abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:09:01 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161912992
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Toen Mel Castle Black in kwam nadat ze Stannis heeft verlaten, vroeg Davos het aan d'r, laatste aflevering vorig seizoen.
Oh dat stukje ben ik dan vergeten :P
Oh.
pi_161913099

_O-
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_161913144
klopt deze theorie waarin er wordt beweert wie de officiele heir van the throne is in het geval dat tommen dood gaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a new heir to the Iron Throne, and nobody on 'Game of Thrones' noticed
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:24:04 #179
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161913244
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:17 schreef Slayage het volgende:
klopt deze theorie waarin er wordt beweert wie de officiele heir van the throne is in het geval dat tommen dood gaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a new heir to the Iron Throne, and nobody on 'Game of Thrones' noticed
Goed punt maar dan zou eerder Kevan Lannister opvolger zijn, want broer gaat voor dochter volgens mij.
pi_161913280
Theorie hoeft niet in spoilers.
pi_161913367
quote:
3s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Theorie hoeft niet in spoilers.
was meer drama toevoegen aan de post je weetz ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161913383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Goed punt maar dan zou eerder Kevan Lannister opvolger zijn, want broer gaat voor dochter volgens mij.

i dont know, is dat zo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:33:18 #183
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161913409
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

i dont know, is dat zo?
Ja volgens mij had Bran ook voorgegaan in de opvolging dan eventuele dochters van Rob, hier werd toen nog over gepraat met Maester Luwin volgens mij.
pi_161913437
Ja, man gaat voor vrouw. Daarnaast is Kevan op dit moment King's Hand, dus is sowieso second in command. Maar hebben we hem sinds Cersei's terugkeer van de walk of shame nog gezien, eigenlijk?
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:41:08 #185
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161913502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, man gaat voor vrouw. Daarnaast is Kevan op dit moment King's Hand, dus is sowieso second in command. Maar hebben we hem sinds Cersei's terugkeer van de walk of shame nog gezien, eigenlijk?
Ja, maar het stukje gaat over wie er koning zou worden als Tommen nu sterft, iets dat verre voorvaders van Robert Baratheon ook Tywins voorvaderen waren en de troonopvolging dus uit de lijn van Tywin zou komen omdat de lijn van Robert verder helemaal uitgestorven is.

Maar Broer gaat inderdaad voor dochter. 1 voorbeeld Aegon V Targaryen werd gekozen voor zijn nichtje Vaella Targaryen dochter van Daeron. Even opgezocht. Dus inderdaad is Kevan heir apparent op dit moment.

edit: Als de rest van dat artikel wel klopt natuurlijk.
pi_161913532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, man gaat voor vrouw. Daarnaast is Kevan op dit moment King's Hand, dus is sowieso second in command. Maar hebben we hem sinds Cersei's terugkeer van de walk of shame nog gezien, eigenlijk?
is kevan kings hand? hij was toch pissed op cersei en zou naar casterly rock gaan? hoewel hij wel daarbij was bij de walk of shame
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161913561
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

is kevan kings hand? hij was toch pissed op cersei en zou naar casterly rock gaan? hoewel hij wel daarbij was bij de walk of shame
Toen Cersei in de cel zat, heeft Pycelle Kevan gevraagd de positie in te nemen. Volgens mij vraagt ze nog of hij langs wil komen maar weigert Kevan dat.
pi_161913603
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Toen Cersei in de cel zat, heeft Pycelle Kevan gevraagd de positie in te nemen. Volgens mij vraagt ze nog of hij langs wil komen maar weigert Kevan dat.
heb je het over de serie of de boeken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161913634
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb je het over de serie of de boeken?
Serie.
pi_161913642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Serie.
welke ep, is me ontgaan kennelijk dan?

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161913664
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke ep, is me ontgaan kennelijk dan?

[ afbeelding ]
Pff geen idee in welke aflevering de scene met Cersei in de cel zit, valt vast te googlen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 00:58:58 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161913715
Of Margaery blijkt toch stiekem zwanger te zijn van Tommen.

Al weet ik niet hoelang ze opgesloten zit.
Oh.
pi_161913726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Pff geen idee in welke aflevering de scene met Cersei in de cel zit, valt vast te googlen.
quote:
Following Cersei's arrest by the High Sparrow, Grand Maester Pycelle sends a raven to Casterly Rock to summon Kevan back to King's Landing to serve as the Hand of the King. Kevan now presides over the small council. When Cersei asks Qyburn to ask Kevan to come to see her in her cell, Qyburn says he already asked and Kevan refused.[10]

Kevan is present alongside Pycelle when Cersei returns to the Red Keep after her walk of atonement. Kevan remains stern and silent as Qyburn fawns over Cersei, presumably having not yet forgiven her for disgracing his son Lancel.[11]
helemaal langs me heen gegaan dit, maar die kevan, is best een verstandige lanister, die doorzag wat een terrirng zooi cersei aan het creeeren was, maar kennelijk toch wel gevoel voor duty toen onze cunt in de cel kwam te zitten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 mei 2016 @ 01:00:42 #194
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161913734
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:17 schreef Slayage het volgende:
klopt deze theorie waarin er wordt beweert wie de officiele heir van the throne is in het geval dat tommen dood gaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a new heir to the Iron Throne, and nobody on 'Game of Thrones' noticed
Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. De stamboom waar hij in het artikel naar verwijst lijkt onvolledig. Lyonel Baratheon had op zijn mist een dochter waar in die boom niet over gerept wordt. Als die dochter nageslacht geproduceerd heeft dan is dat een waarschijnlijkere erfgenaam.

En dat is nog maar de eerste van een hele waslijst van problemen en onduidelijkheden rond die theorie, maar leuk gevonden is hij zeker.
“An interesting thing is a good thing.”
  roze woensdag 4 mei 2016 @ 01:01:09 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161913738

Hodor.
Your beauty never ever scared me.
pi_161913739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of Margaery blijkt toch stiekem zwanger te zijn van Tommen.

Al weet ik niet hoelang ze opgesloten zit.
ik denk dat eerder tommens poes zwanger van tommen zou zijn dan marge
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161913747
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hodor.
Wilis!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 mei 2016 @ 01:04:27 #198
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_161913773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. De stamboom waar hij in het artikel naar verwijst lijkt onvolledig. Lyonel Baratheon had op zijn mist een dochter waar in die boom niet over gerept wordt. Als die dochter nageslacht geproduceerd heeft dan is dat een waarschijnlijkere erfgenaam.

En dat is nog maar de eerste van een hele waslijst van problemen en onduidelijkheden rond die theorie, maar leuk gevonden is hij zeker.
Eens, maar dan blijft de vraag wie nou eigenlijk de heir apparant is? Lijkt me niet onbelangrijk voor de show dit vast te stellen. Zullen ze wel niet doen, maar is wel interessant.
pi_161913777
Margaery heeft gewoon gezegd dat gezien Tommen's enthousiasme Cersei snel grandmother zou worden. En boek Tommen is niet serie Tommen, dus ze kan prima zwanger van 'm raken.
  woensdag 4 mei 2016 @ 01:05:02 #200
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161913779
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

helemaal langs me heen gegaan dit, maar die kevan, is best een verstandige lanister, die doorzag wat een terrirng zooi cersei aan het creeeren was, maar kennelijk toch wel gevoel voor duty toen onze cunt in de cel kwam te zitten
Kevan is een bittere sycofant, die net zo wreed was als zijn broer, en helaas maar half zo slim.

https://warsandpoliticsof(...)eserve-his-good-rep/
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')