abonnement Unibet Coolblue
pi_162290501
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar je zoekt het gewoon op en/of overdrijft het lekker, of niet? Als ik naar hetzelfde event ga, en van nog Noordelijker moet komen dan jij en ik het wel voor elkaar krijg om als ik om 17u (!) van huis ga er gewoon op tijd te zijn, een prima plek heb, en na 22/23 nummers wegga nog zonder een enkele minuut file in 2,5u tijd (met 2 stops) >230km af kan leggen en dus weer voor 02:00 thuis ben :')
Eh nee, dit is echt puur onkunde. Was er nog nooit geweest, en als dan halverwege de reis de tomtom uitvalt en m`n maat ook geen tomtom bij zich heeft dan moet je het doen op wat je dénkt dat klopt.
En eh, we zijn een paar keer verkeerd gereden, weet je.. Kan gebeuren, het is kut, maar het is wel een wijze les.
pi_162290806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef MrBradge het volgende:
tomtom uitvalt
Je had niet eens een navigatiesysteem bij je maar je gebruikte de navigatie op je telefoon. Je weet dat de standaardnavigatie op telefoons afhankelijk is van internet hè? Stond je roaming toevallig uit? Maar goed ook anders had je de komende maanden geen geld meer gehad om onderdelen voor je smurfje te kopen.
pi_162290840
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef Rectum het volgende:

[..]

Je had niet eens een navigatiesysteem bij je maar je gebruikte de navigatie op je telefoon. Je weet dat de standaardnavigatie op telefoons afhankelijk is van internet hè? Stond je roaming toevallig uit? Maar goed ook anders had je de komende maanden geen geld meer gehad om onderdelen voor je smurfje te kopen.
Nee hoor man, de TomTom software op mijn telefoon is NIET internet afhankelijk.
Alle kaarten zijn in m`n toestel gedownload. En m`n batterij was leeg, dus viel m`n telefoon uit.
pi_162291066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef MrBradge het volgende:

[..]

En m`n batterij was leeg, dus viel m`n telefoon uit.
Dat is misschien nog wel een slechter excuus. Met die TomTom-app kun je ook maar een bepaald aantal kilometers per maand navigeren trouwons. Misschien een ideetje om wat minder doelloos rond te rijden en van het geld wat je daarmee bespaart een fatsoenlijk navigatiesysteem te kopen zodat je wél op tijd op de plaats van bestemming aankomt wanneer je daadwerkelijk ergens moet zijn?
pi_162291102
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:08 schreef Rectum het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel een slechter excuus. Met die TomTom-app kun je ook maar een bepaald aantal kilometers per maand navigeren trouwons. Misschien een ideetje om wat minder doelloos rond te rijden en van het geld wat je daarmee bespaart een fatsoenlijk navigatiesysteem te kopen zodat je wél op tijd op de plaats van bestemming aankomt wanneer je daadwerkelijk ergens moet zijn?
Je kan die TomTom gewoon kopen ;) En dat heb ik gedaan.
Niks excuus, enne.. Doelloos rondrijden doe ik niet (meer) Alleen nog maar het broodnodige, maar dan kom ik alsnog uit op +- 1200 kilometer per maand, jammer man ;)
pi_162291212
Misschien zou je gewoon eens moeten gaan werken i.p.v zo wanhopig op zoek te gaan naar een dagbesteding.
pi_162291248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:10 schreef MrBradge het volgende:
Je kan die TomTom gewoon kopen ;) En dat heb ik gedaan.
Belastinggeld well spent inderdaad.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:10 schreef MrBradge het volgende:
Alleen nog maar het broodnodige, maar dan kom ik alsnog uit op +- 1200 kilometer per maand
quote:
brood·no·dig (bijvoeglijk naamwoord)
1 onmisbaar
Haha ik durf wel te stellen dat jij nog nooit een broodnodige kilometer hebt gereden in je leven.
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:29:48 #83
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_162291476
Jezus, wat maakt het nou uit of Braadslee onnodige kilometers maakt, dik omrijdt of hopeloos verdwaald raakt? :')
pi_162294039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:29 schreef Vox_Populi het volgende:
Jezus, wat maakt het nou uit of Braadslee onnodige kilometers maakt, dik omrijdt of hopeloos verdwaald raakt? :')
Ben het wel gewend, lijkt net alsof ze niks beters te doen hebben dan voor iemand anders te bepalen wat hij wel/niet mag doen.

