;

Sorry voor drie Posts achter elkaar :@ ik zit mobiel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2016 14:43:12 ]
pi_162541561
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:38 schreef Fripsel het volgende:
Net bij een appartement weesten kijken, wat echt gewoon O+ is.

En vanmiddag nog een. En maandag nog een. En die van vannochtend houden ze sowieso vast en daar krijgen we van maandag op dinsdag de sleutel van zodat we ook 's avonds kunnen gaan kijken.

Dit is echt, genieten gewoon :o Ik weet nog toen we voor ons eerste huisje gingen kijken en best particulier wilde, want de prijs van twee studentenkamers was ongeveer hetzelfde. Maar dat kon niet, vanwege de minimale inkomensgrens die ze hanteren. Dus voor alsnog was het altijd hopen dat je ergens 1e werd en dan moest je als een gek beslissen..

En nu kunnen we gewoon rond kijken en zelf kiezen. Echt bizar gewoon. Ik ben er echt even goed van een het genieten. We hebben net ook ergens wat gelunched. En wij zijn zo'n stel dat ruzie maakt over wie de rekening moet vragen :')! maar ik heb zelfs de eigenaresse aan durven spreken en daarmee een babbeltje over de wijk gemaakt. :@ :o

Sorry ik moet even stuiteren hoor :@
Dit klinkt heel goed! :D ^O^
pi_162541623
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sorry voor drie Posts achter elkaar :@ ik zit mobiel.
Heb ik ook zo vaak. Ja ik kan wel moeilijk gaan doen met posts quoten, eigen tekst eronder, alles selecteren, kopiëren, terug, volgende post quoten, plakken, eigen tekst eronder en alles selecteren en weer kopiëren enzovoort. Maar dat vind ik soms veel te veel gedoe. :@ :P
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2016 @ 15:43:46 #210
137949 Disana
pi_162541878
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heb ik ook zo vaak. Ja ik kan wel moeilijk gaan doen met posts quoten, eigen tekst eronder, alles selecteren, kopiëren, terug, volgende post quoten, plakken, eigen tekst eronder en alles selecteren en weer kopiëren enzovoort. Maar dat vind ik soms veel te veel gedoe. :@ :P
Je kunt gewoon meerdere posts in een adem door selecteren en tussendoor reageren, dat komt altijd goed. Kwestie van quoten, reageren en nog niet posten, maar de volgende quoten.
pi_162542166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Je kunt gewoon meerdere posts in een adem door selecteren en tussendoor reageren, dat komt altijd goed. Kwestie van quoten, reageren en nog niet posten, maar de volgende quoten.
Lukt mij dus niet hoor, op mobiel zie je dan alleen het gequote, maar niet de rest van de reacties. Vandaar dat er vaak meerdere posts van mij onder elkaar staan, omdat ik niet altijd zin heb in het beschreven gedoe.
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2016 @ 15:56:32 #212
137949 Disana
pi_162542298
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Lukt mij dus niet hoor, op mobiel zie je dan alleen het gequote, maar niet de rest van de reacties. Vandaar dat er vaak meerdere posts van mij onder elkaar staan, omdat ik niet altijd zin heb in het beschreven gedoe.
Ah oké, op de pc werkt het wel. Geeft toch niks dat je meerdere posts zet? Doe ik ook regelmatig hoor, ik vind het prettiger dan iedereen in één post stouwen.
pi_162542458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah oké, op de pc werkt het wel. Geeft toch niks dat je meerdere posts zet? Doe ik ook regelmatig hoor, ik vind het prettiger dan iedereen in één post stouwen.
Ik reageerde op dit:

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

ik zit mobiel.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:56:57 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162545997
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:38 schreef Fripsel het volgende:
Net bij een appartement weesten kijken, wat echt gewoon O+ is.

En vanmiddag nog een. En maandag nog een. En die van vannochtend houden ze sowieso vast en daar krijgen we van maandag op dinsdag de sleutel van zodat we ook 's avonds kunnen gaan kijken.

Dit is echt, genieten gewoon :o Ik weet nog toen we voor ons eerste huisje gingen kijken en best particulier wilde, want de prijs van twee studentenkamers was ongeveer hetzelfde. Maar dat kon niet, vanwege de minimale inkomensgrens die ze hanteren. Dus voor alsnog was het altijd hopen dat je ergens 1e werd en dan moest je als een gek beslissen..

En nu kunnen we gewoon rond kijken en zelf kiezen. Echt bizar gewoon. Ik ben er echt even goed van een het genieten. We hebben net ook ergens wat gelunched. En wij zijn zo'n stel dat ruzie maakt over wie de rekening moet vragen :')! maar ik heb zelfs de eigenaresse aan durven spreken en daarmee een babbeltje over de wijk gemaakt. :@ :o

Sorry ik moet even stuiteren hoor :@
Gaaf! ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:57:27 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162546013
Ik heb al een afspraak bij de dermatoloog! 16 juni kan ik al terecht *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162547080
Wat goeehoeeed Fripsel!!! *O*

Fijn LP! Wat gaan ze voor je doen? :)

Ik heb oké geslapen vannacht, kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar oké dus.

