abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 mei 2016 @ 23:11:21 #51
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_161860905
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 18:18 schreef R-K het volgende:

[..]

Die richtlijnen heb ik samen met een andere Fokker samengesteld, op één aspect na. Ik hou meer van blank terwijl hij meer van lichtgetint houd. Maar voel jij je aangesproken omdat jij niet aan de richtlijnen voldoet? Heb jij soms piercings of tattoages, geverfd haar of draag jij veel sieraden of make-up? Geen wonder dat jij je dan aangevallen voelt.
Ik voel me aangevallen, ja?
pi_161860929
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:08 schreef R-K het volgende:

[..]

Ze voldoet aan de richtlijnen voor vrouwelijk schoon
^O^ _O_
pi_161861121
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:08 schreef R-K het volgende:

[..]

Ze voldoet aan de richtlijnen voor vrouwelijk schoon: geen (zichtbare) tattoos en piercings, mooi natuurlijk blond haar, weinig make-up en sieraden en ze komt intelligwnt over. Qua uiterlijk dus een kwalitatief hoogstaande meid.
Die richtlijnen waarmee je elke week weer een andere vrouw aan de haak slaat?
  maandag 2 mei 2016 @ 00:12:31 #54
53151 T42
Pinball Wizard
pi_161862521
alles onder de 30 rent gillend de slaap kamer uit bij mij...
pi_161862899
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar zou ik het wel mee kunnen doen ja :)
Dat meisje ziet eruit als 12, joh. Doe eens normaal.
pi_161863085
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2016 00:28 schreef Copa het volgende:

[..]

Dat meisje ziet eruit als 12, joh. Doe eens normaal.
Misschien is ze wel 14
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161864059
ziet er zeker lekekr uit
zou dr zeker pakken mmmmm
pi_161864082
Is het weer vakantie?
  maandag 2 mei 2016 @ 08:13:18 #59
374442 R-K
Jawohl!
pi_161864586
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Die richtlijnen waarmee je elke week weer een andere vrouw aan de haak slaat?
Het gaat niet om kwantiteit, het gaat om kwaliteit. Aldus bij mij.
pi_161865786
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:13 schreef R-K het volgende:

[..]

Het gaat niet om kwantiteit, het gaat om kwaliteit. Aldus bij mij.
En hoever heeft je dat tot nu toe geholpen?
  maandag 2 mei 2016 @ 10:12:52 #61
374442 R-K
Jawohl!
pi_161865994
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En hoever heeft je dat tot nu toe geholpen?
Wat heb je eraan als je een meisje ontmoet die je niet leuk vindt?

Dan blijf ik liever dromen over fictieve meisjes die ik naar eigen wens kan inrichten.
pi_161866222
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:12 schreef R-K het volgende:

[..]

Wat heb je eraan als je een meisje ontmoet die je niet leuk vindt?

Dan blijf ik liever dromen over fictieve meisjes die ik naar eigen wens kan inrichten.
Dus zij heeft niks te zeggen en jij mag alles beslissen? Gezonde relatie zal dat worden. :'(
pi_161866394
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus zij heeft niks te zeggen en jij mag alles beslissen? Gezonde relatie zal dat worden. :'(
The Red Pill is strong in this one.
pi_161866633
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 18:18 schreef R-K het volgende:

[..]

Die richtlijnen heb ik samen met een andere Fokker samengesteld, op één aspect na. Ik hou meer van blank terwijl hij meer van lichtgetint houd. Maar voel jij je aangesproken omdat jij niet aan de richtlijnen voldoet? Heb jij soms piercings of tattoages, geverfd haar of draag jij veel sieraden of make-up? Geen wonder dat jij je dan aangevallen voelt.
Waarom denk je dat de mening van twee maagdelijke FOK!kers relevant genoeg is om iemand zich aangevallen te laten voelen?

Ik voel een steek van medelijden vanwege jouw wereldvreemdheid.
  maandag 2 mei 2016 @ 10:51:23 #65
374442 R-K
Jawohl!
pi_161866728
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dus zij heeft niks te zeggen en jij mag alles beslissen? Gezonde relatie zal dat worden. :'(
Er staat toch fictief, oftewel niet-bestaand. In je dromen kun je alles naar wens inrichten, in het echte leven natuurlijk niet. Daarom blijf ik de komende jaren nog maagd.
pi_161866863
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:51 schreef R-K het volgende:

[..]