Laat gaan :)
pi_162296645
Braddie, ik heb met volle teugen genoten! Laat je niet kisten, ik ben fan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2016 15:58:19 ]
pi_162306957
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:21 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ben het wel gewend, lijkt net alsof ze niks beters te doen hebben dan voor iemand anders te bepalen wat hij wel/niet mag doen.

Laat gaan :)
Zal dat het zijn? Of zal het meer te maken hebben met dat jij meent jouw oninteressante leven te moeten delen met het internet.

Vragen, vragen....
pi_162307021
Of mijn leven nou oninteressant is of niet, dan is het leven van degene die zich zo met mij bezig houd nóg oninteressanter.
pi_162307245
Maar ik heb wel werk.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:43:45 #89
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_162308474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:34 schreef VTwelve het volgende:
Zo vervelend vind ik Mauri's pranks niet, ik vind het wel vervelend dat mensen pranks bij voorbaat haten omdat Quid van Dumpert ze haat.
1 reet
Ik ben geil
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:16:35 #90
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_162312639
Wie volgt ook snapking kwaaivines armo en joeybravo? _O_
pi_162314397
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
Wie volgt ook snapking kwaaivines armo en joeybravo? _O_
kill wtf kill dit kan niet kill
pi_162314514
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:14 schreef luckass het volgende:

[..]

kill wtf kill dit kan niet kill
gaat echt te ver kill
pi_162396178
quote:
Het is idd niet handig dat ik de kleine ginger die ik 2x heb geneukt in een kwartier openbaar zet en vervolgens ons leven en die van andere weggebruikers in gevaar zet door aan mijn stuur te trekken omdat ze met haar hand in mijn broek zat. Ik vond het gewoon niet fijn dat ze naar mijn penis greep.
En ja het is onhandig maarja, wat kon ik anders doen op zo'n moment? Langs de weg stoppen en haar uit de auto sturen is ook weer zo raar.

ik ga ook niet meer caren hier en niet meer zo veel persoonlijke dingen hier neer zetten want anderen beoordelen mij er altijd op en ik doe niets verkeerd ik bedoel het niet zo ik ben gewoon onhandig en wat Crip of Chloro zeggen is dan ook meteen zo hard waardoor ik even mijn geduld verlies en dan komen er weer zulke taferelen.

Ik ga mij maar weer eens anders opstellen en minder op FOK! komen.

het komt wel weer goed...

en nu ga ik bewegen op muziek, doeg allemaal.
quote:
We rijden op een zanderig weggetje en op een gegeven moment, nadat we al 2 keer hadden geneukt besloot ze weer tussen m`n benen te graaien (Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin) ik rij een kilometer of 50 dus vraag of ze zou willen ophouden want vind het niet zo veilig. Prima, ze stopt... 10 seconde later gaat ze weer door :') Ik zeg, Julia... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden? Ze stopt weer... halve minuut later doet ze d`r hand IN m`n broek, op dat moment zei ik, luister je wel? nee is nee, en toen trok ik aan m`n stuur en liet ik de achterkant kort uitbreken en toen was het O MIJN GOD WE GAAN TOCH NIET DOOD HE?! En hield ze op terwijl ze helemaal wit was uitgeslagen. En zei ik dat dit wat mij betreft de laatste keer was dat we afspraken, heb d`r thuis afgezet, en ben naar huis toe gescheurd.
Braddie, komt hier ook nog een vlog over?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 22 mei 2016 @ 02:25:34 #95
206731 Mortaxx
Doomer
pi_162396198
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 02:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]


[..]