Kreeg net nog een mail van haar, schrok er van, zo herkenbaar :o Op het meisje na dan, kan me niet bedenken wie dat zou moeten zijn.
(Ja of de onschuldige kleine ik, aangezien de terror is begonnen rond die leeftijd ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162548014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goeehoeeed Fripsel!!! *O*

Fijn LP! Wat gaan ze voor je doen? :)

Ik heb oké geslapen vannacht, kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar oké dus.

Kreeg net nog een mail van haar, schrok er van, zo herkenbaar :o Op het meisje na dan, kan me niet bedenken wie dat zou moeten zijn.
(Ja of de onschuldige kleine ik, aangezien de terror is begonnen rond die leeftijd ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je precies met "oke geslapen"? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162548093
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met "oke geslapen"? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoeft niet hoor, staat niks persoonlijks in ;)

Ik had wel nachtmerries, maar het was allemaal wat minder heftig voor m'n gevoel, de sfeer was anders. Ook werd ik 3x wakker, maar wel uitgerust. Om 02.00 dacht ik dat de nacht om was, en dan is het heeeerlijk dat je nog 4 uren kunt blijven liggen O+
pi_162548244
Ik heb nieuwe afspraak met UWV-meneer, maar eigenlijk helemaal geen trek in die afspraak. Ja ik zou aan het werk willen, punt is dat ik zoveel verschillende problemen heb dat het gewoon niet kan.

Ik ben bang dat hij gaat eisen dat ik naar de psych moet voor dat ene wat ik 'm verteld heb, maar die kan me daar gewoon niet bij helpen. Ik moet daar alleen mee dealen. (En dat lukt.) En dat ik anders gekort word ofzo.

Ik heb gewoon geen zin in bemoeienis en "kan ik je helpen"? Nee dat kunt u niet. Ik wil het gewoon zelf doen, zonder hulp van hem of een werkcoach.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 19:58:41 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162549566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goeehoeeed Fripsel!!! *O*

Fijn LP! Wat gaan ze voor je doen? :)

Ik heb oké geslapen vannacht, kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar oké dus.

Kreeg net nog een mail van haar, schrok er van, zo herkenbaar :o Op het meisje na dan, kan me niet bedenken wie dat zou moeten zijn.
(Ja of de onschuldige kleine ik, aangezien de terror is begonnen rond die leeftijd ;( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb allemaal plekjes over mijn lichaam zitten, ( zelfde plekje als waar ik allang over praat, dat wondje/plekje op mijn shunt) omdat het nu uitbreid, denkt de dokter misschien zelfs aan een huidziekte. (Zal me niks verbazen met mijn huid) En hopelijk heeft die een oplossing dat iig die plekjes weggaan.

Bizar dat het zo herkenbaar voor je is! Ik ben er te nuchter voor voor zulke dingen maar hoop dat je er wat aan hebt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162549712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb allemaal plekjes over mijn lichaam zitten, ( zelfde plekje als waar ik allang over praat, dat wondje/plekje op mijn shunt) omdat het nu uitbreid, denkt de dokter misschien zelfs aan een huidziekte. (Zal me niks verbazen met mijn huid) En hopelijk heeft die een oplossing dat iig die plekjes weggaan.

Bizar dat het zo herkenbaar voor je is! Ik ben er te nuchter voor voor zulke dingen maar hoop dat je er wat aan hebt!
He bah, dat is niet fijn.. De derma kan er vast wat aan doen! ^O^

Ik ben ook absoluut niet zweverig, maar heb eerder een reading gehad dus was er al wel mee bekend. Die reading was ook spooky herkenbaar.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:18:30 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162551734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

He bah, dat is niet fijn.. De derma kan er vast wat aan doen! ^O^

Ik ben ook absoluut niet zweverig, maar heb eerder een reading gehad dus was er al wel mee bekend. Die reading was ook spooky herkenbaar.
Lijkt me wel heel bizar ja, dat je veel dingen herkent.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162552840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lijkt me wel heel bizar ja, dat je veel dingen herkent.
Die vorige reading was heel heftig, vanuit daar heb ik ook een paar hele moeilijke beslissingen genomen. Wel de juiste achteraf :)
Dus ik hoop dat deze mevrouw mij kan helpen, ik sta er zeker voor open :Y
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:40:46 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162554438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die vorige reading was heel heftig, vanuit daar heb ik ook een paar hele moeilijke beslissingen genomen. Wel de juiste achteraf :)
Dus ik hoop dat deze mevrouw mij kan helpen, ik sta er zeker voor open :Y
Hoop het ook voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 27 mei 2016 @ 23:22:30 #225
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162555543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmmm maar hij heeft geen tips ofzo? Je moet er gewoon mee leven?
Nee zou over moeten gaan met de juiste medicatie. Dus iedere 6 weken bloed prikken om in te stellen. Tot die tijd moet ik het er mee doen :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')