Er staat toch fictief, oftewel niet-bestaand. In je dromen kun je alles naar wens inrichten, in het echte leven natuurlijk niet. Daarom blijf ik de komende jaren nog maagd.
En wat is er mis met het bijstellen van je wensen?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:02:46 #67
374442 R-K
Jawohl!
pi_161866959
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En wat is er mis met het bijstellen van je wensen?
Ik ben gewoon niet leuk. Mijn uiterlijk is niet veel beter dan dat van Deezer en sociaal en communicatief ben ik beneden gemiddeld. Daarnaast is er te weinig aanvod van leuke en vrijgezelle meiden in mijn regio. Dus eisen bijstellen heeft geen zin, blijf toch maagd en single.
pi_161866999
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef R-K het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet leuk. Mijn uiterlijk is niet veel beter dan dat van Deezer en sociaal en communicatief ben ik beneden gemiddeld. Daarnaast is er te weinig aanvod van leuke en vrijgezelle meiden in mijn regio. Dus eisen bijstellen heeft geen zin, blijf toch maagd en single.
Dus je wordt de 40 year old virgin? Ik begon langzaam al te vermoeden waarom je die afbeelding hebt, maar goed.

Wat niet wil zeggen dat je niet aan jezelf zou kunnen werken, waarom zou je dat niet doen? Is een sova cursus ook niet wat voor jou?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:35:20 #69
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_161867672
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef R-K het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet leuk. Mijn uiterlijk is niet veel beter dan dat van Deezer en sociaal en communicatief ben ik beneden gemiddeld. Daarnaast is er te weinig aanvod van leuke en vrijgezelle meiden in mijn regio. Dus eisen bijstellen heeft geen zin, blijf toch maagd en single.
Als je bij alles zo gemakkelijk op je rug gaat liggen wordt het nooit wat natuurlijk. Wat een slappe zak ben jij zeg. Kijk eens naar beneden, hangt daar wel wat?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_161873000
Je moet het leren op een oude fiets.
Maar niet te oud, moet wel een fietsbel en spatbordje hebben. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161892061
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef R-K het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet leuk. Mijn uiterlijk is niet veel beter dan dat van Deezer en sociaal en communicatief ben ik beneden gemiddeld. Daarnaast is er te weinig aanvod van leuke en vrijgezelle meiden in mijn regio. Dus eisen bijstellen heeft geen zin, blijf toch maagd en single.
Als je daar zo stellig in bent, waarom zoek je dan geen hulp om te kijken of je er verandering in krijgt?
  zondag 8 mei 2016 @ 19:11:18 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162017202
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef R-K het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet leuk. Mijn uiterlijk is niet veel beter dan dat van Deezer en sociaal en communicatief ben ik beneden gemiddeld. Daarnaast is er te weinig aanvod van leuke en vrijgezelle meiden in mijn regio. Dus eisen bijstellen heeft geen zin, blijf toch maagd en single.
Ik lees in bovenstaand niet alleen wat de schrijver benoemt ( uiterlijk sociaal communicatief, vrouwarme omgeving enz.) maar in mijn ogen lees ik vooral dat deze man niet alleen weinig sexervaring heeft maar vooral heel weinig weet van de wereld en van vrouwen.
Want datgene dat hier als negatief wordt gezien is mischien al 1000 km verder een groot pluspunt.
Laten we er eentje als voorbeeld uitpikken. Je bent niet communicatief. Tja, er zijn hele volksstammen, neen, hele rassen, waar de vrouwen helemaal geen prater willen. waar het vrouwelijk is veel te lachen (om niks), luid, praten enz. en waar een "echte" man gewoon stil is, en kijkt en doet alsof het hem niet aangaat. Dat is DAAR dus een kenmerk van een goede en interessante man.