Braddie, komt hier ook nog een vlog over?
pics van Julia
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_162396225
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 02:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

pics van Julia
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162398890
Hier in de buurt ook populair onder marokaanse jongetjes van een jaar of 13, staan hele dagen op de brug om waterbalonnen op boten te gooien, en dan filmen. Mensen in de boten gaan natuurlijk zwaar over de zeik, van de week zo een knul gepakt en excuses laten aanbieden aan een ouder brits stel die vol een ballon in hun gezicht hadden gekregen, daarna zijn vader gebeld, welke hem ook nog even flink toesprak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_162413996
Ik begrijp best waarom Braddie geen werk heeft. Hij verhongert niet, waarom zou je je tijd dan weggooien voor minimum loon? Kun je beter plezier hebben in je leven dan hebberig zijn en meer luxe willen.
  zondag 22 mei 2016 @ 22:35:17 #99
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_162421277
Kill is prenk kill
pi_162443026
quote:
Ik reageer 3 dagen niet, en ik zie dat er 4-5 pagina's zijn volgeluld over dat ik professionele hulp nodig moet hebben, over dat ik 1,500 euro uitk, ik heb dan ook dat topic van FOK! waar ik dat in had gemeld gereport en als het goed is zijn die berichten weggehaald (Want dat kan wel degelijk op FOK!) En mijn taalgebruik is inderdaad op FOK! anders. Maar, dat komt omdat ze mij daar heel erg graag uit m`n tent lokken en als ik eenmaal pissig ben heb ik geen filter dan scheld ik met de meest achterlijke woorden en pas achteraf denk ik oh kut..

Iedereen doet domme dingen, ik doe ze alleen iets té vaak, dat is helemaal waar. Ik mis dan ook die zelfreflectie, maar ik vind het van de mensen hier dan ook niet echt fijn om er berichten van het FOK! forum bij te gaan halen, het is een openbaar forum, maar dit topic ging in eerste instantie gewoon nog fijn over de Twingo, en ik reageer een paar dagen niet en het gaat weer over mijn problemen, vind ik erg jammer om te lezen ondanks dat ik ze zelf heb aangehaald.

Het is dan ook voor mij eerder enorm de-motiverend om te lezen dat ik door iedereen hier zo afgezeken word dan dat ik denk, jaaaaaa ik ga echt weer even fijn posten op het AW forum over hoe ik een dagje mee mag draaien met dat poetsbedrijf van een maatje (Wat ik dus mag, bij deze)

Het maakt mij behoorlijk depressief mogen jullie best weten, om te lezen dat er zo over mij gepraat word... Alsof ik een soort geestelijk gehandicapte ben, want dat is niet zo. Ik mis alleen een heleboel zelfreflectie.

En ik heb met m`n internetprovider gebeld en heb FOK! laten blokkeren (Dat kunnen ze op een of andere manier) daar zal ik nooit meer te vinden zijn, na die laatste uitspatting van mij richting andere users ben ik zó erg geschrokken van mezelf dat ik er wel klaar mee ben, want dat is het enige wat ze daar willen.. Mij uit m`n tent lokken, kwaad maken etc.

Ik loop hier namelijk no matter what nooit zo op andere te schelden, waarom niet? Omdat ondanks dat ik bij de meeste het bloed onder de nagels vandaan haal er hier nog wel normaal en respectvol tegen mij gedaan word, want ondanks dat ik mijzelf vaker wel dan niet voor lul zet word daar hier geen misbruik van gemaakt en op FOK! wel.

Ik kan wel weer zeggen "Zullen we het maar weer over de Twingo gaan hebben?" Maar dat gaat dan 2 pagina's goed, dan begint er weer iemand over geld of autorijden / leven in het algemeen, en dan ontspoort het weer, iets wat ik heel erg jammer vind..

Dus, ik zeg we laten het hier bij, en als er weer iets met de Twingo gebeurd komt er wel een update maar verder zal ik het vrij stil houden.. Want ik vind het erg jammer dat er zo over mij gepraat/gedacht word, ondanks dat het grootendeels door mijzelf komt verdien ik dit absoluut NIET.
Stop je ook met vloggen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')