Ik raad diegenen die (ook) zo denken, probeer eens wat van de wereld te zien, van hoe andere mensen denken en leven. Hoe het leven elders eruit kan zien. Kijk ook in je eigen regio maar dan naar die mensen die net heel anders zijn dan jou. Het leven is zo breed, je kent het gezegde: op ieder potje past een dekseltje. Nu, dat is nonsens: op ieder potje passen wel tientallen, ja zelfs honderden dekseltjes. In een beetje stad (kwart miljoen inwoners?) zitten er wel 10.000 lieve aardige niet al te lelijke vrouwen in de voor jou "interessante" leeftijdscategorie. Dat is omgerekend 4 %. Nu er een tegen komen, de juiste en op het juiste moment. Dat kan wat duren, maar (en daarom moet je het ook doen) blijf in beweging. Blijf niet in je stamcafeetje met die 6 vrienden van je hangen maar beweeg, bekijk, onderzoek. En word niet een negatief, neerslachtig en somber iemand! Je mag dat best eens zijn, zo af en toe, maar niet zo een worden. Zou jij een sombere neerslachtige en negatieve vrouw willen? Niet echt aantrekkelijk, toch?
Dus .... Sjeng aon de geng!
Niet zo -O- maar zo *O* hehe!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-05-2016 19:12:01 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_162041307
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik lees in bovenstaand niet alleen wat de schrijver benoemt ( uiterlijk sociaal communicatief, vrouwarme omgeving enz.) maar in mijn ogen lees ik vooral dat deze man niet alleen weinig sexervaring heeft maar vooral heel weinig weet van de wereld en van vrouwen.
Want datgene dat hier als negatief wordt gezien is mischien al 1000 km verder een groot pluspunt.
Laten we er eentje als voorbeeld uitpikken. Je bent niet communicatief. Tja, er zijn hele volksstammen, neen, hele rassen, waar de vrouwen helemaal geen prater willen. waar het vrouwelijk is veel te lachen (om niks), luid, praten enz. en waar een "echte" man gewoon stil is, en kijkt en doet alsof het hem niet aangaat. Dat is DAAR dus een kenmerk van een goede en interessante man.
Ik raad diegenen die (ook) zo denken, probeer eens wat van de wereld te zien, van hoe andere mensen denken en leven. Hoe het leven elders eruit kan zien. Kijk ook in je eigen regio maar dan naar die mensen die net heel anders zijn dan jou. Het leven is zo breed, je kent het gezegde: op ieder potje past een dekseltje. Nu, dat is nonsens: op ieder potje passen wel tientallen, ja zelfs honderden dekseltjes. In een beetje stad (kwart miljoen inwoners?) zitten er wel 10.000 lieve aardige niet al te lelijke vrouwen in de voor jou "interessante" leeftijdscategorie. Dat is omgerekend 4 %. Nu er een tegen komen, de juiste en op het juiste moment. Dat kan wat duren, maar (en daarom moet je het ook doen) blijf in beweging. Blijf niet in je stamcafeetje met die 6 vrienden van je hangen maar beweeg, bekijk, onderzoek. En word niet een negatief, neerslachtig en somber iemand! Je mag dat best eens zijn, zo af en toe, maar niet zo een worden. Zou jij een sombere neerslachtige en negatieve vrouw willen? Niet echt aantrekkelijk, toch?
Dus .... Sjeng aon de geng!
Niet zo -O- maar zo *O* hehe!
Je zegt wel dat je in een grote stad duizenden vrouwen tegenkomt die bij je passen, maar in de Westerse wereld bepaald toch echt de vrouw wie ze leuk vinden en wie niet. Je bent als man aan je lot overgeleverd aan de vrouwen en als vrouwen je niet leuk vinden, vinden vrouwen je niet leuk.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162041406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 17:42 schreef MrSalazar het volgende:
Zo'n jonge fiets:
[ afbeelding ]
:?
Wat een mooie foto. Waar heb je die gehaald ?
Ik weet niet of deze fiets meerderjarig is (heb ik zo mijn twijfels over)

Zo ja, is het een te jonge fiets :)
Andere fiets graag...
pi_162041457
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:24 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Wat een mooie foto. Waar heb je die gehaald ?
Ik weet niet of deze fiets meerderjarig is (heb ik zo mijn twijfels over)

Zo ja, is het een te jonge fiets :)
Andere fiets graag...
tuurlijk is ze niet meerderjarig.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')